Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rizzo
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2007
    • 5418
    • Oulu

    Originally posted by Taski View Post
    Juu on se turhan pieni mylly mutta koirankuljettimeksi tuo tuleekin, ettei sillä nyt niin väliä tuossa. Eipä nuo 525 ja 530 koneisetkaan kovin ripeitä ole, kun tuo on sellainen valas. Jos on pikkukoneinen e39 niin täytyis melkein olla 530d että olis vääntöö millä se liikkuis.
    Samaa mieltä. Mutta minusta edellinen 528i oli arkikäyttöön melko sopivan pirtsakka. Eihän se kyllä paikoiltaan automaattina lähtenyt mihinkään mutta ohittaessa ei tarvinnut kyllä jännittää. Nykyisen auton hommasin "työautoksi" ja siihen oli just hyvä, nyt vaan alkaa taas vähän kaipailla tehoa...

    Joka tapauksessa, hyvän auton olet hankkinut

    Comment

    • |foder|
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2006
      • 7099
      • Forssa

      Originally posted by ka00z View Post
      Katso T3:n ilmoitus myydään-osiossa...

      Hetken harkitsin jo itse lähteä hakemaan.
      Erittäin houkutteleva...
      Nyt:
      E82 135i -11

      Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

      Comment

      • Taski
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2009
        • 384
        • Tampere

        Originally posted by rizzo View Post
        Samaa mieltä. Mutta minusta edellinen 528i oli arkikäyttöön melko sopivan pirtsakka. Eihän se kyllä paikoiltaan automaattina lähtenyt mihinkään mutta ohittaessa ei tarvinnut kyllä jännittää. Nykyisen auton hommasin "työautoksi" ja siihen oli just hyvä, nyt vaan alkaa taas vähän kaipailla tehoa...

        Joka tapauksessa, hyvän auton olet hankkinut
        Se kyllä tuli tosiaan huomattua Vaasa-Tre väliä ajaessa että lapun saa iskeä kyllä huoletta lattiaan joka ohituksen kohdalla jos meinaa ohi päästä Tällä ei ainakaan tarvitse märällä perätä että perä lähtis alta, tosin ei pääse kyllä motarin rampeissakaan huvittelemaan...
        Erikoismies Tampereen Kauniaisista.

        Comment

        • rizzo
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2007
          • 5418
          • Oulu

          Originally posted by Taski View Post
          Se kyllä tuli tosiaan huomattua Vaasa-Tre väliä ajaessa että lapun saa iskeä kyllä huoletta lattiaan joka ohituksen kohdalla jos meinaa ohi päästä Tällä ei ainakaan tarvitse märällä perätä että perä lähtis alta, tosin ei pääse kyllä motarin rampeissakaan huvittelemaan...
          Kyllä, kolmosella mäkin vedän jokaisen ohituksen Mut pakko sanoa että on tuo M54 kyllä kestävä konekin. Itsellä tulee kohta 300tkm täyteen ja ei minkäänlaisia sivuääniä tai oireita

          Mutta jos topicciin pitäs kirjotella jotain järkevää... Niin oon miettiny että keväällä tai kesällä vois olla sen haaveen toteutus, eli E39 M5. Mutta mitä oon lukenu ja kavereilta kyselly, niin faktahan on se että minunlaisen tunarin kannattaa käytännössä ostaa sellainen joka on käynyt "Raikulla" tai sitten muuten vaan tiedossa että mitä siihen on tehty. Huvikseen oon tuonne bongaustopicciin noita linkitellyt ja jokaisesta on tullut takaisin että mitä on vikana Mutta sehän on hyvä vaan.
          Last edited by rizzo; 26-09-2012, 21:18.

          Comment

          • Morriz
            BTCF Member
            • Nov 2005
            • 1614
            • Honkajoki

            Tulipa taas vaikeeta auton ostamista, meni koko kesä ennen kuin e39 523i sedan meni kaupan ja sitten kun piti se e39 toukka lähteä vain hakemaan pois nettiauton tarjonnasta, ilmeni ettei sielä mitään ole. Vaatimuksia toki on:
            Facelift, bensa, manuaali ja edes pikkusen varusteita. Perus sininen väri ei kiinnosta, tekis mieli sporttipenkkiä ja automaattista kylmäkonetta.

            Mistähän sitä nyt lähtis tinkimään? Faceliftistä? -99 tuli se parempi ruostesuojaus ja puskureihin ja valoihin uppois äkkiä tonni jos faceliftiä tekee.

            Kävin piruuttani koeajamassa yhtä 525ia:ta, mutta on se kyllä ihan selvä ettei tomaatti istu käteen yhtään. Varsinkin kun emäntä vänkärin penkiltä kysyi, että niin kiihdytätkö sä nyt täysiä vai? Eli ei tomaattia

            Penkkejä nyt tietty aina vaihtelee, mutta oma vaivansa niitäkin on täältä jumalanselän takaa haeskella.

            Kylmäkoneen automaattisuudesta tinkii kevyesti.

            Jotensakkin en jaksa luottaa, että tuo 2,2litranen tyydyttää tehon tarpeen, koska tuolla 523i se oli siinä ja siinä, että sillä ehtii. Täältäkin luin, että tuon 2,2 todellinen suorituskyky ei ole lähelläkään tuota 523i:n 2,5l konetta. Joten 520i on myös liputettu ulos.

            Pitääkö se vain tuottaa ulkoa, ruotsi vaiko saksa? 10k€ paikkeille se taitaa sieltäkin tuotuna lipsua ja tuo hinta on taas vähän yläkanttiin emännän käyttöautolle. Pari tonnia sinne tänne, mutta joku 8k€ olis sopeva

            Yllättävän ylivaikeaa (quote J.Hannula) löytää yksi saamarin tourinki
            -NO FARMS NO FOOD-

            M5 -93 Diamantschwarz
            525i -86 Diamantschwarz
            528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
            X5 3.0d -05 Titansilber metallic

            Comment

            • ruupanen
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 5162
              • Joensuu

              Originally posted by Morriz View Post
              Tulipa taas vaikeeta auton ostamista, meni koko kesä ennen kuin e39 523i sedan meni kaupan ja sitten kun piti se e39 toukka lähteä vain hakemaan pois nettiauton tarjonnasta, ilmeni ettei sielä mitään ole. Vaatimuksia toki on:
              Facelift, bensa, manuaali ja edes pikkusen varusteita. Perus sininen väri ei kiinnosta, tekis mieli sporttipenkkiä ja automaattista kylmäkonetta.

              Mistähän sitä nyt lähtis tinkimään? Faceliftistä? -99 tuli se parempi ruostesuojaus ja puskureihin ja valoihin uppois äkkiä tonni jos faceliftiä tekee.

              Kävin piruuttani koeajamassa yhtä 525ia:ta, mutta on se kyllä ihan selvä ettei tomaatti istu käteen yhtään. Varsinkin kun emäntä vänkärin penkiltä kysyi, että niin kiihdytätkö sä nyt täysiä vai? Eli ei tomaattia

              Penkkejä nyt tietty aina vaihtelee, mutta oma vaivansa niitäkin on täältä jumalanselän takaa haeskella.

              Kylmäkoneen automaattisuudesta tinkii kevyesti.

              Jotensakkin en jaksa luottaa, että tuo 2,2litranen tyydyttää tehon tarpeen, koska tuolla 523i se oli siinä ja siinä, että sillä ehtii. Täältäkin luin, että tuon 2,2 todellinen suorituskyky ei ole lähelläkään tuota 523i:n 2,5l konetta. Joten 520i on myös liputettu ulos.

              Pitääkö se vain tuottaa ulkoa, ruotsi vaiko saksa? 10k€ paikkeille se taitaa sieltäkin tuotuna lipsua ja tuo hinta on taas vähän yläkanttiin emännän käyttöautolle. Pari tonnia sinne tänne, mutta joku 8k€ olis sopeva

              Yllättävän ylivaikeaa (quote J.Hannula) löytää yksi saamarin tourinki
              Sanoppa muuta. Kaverille ollaan metätetty käyttistä alkukesästä lähtiin, eikä muuten ole helppoa.

              Kriteerit seuraavanlaiset: E39 528i, manuaali, farkku, sporttipenkit nahoilla, automaatti-ilmastointi. Kaikki muuta on plussaa, mutta noista edellä mainituista ei tingitä. Yhen ainuttakaan ole ollut jota ois kannattanut lähte ees kattomaan vakavissaan. Pirun vähä noita on tarjolla.
              E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

              Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

              Comment

              • Morriz
                BTCF Member
                • Nov 2005
                • 1614
                • Honkajoki

                Originally posted by ruupanen View Post
                Sanoppa muuta. Kaverille ollaan metätetty käyttistä alkukesästä lähtiin, eikä muuten ole helppoa.

                Kriteerit seuraavanlaiset: E39 528i, manuaali, farkku, sporttipenkit nahoilla, automaatti-ilmastointi. Kaikki muuta on plussaa, mutta noista edellä mainituista ei tingitä. Yhen ainuttakaan ole ollut jota ois kannattanut lähte ees kattomaan vakavissaan. Pirun vähä noita on tarjolla.
                Koko maanlaajuinen ongelma, länsirannikolta itään Nettiauto pullollaan e39 520i farkkuja karvalakkivarusteilla, kuka semmosia edes uutena haluaa? Hinnatki aivan tähtitieteellisiä, tämä parhaana esimerkkinä http://www.nettiauto.com/bmw/520/3448122
                -NO FARMS NO FOOD-

                M5 -93 Diamantschwarz
                525i -86 Diamantschwarz
                528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
                X5 3.0d -05 Titansilber metallic

                Comment

                • peto2
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2007
                  • 8267
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  se on vaan onni että ne paremmin varustellut on yleensä sillä paremmalla vaihteistollakin
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • _nixu_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 8973
                    • Kellokoski

                    Originally posted by peto2 View Post
                    se on vaan onni että ne paremmin varustellut on yleensä sillä paremmalla vaihteistollakin
                    Olet kyllä oikeassa.

                    Tässä pari esimerkkiä



                    Voin muuten varauksetta suositella molempia noista

                    Ja ei taida 8ke saada asiallista facelift touringia..
                    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                    Comment

                    • Morriz
                      BTCF Member
                      • Nov 2005
                      • 1614
                      • Honkajoki

                      Originally posted by peto2 View Post
                      se on vaan onni että ne paremmin varustellut on yleensä sillä paremmalla vaihteistollakin
                      Joskus vielä lasken montako kymmentä prosenttia sun postauksista on tota tomaatin ylistämistä.
                      -NO FARMS NO FOOD-

                      M5 -93 Diamantschwarz
                      525i -86 Diamantschwarz
                      528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
                      X5 3.0d -05 Titansilber metallic

                      Comment

                      • peto2
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2007
                        • 8267
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        Originally posted by _nixu_ View Post
                        Olet kyllä oikeassa.

                        Tässä pari esimerkkiä



                        Voin muuten varauksetta suositella molempia noista

                        Ja ei taida 8ke saada asiallista facelift touringia..
                        poikkeus vahvistaa säännön

                        E

                        Originally posted by Morriz View Post
                        Joskus vielä lasken montako kymmentä prosenttia sun postauksista on tota tomaatin ylistämistä.
                        ei vielä tarpeeksi kun kaikki ei oo vielä oppinu
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • Morriz
                          BTCF Member
                          • Nov 2005
                          • 1614
                          • Honkajoki

                          Originally posted by peto2 View Post
                          poikkeus vahvistaa säännön

                          E



                          ei vielä tarpeeksi kun kaikki ei oo vielä oppinu
                          Kyllä varmasti on kaikki oppinu, että sinä pidät automaatista, ei varmasti kukaan epäile sitä.

                          Kyllä jos 10k€ saa jo m-sportin niin asiallisen faceliftin pitää saada 8k€
                          -NO FARMS NO FOOD-

                          M5 -93 Diamantschwarz
                          525i -86 Diamantschwarz
                          528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
                          X5 3.0d -05 Titansilber metallic

                          Comment

                          • U. Turhapuro
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2002
                            • 1161

                            E39 kohdalla juna alkaa koko ajan jättämään, mikäli etsii hyvillä varusteilla vähän ajettua yksilöä. alkaa olla jo vaihtoehdot ulkomaita myöten vähissä

                            Sitten jos löytyy niin tuskin saa millään 8000-10000e haarukkaan.

                            Aika räikeästi oli tuo 2004 520 hinnoiteltu

                            Comment

                            • ruupanen
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2006
                              • 5162
                              • Joensuu

                              Originally posted by Morriz View Post
                              Koko maanlaajuinen ongelma, länsirannikolta itään Nettiauto pullollaan e39 520i farkkuja karvalakkivarusteilla, kuka semmosia edes uutena haluaa? Hinnatki aivan tähtitieteellisiä, tämä parhaana esimerkkinä http://www.nettiauto.com/bmw/520/3448122
                              Niinhän tuo tuntus olevan

                              Se o jännä kyllä jos tomaatin kelpuuttas, niin kummastippa rupeaisi löytymään. Tällä samaisella kaverilla kun oli muutama vuossitten 540ia ja se meni vaihtoon aika nopeasti juurikin tomaatin takia (+ kalliitten ylläpitokustannusten).

                              Toi 528i ois vaan aika optimaalinen käyttis. Kohtalaisesti tehoa ja tilaa ilman sen suurempia ylläpitokustannuksia. Saksassa varaosat ei paljoa maksa ja purkuosaakin alkaa olla jo ihan kohtalaisesti.

                              Mut katotaas nyt. Kiikarissa ois yks vm. 00 528i jolla ajettu alle 200 000 km ja on pietty hyvin
                              E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                              Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                              Comment

                              • 174000
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2008
                                • 1178
                                • Tuusula

                                Originally posted by ruupanen View Post
                                Toi 528i ois vaan aika optimaalinen käyttis. Kohtalaisesti tehoa ja tilaa ilman sen suurempia ylläpitokustannuksia.
                                Tuo viimeinen kommentti on kyllä kuuluisaa autokuumeisen itsepetosta.
                                ’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
                                '02 VW Golf 1.4i
                                Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
                                ’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎