Kilsoista en tiedä, mutta aika pommin oloinen, varsinkin tuolle mittarilukemalle.
Nettiautosta bongailtua XLIII
Collapse
X
-
Harvemmin tulee noita varaosia nykyään tilattua, yleensä jotain käytettyä tai muualta, Eestin pojilta ehkä kerran kuussa jos tuuri käy. Toki se on ehkä paljon huomioonottaen sen että omista autoistani yksikään ei oo leimattu moneen vuoteen.. Muut ajaneet rikki ja nihilistinä ei IKINÄ pitäisi ostaa paljon ajettuja autoja, vaikka kilsat oiskin oikeat
Toki eihän se kilometrilukema auton yleiskuntoon juurikaan vaikuta, sen näkee aika nätisti kattelemalla ympäriinsä ja koeajamalla.
Koeajokin on lopen vähän sellainen tuntuma-juttu enemmänkin. Esim. mulla ollut D10 tuntui tosi "nihkeälle" vaikka kilsoja pitkästi yli 400tkm. Toki se johtuu siitä että oli kokenut yhden harrastajan ainakin noille kilsoille ennen mua ja minäkin ajoin sillä varmaan kaks tonnia ja ainakin 20-kertaisen määrän koskettelua harrastin sitten tallissa.
Nämä nettiautot ja huutokaupat on petollisia paikkoja kahtella jos on vähänkään ylimääräistä pankkitilillä, voi olla että nopeasti löytävät paikkansa - voiskohan noita kieltää
Comment
-
-
Originally posted by 325TI View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/135/15115663
Zetan märkä päiväuni suhteellisen edullisesti myynnissä-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostPrööthttps://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/15122377
No, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Jos kilsoja olisi 19000 eikä 190000 niin ehkä ymmärtäisin tuon hinnan. Nyt ei tuossa ole mitään järkeä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Kovat pyynnit Alpinoista sopii oikein hyvin. Voi kirjata omaan taseeseen aina vähän lisää arvoa ja torpataan muiden tuonteja pitämällä verot ylhäällä. Omasta voi siis kohta laittaa vitosella alkavan pyynnin tätä menoa
Enemmän tosissaan: Aidot oikeat ALPINAt ovat vähenemään päin. Uusia ei enää tehdä kun brändi myytiin BMW:lle. Buchloessa on kerrottu alettavan valmistaa klassikoihin "oikeisiin Alpinoihin" osia uudelleen. Arvokehitys on siis ylöspäin pidemmälläkin tähtäimellä.
Tottakai tuossa on myös hieman liikkeen ilmaa ja riskiä hintapyynnössä.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Ratti varmaan kulahti alle 200 tonnin ja tehty uusi "tyylikkäästi", kuskin penkin kilsat 300+tkm, ja takakontin verho repsottelee. Ei edes sähköpenkkejä, ei kääntyviä peilejä. Takalasinpyyhin "korjattu" ja edessä joku haistapaskamerkki tms.
Takaluukun listat repsottaa ja alapuolella ruostetta, joka tarttunut tiivisteeseenkin. Ruostetta myös lampun juuressa takana ja varmaan vähän muuallakin, koska sitä ei tummasta autosta huomaa helposti.
Ilmastoinnin keskisuulake rikki.
Sumarit onkin jääneet teinimallin asentoon, josta kertoo nuo led-sisävalotkin. En ymmärrä ihmisiä jotka priorisoivat tuollaista paskaa yli sen että autosta korjauttaisi vaikka ruosteita pois.. toki kai vaan makuasioita ja oon väärässä
Takavalossa jotain halkeamaa ja keula kiveniskuja täynnä.
Normaaleja juttuja iäkkäässä autossa, mutta ei 190 tonnia ajetussa "harvinaisuudessa" jota moisena myydään. Eikä autossa, joka maksaa 30 tonnia..
Saatoin missata jotain ja tämä on vaan mielipide. Ihan kelpo rassi varmaan on, mutta arvosta itsellä on vähän erilainen näkemys ainoastaan. Näkisin sen alkavan ykkösellä.
Comment
-
-
No, Bemarissa ei esim. Nokka-akseli ole kolmesta pukista tuettu edes nelareissa ja heilu paikallaan tyyppivikaisena alle 200 tonnin ajettuna milliä, noin omalla kokemuksella jos jotain pitää ferrarinpunaisesta kokemuksia jakaa.
Esteettiset asiat ovat toki makuasioita, joista on turha kiistellä. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista! Toki oma pessimismi johtunee osaksi siitä kun eilen E39:n huonoimman oven saumaruosteet otin esiin. Päälle päin näkyi vaan kuprua, mutta niinhän sitä löytyi sitten koko alaosa ja takaosa myös. Ja kun noista tourinkienkin takapäistä on jo ennelta kokemuksia sen verran, että ois ihme jos sieltä jotain positiivista sanottavaa löytyis, jos se alkaa jo päälle päin näkyä..
Tuossa hintaluokassa näitä ei pitäisi näkyä, vaikka hieno auto onkin. Hintakin vaan on.Last edited by Jarger; Yesterday, 12:43.
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostEsteettiset asiat ovat toki makuasioita, joista on turha kiistellä. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista! Toki oma pessimismi johtunee osaksi siitä kun eilen E39:n huonoimman oven saumaruosteet otin esiin. Päälle päin näkyi vaan kuprua, mutta niinhän sitä löytyi sitten koko alaosa ja takaosa myös. Ja kun noista tourinkienkin takapäistä on jo ennelta kokemuksia sen verran, että ois ihme jos sieltä jotain positiivista sanottavaa löytyis, jos se alkaa jo päälle päin näkyä..
Tuossa hintaluokassa näitä ei pitäisi näkyä, vaikka hieno auto onkin. Hintakin vaan on.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View Post
Kyllä tuossa hinnassa pitäsi olla täysin virheetön ja erittäin vähän ajettu auto. Tuo ei ole kumpaakaan ja siksi pyynti on täyttä utopiaa ja suoranaista kusetusta.
Comment
-
Comment