Näillä hinnoilla pitäisi jo saada pohjasta kuvia.
Ostaako joku yli kymppitonnilla 300k+ ajettua nelikutosta? Itse en ainakaan ostaisi..
ylihintaista on joo. tuo ensimmäinen on minun vanha auto. huollot ja korjaukset, lukkoperä, peltisarjat pääosin minun aikana tehtyjä. tuunaukset; punaiset mittaripohjat, lasitummennukset alupolkimet.. tehty minun jälkeen. myin auton ehkä vuonna 2022. ei ollut pohjasta ruosteessa. ja liikkui hyvin ja hyvät varusteet
Näitä Alpinoita ja E39 M5 tuli aika tarkkaankin katseltua viime kesällä kun myin oman E34 M5. Silloin ei ollut omaan budjettiin sopivia yksilöitä tarjolla oikeen missään. Euroopassa hinnat on jo liian korkeat ja Suomessa nettiautossa tarjolla ollut Alpina yksilö oli liian "keräilykamaa" eli pienillä kilsoilla hintapyynti taivaissa.
Muuten ostaisin, mutta kun alkaa olla mitta täynnä paljon ajettuihin ja erityisesti kattoluukkuihin
Ihan alustavasti kivannäköinen. Ens viikolla liikkeessä +5ke.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Kattelin myös tuota aiemmin. Tuli mieleen, että onkohan +350tkm ajettua moottoria alettu kuormittamaan heti kylmiltään vai onko vaan ne kuuluisat kk-laakerit vaan lopahtaneet??? No joka tapauksessa aika kuluneen näköinen laite kaikkiaan. Vastaa kilsoja vahvasti.
Tämä on nyt siirtynyt Hedinille. Hintaan painettu muutama kilometri lisää sitten viime näkemästä (tais olla viimeksi jossain Tuusulan liikkeessä myynnissä?)
Comment