U r right!
Ok, tuota lootaropleemaa en ollut kuullutkaan, eli sitten pitäisi QP:ssa olla normaali tomaatti sitäkin paremmalla syyllä. Ja niinpä hinta karkasi..
Vaaditaanpa se sijaisauto sitten, mutta silti alkaa korjauksen hinta olemaan aika lailla Laakkosen omakustannusperiaatteella..
Hyvä vinkki jokatapauksessa tuokin.
Iso vanha jenkki ainakin toimii, kun se on kunnostettu. Ei oo ylimääräisiä osia atk-puolella. Hmmm..:think
Aston Martinkin olisi vetävä laite, mutta taitaa nekin olla nykyään atk-hirviöitä.
BMW:n M-sarjalaisten huonoin puoli on ylihienostelu ja siinähän tunnetusti aina tulee jossain vaiheessa lunta tupaan. Maseratissa oli perusasetuksilla kaikki kohdillaan ja riitti kun istui autoon ja ajoi pois. BMW:ssä on pakko koskea asetuksiin, ennen kuin voi ajaa.
Tämän olen tainnut jo kirjoittaa ennenkin, mutta tilaisin mielelläni BMW:ltä uuden M6:n ilman ajonhallintaa, ABS-jarruja, tehonsäätöä ja navia yms turhaa. (no navi ehkä joskus kiva)
Varusteista saisi jäädä ilmastointi ja hyvät stereot sekä avoimemmat putket vakioksi tai vaikka äänenvaimentimessa olevan venttiilin kytkimen taakse kuten Maserati Gransportissakin. Läpyskävaihteet voisi myös unohtaa ja laittaa tilalle kovan askin tai kunnon automaatin. Painoa pois 300kg Ja vot! Plus takuu vastaavalle tasolle kuin muissakin huippuautoissa, eli vähintään 3-5V takuu automaattisella tasoa vastaavalla vara-autolla.
Tyyliin Ducati Desmo RR MP.. 3V takuuhuollot ilmaisia kuten huoltoauto, jos jättää tielle. Paljonko Porschen takuu onkaan..?
Originally posted by E38
View Post
Vaaditaanpa se sijaisauto sitten, mutta silti alkaa korjauksen hinta olemaan aika lailla Laakkosen omakustannusperiaatteella..
Hyvä vinkki jokatapauksessa tuokin.
Iso vanha jenkki ainakin toimii, kun se on kunnostettu. Ei oo ylimääräisiä osia atk-puolella. Hmmm..:think
Aston Martinkin olisi vetävä laite, mutta taitaa nekin olla nykyään atk-hirviöitä.
BMW:n M-sarjalaisten huonoin puoli on ylihienostelu ja siinähän tunnetusti aina tulee jossain vaiheessa lunta tupaan. Maseratissa oli perusasetuksilla kaikki kohdillaan ja riitti kun istui autoon ja ajoi pois. BMW:ssä on pakko koskea asetuksiin, ennen kuin voi ajaa.
Tämän olen tainnut jo kirjoittaa ennenkin, mutta tilaisin mielelläni BMW:ltä uuden M6:n ilman ajonhallintaa, ABS-jarruja, tehonsäätöä ja navia yms turhaa. (no navi ehkä joskus kiva)
Varusteista saisi jäädä ilmastointi ja hyvät stereot sekä avoimemmat putket vakioksi tai vaikka äänenvaimentimessa olevan venttiilin kytkimen taakse kuten Maserati Gransportissakin. Läpyskävaihteet voisi myös unohtaa ja laittaa tilalle kovan askin tai kunnon automaatin. Painoa pois 300kg Ja vot! Plus takuu vastaavalle tasolle kuin muissakin huippuautoissa, eli vähintään 3-5V takuu automaattisella tasoa vastaavalla vara-autolla.
Tyyliin Ducati Desmo RR MP.. 3V takuuhuollot ilmaisia kuten huoltoauto, jos jättää tielle. Paljonko Porschen takuu onkaan..?
Comment