Announcement

Collapse
No announcement yet.

kortti lähti mitää veikkaatte tuomioksi?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tmee
    Bimmer Rookie
    • Jan 2010
    • 63
    • 05-09

Originally posted by tmee View Post
    Viime vkl itellä 60 alueella 107km/h, eli ~saman suuruinen ylitys, 28 päiväsakkoa. Päiväsakkojen perusteella puhelimessa ylik. sanoi kortin kuivuvan 6-12vkoa...Ei aikaisempia sakkoja, kuiva tyhjä tie, ja tosiaan vakava piittamattomuus..
    8 viikkoahan siitä napsahti.....

Comment

• Eetu
      Banned
      • Oct 2008
      • 2843

Originally posted by CarlosM View Post
      Tossa ei ole mitään uutta että poliisi ei ole ikinä paikalla. Sitte jos on, niin ei haluta vastata ja annetaan vaan hälyttää, tai sitte lyödään punasta luuria korvaan
      Juurikin näin.. Sain kiinni tiistaina, kun soitin 6 kertaa..

Comment

• Eetu
        Banned
        • Oct 2008
        • 2843

Jooh, 16.6 saan kortin hakea takaisin. 2kk on kaikenkaikkiaan ollut sitten pois.

Comment

• Ramzez
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2009
          • 6104
          • Jyväskylä

Tulipa muuten mieleen noista sakoista, että kuinka nuo päiväsakot oikein määräytyvät? Luin tässä näitä muita kommentteja, niin tuli aivan sellainen mielikuva, kuin minua olisi sakotettu aikanaan sen rankimman kautta. Eli vuonna -08 tuli ajeltua joku 45 km/h ylinopeutta 80-alueella, jossa on kesäisin 100-rajoitus. Ei muuta liikennettä, ei matkustajia, ei taajama, ei aiempia rikkeitä, hyvä keli, suorahko tie, ainoa ehkä ikävämpi tekijä oli se, että oli hämärää, muttei mikään syyspimeä. Ajokielloksi tuli tasan kuukausi, mutta päiväsakkoja taisin saada yhteensä 45 kappaletta. Turhahan siitä enää on valittaa, mutta nyt kun olen muiden 30 päiväsakon suuruuksista lukenut, jotenkin tuntuu, että itse aikanaan makselin "ylimääräistä".
          Last edited by Ramzez; 03-05-2011, 23:04.

Comment

• Eetu
            Banned
            • Oct 2008
            • 2843

Originally posted by Ramzez View Post
            Tulipa muuten mieleen noista sakoista, että kuinka nuo päiväsakot oikein määräytyvät? Luin tässä näitä muita kommentteja, niin tuli aivan sellainen mielikuva, kuin minua olisi sakotettu aikanaan sen rankimman kautta. Eli vuonna -08 tuli ajeltua joku 45 km/h ylinopeutta 80-alueella, jossa on kesäisin 100-rajoitus. Ei muuta liikennettä, ei matkustajia, ei taajama, ei aiempia rikkeitä, hyvä keli, suorahko tie, ainoa ehkä ikävämpi tekijä oli se, että oli hämärää, muttei mikään syyspimeä. Ajokielloksi tuli tasan kuukausi, mutta päiväsakkoja taisin saada yhteensä 45 kappaletta. Turhahan siitä enää on valittaa, mutta nyt kun olen muiden 30 päiväsakon suuruuksista lukenut, jotenkin tuntuu, että itse aikanaan makselin "ylimääräistä".

Mulla 30 päiväsakkoa, vilkas liikenne,kuiva tie, 148@100 -3km/h vähennyksen jälkeen.

Comment

• tuningg
              Bimmer Rookie
              • May 2003
              • 183

Aika jännä juttu ku tossa joku kuukaus sitte about tuli kirje kotiin että ajokieltoa olis tulossa ku liikaa sakkoja onks se 2 vai 3vuoden aikana,en nyt enää muista ku heitin lapun roskiin Vissiin ollu ennen käytäntönä ainaki et on menty paikanpäälle kuulusteluihin ja siellä sit luovutettu ajokortti poliisisedälle. No mun lapussa luki että pitäis joku sähköposti niille laittaa et miks mun pitäis saada pitää mun kortti,ja siin oli sit joku eräpäivä. No enhän mä niille mitään mailia laittanu ja heitin vaa suoraan paperin roskiin. Kohta menny 2kuukautta ja oon ihan normaalisti ajellu autolla jokapäivä. Saa nähä millon tulee uus kirje sielt himaan :;D vai tuleeko ollenkaan Hmmmm.

Comment

• Römpsä
                BTCF Member
                • Jun 2010
                • 821
                • Jyväskylä

Originally posted by tuningg View Post
                Aika jännä juttu ku tossa joku kuukaus sitte about tuli kirje kotiin että ajokieltoa olis tulossa ku liikaa sakkoja onks se 2 vai 3vuoden aikana,en nyt enää muista ku heitin lapun roskiin Vissiin ollu ennen käytäntönä ainaki et on menty paikanpäälle kuulusteluihin ja siellä sit luovutettu ajokortti poliisisedälle. No mun lapussa luki että pitäis joku sähköposti niille laittaa et miks mun pitäis saada pitää mun kortti,ja siin oli sit joku eräpäivä. No enhän mä niille mitään mailia laittanu ja heitin vaa suoraan paperin roskiin. Kohta menny 2kuukautta ja oon ihan normaalisti ajellu autolla jokapäivä. Saa nähä millon tulee uus kirje sielt himaan :;D vai tuleeko ollenkaan Hmmmm.
                Lähtee se, kannattaa laittaa sitä postia jos oikeesti tarttet. Sieltä tulee sit vaan käsky asemalla ja halusit tai et, kortti lähtee.
                Bmw F11 520dA Touring -12
                EX:Bmw E61 530dA -04
                EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
                EX:BMW E46 320d Touring -04
                EX:Bmw E39 525iA Touring -02
                EX:Bmw E46 320d Touring -03
                EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94

Comment

• Jappio
                  BTCF Member
                  • Jul 2010
                  • 729
                  • Karstula - Seinäjoki

Originally posted by Römpsä View Post
                  Lähtee se, kannattaa laittaa sitä postia jos oikeesti tarttet. Sieltä tulee sit vaan käsky asemalla ja halusit tai et, kortti lähtee.
                  Römpsä puhuu vähän mutta asiaa.
                  - Bagged E46 330 Cabriolet
                  - E46 320cd M-Sport -04

Comment

• tuningg
                    Bimmer Rookie
                    • May 2003
                    • 183

Varmaan vähän ruuhkaa siellä ku kohta 2kuukauteen kuullu sieltä mitään. No odotellaan tässä sitte kutsua asemalle.

Comment

• icecold
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2009
                      • 2341
                      • 🌍

Varmaan vähän ruuhkaa siellä ku kohta 2kuukauteen kuullu sieltä mitään. No odotellaan tässä sitte kutsua asemalle.
                      Ikinä ei tiedä kauan menee noissa lapuissa...

Ite otin kahdet sakot vuoden sisää ja niistä viimesin 27.1.10 ja 20.1.11 tuli kirje kotiin et asemalle

E: tosin itellä oli/on vielä A1-kortti.. mut mitäpä sillä väliä

Comment

• Römpsä
                        BTCF Member
                        • Jun 2010
                        • 821
                        • Jyväskylä

Perus aika niissä on joku 4-6kk.
                        Bmw F11 520dA Touring -12
                        EX:Bmw E61 530dA -04
                        EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
                        EX:BMW E46 320d Touring -04
                        EX:Bmw E39 525iA Touring -02
                        EX:Bmw E46 320d Touring -03
                        EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94

Comment

• tuningg
                          Bimmer Rookie
                          • May 2003
                          • 183

No tulispa kutsu siinä syksyn paikkeilla,ei paljoo kiinnosta menettää korttia nytte kesälle

Comment

• Ramzez
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2009
                            • 6104
                            • Jyväskylä

No tulispa kutsu siinä syksyn paikkeilla,ei paljoo kiinnosta menettää korttia nytte kesälle
                            Olisit nyt vain laittanut jotain viestiä, muuten menetät korttisi varmasti. Aika harva on korttiaan menettänyt, vaikka tuo raja on tullut vastaan, jos rikkeet eivät ole olleet kovin vakavia ja on osattu edes jotenkin perustella kortin tarve. Jos et mitään tee asian hyväksi, niin ajattelevat asemalla, ettet sitten varmasti korttiakaan tarvitse. Voin luvata, että se kortittomuus ketuttaa, vaikka asuisit paikassa, missä julkiset kulkuyhteydet toimivat.

Comment

• mailman
                              BTCF Member
                              • Jul 2003
                              • 8003
                              • Vantaa

Maanantaina tosiaan päättyi tämä "pitkähkö" ajokielto allekirjoittaneella... 205pv (9.10.2010 - 2.5.2011) se hyllyllä oli

Mutta nyt taas

Ajettuja kilsoja ajokiellon aikana tuli maksimissaan 5km Joista ainakin puolet parkkipaikalla ympyrää ajaen
                              G01 ///M40i '19
                              F48 xDrive20i ///M-Sport '18
                              E39 ///M5 '00

Comment

• Jamppa1983
                                BTCF Member
                                • Jan 2005
                                • 739
                                • Pirkanmaa

Nyt napsahti kohdalle. Pyörällä kruisailin ja sattu sitten lentävät vastaan. Olivat vissiin vilauttaneet valoja tai jotain,mut tais jäädä huomaamatta. No jatkoon matkaa ja tuli siinä sitten pari autoakin ohitettua 5km matkalla ja vastaan tuli silta missä maija poikittain ja liikenne pysäytetty. No siihen sitten pysähdyn ja taisin tajuta tilanteen aika äkkiä. Maijan kyytiin ja kortti poliisille.

Ajokielto lappuun tuli 191km 100km alue, normaali liikenne, useita ohituksia... No käräjillä selviää kuinka käy. Sakkoo varmaan useampi päivä ja korttikin voi olla kuivilla jonkun kuukauden vaikka töissä sitä tarvin.

Että semmosta, joten ajelkaapa liikenteessä sitten nätisti! Tutka voi olla lähempänä kun luuletkaan.
                                Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

M3 e90 & "M3" e30 turbo

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎