Totta, paljon pahempia kuin rattijuopot ja huumekuskit.
mainitsemasi ovat erittäin harvinaisia tai ainakaan omalle kohdalle ei ole osunut. kotipoliiseja päivittäin.. sitä päivää odotellen että valojenräpsyttelijä saa tunkinvarresta
mainitsemasi ovat erittäin harvinaisia tai ainakaan omalle kohdalle ei ole osunut. kotipoliiseja päivittäin.. sitä päivää odotellen että valojenräpsyttelijä saa tunkinvarresta
Kannattaisi vaihtaa ne polttimot jos ei valot toimi.
Kannattaisi vaihtaa ne polttimot jos ei valot toimi.
ei ne yleensä takavalojen takia pitkiä vilkuttele vaan kusipäisyyttään, ehket ymmärrä että liikenteessä ihmisten tekemisiin puuttuu sellainen jonka puvusta löytyy tällainen
muilla ei ole mitään asiaa sille reviirille ja joutaa saada tunkinvarresta leukaperiin
Täytyykin sitten lähteä ajamaan ylinopeutta, ottaa pamppu mukaan ja vetää ilmantakavaloja niin en ole enää munakuski.
tykkäät vetää siiten aivan överiksi ihan kummasta päästä vaan kunhan överiksi. jos ei tosiaan vieläkään mene perille asti niin jätän tähän. ei ole minun velvollisuus opettaa perusasioita
tykkäät vetää siiten aivan överiksi ihan kummasta päästä vaan kunhan överiksi. jos ei tosiaan vieläkään mene perille asti niin jätän tähän. ei ole minun velvollisuus opettaa perusasioita
Älkää ny lopettako, mulla on kossut ja suolapalat tässä valmiina.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Muista sitten, että että jos otat, et aja ja toisinpäin.
Mulla on alkometri takkahuoneessa, aamukahveen yhteydessä puhaltelen, jos vähänkään siltä tuntuu. Autossa vielä toinen. Ei pitäis lipsahtaa, auto ei liiku jos kumpikaan mittari edes 0.1 näyttää.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment