Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E61 525d LCI
-
-
Onnittelut vanhan 3xx cabrio bmw raadon omistajalle.
Turussa eräässä risteyksessä tulit törkeän hienosti täysin päin punaisia kumit sutien.
tunnetko olosi nyt suureksikin sankariksi kyytiläistesi silmissä? :think///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by petri-- View Posttaksari repi oven auki, heitti kaverin maahan ja lähti ajamaan autoa samalla raivoten. Siirsi sitä muutamia metrejä, koska se oli mukamas tiellä(?)"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Jos jotakuta kiinnostaa niin tässä TM:n tulkinta tuosta kaista-asiasta:
Koskee siis useampikaistateitä, muttei moottori- tai moottoriliikennetietä Lainaus TM 9/07 sivu 154:
"Nykyisin oikeanpuoleisen kaistan käyttäminen on vain ohje, kuten heijastimen käyttö jalankulkijalle. Asiaan ei vaikuta liikenteen määrä tai se, onko tiellä muuta liikennettä lainkaan. Myöskään vasenta kaistaa köröttelevän nopeudella ei ole merkitystä. Vasemmalla kaistalla ajaminen muuttuu kielletyksi siinä vaiheessa, kun teko täyttää liikenteen yleisen häiritsemisen edelletykset. Se edellyttää ainakin jonkinlaisen ruuhkan syntymistä. Toisaalta mikään ei estä takaa tulevaa ohittamasta vasemmalla kaistalla ajavaa oikealta. Jatkuva puikkelehtiminen kaistalta toiselle on kuitenkin kielletty."Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Kiitokset sulle tumman 5xx touringin kuski sunnuntaina! Todennäköisesti olit vauhtiajoista kotiutumasta. N.10km s:joelta jalasjärven suuntaan m*lkku lähtee ohittamaan suoralla vaikka tulin autolla vastaan. Kiva pujotella 4600kg:n matkailuautolla muksut kyydissä kun jollain oli kiire päästä ohi. Oli kyllä suora tie ja varmaan näki ettei mun takanakaan tullu ketään mutta pitää vaan väkisin änkee! Ois käyny pahasti jos ei ois kerenny väistää.
EI NÄIN!!
Comment
-
-
Olitkos se sinä kuopion seudulla sillä uudella hienolla M5:lla liikenteessä? Ajelit kuulemma 80:tä ja jopa alle ja kun kaverille aukeni suora, jolla olisi alitehoisella poloisella päässyt ohi niin piti näyttää että kyllä tällä pääsee? Sen jälkeen tietysti jarruttelit taas vauhdin hiljemmaksi. Kasvoiko kikkeli, vai alkoiko se pienokainen jöpöttämään? Miksiköhän bemaristeja taas kutsutaan idioottimulkuiksi :thinkBMW F25 xDrive 20d
ex BMW e91 320dA
ex BMW e36 325i
- SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Comment
-
-
Mikkeli/Graani 2.8 20.15
Olitko se sinä punaisella swiftillä/altolla kuka et osaa lukea liikennevaloja ja kun itse käännyin nuolivaloilla oikealle niin yhtäkkiä ilmestyi vasemman kyljen viereen punainen vessa ja jouduin väistämään oikealle , onneksi oli tyhjä kaista.
Jos ei ole ajokunnossa ihan minkä seikan takia tahansa niin pysy kotona
Comment
-
-
Tänään Hki-Prv moottoritiellä ruuhka-aikana joku corsa-kuski sekos ihan täysin. Ensin oli menossa ohituskaistalle, ajoi melkein toisen auton kylkeen, mutta huomas sen kuitenkin ja meni takaisin, ja joutu hidastaa vähän koska edessä oli rekka. Sitten kun se kuski ajoi jotain 100 km/h, hän päätti tulla takaisin ohituskaistalle mun eteen, niin että ite jouduin jarruttaa vähän.
Väläytin corsalle pitkät valot pari kertaa, kuski näyttää mulle keskarin. Ajaa takaisin oikealle kaistalle, ja kun ajan ohi näen kun se huutaa ihan täysillä autossaan. Tämän jälkeen raivostunut kuski ajaa mun perässä, ja vieressäni, ohittaen autot kummallakin puolella. Vähän pelkäsin että tulee kolari kun se ajaa sillä tavalla, mutta onneks ei tullu.
Tiedän että en itse tehnyt kaikki oikein, olisin vaan voinut antaa corsa-kuskin ajaa ihan rauhassa näyttämättä sille pitkät, mutta onko tommonen käytös sallittu, tai järkevä?VW Passat 1.4 TSI -12
Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Comment
-
-
Tänään käytiin sedälleni ostamassa auto espoosta, lentokoneella sinne ja autolla kotia. Espoossa merituulentien ja kotitontuntien risteyksessä alkoi tapahtua. Alkupään valkoinen 520 e39 oli risteysalueella odottamassa vihreitä ja me ajoimme viereen vuokraautolla VOLVO V50 niin alkoi jatkeessa tapahtua, lippalakkijätkä änkeää sillä pilatulla tuningi paskalla väkisin eteen, siis kiilaa ja samalla virnistelee hevosen hymyllä. No me siinä ihmetellään että onko tällä sairaskohtaus tai jotain vastaavaa ongelmaa. No tilanne purkautui sillälailla että jarrutus ja väistöliike... Setäni sanoi minulle että on edelleen oikeassa että bemarikuskit on vammaisia apinoita. Voin kyllä sanoa samaa kuskista mutta en halua yleistää. Kyllä sitten katselin kaikki "jatkeet" tarkasti ettei ole lippis jätkä puikoissa.Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Joo jengi kuosiin
Muistan ku Raikka stoppas keskelle VT- KT risteystä (tukki kahden suunnan liikenteen), käveli hissukseen meidän autolle ja kysy "Mihin sitten?" Takana tulevasta autosjonosta joku hiilestyi, nousi autosta ja huusi ext. Johon Raikka - ojentautui ja totesi "Menes papparainen ny heti autoos!" - ja sitten katsottiin karttaa ihan rauhassa...
(niin no ehkä me oltiin silloin se onkelma (munakuskeja)...Last edited by tsbmw; 03-09-2007, 23:31.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
-
Klo 7.50 tänä aamuna Espoossa ala-asteen kohdalla. Vedin letkaa perässä ajaen 35km/h vauhtia 30km/h alueella.
Takana ajanut harmaa Mitsubishi Outlander NHG-XXX huudattaa torvea kun siirryn rajoituksen loputtua rampille kiihdyttämään Länsiväylälle. Sankari kiihdyttää bussikaistaa ohi ja leikkaa sulkuviivojen yli letkaan väliin.
Ymmärränhän minä että porukalla on aamulla kiire ja ruuhka koskee hermoon. Sama se on itelläkin. Ei silti huvita leikkiä Vatasta ala-asteen kohdalla arkiaamuna.
Saattaa olla huono fiilis selitellä ekaluokkalaisen vanhemmille, kun on yksi juniori jäänyt auton alle...
Comment
-
-
Originally posted by Susiraja View PostKlo 7.50 tänä aamuna Espoossa ala-asteen kohdalla. Vedin letkaa perässä ajaen 35km/h vauhtia 30km/h alueella.
Takana ajanut harmaa Mitsubishi Outlander NHG-XXX huudattaa torvea kun siirryn rajoituksen loputtua rampille kiihdyttämään Länsiväylälle. Sankari kiihdyttää bussikaistaa ohi ja leikkaa sulkuviivojen yli letkaan väliin.
Ymmärränhän minä että porukalla on aamulla kiire ja ruuhka koskee hermoon. Sama se on itelläkin. Ei silti huvita leikkiä Vatasta ala-asteen kohdalla arkiaamuna.
Saattaa olla huono fiilis selitellä ekaluokkalaisen vanhemmille, kun on yksi juniori jäänyt auton alle...
Kumma että palautuu jotain omia pelleilyjä mieleen kun lukee näitä. Ja hitto että taas hävettää kun miettii omia kämmejä ja tilanteita joissa joku muu on käyttäytynyt huonosti tai pelleillyt
No tosiaan, varmaankaan puhdasta pulmusta ei löydykkään, mutta täällä varmaan on haettu enemmänkin tapa mulkkuja kuin satunnaisia kiehahtamisia
Ja tuohon Susirajan viimeiseen kommenttiin on pakko vain todeta, Aamen!e32 730
e36 - 316i
saab 900
Comment
-
Comment