Omana mutuna heittäisin sellaista, että motaria Tampere-Helsinki välille ajavalle Mersu ja enemmän mutkia tai ns. ajettavaa tietä kairaavalle BMW. Vikoja noissa uusissa kikkareissa tuntuu olevan autosta riippumatta n-määrä. Se päivämäärä jossa bemariinkin ne iskivät oikeen kunnolla on siinä kun käytiin tekemään e34:ää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 vs W211
Collapse
X
-
Originally posted by Aukes! View PostTuossa hintaluokassa Audin voi jo valita nelivetoisena, etuveto tietysti ei ole mikään vaihtoehto. Uuskoppanen 3.0TDi on namu. Audithan maksavat uutena aika samat kun BMW ja Mersu, joten varallisuuteen ei senkään valinta oikeen liity.
Just just.. Otetaan esimerkkejä tähän jotta sinäkin havadut pilvilinnoistasi ja näet erot. Audi on tehnyt varsin esimerkillistä ja onnistunutta brandi rakennusta viimevuosina mutta se ei tarkoita että se maksaisi samanverran kuin premium brand merkit.
Hinnoissani jokainen auto on automaatti vaihteistolla ihan siitä syystä että tämän kokoluokan autoa ei kukaan osta manuaalina.
Ensiksi pienin koneisin bensamoottori.
62.900e Mercedes-Benz E 200komp. Aut.
58.000e BMW 520i Aut.
48.800e Audi A6 2.0t Aut.
Eron Audin ja MB:n välillä ollessa 14.100e vielä quoteen uudestaan..
Originally posted by Aukes! View PostAudithan maksavat uutena aika samat kun BMW ja Mersu
Sitten mennään sinne 2.5-2.8litran haminoihin...
66.000e Mercedes-Benz E 280 Aut.
62.500e BMW 525i Aut.
56.380e Audi A6 2.8i Aut.
Minä voin sinulle vakuuttaa että suuri osa Audin ostajista tyytyy.
Tietysti joissain hankinnoissa voi olla vaihtoehtoina VW, Audi, Opel ja vaikka Saab. Tällöinhän audi ei ole tyytymistä missään nimessä.
Sitä en nyt yritä todistaa että Audi olisi jotenkin täysi susi tai muuta. Varmasti ihan laadukas auto jolla on ihan hyvännäköiset mallit ja urheilullinen maine.
Tosin usein A6:n ostaja on käynyt koeajamassa E-sarjan sekä 500-sarjan. Audiin käännytään sen hinnan edullisuuden takia jolloin voidaan puhua tyytymisestä.
En nimittäin muista lukeneeni yhtään arvostelua joissa Audi olisi jättänyt A6 mallillaan taakseen Mercedeksen sekä 500-sarjan.
Toki poikkeus vahvistaa säännön eikä tälläiset metaforat ole mitään viimeisiä totuuksia mutta käytänkin tässä sanaa "usein".
EDIT.
Tosiaan näistä nelivedoista sen verran että saksan suurin autolehti Auto und Motor joka meillä on Tuulilasin kaltainen raamattu on tehnyt viimeisen vuoden aikana 4 neliveto testiä.
Mercedes on voittanut jokaisen. Sama on tapahtunut kahdessa muussa saksalaisessa lehdessä.
Mukana on ollut Audi, BMW, jossain taisi olla Volvo.
Audi ollut toisena ja BMW kolmantena. Yhdessä testissä BMW hakkasi myös Audin.
Tässäkin on hyvä esimerkki siitä miten vahvaksi "Quattro" brandi on rakennettu. Ihmiset pitävät sitä ylivoimaisesti parhaana markkoinoilla olevana nelivetona vaikka sen etumatka tuotekehittelyssä on kurottu umpeen useita vuosia sitten.
Neliveto mallistonkin laajuus on Mercedeksellä ylivoimaisesti laajin maailmassa.
Taitaa olla jotain 50nelivetomallin hujakoilla tuo määrä tällähetkellä. Joku viisaampi tarkistakoon jostain.
BMW:n Xdive järjestelmää kun on markkinoitu viimeaikoina meille kaikille tutuilla mainoksilla autolehdistä jossa on "valokuva" 500 sarjan sisältä talvikelillä. Sisätilan kuvassa näkyy taustapeili jossa tulee Jaguar, Mercedes ja Audi.
Sinällänsä huvittavaa kun eräskin mies tässä totesi että "bmw:llähän on paras neliveto".
Kun kysyin missä näin lukee niin mies sanoi että mainoksessa. Uusin Tuulilasi kun oli käsillä niin näytin hänelle sitä ko. mainosta.
Siinä sitten naureskeltiin kun ei siinä mistään paremmuudesta lukenut. "Edistyksellinen neliveto" oli teemana.
Aika hyvin tälläisellä mainonnalla saadaan mielikuvia rakennettua sanaakaan asiaan liittyen.Last edited by välikala; 10-07-2007, 12:18.http://www.needgood.com
e30 the one and only
Comment
-
-
Originally posted by välikala View PostTässäkin on hyvä esimerkki siitä miten vahvaksi "Quattro" brandi on rakennettu. Ihmiset pitävät sitä ylivoimaisesti parhaana markkoinoilla olevana nelivetona vaikka sen etumatka tuotekehittelyssä on kurottu umpeen useita vuosia sitten.
Neliveto mallistonkin laajuus on Mercedeksellä ylivoimaisesti laajin maailmassa.
Audi A6 3.0V6 TDi Quattro A: 68020e
BMW 530dA: 69860
BMW 530xDa: 73760
M-B E320CDi A: 72700
M-B E320CDi 4-matic A: 77200
Tokihan nelivetoinen Mersu menee hinnoittelultaan överiksi, mutta kun Audissa on 3.0TDi:ssä jo vakiona tuo neliveto niin on syytä verrata takavetoisiin versioihin Bemarista ja Mersusta. Jos mielestäsi 2-5 tonnin hintaero tässä luokassa on suuri, niin ihmettelen kyllä? Eli aikalailla saman hintaluokan autoista voidaan puhua, prosentuaalinen hintaero on häviävän pieni. Olen lukenut moniakin testejä joissa Audi on päihittänyt nämä kilpailijansa, varsinkin Auto Zeitung lehdessä (joka tulee kotiini) Audi on yleensä pärjännyt varsin kivasti. En ole Audi-fanaatikko, päinvastoin mutta ihmettelen silti motivaatioitasi mollata Audia melko perusteettomasti. Audin pikkumoottoristen mallien hinnat maahantuoja on saanut helvetin alas, johtuen niukasta varustelusta ja onnistuneista neuvotteluista tehtaan kanssa. Saksassahan myös pikku-moottoriset mallit ovat hinnoiltaan hyvin lähellä BMW:n vastaavia.
Tyytymisestä:
Originally posted by välikalaTosin usein A6:n ostaja on käynyt koeajamassa E-sarjan sekä 500-sarjan. Audiin käännytään sen hinnan edullisuuden takia jolloin voidaan puhua tyytymisestäSaksalaiset lehdetkin sanovat että Audi on Premium-merkki siinä missä Bemari ja Mersukin. Jos he ovatkin väärässä? Pyydän heitä ottamaan yhteyttä sinuun niin voit korjata heidän erehdyksensä.
Ihmettelen sitä, mistä tiedät niin hyvin muiden autonostajien ajatukset? Olet ilmeisesti tehnyt Galluppia A6:sen ostajien joukossa, ovat sitten sinulle päivitelleet kun eivät varat riittäneet Mersuun? Jos et, niin tällainen Mutuilu on suhteellisen turhaa.
Ja vielä isojen bensa-moottoreiden hintoja:
Audi A6 4.2 V8 Quattro A: 100820e
BMW 550iA: 97260e
Mersu E500 99800e
Kappas! Audihan meni jo Mersusta ja Bemarista ohi. Ehkäpä V8:n ostaja joutuu tyytymään 550iA bemariin, kun ei raha riittänytkään AudiinLast edited by Aukes!; 10-07-2007, 17:39.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
R0G3R_m00R3
Originally posted by välikala View Post
Just just.. Otetaan esimerkkejä tähän jotta sinäkin havadut pilvilinnoistasi ja näet erot. Audi on tehnyt varsin esimerkillistä ja onnistunutta brandi rakennusta viimevuosina mutta se ei tarkoita että se maksaisi samanverran kuin premium brand merkit.
Hinnoissani jokainen auto on automaatti vaihteistolla ihan siitä syystä että tämän kokoluokan autoa ei kukaan osta manuaalina.
Ensiksi pienin koneisin bensamoottori.
62.900e Mercedes-Benz E 200komp. Aut.
58.000e BMW 520i Aut.
48.800e Audi A6 2.0t Aut.
Eron Audin ja MB:n välillä ollessa 14.100e vielä quoteen uudestaan..
öhöm.....
Sitten mennään sinne 2.5-2.8litran haminoihin...
66.000e Mercedes-Benz E 280 Aut.
62.500e BMW 525i Aut.
56.380e Audi A6 2.8i Aut.
Minä voin sinulle vakuuttaa että suuri osa Audin ostajista tyytyy.
Tietysti joissain hankinnoissa voi olla vaihtoehtoina VW, Audi, Opel ja vaikka Saab. Tällöinhän audi ei ole tyytymistä missään nimessä.
Sitä en nyt yritä todistaa että Audi olisi jotenkin täysi susi tai muuta. Varmasti ihan laadukas auto jolla on ihan hyvännäköiset mallit ja urheilullinen maine.
Tosin usein A6:n ostaja on käynyt koeajamassa E-sarjan sekä 500-sarjan. Audiin käännytään sen hinnan edullisuuden takia jolloin voidaan puhua tyytymisestä.
En nimittäin muista lukeneeni yhtään arvostelua joissa Audi olisi jättänyt A6 mallillaan taakseen Mercedeksen sekä 500-sarjan.
Toki poikkeus vahvistaa säännön eikä tälläiset metaforat ole mitään viimeisiä totuuksia mutta käytänkin tässä sanaa "usein".
EDIT.
Tosiaan näistä nelivedoista sen verran että saksan suurin autolehti Auto und Motor joka meillä on Tuulilasin kaltainen raamattu on tehnyt viimeisen vuoden aikana 4 neliveto testiä.
Mercedes on voittanut jokaisen. Sama on tapahtunut kahdessa muussa saksalaisessa lehdessä.
Mukana on ollut Audi, BMW, jossain taisi olla Volvo.
Audi ollut toisena ja BMW kolmantena. Yhdessä testissä BMW hakkasi myös Audin.
Tässäkin on hyvä esimerkki siitä miten vahvaksi "Quattro" brandi on rakennettu. Ihmiset pitävät sitä ylivoimaisesti parhaana markkoinoilla olevana nelivetona vaikka sen etumatka tuotekehittelyssä on kurottu umpeen useita vuosia sitten.
Neliveto mallistonkin laajuus on Mercedeksellä ylivoimaisesti laajin maailmassa.
Taitaa olla jotain 50nelivetomallin hujakoilla tuo määrä tällähetkellä. Joku viisaampi tarkistakoon jostain.
BMW:n Xdive järjestelmää kun on markkinoitu viimeaikoina meille kaikille tutuilla mainoksilla autolehdistä jossa on "valokuva" 500 sarjan sisältä talvikelillä. Sisätilan kuvassa näkyy taustapeili jossa tulee Jaguar, Mercedes ja Audi.
Sinällänsä huvittavaa kun eräskin mies tässä totesi että "bmw:llähän on paras neliveto".
Kun kysyin missä näin lukee niin mies sanoi että mainoksessa. Uusin Tuulilasi kun oli käsillä niin näytin hänelle sitä ko. mainosta.
Siinä sitten naureskeltiin kun ei siinä mistään paremmuudesta lukenut. "Edistyksellinen neliveto" oli teemana.
Aika hyvin tälläisellä mainonnalla saadaan mielikuvia rakennettua sanaakaan asiaan liittyen.
Comment
-
Originally posted by R0G3R_m00R3 View PostKuka se olikaan töissä Veholla, ainakin olit
Ei siinä, Mersun minäkin mieluiten ottaisin. Nimimerkillä ensimmäinen autoni oli Mercedes, ja sen jälkeenkin niitä on jokunen ollut.Last edited by Aukes!; 10-07-2007, 17:53.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostAudi A6 3.0V6 TDi Quattro A: 68020e
BMW 530xDa: 73760
M-B E320CDi 4-matic A: 77200
Originally posted by Aukes! View PostTokihan nelivetoinen Mersu menee hinnoittelultaan överiksi,
Ei kukaan myy tässä maailmassa mitään hyvää hyvyyttään. Kyllä ne 10.000euron hintaerot jostain koostuu.
A8 diesel lang on hyshys business hintaan hieman yli 100.000euroa.
Vastaava S sarja maksaa 140.000euroa.
Originally posted by Aukes! View PostJos mielestäsi 2-5 tonnin hintaero tässä luokassa on suuri, niin ihmettelen kyllä?
Tyytymisestä:
Originally posted by Aukes! View PostNämä autot ovat kyllä täysiverisiä kilpailijoita keskenään, kunhan lopetat tuon fanaattisuuden niin tajuat sen myös Saksalaiset lehdetkin sanovat että Audi on Premium-merkki siinä missä Bemari ja Mersukin.
Originally posted by Aukes! View PostIhmettelen sitä, mistä tiedät niin hyvin muiden autonostajien ajatukset? Olet ilmeisesti tehnyt Galluppia A6:sen ostajien joukossa, ovat sitten sinulle päivitelleet kun eivät varat riittäneet Mersuun? Jos et, niin tällainen Mutuilu on suhteellisen turhaa.
Ja sitten vielä uudestaan kyllä. Olen kuullut todella äärimmäisen usein että Mercedes nousee hinnallisesti liian kovaksi. Audi jää lompakolle sopivammaksi. Se missä olen töissä, mitä siellä teen ja mistä näitä tiedät jätettäkööt sitten toiseen lukuun. Oleellista on se että nämä kommentit on Audi ihmisten suusta kuultu usein. Audi sitäpaitsi on kaikilta äärikäyttäytymis ominaisuuksiltaan aika huono. Puhuttiin sitten GP tasoisen radan ajamisesta kilpailijoiden kanssa kelloa vastaan, ääri käyttäytymis ominaisuuksista tai maantiellä köröttelystä.
Tässä nyt tarkoitan lähinnä A4 kilpailu luokkaa. Tosin uusi malli kolkuttaa jo ovella.
Tämä "rahat eivät riitä" korostuu varsinkin yritysautoilijoiden kohdalla.
Lähinnä nyt herääkin kysymys mistä kaikki sinun tietosi ja rintaäänesi ammentaa voimansa.
Kyse ei ole minkään merkin fanaattisuudesta. Vaan yksinkertaisesti siitä että Audi jää jälkeen (huom!) omassa premium brand luokassaan valitettavan usein.
Ja vielä isojen bensa-moottoreiden hintoja:
Audi A6 4.2 V8 Quattro A: 100820e
BMW 550iA: 97260e
Mersu E500 99800e
Kappas! Audihan meni jo Mersusta ja Bemarista ohi. Ehkäpä V8:n ostaja joutuu tyytymään 550iA bemariin, kun ei raha riittänytkään Audiin[/quote]
http://www.needgood.com
e30 the one and only
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostAudi A6 3.0V6 TDi Quattro A: 68020e
BMW 530xDa: 73760
M-B E320CDi 4-matic A: 77200
Originally posted by Aukes! View PostTokihan nelivetoinen Mersu menee hinnoittelultaan överiksi,
Ei kukaan myy tässä maailmassa mitään hyvää hyvyyttään. Kyllä ne 10.000euron hintaerot jostain koostuu.
A8 lang on hyshys business hintaan hieman yli 100.000euroa.
Tätä hintaa ei ole nähtävillä tavallisille pulliaisille. Itseasiassa Audin business hinnassakin on huima pelivara.
Vastaava S sarja maksaa 140.000euroa.
Tai Busines hinta on jotain 120luokkaa jossa vielä "tärkeäasiakas" pelivara.
Se mitä hinnastoissa lukee ei ole kuin puolitotuutta. Valitettavasti.
Originally posted by Aukes! View PostJos mielestäsi 2-5 tonnin hintaero tässä luokassa on suuri, niin ihmettelen kyllä?
Originally posted by Aukes! View PostNämä autot ovat kyllä täysiverisiä kilpailijoita keskenään, kunhan lopetat tuon fanaattisuuden niin tajuat sen myös Saksalaiset lehdetkin sanovat että Audi on Premium-merkki siinä missä Bemari ja Mersukin.
Originally posted by Aukes! View PostIhmettelen sitä, mistä tiedät niin hyvin muiden autonostajien ajatukset? Olet ilmeisesti tehnyt Galluppia A6:sen ostajien joukossa, ovat sitten sinulle päivitelleet kun eivät varat riittäneet Mersuun? Jos et, niin tällainen Mutuilu on suhteellisen turhaa.
Ja sitten vielä uudestaan kyllä. Olen kuullut todella usein että Mercedes nousee hinnallisesti liian kovaksi. Audi jää lompakolle sopivammaksi. Se missä olen töissä, mitä siellä teen ja mistä näitä tiedän jätettäkööt sitten toiseen lukuun. Oleellista on se että nämä kommentit on Audi ihmisten suusta kuultu ja niissä on perää, vaikka kuinka vaikeaa se sinulle olisi sulattaa että isäsi ei ajan yhtä heinolla autolla kuin esim. Mercedes.
Audi sitäpaitsi on kaikilta äärikäyttäytymis ominaisuuksiltaan aika huono. Puhuttiin sitten GP tasoisen radan ajamisesta kilpailija merkkien kanssa kelloa vastaan, ääri käyttäytymis ominaisuuksista tai maantiellä köröttelystä.
Tässä nyt tarkoitan lähinnä A4 luokan autoja. Tosin uusi malli kolkuttaa jo ovella Audistakin.
Tämä "rahat eivät riitä" kommentit korostuu varsinkin yritysautoilijoiden kohdalla.
Lähinnä nyt herääkin kysymys mistä kaikki sinun tietosi ja rintaäänesi ammentaa voimansa.
Kyse ei ole kohdallani minkään merkin fanaattisuudesta. Vaan yksinkertaisesti siitä että Audi jää jälkeen (huom!) omassa premium brand luokassaan valitettavan usein.
Originally posted by Aukes! View PostAudi A6 4.2 V8 Quattro A: 100820e
BMW 550iA: 97260e
Mersu E500 99800eLast edited by välikala; 10-07-2007, 20:41.http://www.needgood.com
e30 the one and only
Comment
-
-
Kuten sanoin, autoja pitää verrata keskenään vakiovoimansiirrolla. A6 3.0TDi:ssä neliveto on vakiona, siispä sitä pitää verrata takavetoisiin Bemariin ja Mersuun. Lisävarustelullahan autoista aina saa mieluisen, mutta se hinta on eri kuin perusversioissa. Nyt hintaerot eivät kummoisia ole! On väärin verrata hinnoiltaan perusversiota ja lisävarusteltua.
Audi A6 3.0V6 TDi Quattro A: 68020e
BMW 530dA: 69860
"Audi on valitettavasti ominaisuuksiltaan aika huono"
Mielipiteitä olet kova esittämään, jatkoksi faktaa? Tuskinpa Audi kovin huono ominaisuuksiltaan on, jos vertailutesteissä on tullut voittoja sekä merkki myy niin hyvin.
Mersun hinnan "överi" kommentilla tarkoitin sitä, että se todellakin menee hinnallisesti aika kaus tässä luokassa.
Mikähän hinnasto sulla on käytössä? Uusimman TM:n hinnaston mukaan tuo 3.0TDi A8 on kyllä "tarjous", mutta jotkut muut mallit taas ovat hinnallisesti suht lähellä.
Audi A8 4.2 137840e
M-B S450A 126500e
Audi A8 4.2 TDi 141230
M-B S420CDi 138000
Audi Q7 4.2 5h 105060
M-B ML 500 108500
Ja Mersussa on vielä isompi moottorikin.
Kalliimmassa päässä Audi A8 ei enään Mersuille hinnallisesti pärjää, koska Audilta ei yksinkertaisesti löydy sen tehoisia pelejä kun S600 tai S65 AMG, mutta eipä löydy Bemariltakaan. Tonnien hintaerot näissä asioissa ei ratkaise, tämänkin luokan autoja joutuu vielä lisävarustelemaan. Kyse on hinnoittelusta, ei siitä että Audi vain olisi huonompi ääni.
Oletko jäänyt kenties lapsena Audin alle, vai mistä tämä suunnaton dissaamisen tarve kumpuaa? Mun puolelta todistelu saa riittää, jos et tykkää Audista niin ei voi mitään. Enemmistö kuitenkin on samaa mieltä kanssani Audin tasosta.
Kalliimpi on aina parempi? Ei välttämättä.Last edited by Aukes!; 11-07-2007, 18:47.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by välikala View Postvaikka kuinka vaikeaa se sinulle olisi sulattaa että isäsi ei ajan yhtä heinolla autolla kuin esim. Mercedes.
Originally posted by välikalaVertaanyt hyvämies nelivetoja keskenään. Se että audilla se on vakio ei meinaa yhtään mitään. Kilpailija samasta segmentistä.
Mutta asia ei ole minulle niin tärkeä että jaksaisin pilata kesäni, siispä lopetetaan tämä älytön väittelyKummallakin selkeästi mielipiteensä josta ei kumpikaan ole halukas luopumaan. Menen sytyttämään grillin ja avaan oluen.
Last edited by Aukes!; 11-07-2007, 19:02.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostKuten sanoin, autoja pitää verrata keskenään vakiovoimansiirrolla. A6 3.0TDi:ssä neliveto on vakiona, siispä sitä pitää verrata takavetoisiin Bemariin ja Mersuun. Lisävarustelullahan autoista aina saa mieluisen, mutta se hinta on eri kuin perusversioissa. Nyt hintaerot eivät kummoisia ole! On väärin verrata hinnoiltaan perusversiota ja lisävarusteltua.- - - - - - -
F10 520dA
ex E61 530dA, ex E39 530dA
Comment
-
-
Originally posted by TROCK View PostMielestäni omituinen näkökanta. Kyllä kait oikeampi tapa olisi verrata nelivetoja keskenään ja vain toisesta päästä raapivia keskenään. En todellakaan tiedä, eikä edes kiinnosta selvittää, onko Audin 3,0TDi:ä muualla maailmassa saatavissa etuvetona ja onko se vain jätetty pois Suomen maahantuontiohjelmasta. Mutta joka tapauksessa, JOS kyse on hintavertailusta, täytyy bemultakin ottaa verrokiksi xd. Jos taas vertaillaan, että mitähän sitä mahtaa esim. 70k€:lla saada, niin silloin vertailu voisi olla oikeutettu.
PS. 550iA:ta ja BMW:n seiskoja ei saa nelivedolla varustettuna.Last edited by Aukes!; 12-07-2007, 00:40.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostPointtinsa tuossakin. Asiallisia autoja nämä saksalaiset premium-merkit, automerkkikohtaisista laseista huolimatta.
PS. 550iA:ta ja BMW:n seiskoja ei saa nelivedolla varustettuna.
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostMikähän hinnasto sulla on käytössä? Uusimman TM:n hinnaston mukaan tuo 3.0TDi A8 on kyllä "tarjous", mutta jotkut muut mallit taas ovat hinnallisesti suht lähellä.
Originally posted by Aukes! View PostOletko jäänyt kenties lapsena Audin alle, vai mistä tämä suunnaton dissaamisen tarve kumpuaa? Mun puolelta todistelu saa riittää, jos et tykkää Audista niin ei voi mitään. Enemmistö kuitenkin on samaa mieltä kanssani Audin tasosta.http://www.needgood.com
e30 the one and only
Comment
-
-
Originally posted by välikala View PostKuten sanottu et sinä autojen oikeita hintoja näe mistään tekniikanmaailmoista tai tuulilaseista. Minulta löytyy lähipiiristä ko merkkien parissa puuhaavia. Nyt en tarkoita mitään mekaanikko puolta.
Originally posted by välikalaEn ole jäänyt Audin alle. Hymyilyttää vain sinun silmitön brandi puolustamisesi. Kuten sanottu suoranaisesti Audia vastaan ei ole mitään. Altavastaaja Premium Brand luokassa ja ylivoimainen ykkönen alemmassa segmentissä.Noh, sinulla on mielipiteesi ja minulla on omani. Vertailuissa Audi on ihan kohtuullisesti pärjännyt, ollakseen "altavastaaja" Totta on, ettei Audi tarjoa sitä mitä Mercedes voi, mutta laskisin silti Audin täysin BMW:n veroiseksi.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by juster View PostMiksi pitäisi saada? Myös Motorsport mallit on säästyneet nelivedolta.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
Comment