Originally posted by Topi08
View Post
Originally posted by Ramzez
View Post
Menomatkalla tankkaamaan ja varttin jonotuksen jälkeen huomasin erään farmariauton tulevan toiselta puolelta jonottamaan asenteella: minä ainakin olin tässä ensin. Kyllä, kun lopulta oli minun vuoro, niin tämähän tunki eteen minuutin odotuksen jälkeen. En ehtinyt kuin autosta pihalle, niin tämä lähti pakilla takaisin odottamaan vuoroaan
Tankkasin ja tulee pyytelemään anteeksi, että ei ollut huomannut minua jonossa Et tosiaan ole huomannut pakettiautoa, ok, sanoin, että eiköhän täälläkin jonkinlainen jonotusjärjestys kuitenkin päde...
Vituttaa etuilu, oli se sitten missä tahansa, mutta jokainen odottaa ***tana vuoroaan reilusti.
Paluumatkalla kaverin kanssa ihmeteltiin, kun 80km/h alueella ajelin 90km/h-100km/h, letkeää matkavauhtia ja perään liimautui tila-auto. Renault aivan perseessä kiinni, jos olisin vähänkään jarruttanut, niin kippo olisi löytynyt Hiacen tavaratilasta. Pyyhkijät täysillä liimautuneena takapuskuriin ja ei mene ohi, vaikka vastaan ei tule ainuttakaan autoa. Ok, ajelin välillä 140km/h ja sama touhu, aivan perseessä kiinni pyyhkijät täysillä
Kokeilin sitten nurinkurisesti hommaa, että laskin nopeuden noin 20km/h ja ei jumalauta, edelleen perseessä kiinni pyyhkijät täysillä. Ei voinut kuin nauraa enään kaverin kanssa.
Lopulta kun aikani matelin, niin tonttu löysi rohkeuden ja ohitti minut. Piti oikein ajan kanssa mulkata, että mikä siellä on kuskina - aivan tavallinen rähjänen vanhempi äijä ja pää vinossa tuijottaa. Kiitokseksi kaikesta, otin Rellun heti kiinni ja ajoin vuorostani aivan perässä kiinni, hahaa hammas hampaasta. Välillä koitti kiihdyttää ja ties mitä, mutta ajelinpa vaan takapuskurissa kiinni.
Lopuksi oli pakko luovuttaa, kun piti kääntyä muualle, vaikka helvetin hauskaa olikin.
Edelleenkin, kesällä kesävehkeiden ollessa ajossa - ei juuri mitään perseilyä, mutta heti kun Hiace tuli ajoon, niin sama alkaa. Tästä tulee vielä hauskaa
Varmaan olin taas jonkun mielestä itse munakuski, mutta onneksi ei kiinnosta.
Comment