On se hankalaa tuo auton päivittäminen. Nykyisen E39 ajettavuudesta olen tykännyt tosi paljon, mutta ikä alkaa jo nykyisessä kulkineessa painaa.
Järki ja pihi minä sanoo että n. 10k€ esim. E39 530d M-sport pitäs riittää ja on loistava järkiratkaisu, mutta aina välillä tulee että pitäskö se ostaa tuplasti kalliimpi E60/E61... Ja sitten taas lukee jostain laatikko-ongelmista niin ajatukset taas palautuu E39:n
Ja sama oravanpyörä jatkuu ja nykyinen auto vain kerää kilometerjä lisää... Ei osaa päättää ei.
Tähän asti olen ollut dieselin miehiä ("pieni" kulutus, iso vääntö
), mutta nyt taloon on hommattu diesel-perhekulkine lasten / perheen kuljetukseen. Pääasiassa omaan työmatka-ajoon siis olen autoa ajatellut käyttää. Toki silloin tällöin varmasti on lapsiakin kyydissä ja ehkä jotain tavaraakin. Sen takia pääasiassa farmareita tullut katseltua...
Kilometrien puolesta (arvio max. 20k / vuosi) varmaan bensa-autokin voisi tulla kysymykseen. Mutta jotenkin sitä on ihastunut tuohon dieselin vääntöön.. On tämä hankalaa
Ja automaatista en koe saavani mitään erityistä nautintoa, suurempaa kulutuksesta ja automaatti-kauhutarinoista puhumattakaan. Manuaali siis on etusijalla.
JOS olisin löytänyt seuraavan auton, niin kaupat olisi varmaan jo tehty: Hyvin varusteltu facelift M-sport e39 530d (touring) manuaali sport-nahkasisustalla max. 200tkm niin kaupat olisi varmaan jo tehty
Mutta eipä tahdo olla manuaaleja tarjolla.
3-sarjaakin aina vilkuilee mutta sitten sitä jotenkin eksyy taas kattomaan 5-sarjaa, jotenkin se 3-sarjalaisen "pienuus" / orvommat varusteet saa palaamaan katselemaan isompia. :think Ja aina sitten välillä haksahtaa miettimään E6X 535d:tä tehojen takia
kunnes tulee se (kallis osa tähän)-remontti mieleen. 
330d periaatteessa kiinnostais kans, mutta E46 ei... E9x sarjassa hinta taas alkaa karkaamaan jos haluaa varusteita. On se hankalaa - liekö ajan vielä vuodenkin päästä nykyisellä katiskalla, jossa muuten on tärkeimmät varusteet jo valmiina.
Vinkkejä autonvalintaan saa antaa.
Järki ja pihi minä sanoo että n. 10k€ esim. E39 530d M-sport pitäs riittää ja on loistava järkiratkaisu, mutta aina välillä tulee että pitäskö se ostaa tuplasti kalliimpi E60/E61... Ja sitten taas lukee jostain laatikko-ongelmista niin ajatukset taas palautuu E39:n

Tähän asti olen ollut dieselin miehiä ("pieni" kulutus, iso vääntö

Kilometrien puolesta (arvio max. 20k / vuosi) varmaan bensa-autokin voisi tulla kysymykseen. Mutta jotenkin sitä on ihastunut tuohon dieselin vääntöön.. On tämä hankalaa

JOS olisin löytänyt seuraavan auton, niin kaupat olisi varmaan jo tehty: Hyvin varusteltu facelift M-sport e39 530d (touring) manuaali sport-nahkasisustalla max. 200tkm niin kaupat olisi varmaan jo tehty

3-sarjaakin aina vilkuilee mutta sitten sitä jotenkin eksyy taas kattomaan 5-sarjaa, jotenkin se 3-sarjalaisen "pienuus" / orvommat varusteet saa palaamaan katselemaan isompia. :think Ja aina sitten välillä haksahtaa miettimään E6X 535d:tä tehojen takia


330d periaatteessa kiinnostais kans, mutta E46 ei... E9x sarjassa hinta taas alkaa karkaamaan jos haluaa varusteita. On se hankalaa - liekö ajan vielä vuodenkin päästä nykyisellä katiskalla, jossa muuten on tärkeimmät varusteet jo valmiina.

Vinkkejä autonvalintaan saa antaa.
Comment