Jollain kokemuksia paljonko d5 kulutus on etuveto vs. Awd
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by Tonton View PostJollain kokemuksia paljonko d5 kulutus on etuveto vs. Awd
Tosin jos kulutus on ainoa mikä enään mietityttää päätöksessä niin onko se niin desin päälle, onhan "neliveto" aina neliveto ja varmasti helpompi myös myydä joskus eteenpäin.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostJollain kokemuksia paljonko d5 kulutus on etuveto vs. AwdJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by Roito View PostAika liki samoissa taitaa olla, eikös tuo awd ole etuveto aina kunnes pito menetetään ja vasta sitten tulee nelikko peliin.-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Näitä kriteereihin sopivia vaihtoehtoja on tässä tullut katselua ja Esim Audin bensa nelikoissa on ilmoitettu sen 2 litraa sataselle enemmän ja sitten vaikuttaa äkkiä sen 100e veroihinkin. Näistä Volvosta ei ollut tietoa
Etuveto ei ole vaihtoehto.
Hakusessa kuitenkin hankinta hinnaltaan kuntoa vastaava ja mahdollisimman korjaus vapaa käytetty auto.
pienemmillä käyttökuluilla mitä nykyinen, silti tarvis olla isompi kuin nykyinen. Mieluummin vähän.2010 vuotinen
Niin tuollainen 2008-2010 volvon v70 tai xc70 awd manuaali d5 koneella alle 3satkua ajettuna vois osua kriteereihin.
Saa ehdottaa jos jotain muuta tulee mieleen
Nyk on -04 320i touring m-sport
Tossa kulutus on 9.6litraa tällä ajolla
Vakuutukset bonuksilla 700-800 verot ensivuonna 360e
Korjauksiin ei ole mennyt kuin kaksi Puolaa ja ohjteh pumppu. Loput on ollut huoltoa. Olisiko ton hinta 4-6k€ ja
Noin kympin välirahalla tarvis saada vaihdettua.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostJuu unohdin jostain syystä t5:sen laskuista,vaikka nytkin ajelen sellaisella volvolla. Mutta taitaa hinta nousta esteeksi niille,jos ei sitten niitä paljon ajettuja hinnat alkaen malleja halua.Aika optimistisia kulutuslukemia kyllä kirjoitit,vai väitätkö että ajat esimerkiksi vaikka kaupunkiajossa 3-4 litraa valmistajan ilmoittamia lukemia pienemmällä? Ja tunnetusti todellisuus voi olla vielä valmistajan ilmoittamia suurempi.No kulutus toki ei ole itelle tärkeimpiä tekijöitä auton valinnassa,mutta kiva olisi kun seuraava veis vähemmän mitä nykyinen.Joka vie noin 10 litraa matkassa ja kaupungissa 2-3 litraa päälle.
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostEi ole itsellä ollut, mutta tiedän pari V70 ja S80 volvoa, joissa auton oma kulutusmittari kyllä valehteli melko paljonkin alaspäin. Eikä niitä tietääkseni voi edes kalibroida, kuten esim. bemarissa. Mittaus on aina tehtävä tankkaamalla.
Uudemmassa mallisahan mittari on tosiaan sähköinen ja en sitä saanut koskaan näyttämään täysin täyttä, en ennen enkä jälkeen tuon päivityksen.
Eli en kovin mielellään ajellut niin kauan, että pa-valo alkoi palamaan, kun ei tiennyt yhtään, että paljonko sielä olisi sitten ollut sitä löpöä jäljellä.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Mitenkäs tollanen ekan sukupolven Audi A8?
Vm 97, quattro, 3.7l V8
Täys alumiini kori niin ainakaan mätähommista ei tarvis murehtia, v8 jotain jakopää vaivaa tais olla, tästä oli kyllä jotain rempattu sieltä suunnilta
Onkos näissä sitä perus lapsusta että joka leimalle saa kaikki alustanosat uusia?
Auto on päältä ja sisältä pirun siistissä alkup. kunnossa, leimattu huomautuksetta ja toimiva.
Mitäs raati sanoo, onko tollasista käyttöautoksi vai täytyykö kiertää kaukaa :think
tai jos ottaa vaihdossa ja laittaa eteenpäin niin liikkuuko noi vai jääkö käsiin
E39 ja hinnat alkaen E60 katellut, mutta jotenkin toi audi kiinnostais kun olis nyt fiksu kuntonen yksilö tyrkyllä ja sopivalla kaupallaBMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Ketjun vaihto noihin on kallista lystiä (lasipalatsissa) ja sähkövikojen kanssa saa kilpailla.
Eroon pääsee, halvalla hinnalla aina, ylihinnalla saa myydä vuosia.
Aina noita joku haluaa, kaverini etsii juuri V12 koneista.
Ei nykyisin ole mistään autosta eroon pääseminen helppoa, nytkin nettiautossa 86000kpl myytävää.
Comment
-
-
Ainakin mitä nyt tässä koittanu tutkiskella niin porukalla ihan hyvää sanottavaa tollasesta, osiakin saa edullisesti profiteileltä, eli tulis sielä aina kätevästi kun paljon sieltä tullut ja tulee tilaitua.
Osien hinnat pyörii aika samoissa bemarin hilujen kanssa ja saatavuus on hyvä.
Quattro olis talvella ihan näppärä, ei mikään kalliokiipeilyneliveto, mutta avustimena kiihdytyksissä ja huonoissa keleissä varmasti riittävä tai ainakin mukavuuskerrointa lisäävä kun ei tarvi valoissa ruopia paikallaan.
Alan pelottavan paljon lämmetä tälläselle, heittäkää joku vaan kokemuksia tai kommenttia jos sellaisia löytyy kerrottavaksi asti.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by Roito View PostMitenkäs tollanen ekan sukupolven Audi A8?
Vm 97, quattro, 3.7l V8
Täys alumiini kori niin ainakaan mätähommista ei tarvis murehtia, v8 jotain jakopää vaivaa tais olla, tästä oli kyllä jotain rempattu sieltä suunnilta
Onkos näissä sitä perus lapsusta että joka leimalle saa kaikki alustanosat uusia?
Auto on päältä ja sisältä pirun siistissä alkup. kunnossa, leimattu huomautuksetta ja toimiva.
Mitäs raati sanoo, onko tollasista käyttöautoksi vai täytyykö kiertää kaukaa :think
tai jos ottaa vaihdossa ja laittaa eteenpäin niin liikkuuko noi vai jääkö käsiin
E39 ja hinnat alkaen E60 katellut, mutta jotenkin toi audi kiinnostais kun olis nyt fiksu kuntonen yksilö tyrkyllä ja sopivalla kaupalla
Remmillähän näissä on jakopäät eikä ketjulla ja hintava remppa tuokin on, mutta kuka hullu sitä nyt merkkiliikkeessä teettäisi.
Omaan teetin muualla ja n.1400€ jäi töineen ja VV-autolta tilatuille osille hintaa.
Toki nykyään, kun osat saa suoraan Saksasta helposti, niin lähtisikö jo alle tonniin tuo remppa? :think
Itsellä oli sigun ex-audi nelisen vuotta ja ekana vuona laitoin alustasarjan kanssa kaiken tuennan samalla uusiksi, eikä sen jälkeen tarvinnut osaa laitella.
Toki ajomääristähän tuo paljon riippuu ja itse ehdin ajella omistuksen aikana karvan yli 40t-km.
Omassa ei kauheana sähkövikaa ollut, kuin normi anturi jumppaa mitä on kaikissa.
Termari on sitten vittumaisessa ja ahtaassa paikassa, että varoituksen sana heti alkuun siitä.
Syövät sitten isolla kädellä bensaa ja ainakin 4.2l S8 oli vielä 90L polttoainesäiliöllä, että mukava on 98:lla täyttää.
Mutta on siinä ainakin minusta pirusti autoa sitten, eikä häpeä monenkaan uuden kipon rinnalla yhtään.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Katoin noita jakopäärojuja niin continentalin hihna ~ 55e, rullat ja kiristimet noin 40e/kpl, siihen tiivisteitä ja muut tarvittavat rojut päälle + työt niin kai tuon kokonaisuudessan alle tonniin saa.
Juurikin kiinnostaa tuo että saa varusteita ja autoa paljon hintaansa nähden, jatkuva torsen neliveto ja tuo audin spaceframe monocoque, täysalumiininen koppa, täällä suolan luvatussa maassa, sohjo suomessa, pidän tuota ihan hyvänä asiana.
Saman verran syö polttoainetta about kun chevy tai ämmä, kaupunkiajoa ei tule pahemmin, suurimmaksi osaksi matka-ajoa niin ei tuo kovin kauhistuta, rajallekkaan ei ole pitkä matka jos niin paljon käy ahdistamaan kulutus että venäjältä bensaa hakis.
Huomenna meen kattomaan ja koeajaan niin sitten sitä vähän viisaampi.
e39 kuumottelee kyllä kans pahasti, mutta sitten täytys laittaa kättä vähän syvemmälle taskuun että saisi mieleisen.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Itsellä oli mielessä alkuun, että olisin E39 M5 bemarin laittanut ex-540i:n tilalle, mutta jostain tuli sitten mieleen katsella muitakin merkkejä ja tulin katsoneeksi Ronin-leffan jossa oli myös tuollainen D2 S8 audi +että näin kyseisen korimallin audin ihan livenäkin ja siitä ajatus sitten lähti.
Tankkimainen olemus ja tosiaan makeat kyydit säällä, kuin säällä niin ei kaduttanut merkin vaihto tuolloin ollenkaan.:think
Ja kyllä niistä erilleen pääsee, ettei sitäkään kannata stressata.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
Comment