Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rockford View Post
tänäänkin porvoossa olin lähdössä huoltoaseman pihasta, näin vasemmalta että uusi farmari audi ledivaloineen tulee aika vauhdilla, mutta vilkku oikealle.. työnsin keulaa pikkuisen tielle päin kunnes (onneksi) ajattelin että ei varmana ole kääntymässä ku noin vauhdilla tulee, ja siinä samalla tämä audi suhahtaa töötti pohjassa edestäni tällä tiellä on muistaakseni 40km rajoitus, ja audilla oli varmaan tuplat kun katsoin vasemmalle ku oli ohi suhahtanut..
noissa audien ledivalohärpäkkeissä on kyllä yksi hyvä puoli, kun vilkkua näyttää niin sen puolen ledit himmenee jotta vilkku näkyy huomattavasti paremmin edestäpäin onhan näitä muissakin autoissa mutta näissä uusissa audeissa pistäny eniten silmään- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
oltiin tänään rocfordin kanssa nostolava-autolla työkeikalla suurehkolla kerrostaloalueen parkkipaikalla n.15metrin korkeudessa kun kateltiin alas parkkikselle,niin eräs huolellisesti tälläytynyt keski-ikäinen naisautoilija meni pieneen A-mersuunsa ja lähti peruuttamaan,kunnes huomasi että nostolava-automme tukijalka on tiellä eikä pääse peruuttamaan juuri siihen suuntaan kun halusi vaikka toiselle puolelle olisi mahtunut vaikka kuorma-autolla..noo ei hätä ole tämän näköinen,nainen ajoi eteenpäin nurmirinteeseen ottamaan vauhtia ja eikun uudestaan,sitten kuului rasahdus ja osuikuin osuikin nosturin tukijalkaan tuhoten samalla mersunsa puskurin.
Nainen tuli ulos kirosi ja kierteli puhelinta räpläten ja häipyi.Ei paljon ehtinyt edes mennä huomauttamaan että saattaa aiheuttaa hengenvaaran ajelemalla nosturin tukijalkoja päin,no onneksi ei tullut mitään vahinkoa ja kaikeksi onneksi a-mersun puskuri meni paskaksi!
Odottelenkin jo innolla josko huomenna puhelin soisi ja minua syytettäisiin että nosturi on itsestään hypännyt muutaman metrin päässä olevan auton perään rikkoen takapuskurin..E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
www.mpanet.fi
Comment
-
-
Originally posted by väiski525 View Postnuo on kyllä aina mukavia
Originally posted by MasaTDS View Postoltiin tänään rocfordin kanssa nostolava-autolla työkeikalla suurehkolla kerrostaloalueen parkkipaikalla n.15metrin korkeudessa kun kateltiin alas parkkikselle,niin eräs huolellisesti tälläytynyt keski-ikäinen naisautoilija meni pieneen A-mersuunsa ja lähti peruuttamaan,kunnes huomasi että nostolava-automme tukijalka on tiellä eikä pääse peruuttamaan juuri siihen suuntaan kun halusi vaikka toiselle puolelle olisi mahtunut vaikka kuorma-autolla..noo ei hätä ole tämän näköinen,nainen ajoi eteenpäin nurmirinteeseen ottamaan vauhtia ja eikun uudestaan,sitten kuului rasahdus ja osuikuin osuikin nosturin tukijalkaan tuhoten samalla mersunsa puskurin.
Nainen tuli ulos kirosi ja kierteli puhelinta räpläten ja häipyi.Ei paljon ehtinyt edes mennä huomauttamaan että saattaa aiheuttaa hengenvaaran ajelemalla nosturin tukijalkoja päin,no onneksi ei tullut mitään vahinkoa ja kaikeksi onneksi a-mersun puskuri meni paskaksi!
Odottelenkin jo innolla josko huomenna puhelin soisi ja minua syytettäisiin että nosturi on itsestään hypännyt muutaman metrin päässä olevan auton perään rikkoen takapuskurin..
Komeasti se muovi nöyrtyi astetta järeämmän raudan kohdatessa.
Ja aivan laillisesti ilmeisesti ajokorttikin tuolla. Vituttaisi osua samaan aikaan 1km säteellä tuosta esim. kaupan pihassa Kääntäminen banniin, jos läpi ei päästä, niin otetaan vauhtia. Oli kyllä 100% viikon munakuski, noin vesipesun kestävää dorkaa en ole hetkeen tavannutLast edited by Rockford; 17-05-2011, 22:07.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by MasaTDS View Postoltiin tänään rocfordin kanssa nostolava-autolla työkeikalla suurehkolla kerrostaloalueen parkkipaikalla n.15metrin korkeudessa kun kateltiin alas parkkikselle,niin eräs huolellisesti tälläytynyt keski-ikäinen naisautoilija meni pieneen A-mersuunsa ja lähti peruuttamaan,kunnes huomasi että nostolava-automme tukijalka on tiellä eikä pääse peruuttamaan juuri siihen suuntaan kun halusi vaikka toiselle puolelle olisi mahtunut vaikka kuorma-autolla..noo ei hätä ole tämän näköinen,nainen ajoi eteenpäin nurmirinteeseen ottamaan vauhtia ja eikun uudestaan,sitten kuului rasahdus ja osuikuin osuikin nosturin tukijalkaan tuhoten samalla mersunsa puskurin.
Nainen tuli ulos kirosi ja kierteli puhelinta räpläten ja häipyi.Ei paljon ehtinyt edes mennä huomauttamaan että saattaa aiheuttaa hengenvaaran ajelemalla nosturin tukijalkoja päin,no onneksi ei tullut mitään vahinkoa ja kaikeksi onneksi a-mersun puskuri meni paskaksi!
Odottelenkin jo innolla josko huomenna puhelin soisi ja minua syytettäisiin että nosturi on itsestään hypännyt muutaman metrin päässä olevan auton perään rikkoen takapuskurin..I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
-
Mie en tajua, mitä helvetin hankalaa siinä peruuttamisessa oikein on - varsinkin naisille. Okei, vieraalla autolla (kun ei hahmota esim. perän pituutta) tai jos ei näe kunnolla taakse (monet uudemmat autot mielestäni vähän tällaisia) voi olla oikeutetusti ongelmia, mutta kun ei jumaliste edes katsota taakse kun lähdetään peruuttaamaan Tai sitten tehdään just jotain noin idioottimaista, että otetaan ihan vauhtia
Koulun parkkipaikalla on hauska seurata sinne ajavia ja sieltä pois lähteviä ihmisiä. Yksi veivasi Preludeaan 26 kertaa edes-takaisin, että sai sen peruutettua ruutuun. Toinen lähtee peruuttamaan katsomatta ollenkaan taakseen ja meinaa peruuttaa ohi ajavan kylkeen. Kolmas täräyttää ruutuun peruuttaessaan auton takarenkaat ojan puolelle ja jää siihen huudattamaan kaasua yrittäessään päästä ylös. Neljäs peruuttaa hitaammin kuin mitä etana matelee, eikä auto silti mene haluttuun suuntaan. Viides peruuttaa toisen auton sivupeiliin ja kuudes yrittää saada autonsa peruuttamalla tienvarsiparkkiin veivaten autoa 11 kertaa ruutuun ja pois tukkien liikenteen - ja luovuttaa, kun ei onnistu (pikkasen otti hermoon odottaa tämän takana, kun itse peruutin isomman auton samaan helkkarin koloon tämän luovutettua). Ja kaikki naisia...E39 528i ///M-sport
E30 "316"
E38 740iA
E34 M5
ex.
E34 525iA touring
E34 525i
E30 316
Originally posted by beemerssanoo nainen joka ajaa e30:llä
Comment
-
-
Originally posted by ZNI View PostMie en tajua, mitä helvetin hankalaa siinä peruuttamisessa oikein on - varsinkin naisille. Okei, vieraalla autolla (kun ei hahmota esim. perän pituutta) tai jos ei näe kunnolla taakse (monet uudemmat autot mielestäni vähän tällaisia) voi olla oikeutetusti ongelmia, mutta kun ei jumaliste edes katsota taakse kun lähdetään peruuttaamaan Tai sitten tehdään just jotain noin idioottimaista, että otetaan ihan vauhtia
Koulun parkkipaikalla on hauska seurata sinne ajavia ja sieltä pois lähteviä ihmisiä. Yksi veivasi Preludeaan 26 kertaa edes-takaisin, että sai sen peruutettua ruutuun. Toinen lähtee peruuttamaan katsomatta ollenkaan taakseen ja meinaa peruuttaa ohi ajavan kylkeen. Kolmas täräyttää ruutuun peruuttaessaan auton takarenkaat ojan puolelle ja jää siihen huudattamaan kaasua yrittäessään päästä ylös. Neljäs peruuttaa hitaammin kuin mitä etana matelee, eikä auto silti mene haluttuun suuntaan. Viides peruuttaa toisen auton sivupeiliin ja kuudes yrittää saada autonsa peruuttamalla tienvarsiparkkiin veivaten autoa 11 kertaa ruutuun ja pois tukkien liikenteen - ja luovuttaa, kun ei onnistu (pikkasen otti hermoon odottaa tämän takana, kun itse peruutin isomman auton samaan helkkarin koloon tämän luovutettua). Ja kaikki naisia...
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostKun ajaminen ei kiinnosta, ei sinusta tule myöskään kunnollista kuljettajaa. Koitapa itse oppia jotakin sellaista, mistä et yhtään pidä. Tuloksena ovat sitten tällaiset perseilyt liikenteessä.M550d
Comment
-
-
viime viikolla tapahtunutta jo. HML keskustassa on oikeustalon nurkalla 4-suuntanen tasa-arvonen risteys. Ite sieltä oikeelta (ei väistettävää) suunnalta tulossa niin täältä sitten päättää hopeinen e60 lähteäkin kääntymän nokan edestä. Torvea kun paino niin johan sieltä keskisormi nousi, teki mieli vähän mennä kyselemään erinäisiä asioita tuosta liikennesääntöjen osaamisesta risteysten osalta. Ainiin, mutta mullahan oli volvo alla, koska oma jatke on paskana :think. Mutta, se ei sentäs ollut v70E39 525 tds "pommi"
Comment
-
-
Originally posted by ZNI View PostMie en tajua, mitä helvetin hankalaa siinä peruuttamisessa oikein on - varsinkin naisille.
Taannoin olin työreissulla maan toisella puolella ja ajoin vuokra-autolla toimiston pihaan. Siinä on kadun varressa muutama paikka, kauempana on enemmän tilaa. Katselin että siinä on sen verran iso rako kahden auton välissä että kyllä tää kippo siihen mahtuu. Tuikkasin auton taskuparkkiin, vaikka olihan se aika helvetin pieni rako sille melko isolle autolle (jos olisin tajunnut miten ahdas paikka se oli, olisin varmaan jättänyt yrittämättä....).
Kävelin sisälle toimistoon ja työkaveri sanoi seuranneensa ikkunasta mun pysäköintiä ja sanoi olleensa aivan varma että kolautan takana olevaan autoon mutta sanoi sitten että kyllähän noissa uusissa autoissa peruutustutkat auttaa aika paljon. Ei meinannut uskoa korviaan kun sanoin ettei siinä mitään tutkaa ollut...
Omassa liisarissa on tutka (ilman kameraa) ja kyllä siihen on niin tottunut että saa nähdä montako kertaa mä peruutan bemarin johonkin pylvääseen Suomessa ennen kun muistan että se EI varoita siitä piippaamalla
Comment
-
-
Originally posted by Kassu! View Postviime viikolla tapahtunutta jo. HML keskustassa on oikeustalon nurkalla 4-suuntanen tasa-arvonen risteys.
Ärsyttää varsinkin vieraassa kaupungissa kytätä jokaisen risteyksen kohdalla että onko siellä kolmiota vai ei. Joskus risteykset ovat vielä niin suojaisissa paikoissa rakennusten tai puiden takana, ettei sitä kolmiota (tai sen puutetta) edes huomaa ennen kuin on jo puoliksi risteyksessä.
Comment
-
-
Originally posted by Miltzu View PostSuomessa voitaisiin ottaa mallia jenkeistä tässä ja muuttaa tasa-arvoiset risteykset neljän stop-merkin risteyksiksi. Kaikki pysähtyy ja kuka tuli risteykseen ensimmäisenä, menee ensimmäisenä. Merkittävästi turvallisempi ja helpompi kuin tasa-arvoinen.Last edited by Jisv; 20-05-2011, 07:11.
Comment
-
-
Originally posted by Jisv View PostTähähän kokeiltiin täällä Porissa kolmessa eri risteyksessä. Kokeilu lopetettiin parin vuoden jälkeen kolarimäärien noustua selvästi. Käytännössä homma pelas niin, että se jolla oli isoimmat pallit, ajoi ensin. Porukka jakautui kahtia, isoilla palleilla varustetut jampat törmäsivät toisiinsa ja pienillä olevat eivät päässeet risteyksestä koskaan mihinkään, vaan vinkuivat paikallislehden tekstaripalstalla. Eihän nää tämmöset hommat tule suomessa toimimaan, ainakaan porissa, asenne liikenteessä on niin täysin kieroutunut. Minä ensin, vitut muista!
Just. Mä vähän pelkäsinkin että siinä voisi käydä noin. Kai siihen ihmiset ajan myötä oppisi? Tai sit ei....
Saman kyllä huomaa Suomessa esim. kun kaksikaistainen tie muuttuu yksikaistaiseksi. Hirvee kinastelu ja kiilaus että kuka menee ekana, ja ruuhka on hetkessä valmis.
Comment
-
-
Originally posted by Miltzu View PostJust. Mä vähän pelkäsinkin että siinä voisi käydä noin. Kai siihen ihmiset ajan myötä oppisi? Tai sit ei....
Saman kyllä huomaa Suomessa esim. kun kaksikaistainen tie muuttuu yksikaistaiseksi. Hirvee kinastelu ja kiilaus että kuka menee ekana, ja ruuhka on hetkessä valmis.
Toinen on se, että vastakkaisista suunnista tulevat kääntyvät samaan suuntaan nelikaistaiselle tielle (kaksi kaistaa samaan suuntaan), niin sen joka kääntyy vasemmalle, tulisi väistää oikealle kääntyvää vaikka se menisi ensin sitä oikeanpuoleista kaistaa pitkin (eihän se tietenkään saisi edes suoraan leikata vasemmalle kaistalle, mutta joskus on lyhyt oikea kaista). Hyvä esimerkki Tiksin Mäkkäristä kehää itään, niin Shelliltä tullaan ronskisti viereen/eteen.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Originally posted by Smistik View PostIhmiset tajua, muista tai halua ymmärtää, että kaistanvaihtaja on aina väistämisvelvollinen. Koskee myös ohituksia moottoritiellä eli periaatteessa ei saisi puskea pieneen väliin, vaan odottaa että tulee sopiva väli. Vituttaa kun oman auton takana on kilometri tyhjää ja oikealta kaistalta tullaan eteen, vaikka voisi odottaa yhden auton sujahtavan ohi n. kahdessa sekunnissa.
.
Comment
-
Comment