memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beemers
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 5140
    • Oulu

    Originally posted by Italowestern View Post
    Tämä tuskin vaikuttaa, käsittääkseni Laakkonen ei itse tuo maahan ainuttakaan BMWtä.

    [QUOTE/]Juu sehän on BMW Suomen heiniä toki. Sanotaanko nyt sitten vaikka että ei ole ns. Suomi auto..

    No, oli miten oli. Tänään selvinnee, miten jatkuu tämä rojekti.[/QUOTE]




    Ei muutaku isolla sanalla maahantuojalle ilmoitusta et kumma homma jos ei ala merkkiliikkeessä homma pelaan. Itse olen VAG asentajana ja siellä kyllä maahantuoja puuttuu pienimpäänkin ilmoitukseen.

    E36Ticompact -95 HELLROT
    -: orava : connection-

    EX:E30///M3 replica Tic
    EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

    Comment

    • K2Ri
      BTCF Member
      • Oct 2007
      • 1829
      • London, UK & Germany

      Kyllä näin!
      Täällä etelä-Saksassa kun oon nyt muutaman kerran käyttänyt tuota autoa merkkiliikkeen huollossa niin ei voi kyllä uskoa mikä ero on Suomeen verrattuna. Ei muuta ku reklamoimaan! Jospa sillä saisi vähän pohjoisenpoikiin säpinää...
      sigpic
      BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

      Comment

      • zanta
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 2908
        • Oulu

        Originally posted by beemers View Post
        Juu sehän on BMW Suomen heiniä toki. Sanotaanko nyt sitten vaikka että ei ole ns. Suomi auto..

        No, oli miten oli. Tänään selvinnee, miten jatkuu tämä rojekti.




        Ei muutaku isolla sanalla maahantuojalle ilmoitusta et kumma homma jos ei ala merkkiliikkeessä homma pelaan. Itse olen VAG asentajana ja siellä kyllä maahantuoja puuttuu pienimpäänkin ilmoitukseen.
        Musta vähän tuntuu että BMW Suomella ei nää jutut kiinnosta pätkääkään, Wetterin touhuista on jo pitkään valitettu ja nimilista lähtee maahantuojalle kunhan 100 nimeä saadaan talteen... ei muuten puutu enää montaa nimeä...

        Kohtahan tuo on koko Suomi Laakkosen ja Wetterin hoitamana....
        Last edited by zanta; 13-05-2009, 11:17.
        LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

        eksälista:
        E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

        Comment

        • Hasardi
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 1860
          • Der Hauptstad

          Originally posted by K2Ri View Post
          Kyllä näin!
          Täällä etelä-Saksassa kun oon nyt muutaman kerran käyttänyt tuota autoa merkkiliikkeen huollossa niin ei voi kyllä uskoa mikä ero on Suomeen verrattuna. Ei muuta ku reklamoimaan! Jospa sillä saisi vähän pohjoisenpoikiin säpinää...
          Suomessa olen miettinyt monesti, että voisi siirtyä muuhun merkkiin tuon huollon surkeuden takia. Ainakin sen jälkeen, kun on Saksassa asunut ja kokenut jotain IHAN muuta kuin täällä apinoiden planeetalla.
          Stadtluft macht frei.

          Comment

          • K2Ri
            BTCF Member
            • Oct 2007
            • 1829
            • London, UK & Germany

            Originally posted by zanta View Post
            Musta vähän tuntuu että BMW Suomella ei nää jutut kiinnosta pätkääkään, Wetterin touhuista on jo pitkään valitettu ja nimilista lähtee maahantuojalle kunhan 100 nimeä saadaan talteen... ei muuten puutu enää montaa nimeä...

            Kohtahan tuo on koko Suomi Laakkosen ja Wetterin hoitamana....
            Älähän sano.
            En tiedä mitä syitä oli sen taustalla että (olikohan viime keväänä) BMW:n jälleenmyynti vaihtui Lahdessa Mega-Autosta Autosalpaan?!?

            Mega-Autohan oli iät ja ajat erittäin kuuluisa olemattomasta palvelustaan ja huonoakin huonommasta huollosta. Täytyy kyllä sanoa, että BMW -jälleenmyynnin imago oli ottanut monta askelta eteenpäin kun kävi katsomassa mikä meininki uudessa paikassa oli!

            Olisiko peräti juuri huono maine ja valitukset vaikuttaneet asiaan jollain tapaa? :think
            sigpic
            BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

            Comment

            • fastandfurious
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 1731
              • Tampesteri

              Originally posted by Hasardi View Post
              Suomessa olen miettinyt monesti, että voisi siirtyä muuhun merkkiin tuon huollon surkeuden takia. Ainakin sen jälkeen, kun on Saksassa asunut ja kokenut jotain IHAN muuta kuin täällä apinoiden planeetalla.
              Itse aikanaa vaihdoin käyttöauton merkkiä Audiin, juuri tuon huollon surkeuden takia. Jäi niin paska maku suuhun kun pari kuukautta arvottiin ongelmaa ja vaihdettiin repullinen uusia osia ilman tulosta. Ja aina auto tietysti haettiin ehjänä pois jne...
              ---------------------------------------------------
              E91 325d M-Sport
              ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
              E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

              Comment

              • Hasardi
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2002
                • 1860
                • Der Hauptstad

                Originally posted by fastandfurious View Post
                Itse aikanaa vaihdoin käyttöauton merkkiä Audiin, juuri tuon huollon surkeuden takia. Jäi niin paska maku suuhun kun pari kuukautta arvottiin ongelmaa ja vaihdettiin repullinen uusia osia ilman tulosta. Ja aina auto tietysti haettiin ehjänä pois jne...
                LOL, "repullinen uusia osia", ja kuka sanoi ettei autonhuolto+varaosakauppa kannattaisi Suomessa!

                Taitaa Audillakin olla hinnat kohdillaan merkkiliikkeissä, mutta huolto saattaa pelata varmemmalla osaamisella kuin monissa Buimurihuolloissa nykyisin. Paras olisi tietty tilata osat itse Saksasta ja huoltaa autot itse/kavereiden/naapureiden/talkootyöläisten voimiin omassa tallissa, mutta uusimpien mallien kanssa ei aina niin mutkatonta tuokaan vaihtoehto (ja sitten se kaivattu huoltovihko jäisi reikäiseksi omien huoltojen jäljiltä).
                Last edited by Hasardi; 13-05-2009, 14:40.
                Stadtluft macht frei.

                Comment

                • Nisti
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2007
                  • 705
                  • På Gränsen

                  Hieno on pirssi Toivottavasti vika saadaan korjattua, voin kuvitella kuinka kypsyttää seisottaa autoa turhantakia valohoidossa.

                  Itsekkin täytyy tuohon huolto/varaosa puoleen hiukan sanoa... Astelin merkkikorjaamolle tilaamaan osia. Osanumeroita ei ollut mutta netistä kaivoin kuvan kaikista osista mitä tarvin. Selvitys myyjälle mistä osista kyse ja että tilata kaikki osat mitkä kuvassa on. Asia näytti tähän asti hyvältä, kunnes menin hakemaan rojuja. Osia puuttui, joitain osia oli kaksinmäärin jnejne. Tästä kun huomautin niin syy olikin sitten kuulemma minun, olin käskenyt tilata juuri kyseiset osat, ja että kuvasta katottiin mitä tilata, jepjep näin se toimii, oma virhe siirretään asiakkaan niskaan. Muutenkin näytti aina siltä että oli myyjällä kait mennyt aamupalaksi lapiollinen paskaa kurkusta alas. Joskus tuntuu että myyntityöhön pyrkivät pitäisi mennä jonkin kuullunymmärtämis tentin läpi ennenkuin pääsevät tiskin taakse apinoimaan.

                  Ainiin.. samaisesta puljusta melkein vuosi sitten tilasin paikkamaalin... "viikko menee toimituksessa, soitetaan kun saapuu tänne"... jokainen varmaan arvaakin onko puhelin soinut
                  "MURPHY'S LAW"
                  "Whatever can go wrong will go wrong,
                  and at the worst possible time,
                  in the worst possible way"

                  Comment

                  • Remotion
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 15303
                    • Ajamisen Iloa

                    Itellä oli kans läjäpäin ongelmia sillon ku itellä oli ämmäläinen. auto seisoi samana talvena muistaakseni 3krt 6vk putkeen ja aina vika palasi jo kotimatkalla (alle 10km) Se oli tosin Espoon Laakkonen. että onnea vain heille
                    Älä vaan anna niille penniäkään kun on noin kauan kestänyt, ja kysy huviksesi tiukka tarjous siitä lambosta, tai ainakin pariksi päiväksi käyttöön vastineeksi aiheutuneesta päänsärystä ja myötähäpeästä huollon toimimattomuutta kohtaan
                    Z3 coupé individual

                    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                    Comment

                    • zanta
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2003
                      • 2908
                      • Oulu

                      Originally posted by fastandfurious View Post
                      Itse aikanaa vaihdoin käyttöauton merkkiä Audiin, juuri tuon huollon surkeuden takia. Jäi niin paska maku suuhun kun pari kuukautta arvottiin ongelmaa ja vaihdettiin repullinen uusia osia ilman tulosta. Ja aina auto tietysti haettiin ehjänä pois jne...
                      Tänään just juttelin isäukon avopuoliskon kanssa hänen Audi A4 Avant 2.0TDI -05:n korjautuksesta.... vaihtoivat jo toisen etupuskurin siihen ja ekalla kerralla homma hoidettiin jossain apinakehän liikkeessä jossa oli kuulemma tilattu ensin vahingossa "suomi-mallin" puskuri mikä ei muka käynyt kys. saksasta tuotuun
                      No sitten se saksasta tilattu puskuri oli ylläri passannu....
                      No Rovaniemellä Pörhöllä oli huoltoneuvoja nauranu vaan että eiköhän niihin oo vaan yhtä puskuria saatavilla
                      Että osaa ne muillakin merkeillä
                      Taitaa olla yleinen Suomi-syndrooma, Rovaniemellä ei taida olla muita päteviä valtuutettuja huoltoja kuin Tojo-Auto(kas kummaa ei muuten ole monimerkkiliike niinku kaikki muut... merkkiä tuskin tarvii mainita.)
                      LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

                      eksälista:
                      E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        Juu ei oo vieläkään ämmä valmis..

                        Originally posted by Remotion View Post
                        Itellä oli kans läjäpäin ongelmia sillon ku itellä oli ämmäläinen. auto seisoi samana talvena muistaakseni 3krt 6vk putkeen ja aina vika palasi jo kotimatkalla (alle 10km) Se oli tosin Espoon Laakkonen. että onnea vain heille
                        Älä vaan anna niille penniäkään kun on noin kauan kestänyt, ja kysy huviksesi tiukka tarjous siitä lambosta, tai ainakin pariksi päiväksi käyttöön vastineeksi aiheutuneesta päänsärystä ja myötähäpeästä huollon toimimattomuutta kohtaan
                        Kuulemma CAN-väylävika vaivaa.. Voiko se sitten himmentää ja sammuttaa esim. radion kuulumattomiin parkissa koneen ollessa seis. No varmaankin voi. Ehkäpä ovat nyt viimeinkin todellisen vian jäljillä toivon mukaan.

                        Mielestäni on niin, että varsinainen vika tällaisessa tapauksessa saattaa olla vaikeaa etsiä jos koulutus ei vastaa laitetta. Eli ilmeisesti tehdas ei vaadi Suomen kokoisessa maassa riittävää koulutusta érikoisemmille malleille. Luotetaan auton omaan diagnostiikkaan. Ei ihme, että uuden ydinvoimalan ohjaukseen vaaditaan rinnalle ns. vanhaa tekniikkaa tuomaan lisäturvallisuutta siltä varalta, että hienommat systeemit tilttaa.

                        Se on siten BMW:n osalta tilastollisestikin huonosti hoidettu asia verrattuna vaikkapa Ferrarin/Maseratin huoltoon. Heillä homma toimii vaikka maassa olisi yksi ainoa kappale jotain tiettyä mallia. Hinnoissakaan ei ole niin valtavaa eroa tässä tapauksessa. Ja onhan M3, 5 ja 6-malleja Suomessa todella lukuisia. Premium merkin Premium-mallit vaatisivat myös premium-huollon. Edes yhden luotettavan Suomeenkin.

                        Ehkäpä on sitten niin, että esim. tuo mainittu Lamborghini Gallardo olisi tavallaan järkevämpi ostos kyseisessä hintaluokassa ylläpidon osalta vaikkakin lähin huolto on sitten Tukholmassa. Siellä onkin varmasti asiallinen huolto tietäen kenen autoja ko. huolto pitää yllä.. Kalle Kustaa tuskin jää autoinen pulaan vastaavissa tilanteissa.

                        Eniten tässä harmittaakin juuri se, että huippumallin huoltokohtelu on sama kuin jos kyseessä olisi 316i. Eli aina kun jokin osa puuttuu, sen asennukseen varataan jostain seuraava vapaa aika eikä sitä aleta laittaa paikalleen heti kun osa on saapunut. Siten hommassa kestää vielä pidempään, koska vika ei näköjään BMW:n oman diagnostiikan mukaan välttämättä osu kohdalleen.

                        Onneksi voi lukea vain sen seikan, että käyttöautona on muu auto kuin tuo mainittu BMW. Tosin merkkihuolto on siitä syystä saanut varsin aiheetonta rauhaa keskeneräiselle työllensä.

                        Gallardosta on jo kauppahinnat sovittu about kohdilleen, mutta lopullinen niitti asialle kuitenkin puuttuu. Siihen on pari kolme syytä. Koeajo on vielä suorittamatta ja toisekseen takapenkki puuttuu, joka taas haittaa käyttöä laajemmin. Kolmas syy on rahoituksen rajoittuneisuus, joka vaatisi jostain muusta luopumista, että homma onnistuisi.

                        Kuten sanottu M6:n konsepti on muuten loistava, ehkä paria pientä haittaa lukuunottamatta. Toinen piiitkä miinus tulee huollon kyvyttömyydestä pitää ilmeisesti yleensäkin M-mallit ajossa ja toinen on vapaasti hengittävien moottorien julma polttoaineen kulutus verrattuna esim. kilpailijoiden remmiahdettuihin koneisiin, jotka soveltuvat paljon paremmin normaaliin liikenteeseen.

                        Kun uusi kaunis 6-sarja tulee joskus 2011 myyntiin, niin toivoa sopii, että myös uusi M on varustettu vakaammalla ja paremmalla tekniikalla. Ehjänä tuo nykyinenkin on fantastinen laite.

                        Katotaan vielä ensiviikon alku ja sitten saattaa lähteä ämmä Laakkoselta pois muihin käsiin, jollei takuuta työn valmistumisesta ilmene. Auto lähtee mahdollisesti Saksaan tai Ruotsiin huoltoon siinä tapauksessa. Yksi vaihtoehto on, että saavat ostaa sen itselleen Laakkoselle ja tehkööt sitten mitä lystäävät.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          Ehkä aavistuksen lohduttaa..

                          Originally posted by zanta View Post
                          Tänään just juttelin isäukon avopuoliskon kanssa hänen Audi A4 Avant 2.0TDI -05:n korjautuksesta.... vaihtoivat jo toisen etupuskurin siihen ja ekalla kerralla homma hoidettiin jossain apinakehän liikkeessä jossa oli kuulemma tilattu ensin vahingossa "suomi-mallin" puskuri mikä ei muka käynyt kys. saksasta tuotuun
                          No sitten se saksasta tilattu puskuri oli ylläri passannu....
                          No Rovaniemellä Pörhöllä oli huoltoneuvoja nauranu vaan että eiköhän niihin oo vaan yhtä puskuria saatavilla
                          Että osaa ne muillakin merkeillä
                          Taitaa olla yleinen Suomi-syndrooma, Rovaniemellä ei taida olla muita päteviä valtuutettuja huoltoja kuin Tojo-Auto(kas kummaa ei muuten ole monimerkkiliike niinku kaikki muut... merkkiä tuskin tarvii mainita.)
                          Hyvä tietää, että samaa ongelmaa muillakin huolloissa. Auto ei enää ole entisensä. Nykyään jo karvalakkimalleissakin on tavallaan liikaa tekniikkaa jolla turrutetaan kuski luulemaan, että osaa ajaa kelissä kuin kelissä. Ja kun viat alkavat, niin loppua ei tule..

                          Hieno esimerkki tästä on vertailukohdaksi entinen Maseratini, jolla ajoin yli neljä vuotta ilman mitään vastaavia ongelmia. Voi sanoa, että auto oli riittävästi varusteltu, mutta ajonhallinta oli jätetty kuskille. ABS ja automaattinen ilmastointi toimi hienosti kuten muukin elektroniikka.

                          Tosin ikkunan nostimet alkoi jossain loppuvaiheessa hiukan jumittaa ja moottorit päätettiin vaihtaa tehokkaampiin parannetun voitelun lisäksi. Pakoputki meni kuuden kympin kohdalla uusiksi. Eipä juuri muuta.

                          Ja ne äänet, se upeasti muotoiltu istuin, loistavasti toimiva alusta ja automaatti. Parasta millä olen ikinä ajanut. Auto vain kävi ahtaaksi ja vaihtui puhtaasti siitä syytä Jaggen S-Typeen ja vuoden päästä R-malliin. Sekin toimi hienosti... mutta olihan M6 hankittava kun kerran tarjoutui kohtuullinen tilaisuus. Hieno sekin oli kaikilta osin kunnes viat alkoivat...
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Aivan..

                            Originally posted by fastandfurious View Post
                            Itse aikanaa vaihdoin käyttöauton merkkiä Audiin, juuri tuon huollon surkeuden takia. Jäi niin paska maku suuhun kun pari kuukautta arvottiin ongelmaa ja vaihdettiin repullinen uusia osia ilman tulosta. Ja aina auto tietysti haettiin ehjänä pois jne...
                            Juuri tuo huollon viimeistelyn puute, eli täysin puutteellinen koeajo ennen auton luovutusta, jättää leuan ammolleen. Sen jotenkin ymmärtää massamallin kohdalla, mutta ei talon identiteetin ja imagon luojan eli huippumallin kohdalla.

                            Tuohan taisi olla syy Toyotalle perustaa Lexus. Että saatiin oma luokkansa myös huollolle, piti perustaa kokonaan uusi merkki.

                            Hyvä idea. BMW voisi perustaa samankaltaisen konseptin. "Bemium"
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              Kuis on pelant?

                              Originally posted by fastandfurious View Post
                              Itse aikanaa vaihdoin käyttöauton merkkiä Audiin, juuri tuon huollon surkeuden takia. Jäi niin paska maku suuhun kun pari kuukautta arvottiin ongelmaa ja vaihdettiin repullinen uusia osia ilman tulosta. Ja aina auto tietysti haettiin ehjänä pois jne...
                              Kuulostaa siinä mielessä mielenkiintoiselta, että tuo nykyinen työauto, KIA Magentis, vaikka V6-malli suht ok kulkeekin, ja on tilava sekä toimiva, niin se jotenkin vaan ei sytytä.. Jopa suht ok muotoilukin ja niin pois päin, mutta mikä lienee syynä. tosin uusi 5-sarjan keula on kuin kopioitu siitä.. joka jättää sanattomaksi. No ei nyt ihan sentään onneksi.

                              AutoBildissä on alustavia 6-sarjan kuvia, niin ne on aikas ok. Keula jopa hieno ja perä tulee perässä..

                              Audissa vaan tökkii tuo etuveto, kuten Kiassakin ja neliveto taas on työautoksi turhan kallis ja turha muutenkin etelään. No, mahdollisesti poislukien tehomallit, joissa ehkä iloa pidosta. Entiiä..
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • fastandfurious
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 1731
                                • Tampesteri

                                Hyvin on pelannut! Koputan puuta, mutta kaikkein vaivattomin ja viattomin auto mitä minulla on koskaan ollut! :think Pari korjaamokeikkaa (viallinen vesipumppu) mahtuu 50 000 kilometriin jotka ko. rassilla olen ajanut ja palvelu / vian diagnosonti on ollut kyllä huippuluokkaa koko ajan! Audin ja BMW:n huoltojen hintataso on minusta ollut aikalailla samaa luokkaa kuitenkin. Autostani täytyy nyt pakon edessä kuitenkin luopua, koska perheenlisäyst on tulossa. Tiedä sitten, miksi....Mutta fiilispohjalta,olen ajatellut että käyttis pysyy Audileirissä. Haavat ei kait ookaan kokonaan parantuneet!?:think
                                Last edited by fastandfurious; 15-05-2009, 23:12.
                                ---------------------------------------------------
                                E91 325d M-Sport
                                ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
                                E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

                                Comment

                                Working...
                                X