memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zanta
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2908
    • Oulu

    #16
    Mukava saada taas musta M6 btcf:lle
    Taisi ollakin hetki taukoa kun ei ollut semmosta kellään?

    Komee vaalimainos tossa konepellissä, soisin tosin mainokset muualle ku tämmösten maalipintaan.
    LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

    eksälista:
    E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

    Comment

    • ///Mikko
      Pornographer
      • Jan 2003
      • 3202
      • Helsinki

      #17
      Kyllähän sitä nyt pitäisi heti ensi alkuun hommata kunnon kuvat tommosesta autosta

      Kyllähän Ämmät saa aina päät kääntymään, ja hyvälyä näytää tämäkin
      E84 BMW X1 2.0d XDrive
      Ex: BMW F45 225xe Active Tourer M-Sport
      ex: BMW E46 330CiA Individual

      Comment

      • Italowestern
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2008
        • 507
        • Vantaa

        #18
        Jepsistä

        Originally posted by tuumas View Post
        Mahtava peli
        Yhdellä kylän puolitutulla myös vastaava peli ja löylyä tuntuu löytyvän aivan helvetisti... Onnea omistajalle vaikka taitaaki olla jo myynnissä. Ja näiltä "artisteilta" munat pois vaan
        Kiitos vaan, tää on tätä. Jollekin oli liikaa tuo ja oli sitten pakko taiteilla kaunis kuva kiiltävään pintaan..

        Ei kyllä tekisi mieli luopua tuosta vielä pitkään aikaan, mutta jos asiallinen tarjous tulee, niin sitä harkitaan. Nää bisnes-jutut kun menee aina sellaista aaltoliikettä. Välillä tapahtuu riittävästi ja välillä ei. Nyt kun media rummuttaa lamaa niin se on hetken hiljaisempaa. Kyllä se taas tästä toivon mukaan pian piristyy.

        Ja ainakin tuo nixmannien ihmelaite on varsin piristävä.
        sigpic
        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

        Comment

        • Janza182
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 4989
          • 013

          #19


          Tuossa kellenerssin takapöntöt. Vissiin aikapitkälti samaa kun eisenmann..

          M6 on aina pjorno

          Comment

          • kovaluu1
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 299
            • seinäjoki

            #20
            Hieno kutonen sulla ja pää irti siltä joka teki "taide" teoksen.

            Comment

            • Italowestern
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2008
              • 507
              • Vantaa

              #21
              Kiitoksia taas!

              Originally posted by tomippa View Post
              Komea laitos

              Tuossa ääninäytettä eisenmanneista M6 Eisenmann Race
              Kivaa kun Bemuporukka on näin hereillä.

              Nää sattui parhaiten mun korvaan mutta kun noista videoista useimmista puuttuu kokonaan kunnon ääni, nin vaikea sanoa.

              Monilla on vaan pelkkä vakio videokamera ja sillä ei noissa hommissa tee yhtään mitään. Se lyö rajoittimen päälle ja demppaa äänet pilalle.

              Tässä mun feivoriitit ääninäytteistä. Putkista ei välttämättä osaa tuon perusteella valita..


              Last edited by Italowestern; 21-10-2008, 19:32. Reason: typot
              sigpic
              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

              Comment

              • LOWR1D3R
                Bimmer Rookie
                • Mar 2007
                • 81

                #22
                Voi v**tu että ne jaksaa olla kateellisia toisille. Tuo kirkkovene konepellissä saa kyllä verenpaineen nousemaan ihan omistajan puolesta.

                Heku olikin jo postannut linkin Maken auton kuviin. Ton kutosen kuvista saat todella hyviä vinkkejä oman ehostukseen. Minä laitan pari omaa kuvaa lisäks. Kliks --> tästä

                G-powerin turbokitti ei olis kans yhtään huono valinta =)

                Comment

                • Esko
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2002
                  • 11738
                  • Kouvola

                  #23
                  Ai piru kun on nätti!
                  Joku aftermarket-putkisto kyllä kruunaisi paketin.

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    #24
                    Huisia

                    Originally posted by Remotion View Post
                    Itsellänikin on eisenmannin röörit, mutta ei se vaan tekisi tälle autolle enää oikeutta.

                    Valvetronic systeemejä löytyy mm tubi styleltä

                    tai Kreissiegiltä, myös materiaalit ovat super kamaa.


                    Pistin M5 videot kun M6 vähän huonot videot mielestäni, mutta konehan on sama kuitenkin.
                    Juu, kiitokset, alkaa hiljalleen hahmottua, mitä noista äänistä voi ylipäänsä odottaa. Ja se on kyllä iso parannus, laittaisi sitten mitkä hyvänsä aftermarketit alkuperäisten tilalle. Jollei nuo originellit ole sattumalta porattavissa oikeesta kohdasta auki. Kellään mitään kokemusta asiasta?

                    Monilla ei oikein äänet onnistu kun kamerat ei ole ajan tasalla. Kunnollinen leffatasoinen kamera tuohon tarvitaan, jotta äänet menee koko spektrillä purkkiin ilman turhia taso- tai taajuusleikkauksia.
                    Last edited by Italowestern; 21-10-2008, 19:50. Reason: lisää tekstiä
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      #25
                      Wautsi

                      Originally posted by LOWR1D3R View Post
                      Voi v**tu että ne jaksaa olla kateellisia toisille. Tuo kirkkovene konepellissä saa kyllä verenpaineen nousemaan ihan omistajan puolesta.

                      Heku olikin jo postannut linkin Maken auton kuviin. Ton kutosen kuvista saat todella hyviä vinkkejä oman ehostukseen. Minä laitan pari omaa kuvaa lisäks. Kliks --> tästä

                      G-powerin turbokitti ei olis kans yhtään huono valinta =)
                      On se kyllä hemmetin siististi laitettu. Mitä enempi sitä katselee, sitä enemmän siitä tykkää.

                      Ihan ei viitsi kaverin kaunotarta kopsata, mutta jotain kivaa kyllä keksitään.
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • molotow
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2005
                        • 450
                        • pohjanlahden rannoilla

                        #26
                        törkeen upee auto
                        mutta älä ny vaan mee tukkiin sinne perseeseen mitään 3x3 putkistoo
                        sigpic
                        F11 520d 2014

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          #27
                          Originally posted by LOWR1D3R View Post
                          Voi v**tu että ne jaksaa olla kateellisia toisille. Tuo kirkkovene konepellissä saa kyllä verenpaineen nousemaan ihan omistajan puolesta.

                          Heku olikin jo postannut linkin Maken auton kuviin. Ton kutosen kuvista saat todella hyviä vinkkejä oman ehostukseen. Minä laitan pari omaa kuvaa lisäks. Kliks --> tästä

                          G-powerin turbokitti ei olis kans yhtään huono valinta =)
                          Pakko erikseen kommentoida tuota Turboviritystä.. Melko hillitön paketti. Kaikenlaisia varotusvaloja vilkkui testissä.. Turbossa vaan se pieni huono puoli, että se vaimentaa ääntä. Tosin ei ne mun Maseratissakaan kovin vaimeat olleet.. Jahas, että lentolupakirjaa hommaamaan.
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            #28
                            Originally posted by molotow View Post
                            törkeen upee auto
                            mutta älä ny vaan mee tukkiin sinne perseeseen mitään 3x3 putkistoo
                            Kiitti kiitti!
                            No oishan se tuplakolmonen ehkä vähän rahvaanomainen viritys.. Mutta toisaalta kertois että kyseessä siis kuutonen.. (hehiö)

                            Saahan sen aina takaisin tupliksi jos ei miellyttäisi.. Nyt joku kipinkapin fotoshoppaamaan.

                            Paras taitais lopulta olla vaan riittävän matalat ja leveät ovaalit eli yksi per puoli. NJAA..
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • PP440
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 1263
                              • Mikkeli

                              #29
                              Helvetin siisti auto! Tämmöstä on tullu itekki kuolattua ja toivottovasti joskus löytyy omastakin tallista.. Siitä vaan hillitysti stailaamaan...

                              Comment

                              • hengari
                                Bimmer Fanatic
                                • Aug 2005
                                • 208
                                • Jyväskylä

                                #30
                                Originally posted by Italowestern View Post
                                Pakko erikseen kommentoida tuota Turboviritystä.. Melko hillitön paketti. Kaikenlaisia varotusvaloja vilkkui testissä.. Turbossa vaan se pieni huono puoli, että se vaimentaa ääntä. Tosin ei ne mun Maseratissakaan kovin vaimeat olleet.. Jahas, että lentolupakirjaa hommaamaan.
                                Niin tossahan tais kuitenkin olla mekaaniset ahtimet. Videon kuvauksessakin puhutaan bi-kompressor virityksessä.

                                ...niin siis sehän ei vaimenna ääniä...
                                Sä luulet et toi auto on sulla käsissä, mut se ei todellakaan oo! -totesi poliisi allekirjoittaneelle...

                                Nyt:
                                -E61 530dA M-sport 2006
                                -Mustang fastback 1965

                                Ex.
                                -e39 530dA M-sport 2002
                                -e91 320dA M-sport 2008

                                Comment

                                Working...
                                X