Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jistad
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2008
    • 443
    • Pohjanmaa

Tai lähet ostamaan Busteria, sovit tulevas seuraavana päivänä kello 14, sulla on reilu 2 tunnin ajomatka ja kun pääset paikalle, niin vene on myyty. "Olisit tullu aikasemmin"
    e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
    R171 SLK 230K -99
    W202 230C -96
    Triumph Daytona 955i -03

ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
    ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
    ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
    ex e38 740 -95 Ascotgrün
    ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau

Comment

• Smistik
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2009
      • 1130
      • Kanta-Häme

Originally posted by arzi View Post
      Kato sellaista se on kun myyjänä on nää teinilippispäät. Yhtä hyviä ne on ostamaan. Juippi soitti sigun civicistä, piti lähteä melkein sen kotiovelle näyttämään autoa, jupilla oli äiti mukana potkimassa renkaita, lopuksi totes et hieno auto mutta ei oo tarpeeksi rahaa vitun persaukinen, älä soita jos ei oo rahaa
      Tää on just tätä tälläkin foorumilla. Renkaista sovittu ainakin kolmen kanssa, että tulee sillon ja sillon kattomaan. Mitään ei kuulu, ei näy. No, ei oo enää myynnissä. Rahattomat vissiin kyselee.
      ex E91 320d käsiaskilla
      ex E46 330dat
      japski
      ranu

ex E30 316i 4d

Comment

• zanta
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 2908
        • Oulu

Originally posted by Jistad View Post
        Tai lähet ostamaan Busteria, sovit tulevas seuraavana päivänä kello 14, sulla on reilu 2 tunnin ajomatka ja kun pääset paikalle, niin vene on myyty. "Olisit tullu aikasemmin"
        Mulla ei ainakaan ole tapana varata myytävää tavaraa kellekkään.
        Se joka ekana tulee ostamaan saa myös tavaran mikä on myytävänä.
        Siinä on kuitenkin aika hyvä riski että joku ilmottaa tulevansa ostamaan ja ei sitten ostakaan.
        LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

eksälista:
        E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment

• Brasco
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2007
          • 221

Originally posted by zanta View Post
          Siinä on kuitenkin aika hyvä riski että joku ilmottaa tulevansa ostamaan ja ei sitten ostakaan.
          Mulla taas päinvastoin, jos joku soittaa ,minulla myynnissä olevasta tavarasta ja sovin sen kanssa että se tule evaikka illalla kuudelta katsomaan/ostamaan tavaraani, ni en mä kyllä ihan niin munapää ole että myyn sen ennen Ilta kuutta jollekin muulle.

Comment

• zanta
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2003
            • 2908
            • Oulu

Originally posted by Brasco View Post
            Mulla taas päinvastoin, jos joku soittaa ,minulla myynnissä olevasta tavarasta ja sovin sen kanssa että se tule evaikka illalla kuudelta katsomaan/ostamaan tavaraani, ni en mä kyllä ihan niin munapää ole että myyn sen ennen Ilta kuutta jollekin muulle.
            En kyllä nää mitään munapäisyyttä siinä että jos joku haluaa ostaa sillä hinnalla millä olen valmis myymään niin myyn tavaran.
            Siinä kun sattuu helposti käymään niin ettei se katsoja/ostaja ole edes tulossa(on nähty niin monesti).
            Toki jos mulla sen numero on niin ilmotan että no mulla on nyt jo täällä ostaja että myyn sen ellet sitten halua kenties maksaa enemmän.
            LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

eksälista:
            E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment

• JonasG
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2006
              • 2160
              • Porvoo/Helsinki

En kyllä nää mitään munapäisyyttä siinä että jos joku haluaa ostaa sillä hinnalla millä olen valmis myymään niin myyn tavaran.
              Siinä kun sattuu helposti käymään niin ettei se katsoja/ostaja ole edes tulossa(on nähty niin monesti).
              Toki jos mulla sen numero on niin ilmotan että no mulla on nyt jo täällä ostaja että myyn sen ellet sitten halua kenties maksaa enemmän.
              Aamen, sille myyn joka ekana rahat kantaa paikalle, muuten on riski että kaupat menee ohi..

Comment

• Soiled
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 3216
                • Mystinen Kuopio

Originally posted by JonasG View Post
                Aamen, sille myyn joka ekana rahat kantaa paikalle, muuten on riski että kaupat menee ohi..
                Itse olen varmistanut kaupat yleensä maksamalla osan kauppahinnasta jo etukäteen niin ei tartte myyjänkään miettiä onko jannu nyt tulossa vai ei. Ja itsekkin suosin moista tapaa jos myyn omia romuja tallista,l Sen verta useaan kertaan on tapahtunut tuo varman ostajan katoaminen.
                Mystinen.Fi @ FB
                IG @tarmohanninen
                http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
                Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
                Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
                Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

Comment

• Jistad
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2008
                  • 443
                  • Pohjanmaa

No mulla on ainakin tapana, varsinkin kun kyse on jostain 16 tunnista, pitää se tavara sen aikaa että ostaja tulee hakemaan tavaran pois. Jos tulee joitain toisia kyselyitä, mä sanon suoraan että silloin ja silloin tulee yksi, jos ei ota niin sä saat sen sitten.
                  Ja tässäkin tapauksessa oli siis kyse siitä että tullaan hakemaan vene pois, ei siitä että tultais katsomaan.
                  e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
                  R171 SLK 230K -99
                  W202 230C -96
                  Triumph Daytona 955i -03

ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
                  ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
                  ex e38 740 -95 Ascotgrün
                  ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau

Comment

• Tojopa
                    BTCF Member
                    • Mar 2004
                    • 1592
                    • Kuopio

Originally posted by MYM5 View Post
                    Entinen auto myyty ja tänään ulkomaille uutta ostamaan.

Voi tätä valinnan vaikeutta! Korimalli e60 tai e61 ja moottori kolmelitranen, mutta ottaako bensan vai kokeileeko dieseliä? Manuaalivaihteinen vai tomaatti? Sedan vai farkku? Onko farkusta dieselinä aikanaan helpomi päästä eroon?
                    Jokos se tämä pulma ratkesi? Jos kilsoja ei erityisemmin tule, niin itse valitsisin ehkäpä sedanin automaattina.. :think

Comment

• Masatus
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2006
                      • 867
                      • Haukipudas

Kannattaa muuten katsoa sellainen yksilö jossa on tuo aktiiviohjaus, on meinaan aika raskas ohjaus muuten..
                      Eikö se menekkään niin että servotronikki vaikuttaa siihen kääntelyn keveyteen ja raskauteen ajonopeuden mukaan ja aktiiviohjaus sitten siihen renkaiden ja ratin kääntyvyyden suhteeseen. Ja aktiiviohjaushan kai sisältää molemmat. Mutta ite olen ajanut autolla jossa on servotronic ja sitten kun olen ajanut aktiiviohjauksellista autoa niin en ole huomannut muuta eroa kuin että parkkipaikalla ei tarvi kääntää niin paljon rattia, ja maantie nopeuksissa en ole noilla huomannut mitään eroa.

Comment

• MYM5
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2005
                        • 1140
                        • Joensuu

Originally posted by Tojopa View Post
                        Jokos se tämä pulma ratkesi? Jos kilsoja ei erityisemmin tule, niin itse valitsisin ehkäpä sedanin automaattina.. :think

Pulma ratkesi. Eilen reissusta kotiuduttu ja mukaan lähti 530d -05 sedan manuaalina. Varusteet ratkaisi tämän valinnan. Vaatimuksena oli monitoimiratti, sportpenkit ja ilmastointi tietty. Lisukkeena mukaan tuli navia, sähköpenkkiä, joku diginäyttö tuulilassa, jne..

Keskikulutus 6.6l/100km Ei paha!
                        Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.

Comment

• JonasG
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2006
                          • 2160
                          • Porvoo/Helsinki

......

Comment

• JonasG
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2006
                            • 2160
                            • Porvoo/Helsinki

Pulma ratkesi. Eilen reissusta kotiuduttu ja mukaan lähti 530d -05 sedan manuaalina. Varusteet ratkaisi tämän valinnan. Vaatimuksena oli monitoimiratti, sportpenkit ja ilmastointi tietty. Lisukkeena mukaan tuli navia, sähköpenkkiä, joku diginäyttö tuulilassa, jne..

Keskikulutus 6.6l/100km Ei paha!
                            Laita kuvia kehiin. Kuulostaisi aika täyteenladatulta yksilöltä.. Paljonko veikkaat veroja tähän?

Comment

• MYM5
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2005
                              • 1140
                              • Joensuu

Laita kuvia kehiin. Kuulostaisi aika täyteenladatulta yksilöltä.. Paljonko veikkaat veroja tähän?

Pitää kuvia laitella, kunhan saa auton pestyä ja uuden kameran ostettua. Tuli ajettua autolla vanhan kameran päälle. Saa nähdä mitä tulli arpoo verojen määräksi. Kilsoja kuitenkin 160tkm, käyttöönotto 1/2005. Veroja varmaan 7500-8000e?
                              Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.

Comment

• T3
                                BTCF Member
                                • Oct 2003
                                • 8530
                                • Karhe

Pulma ratkesi. Eilen reissusta kotiuduttu ja mukaan lähti 530d -05 sedan manuaalina.
                                Oikein.
                                .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎