Tai lähet ostamaan Busteria, sovit tulevas seuraavana päivänä kello 14, sulla on reilu 2 tunnin ajomatka ja kun pääset paikalle, niin vene on myyty. "Olisit tullu aikasemmin"
Kato sellaista se on kun myyjänä on nää teinilippispäät. Yhtä hyviä ne on ostamaan. Juippi soitti sigun civicistä, piti lähteä melkein sen kotiovelle näyttämään autoa, jupilla oli äiti mukana potkimassa renkaita, lopuksi totes et hieno auto mutta ei oo tarpeeksi rahaa vitun persaukinen, älä soita jos ei oo rahaa
Tää on just tätä tälläkin foorumilla. Renkaista sovittu ainakin kolmen kanssa, että tulee sillon ja sillon kattomaan. Mitään ei kuulu, ei näy. No, ei oo enää myynnissä. Rahattomat vissiin kyselee.
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
Tai lähet ostamaan Busteria, sovit tulevas seuraavana päivänä kello 14, sulla on reilu 2 tunnin ajomatka ja kun pääset paikalle, niin vene on myyty. "Olisit tullu aikasemmin"
Mulla ei ainakaan ole tapana varata myytävää tavaraa kellekkään.
Se joka ekana tulee ostamaan saa myös tavaran mikä on myytävänä.
Siinä on kuitenkin aika hyvä riski että joku ilmottaa tulevansa ostamaan ja ei sitten ostakaan.
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
Siinä on kuitenkin aika hyvä riski että joku ilmottaa tulevansa ostamaan ja ei sitten ostakaan.
Mulla taas päinvastoin, jos joku soittaa ,minulla myynnissä olevasta tavarasta ja sovin sen kanssa että se tule evaikka illalla kuudelta katsomaan/ostamaan tavaraani, ni en mä kyllä ihan niin munapää ole että myyn sen ennen Ilta kuutta jollekin muulle.
Mulla taas päinvastoin, jos joku soittaa ,minulla myynnissä olevasta tavarasta ja sovin sen kanssa että se tule evaikka illalla kuudelta katsomaan/ostamaan tavaraani, ni en mä kyllä ihan niin munapää ole että myyn sen ennen Ilta kuutta jollekin muulle.
En kyllä nää mitään munapäisyyttä siinä että jos joku haluaa ostaa sillä hinnalla millä olen valmis myymään niin myyn tavaran.
Siinä kun sattuu helposti käymään niin ettei se katsoja/ostaja ole edes tulossa(on nähty niin monesti).
Toki jos mulla sen numero on niin ilmotan että no mulla on nyt jo täällä ostaja että myyn sen ellet sitten halua kenties maksaa enemmän.
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
En kyllä nää mitään munapäisyyttä siinä että jos joku haluaa ostaa sillä hinnalla millä olen valmis myymään niin myyn tavaran.
Siinä kun sattuu helposti käymään niin ettei se katsoja/ostaja ole edes tulossa(on nähty niin monesti).
Toki jos mulla sen numero on niin ilmotan että no mulla on nyt jo täällä ostaja että myyn sen ellet sitten halua kenties maksaa enemmän.
Aamen, sille myyn joka ekana rahat kantaa paikalle, muuten on riski että kaupat menee ohi..
Aamen, sille myyn joka ekana rahat kantaa paikalle, muuten on riski että kaupat menee ohi..
Itse olen varmistanut kaupat yleensä maksamalla osan kauppahinnasta jo etukäteen niin ei tartte myyjänkään miettiä onko jannu nyt tulossa vai ei. Ja itsekkin suosin moista tapaa jos myyn omia romuja tallista,l Sen verta useaan kertaan on tapahtunut tuo varman ostajan katoaminen.
No mulla on ainakin tapana, varsinkin kun kyse on jostain 16 tunnista, pitää se tavara sen aikaa että ostaja tulee hakemaan tavaran pois. Jos tulee joitain toisia kyselyitä, mä sanon suoraan että silloin ja silloin tulee yksi, jos ei ota niin sä saat sen sitten.
Ja tässäkin tapauksessa oli siis kyse siitä että tullaan hakemaan vene pois, ei siitä että tultais katsomaan.
Entinen auto myyty ja tänään ulkomaille uutta ostamaan.
Voi tätä valinnan vaikeutta! Korimalli e60 tai e61 ja moottori kolmelitranen, mutta ottaako bensan vai kokeileeko dieseliä? Manuaalivaihteinen vai tomaatti? Sedan vai farkku? Onko farkusta dieselinä aikanaan helpomi päästä eroon?
Jokos se tämä pulma ratkesi? Jos kilsoja ei erityisemmin tule, niin itse valitsisin ehkäpä sedanin automaattina.. :think
Kannattaa muuten katsoa sellainen yksilö jossa on tuo aktiiviohjaus, on meinaan aika raskas ohjaus muuten..
Eikö se menekkään niin että servotronikki vaikuttaa siihen kääntelyn keveyteen ja raskauteen ajonopeuden mukaan ja aktiiviohjaus sitten siihen renkaiden ja ratin kääntyvyyden suhteeseen. Ja aktiiviohjaushan kai sisältää molemmat. Mutta ite olen ajanut autolla jossa on servotronic ja sitten kun olen ajanut aktiiviohjauksellista autoa niin en ole huomannut muuta eroa kuin että parkkipaikalla ei tarvi kääntää niin paljon rattia, ja maantie nopeuksissa en ole noilla huomannut mitään eroa.
Jokos se tämä pulma ratkesi? Jos kilsoja ei erityisemmin tule, niin itse valitsisin ehkäpä sedanin automaattina.. :think
Pulma ratkesi. Eilen reissusta kotiuduttu ja mukaan lähti 530d -05 sedan manuaalina. Varusteet ratkaisi tämän valinnan. Vaatimuksena oli monitoimiratti, sportpenkit ja ilmastointi tietty. Lisukkeena mukaan tuli navia, sähköpenkkiä, joku diginäyttö tuulilassa, jne..
Pulma ratkesi. Eilen reissusta kotiuduttu ja mukaan lähti 530d -05 sedan manuaalina. Varusteet ratkaisi tämän valinnan. Vaatimuksena oli monitoimiratti, sportpenkit ja ilmastointi tietty. Lisukkeena mukaan tuli navia, sähköpenkkiä, joku diginäyttö tuulilassa, jne..
Keskikulutus 6.6l/100km Ei paha!
Laita kuvia kehiin. Kuulostaisi aika täyteenladatulta yksilöltä.. Paljonko veikkaat veroja tähän?
Laita kuvia kehiin. Kuulostaisi aika täyteenladatulta yksilöltä.. Paljonko veikkaat veroja tähän?
Pitää kuvia laitella, kunhan saa auton pestyä ja uuden kameran ostettua. Tuli ajettua autolla vanhan kameran päälle. Saa nähdä mitä tulli arpoo verojen määräksi. Kilsoja kuitenkin 160tkm, käyttöönotto 1/2005. Veroja varmaan 7500-8000e?
Comment