memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    Dodii, mut ku Audikaan ei oikeen sytytä..

    Originally posted by fastandfurious View Post
    Hyvin on pelannut! Koputan puuta, mutta kaikkein vaivattomin ja viattomin auto mitä minulla on koskaan ollut! :think Pari korjaamokeikkaa mahtuu 50 000 kilometriin jotka ko. rassilla olen ajanut ja palvelu / vian diagnosonti on ollut kyllä huippuluokkaa koko ajan! Audin ja BMW:n huoltojen hintataso on minusta ollut aikalailla samaa luokkaa kuitenkin. Autostani täytyy nyt pakon edessä kuitenkin luopua, koska perheenlisäyst on tulossa. Tiedä sitten, miksi....Mutta fiilispohjalta,olen ajatellut että käyttis pysyy Audileirissä. Haavat ei kait ookaan kokonaan parantuneet!?:think
    Hitsin pimpulat! Jotenkin tuo Audi ja Folkkari vaan on olleet mun makuun jollain tapaa liian "värittömiä" merkkeinä. Joku kompleksihan mulla tietty on ja oman DNA:n muuttaminen on pirun vaikeaa.. Toki KIA:sta Audiin olisi käyrä vain ylöspäin, mutta kun on vuosia ajellut päivittäin kaikenlaisilla erikoisemmilla laitteilla, joista sikäli saanut mukavasti kicksejä duunipäivää ajatellen, niin ehkä vaan pitäisi etsiä jokin hauska mutta vähemmän kompleksinen kulkine.

    Lambossakin laimentaa Gallardon osalta tuo Audin tekniikka ja ne läpyskävaihteet. Kytkintä pitäis voida tarvittaessa käyttää ihan ite jalalla..

    Oikea automaatti taas toimii jokapäiväisessä ajossa nätimmin kuin SMG. No, tää on tätä. Mitäköhän tästäkin taas seuraa.. Kuinkahan vika-altis esim. CLS AMG Remsu olis.. Mut ku sekään ei oikeen sytytä.

    Kai se on taas vaan pakko etsiä joku Maserati, että saa kunnon huollon Suomesta ja riittävän erikoisen menopelin, johon ei heti kyllästy. Ne vanhat vaan olis kaikkein hienoimpia sisältä jalopuineen ja nahkoineen.. Nam.

    Huomisaamuna taas hommiin ja onneksi on viimeinkin alkanu MP-ajokelit. Siitä saa kiksejä mukavasti kun vaan keli kohdallaan eikä liikaa tavaraa kuljetuksessa. Tosin aika paljon H-D:n sivu- ja takalaukkuihin mahtuu..

    Panis nyt ne pojat sen ämmän kuntoon ettei tarttis enää ruikuttaa.. =(
    Last edited by Italowestern; 15-05-2009, 23:50.
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • Esko
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 11738
      • Kouvola

      Kyllä voisin melkein väittää, että nykypäivänä tota elektroniikkaa on autoissa niin paljon, että siinä on moni perus sähkömies suu pyöreänä kun pitää lähteä jotain vikaa tutkimaan. Nojataan täysin diagnostiikka-laitteisiin vikaa etsiessä, joka yleensä tulee vaan kalliiksi asiakkaalle. Monilla merkeillä mukaan luken BMW on Saksassa omat varikot missä on jokunen sata tällaisen hämärän "korjaamattoman" vian omaavaa uutta tai vähän käytettyä takuun alaista peliä. Eli toisin sanoen edes tehdas ei jaksa hirveämmin panostaa noihin, jos vika on tarpeeksi epämääräinen.

      Onhan se Gallardo varmasti pykälää eksoottisempi kuin M6, mutta nää pre- LP-560 mallit ei kyllä nelivetoa lukuun ottamatta tarjoa mitään ihmeellistä lisää M6:een verrattuna. Suorituskyky about sama ja kaikessa muussa ainakin omiin tarpeisiin M6 tarjoaa paljon enemmän..

      Comment

      • Remotion
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 15301
        • Ajamisen Iloa

        Originally posted by Esko View Post
        Onhan se Gallardo varmasti pykälää eksoottisempi kuin M6, mutta nää pre- LP-560 mallit ei kyllä nelivetoa lukuun ottamatta tarjoa mitään ihmeellistä lisää M6:een verrattuna. Suorituskyky about sama ja kaikessa muussa ainakin omiin tarpeisiin M6 tarjoaa paljon enemmän..
        Se eksoottisuuden pykälä vaan on oikeasti aika merkittävästi isompi
        Z3 coupé individual

        F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
        E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

        Comment

        • Juhaska
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2007
          • 3997
          • Suomi

          Originally posted by Italowestern View Post
          Hitsin pimpulat! Jotenkin tuo Audi ja Folkkari vaan on olleet mun makuun jollain tapaa liian "värittömiä" merkkeinä. Joku kompleksihan mulla tietty on ja oman DNA:n muuttaminen on pirun vaikeaa.. Toki KIA:sta Audiin olisi käyrä vain ylöspäin, mutta kun on vuosia ajellut päivittäin kaikenlaisilla erikoisemmilla laitteilla, joista sikäli saanut mukavasti kicksejä duunipäivää ajatellen, niin ehkä vaan pitäisi etsiä jokin hauska mutta vähemmän kompleksinen kulkine.

          Lambossakin laimentaa Gallardon osalta tuo Audin tekniikka ja ne läpyskävaihteet. Kytkintä pitäis voida tarvittaessa käyttää ihan ite jalalla..

          Oikea automaatti taas toimii jokapäiväisessä ajossa nätimmin kuin SMG. No, tää on tätä. Mitäköhän tästäkin taas seuraa.. Kuinkahan vika-altis esim. CLS AMG Remsu olis.. Mut ku sekään ei oikeen sytytä.

          Kai se on taas vaan pakko etsiä joku Maserati, että saa kunnon huollon Suomesta ja riittävän erikoisen menopelin, johon ei heti kyllästy. Ne vanhat vaan olis kaikkein hienoimpia sisältä jalopuineen ja nahkoineen.. Nam.

          Huomisaamuna taas hommiin ja onneksi on viimeinkin alkanu MP-ajokelit. Siitä saa kiksejä mukavasti kun vaan keli kohdallaan eikä liikaa tavaraa kuljetuksessa. Tosin aika paljon H-D:n sivu- ja takalaukkuihin mahtuu..

          Panis nyt ne pojat sen ämmän kuntoon ettei tarttis enää ruikuttaa.. =(
          Eikö tuollainen audin R8 sytytä ollenkaan?
          Hinnoista en nyt osaa mitään sanoa, mutta tuotahan taitaa saada ihan manuaaliaskillakin? :think
          Ja vielä vähän offtopic, kun puhelit että ajelit dodge viperillä niin luulen vahvasti että se auto on noissa +500hv laitteissa luotettavimmasta päästä juurikin tuon suhteellisen yksinkertaisen tekniikan puolesta... :think

          Mutta kuitenkin pidän minäkin peukkuja pystyssä sen puolesta että saat ämmäläisen taas kuntoon ja ajoon.
          ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

          Comment

          • K2Ri
            BTCF Member
            • Oct 2007
            • 1829
            • London, UK & Germany

            Kaveri osti (Suomessa) uuden e39 M5:sen noin 10 vuotta sitten. Parin vuoden ajelun jälkeen autoon tuli joku mystinen vika ja autolla ei muistaakseni pystynyt ajamaan kuin jotain 40km/h maksimissaan. Vika siis elektroniikkapuolella.

            Tätä vikaa sitten etsittiin muutama kuukausi paikallisessa BMW -huollossa tuloksetta. Sen jälkeen auto lähetettiin Helsinkiin, jossa vikaa arvottiin taas jokunen kuukausi, ennen kuin luovuttivat ja hätiin lennätettiin Saksasta asti BMW:n mekaanikko. Vika poistui, tosin kaverille tuli pari viikkoa myöhemmin täysin uusi e46 M3:nen.. Ja M5:sen uudella omistajalla oli ilmeisesti sama vika ilmennyt muutama viikko oston jälkeen.

            Että näinkin saattaa käydä.. Toivottavasti M6:nen saadaan kuntoon.
            sigpic
            BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

            Comment

            • Italowestern
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2008
              • 507
              • Vantaa

              R8 on upea mutta kun sekin on 2-paikkainen loota..

              Originally posted by Juhaska View Post
              Eikö tuollainen audin R8 sytytä ollenkaan?
              Hinnoista en nyt osaa mitään sanoa, mutta tuotahan taitaa saada ihan manuaaliaskillakin? :think
              Ja vielä vähän offtopic, kun puhelit että ajelit dodge viperillä niin luulen vahvasti että se auto on noissa +500hv laitteissa luotettavimmasta päästä juurikin tuon suhteellisen yksinkertaisen tekniikan puolesta... :think

              Mutta kuitenkin pidän minäkin peukkuja pystyssä sen puolesta että saat ämmäläisen taas kuntoon ja ajoon.
              Juu siis tutkimattomia ne on omien aivoituksienkin tiet. Olis hienoo pystyä tykkäämään vaikkapa Corollasta, mutta kun niistä saa näppylöitä.

              R8 olisi upea laite mutta se vaan on armotta epäkäytännöllinen ja taas sitä pelottavaa uutta tekniikkaa..

              Se Viper olisi ehkä fiksuin hankinta siinäkin mielessä että se on alvillinen peli, eli olisi edes joku järkisyykin kohdallaan..

              No, jos ei ämmä tule kuntoon Hertsikassa, niin muualla ehkä sitten.

              Ämmän konsepti on mulle oikein hyvä mutta ehkäpä Maserati Gran Sport voisi tarjota samaa käytettävyyttä ja hiukan lisää erikoisuutta. Tehoakin on saman verran kuin ämmän vakioasetuksella.
              Last edited by Italowestern; 16-05-2009, 16:28.
              sigpic
              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

              Comment

              • fastandfurious
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 1731
                • Tampesteri

                Originally posted by Italowestern View Post
                No, jos ei ämmä tule kuntoon Hertsikassa, niin muualla sitten.

                Ootko miettinyt jo, minne seuraavaksi jos näin käy?


                :think
                ---------------------------------------------------
                E91 325d M-Sport
                ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
                E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

                Comment

                • Italowestern
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 507
                  • Vantaa

                  Huuli on Laakkosen pojilla tosi pyöreenä juu

                  Originally posted by Esko View Post
                  Kyllä voisin melkein väittää, että nykypäivänä tota elektroniikkaa on autoissa niin paljon, että siinä on moni perus sähkömies suu pyöreänä kun pitää lähteä jotain vikaa tutkimaan. Nojataan täysin diagnostiikka-laitteisiin vikaa etsiessä, joka yleensä tulee vaan kalliiksi asiakkaalle. Monilla merkeillä mukaan luken BMW on Saksassa omat varikot missä on jokunen sata tällaisen hämärän "korjaamattoman" vian omaavaa uutta tai vähän käytettyä takuun alaista peliä. Eli toisin sanoen edes tehdas ei jaksa hirveämmin panostaa noihin, jos vika on tarpeeksi epämääräinen.

                  Onhan se Gallardo varmasti pykälää eksoottisempi kuin M6, mutta nää pre- LP-560 mallit ei kyllä nelivetoa lukuun ottamatta tarjoa mitään ihmeellistä lisää M6:een verrattuna. Suorituskyky about sama ja kaikessa muussa ainakin omiin tarpeisiin M6 tarjoaa paljon enemmän..
                  Tuo on varmasti täysin totta. Kun mitään suurempaa redundanssia ei noihin järjestelmiin rakenneta kustannussyistä, niin tulos on selvä.
                  Lambo Gaallardo tosiaan on erikoinen mutta 4-veto on täysin turha ja läpyskävaihteet myös tuollaisessa pelkässä urheiluautossa.

                  Soundi on parempi kuin erinomainen jo vakiona ja kulkupuoli on kyllä ihan erilainen kuin M6:ssa vaikka kiihtyvyys ei olekaan. (Vanha 2005 Gallardo, jossa 507hv myös) Keveys ja mataluus sekä alustan jykevyys tekee autosta radalla melkoisen ohjuksen ja siellä jopa 4-vetokin auttaa asiaa.

                  Itse en siis ole sillä vielä ajanut mutta maanantaina ehkäpä kokeilen, ihan pelkästä mielenkiinnosta. Kerron sitten lisää. M6:ssahan on muutamia pikku kehityskohteita, joista isoin on koneen ja vaihteiston asetukset vakiotilassa. Eihän niillä voi ajaa Erkkikään. Toinen on alustan lievä nypytys epätasaisissa kaarteissa kovassa vauhdissa. Tuntuu kuin isohkot ylitykset pistäisivät auton keinumaan ja rullaamaan. Kokeiltu kahdella eri yksilöllä joista toisella oli ajettu vain 4000km eli varmasti uuden veroinen yksilö. Vertailtu myös eri alustan asetuksilla, mutta kovimmalla ehkä pienin ongelma, yllätys yllätys.. Sen sijaan suoralla montuissa kovin asetus on selvästi huonoin, Auto pompsahtelee sivistymättömästi, eikä ote pidä kunnolla tiessä. No, eihän tuollainen superraskas tankki voi olla kuten oikeat urheiluautot. Painoa vaan on kaikenkaikkiaan liikaa, vaikka sitä on karsittu suunnittelussa.

                  Ongelmasta vielä..
                  Viallinen laite on ja pysyykin helposti viallisena, kun järjestelmän eri osat vaikuttavat kaikki toisiinsa, eikä mitään voida luotettavasti mitata erikseen. Can väylä yhdistää kaikki ratkaisevat osat ja niinpä yksikin sopivasti vikaantunut osa saattaa aiheuttaa useita eri tyyppisiä ongelmia virheellisillä viestipaketeilla. Lisäksi noille on nykyisin kirjoitettu viruksiakin, joten pitäisi varmaan asentaa koko järjestelmä alusta uusiksi.. Ja F-secure tai Norton ennen Bluetooth-osaa.:think

                  Näyttäisi ferrarin F1-autossa pyörivän samoja pulmia tällä hetkellä. Nuo vehkeet ei siis ole luotettavia uusinakaan.

                  Urheilu/perheautossa tärkeintä olisi hauskuus, suorituskyky, hyvä ääni ja toimiva alusta sekä luotettavuus. M6 on aika lähellä optimia, mutta tuo luotettavuus ei liene riittävä nykytekniikalla.

                  Ohjausjärjestelmällä pitäisi olla ulkopuolinen esim. SUSE-Linuxia käyttävä IBM:n redundantilla Blade palvelimella toimiva valvontayksikkö, joka erikseen pystyisi testaamaan ja tutkimaan järjestelmän eri osia ja tarvittaessa sulkemaan E2ES tyyppisesti komponetteja lennossa pois ja virtualisoisi ehjää tilalle, eikä niinkuin nyt, kun yhtäaikaa lakkaavat toimimasta kaikki oleelliset osat syystä että yksi sippaa..

                  M6:sta voisi luotettavuuden lisäämiseksi (ja hinnan laskemiseksi) poistaa kaikki ajonhallintaan liittyvät osat täysin turhina kuten ABS-jarrutkin. Urheiluautossa kuskin kuuluu pystyä hallitsemaan nuo asiat itse.

                  No, Maanantaina taas uusi päivä ja uudet nenänkaivuut huollossa.
                  Last edited by Italowestern; 16-05-2009, 17:04.
                  sigpic
                  ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                  Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    Jaa a..

                    Originally posted by fastandfurious View Post
                    Ootko miettinyt jo, minne seuraavaksi jos näin käy?


                    :think
                    Olisko Kalle Kustaan hovikorjaamolle Tukholmaan...

                    Tai tietäiskö joku Suomessa oikeasti BMW:n ämmät osaavan autoprofessorin?
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      Aargh..

                      Originally posted by K2Ri View Post
                      Kaveri osti (Suomessa) uuden e39 M5:sen noin 10 vuotta sitten. Parin vuoden ajelun jälkeen autoon tuli joku mystinen vika ja autolla ei muistaakseni pystynyt ajamaan kuin jotain 40km/h maksimissaan. Vika siis elektroniikkapuolella.

                      Tätä vikaa sitten etsittiin muutama kuukausi paikallisessa BMW -huollossa tuloksetta. Sen jälkeen auto lähetettiin Helsinkiin, jossa vikaa arvottiin taas jokunen kuukausi, ennen kuin luovuttivat ja hätiin lennätettiin Saksasta asti BMW:n mekaanikko. Vika poistui, tosin kaverille tuli pari viikkoa myöhemmin täysin uusi e46 M3:nen.. Ja M5:sen uudella omistajalla oli ilmeisesti sama vika ilmennyt muutama viikko oston jälkeen.

                      Että näinkin saattaa käydä.. Toivottavasti M6:nen saadaan kuntoon.
                      No ei hemmetti.. Ei kiva kuulla.
                      Jotain asialle on pakko voida tehdä ja äkkiä..

                      Tähän astisissa huippumalleissa mitä olen omistanut, ei ole suurempia vikoja ollut, esim. M635 CSi toimi unelmanomaisen hyvin 4 vuotta, 750i myös about saman verran, ja kun Maseratikin pelasi kuin enkeli, niin kuvittelin M6:n olevan luotettavan kuin vuori. Auts!
                      Last edited by Italowestern; 16-05-2009, 17:09.
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        Kylllä.

                        Originally posted by Remotion View Post
                        Se eksoottisuuden pykälä vaan on oikeasti aika merkittävästi isompi
                        Tät iis ö big point for Lambo. Mutta 2 paikkaa lisää vaan tarttis usein.. ja se hinta on kyllä aika paha rasti myös. Varsinkin tällaisena naurettavana nöösien aiheuttamana lama-aikana, kun kaikki yhtäkkiä näkee säästämisen toodella mielenkiintoisena asiana. Ja kaikki ruokkii lamaa oikeen urakalla.

                        No luonto kiittää, kun ei osteta uusia puhtaammin käyviä autoja..

                        Vaikka kuka noita uskaltaa enää ostaakaan.. Tai no, täytyy vissiin opiskella ite koko systeemi ja rakentaa siihen omat päivitykset..
                        Last edited by Italowestern; 16-05-2009, 22:06.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • samuzz
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2006
                          • 422
                          • 017

                          Täytyy heittää nyt tänne pikku vinkki sulle jos tota M6:sen vaihtoa alat tosissaan harkitsemaan niin kannattaa pyörähtää viikissä AC:ssä kattomassa mitä kivaa heiltä löytyisi. Voisin väittää että P:llä alkava automerkki saattaisi tarjota ajonautintoa aika mukavasti ja tilaakin hätä tapauksissa löytyisi 4:lle.

                          Mutta toivotaan että saat ämmän mahdollisimman pian kuntoon ja pääset nauttimaan kesästä auton ruorissakin.
                          RR Sport

                          Ex.
                          330D M-Sport | 320i | CL500 | 120d | Z3QP | 328i M-Tech Cabriolet | 328i M-Tech Coupè | A8 Quattro

                          Comment

                          • herja
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 1649

                            Oltiin kesällä Prahassa ja siellä pyöri Maserati GranTurismo S nurkissa. En tiedä oliko vakiputkistolla vai mitä oli tehty mutta ne äänet, ei jeesus mikä laite. Meinas pärähtää paskat, kuset ja herkut pöksyyn kun se kiihdytti vierestä. Ja Samuzzin kanssa samaa mieltä, kyllä se P antaisi varmaan kanssa aika paljon ja taitaa olla aika kestävä peli tekniikaltaan.
                            Retard Member

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              Ferdinandin vehkeet on kylläkin hienoja mutku..

                              Originally posted by samuzz View Post
                              Täytyy heittää nyt tänne pikku vinkki sulle jos tota M6:sen vaihtoa alat tosissaan harkitsemaan niin kannattaa pyörähtää viikissä AC:ssä kattomassa mitä kivaa heiltä löytyisi. Voisin väittää että P:llä alkava automerkki saattaisi tarjota ajonautintoa aika mukavasti ja tilaakin hätä tapauksissa löytyisi 4:lle.

                              Mutta toivotaan että saat ämmän mahdollisimman pian kuntoon ja pääset nauttimaan kesästä auton ruorissakin.
                              Juu, ei oikeen tiedä mitä tekis. Kun tehomittari on saatu raahattua viiden sadan paremmalle puolelle niin on jotenkin tylsää liukua asteikossa alaspäin..

                              Porsaat on kyllä todella persoonallisia ja hienoja autoja kaikin puolin ja onhan niissä jopa nyt se nelipaikkainen urheilumallikin olemassa. Hinta vain edelleen tökkii, kun niitä ei ole vielä muutamaan vuoteen riittävän edukkaasti tarjolla.:think

                              Nooh, kai se jokin ratkaisu lopulta löytyy aiheeseen.. Hope so..
                              Maserati on kuitenkin tehoja lukuunottamatta erittäin kiinnostava yksi vaihtoehto, ei vähiten sen upean historian mutta myös omankin kokemuksen perusteella.
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                Ne saundit on todellakin hyvät..

                                Originally posted by herja View Post
                                Oltiin kesällä Prahassa ja siellä pyöri Maserati GranTurismo S nurkissa. En tiedä oliko vakiputkistolla vai mitä oli tehty mutta ne äänet, ei jeesus mikä laite. Meinas pärähtää paskat, kuset ja herkut pöksyyn kun se kiihdytti vierestä. Ja Samuzzin kanssa samaa mieltä, kyllä se P antaisi varmaan kanssa aika paljon ja taitaa olla aika kestävä peli tekniikaltaan.
                                Sepä se, aika maukkaat äänet on noissa Marsuissa, iästä ja mallista riippumatta. Kasin saundeista diggaan erittäin paljon. Ajoltaankin kyseiset on oikein nautittavia ja etumoottorisena takavetoisena samoilla linjoilla kuin bemutkin.
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X