Originally posted by AlpinWeiss
View Post
Parempi vaan ostaa uusia autoja kaikkien, ei tuu kukaan kusetetuksi ja autokanta uudistuu
Aika moni jättää sen virolaisen auton rekisteröimättä suomeen, ajelee viron kilvillä ja se onnistuu noin 20:ssä minuutissa niin että on melko laillistakin vielä ja maksaa vuodessa aika paljon vähemmän kuin auton vakuutukset ja verot Suomessa
Mun mielestä tästä asiasta on oikeesti turha tapella, oon mä Saksastakin hakenut jokusen auton VIROON!! Ja ne on tuotu ihan ajamalla aina
Sellainen auto joka maksaa Saksassa 5000€, siitä maksettu se 4200-4600€ ja sitten viron pyynti 5500-6500€, ja kuljetuskulut viroon "sopivasti" koska autoja on useita ja yleensä ne tulee rekalla jossa muutama muukin auto.
Kauppa käy ja se on pääasia
Mun puolesta hakekaa autonne mistä haette, vaikka nigeriasta mutta se on totuus että ihan samanlailla voi Saksassa joutua kusetuksen uhriksi kuin Virossakin. Ei kaikki Virolaiset kumminkaan ole kusettajia, sama se kuin sanoisi että kaikki Suomalaiset on juoppoja. Sen käsityksen Virolaiset saa kun katsoo 1500 kännistä suomalaista joka päivä satamassa
Edit: Yksi tämän forumin henkilö osti 2002 330DA Sedanin alta 4500€ "M-Sportin" ja ei kuulema ole mitään valittamista. Pyynti oli 5600€, eli ei noihin viron hintoihin kannata hirveästi tuijottaa. Aikalailla samoissa ne loppuenlopuksi aina välillä kun saksassakin
Tulkoon esille itse jos siltä tuntuu.
Comment