memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    #61
    Originally posted by tompeso View Post
    Hieno peli.

    M6:sen peränmuotoilu vähän ottaa silmään, mutta upea peli kaiken kaikkiaan.

    Ihan käsittämätöntä, että joku voi turmella toisen omaisuutta tuolla tavalla. Kateutta tai ilkivaltaa, niin joka tapauksessa kaikki tuollaiset nostavat vakuutuksien hintaa loppu peleissä.
    Kiitti kehumasta ja omaankin silmään osuneen kohdan kritiikistä..

    Ihan samaa katselin itsekin aluksi, eli ämmän persiiseen, mutta lopulta se kuitenkin on jotenkin rumankaunis kaikkine massiivisine diffuusoreineen yms. Pienen takaspoilerin se kaipaisi kyllä, kun tuo paksin kannen reuna näyttää jotenkin keskeneräiseltä.. Ihan kuin spoileri olisi pudonnut johonkin matkalle

    Samaan aikaan meiltä varastettiin jopo pihalta ja tuo oli sitten seuraavana aamuna "taiteiltu" eli joku harhareittien kulkija ilmeisesti. Onneksi maalaamossa oli maalia ja vakuutusyhtiöllä pelimerkkejä..
    Last edited by Italowestern; 24-10-2008, 22:14. Reason: typot
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • c0fein

      #62
      Onhan tää aivan helvetin hieno peli ! Itsekin hieman päässyt kokeilemaan ja on siinä voittajafiilis kun painaa kaasua

      Comment

      • Italowestern
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2008
        • 507
        • Vantaa

        #63
        Originally posted by Laxa View Post
        Ei ois uskonu, että sitä jonain päivänä rakastuu toisen Ämmään. No nyt on sekin sitten tapahtunut.
        Sattuuhan sitä. Ainahan se ruoho tuppaa olemaan vihreempää naapurin makuhuoneessa.
        sigpic
        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

        Comment

        • Italowestern
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 507
          • Vantaa

          #64
          Originally posted by c0fein View Post
          Onhan tää aivan helvetin hieno peli ! Itsekin hieman päässyt kokeilemaan ja on siinä voittajafiilis kun painaa kaasua
          Joo, kiitos, tuo pitää kyllä paikkansa. Kaasujalasta on suora yhteys ajokortin keveyteen. Kun tarpeeksi pitkään painaa sopivassa kohtaa, voi kortti muuttua yllättäen näkymättömäksi.. ja, no pentsiiniäkin tuntuu silloin kuluvan sen kuuluisan pyörteen kera.

          Se onkin tuon kuutosämmän osalta ainoa asia, jossa ei rauhallinenkaan ajo auta. Kuluu silti sopat aika nopiasti loppuun. Joten.. miks sitte ajais turhan rauhallisesti?
          Last edited by Italowestern; 30-10-2008, 23:44. Reason: typot
          sigpic
          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

          Comment

          • Zippaaja
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2007
            • 1140
            • Pieksämäki

            #65
            Tälläisiä, kun katsoo niin aina toivoo, että työpaikka kolahtaisi kohdalleen. Komea laite. Ei käy kieltäminen ja perhanan kateellinen olen. Kyllä varmasti takaa hyvän kyydin.
            Kovvoo hommoo

            Comment

            • Komu
              BTCF Member
              • Sep 2004
              • 1040
              • Nurmijärvi

              #66
              Ehkä se on lähempänä kuin uskonkaan? Jos nyt on 321hp ja 89kg. Mitäs on silloin kun on 507hp? Kumpi tulee ensin tosielämä vai unelma?
              Nojoo. Todella hieno auto. Nostan hattua! Haluaisin tutustua lähemmin vaikka ensi kesän tapahtumissa.
              Nyt ix m60 2024

              ex:E70 X5 40d + F31 330d
              Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
              Myyty tämäkin335d E91 perheauto
              Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996

              Comment

              • Rode
                Bimmer Rookie
                • Jun 2008
                • 150
                • Pirkanmaa

                #67
                Originally posted by Komu View Post
                321hp ja 89kg.
                Tenopainosuhde kaiken aa ja oo !

                Komea on kyl MSIX, ei voi muuta sanoa
                E91 LCI 330dA Xdrive

                Comment

                • Italowestern
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 507
                  • Vantaa

                  #68
                  shooting break

                  Originally posted by Komu View Post
                  Ehkä se on lähempänä kuin uskonkaan? Jos nyt on 321hp ja 89kg. Mitäs on silloin kun on 507hp? Kumpi tulee ensin tosielämä vai unelma?
                  Nojoo. Todella hieno auto. Nostan hattua! Haluaisin tutustua lähemmin vaikka ensi kesän tapahtumissa.
                  Kiitti vain kehumasta, itselläsi onkin oikein kunnon shooting break. Onkohan tuo itseasiassa jopa harvinaisempi kuin kuutonen koriltaan. Erittäin hauskan oloinen peli jokatapauksessa. Todella mukavaa olisi saada tää ämmä pidettyä talossa, mutta katsotaan. Yritystä se ainakin vaatii ja lujasti, eli töitä saa paiskia olan takaa. Mutta mikäs on raataessa, kun on jokin Baijerilainen megakannustin.
                  Last edited by Italowestern; 30-10-2008, 23:42. Reason: tautologia
                  sigpic
                  ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                  Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    #69
                    Originally posted by Zippaaja View Post
                    Tälläisiä, kun katsoo niin aina toivoo, että työpaikka kolahtaisi kohdalleen. Komea laite. Ei käy kieltäminen ja perhanan kateellinen olen. Kyllä varmasti takaa hyvän kyydin.
                    Täytyy todeta että ei tähän oikein itselläkään varaa olisi, mutta kun olin väärässä paikassa väärään aikaan, niin kiusaus kasvoi liian isoksi ja taas miestä vietiin kuin pässiä narussa. Ja kovaa..
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • Zippaaja
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2007
                      • 1140
                      • Pieksämäki

                      #70
                      Originally posted by Italowestern View Post
                      Täytyy todeta että ei tähän oikein itselläkään varaa olisi, mutta kun olin väärässä paikassa väärään aikaan, niin kiusaus kasvoi liian isoksi ja taas miestä vietiin kuin pässiä narussa. Ja kovaa..

                      Noh kyllähän tuollainen porkkana jo perässään vie aika mielellään. Se voisi olla itselläkin vahva sortuminen moiseen laitokseen, jos mahdollisuutta tarjottaisiin. En valittaisi. Moinen motivaattori kyllä antaisi syyn työskennellä entistäkin pidempää päivää.
                      Kovvoo hommoo

                      Comment

                      • Antti O
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6948
                        • N/A

                        #71
                        Aftermarket putkistoista M5/M6

                        Kun käytin autoani tehonmittauksessa aiemmin tänäsyksynä kertoi dynon omistaja että heillä oli käynyt M5 E60 mittauksessa ja sanoi että vääntökäyrässä oli epäilyttävä notko ja epäili että autoon jälkiasennettu putkisto aiheutti kuopan.

                        Joten itse miettisin ainaskin kaksi kertaa ennenkuin vaihtaisin tuollaiseen putkistoa.
                        Hieno auto ja hieno moottori, nimim. E60 M5 ajaneena.

                        Comment

                        • janne635
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2005
                          • 771

                          #72
                          Hieno M6, näitäpä ei liiemmin oo näkyny täällä showroomissa...
                          BMW 635 CSi & ex BMW 850i

                          Comment

                          • -Peltsi-
                            Bimmer Fanatic
                            • Jan 2008
                            • 208
                            • Pori

                            #73
                            Mitä tähän vielä sanois? huhhuh
                            EI Oo RaHAsta kiiNni!!

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              #74
                              Originally posted by Antti O View Post
                              Aftermarket putkistoista M5/M6

                              Kun käytin autoani tehonmittauksessa aiemmin tänäsyksynä kertoi dynon omistaja että heillä oli käynyt M5 E60 mittauksessa ja sanoi että vääntökäyrässä oli epäilyttävä notko ja epäili että autoon jälkiasennettu putkisto aiheutti kuopan.

                              Joten itse miettisin ainaskin kaksi kertaa ennenkuin vaihtaisin tuollaiseen putkistoa.
                              Hieno auto ja hieno moottori, nimim. E60 M5 ajaneena.
                              Aivan, niinhän se on että ainakin radikaalimman putken vaihdon yhteydessä pitää aina säätää kone uudestaan. Muuten menee ominaisuudet sekaisin.

                              Toki sekin voi vaikuttaa vääntöön jollain alueella negatiivisesti, jos putken resonanssin ja virtausten vaikutus tietyillä kierrosluvuilla parantaa hengitystä enemmän suhteessa muuhun kierroslukualueeseen.

                              Silti on helppo kuvitella, että useat tämän tyyppisen auton omistajat haluavat että auto myös kuulostaa enemmän siltä, mikä sen potentiaali on. Musiikki-ihmisellä kiksejä antaa jo pelkkä saundikin.

                              Toisaalta, ehkä tuossa hirviömoottorissa riittää tarpeeksi vääntöä niissä kuopissakin, jollei nyt ihan poskelleen käyrät mene.
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • Ruut
                                Bimmer Rookie
                                • Sep 2008
                                • 174
                                • Jyväskylä

                                #75
                                Joo aika pahaa omaisuuden tärvelemistä.. Joko mahtaa olla konepellin naarmut korjattuna ? Nätti auto kieltämättä, eikä näytä raha olevan ongelma
                                E46 M3 '01 rata-prokkis
                                EX: E36 325i '91
                                Kaikkia audista tojotaan
                                (nyk Opel Astra G ) Ja Vito :think
                                + perseestä perämoottoriin

                                "Pitää olla kaks ämmää, toinen keittiössä ja toinen pihassa"

                                Comment

                                Working...
                                X