Nettiautosta bongailtua XLIII

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flamen
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2011
    • 602
    • Kuopio

    #256
    Originally posted by ritariässä View Post

    Rohkea oot jos yli 600tkm ajetun tuosta ostat. Muutaman vuoden yrittäneet kaupata tätä.
    Juu tätä on kaupattu useamman vuoden, todelliset kilometrit pyörii tuolla 600 tkm paikkeilla. Autolikkeet tykkää jättää tuon mainitsematta, tuolla on siis todennäköisesti ajettu +270 tkm koneremontin jälkeen. Kannattaa pyytää se koko Carvertical raportti kilometrilukemineen päivineen.

    https://www.nettiauto.com/volkswagen/kleinbus/15282013
    Last edited by Flamen; 13-09-2025, 09:29.
    Ruosteeton Karmann

    Comment

    • PNM2
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2015
      • 1155
      • Espoo

      #257
      Originally posted by Flamen View Post

      Juu tätä on kaupattu useamman vuoden, todelliset kilometrit pyörii tuolla 600 tkm paikkeilla. Autolikkeet tykkää jättää tuon mainitsematta, tuolla on siis todennäköisesti ajettu +270 tkm koneremontin jälkeen. Kannattaa pyytää se koko Carvertical raportti kilometrilukemineen päivineen.
      Ilmoituksen viimeisessä kuvassa on CarVertical-raportista kuva ja siinä mianitaan Huomaa-kohdassa "Viimeisin tunnettu matkamittarilukema 628000+ km" sekä taitaa olla, että viisi kertaa ruuvattu mittaria.
      i4 M50
      ex: G30 530e xDrive M-Sport
      ex: F11 525d xDrive
      ex: F11 520d
      ex: E91 318i

      Comment

      • Jarger
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 4359
        • Finnland

        #258
        Mulla on sellainen mielikuva että kilsat olisi jotain liki 800 tonnia tuossa, mutta tämä on vain mutu siitä kun on ollut pitkään markkinoilla. Mielenkiintoinenhan tuollainen olisi katsella likemmin, veikkaisin että ne kilsat jossain näkyy myös.
        Mutta jos itse autoa on ostamassa ja ei kilometrilukemaa katsele, niin huolellisen koeajon ja tutkinnan tekisin päälle päin ja kurkkisin miltä laite näyttää alta päin, ihan nosturilla asti.
        En tiedä sitten pitäisikö tuossa ko. moottorityypissä päästä kurkkimaan rintapellin liki olevat sylinterit myös, jotta ei ole naarmuja varmasti.
        Negatiiviset kauppakokemukset:
        Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

        Comment

        • Topi08
          Bimmer Enthusiast
          • May 2008
          • 4474
          • .

          #259
          https://www.nettiauto.com/bmw/z4/15281426

          Nyt piti pysähtyä ihmettelemään tuota tekniikkaa

          " BMW Z4 S65 V8 Dct Twinturbo 700hv"

          Comment

          • ritariässä
            BTCF Member
            • Jan 2006
            • 3784
            • Raisio

            #260
            Originally posted by Flamen View Post

            Vastaavat rutkut on suomessa ollu 12 - 15 000€ hintahaarukassa, mutta aina saa haaveilla.

            https://www.nettiauto.com/bmw/640/15275096

            Makia kutonen, mutta valitettavasti diisseli

            About 3/4 näkyy olevan dieseleitä nettiauton F korisista kutosista, joten bensaa haluavalle vähän tarjolla. Korihan on nätti katsoa.

            Imola ollut hintava optio näihin, ensin pitänyt ruksia M-sport lisävarusteeksi jotta sai värin valita.

            https://www.nettiauto.com/bmw/540/15285135

            Tämäkin todistettavasti liikkuu, kesällä tuli perä edellä vastaan hki-tku mittarilla. Kuskilla ei ollut kiiruhtaa silloin

            Comment

            • Jarger
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2005
              • 4359
              • Finnland

              #261
              Originally posted by ritariässä View Post


              About 3/4 näkyy olevan dieseleitä nettiauton F korisista kutosista, joten bensaa haluavalle vähän tarjolla. Korihan on nätti katsoa.

              Imola ollut hintava optio näihin, ensin pitänyt ruksia M-sport lisävarusteeksi jotta sai värin valita.

              https://www.nettiauto.com/bmw/540/15285135

              Tämäkin todistettavasti liikkuu, kesällä tuli perä edellä vastaan hki-tku mittarilla. Kuskilla ei ollut kiiruhtaa silloin
              Ihan hieno tavallaan. Konetilassa on kyllä tyylitaju pettänyt kun aletaan maalaileen moottoria ilman että vaihdetaan sen sijaan korinosien väri samaan kuin auto päälle päin on.
              Ja kilsathan tuossa näkyy kun alkaa pohjatöiden laatu puskemaan esiin vähän joka puolelta, sisustan nippelijuttuja kans saa vaihdella ja muutakin entrata jos siistin haluaa.
              Sen verran hifisteltävää taitaa olla että laittaisin kategoriaan äkkimakea ja ymmärrän miksi on myynnissä, jopa korin alle tai helmoihin vilkaisematta.
              Värikin voi olla niin eksoottinen maalattava, että ei tarvitse itse haaveilla, saa käyttää joko maalarilla tai ylimaalauksessa, ehkä.
              Negatiiviset kauppakokemukset:
              Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

              Comment

              • 325TI
                Bimmer Rookie
                • Aug 2021
                • 98
                • Vantaa

                #262
                https://www.nettiauto.com/bmw/330/15284465

                Mitenköhän usein näistä N53 (ja N54) koneista pamahtaa polttoainesuuttimet? Kappalehinnat 500 eurossa, eli koko setti päälle 3000 euroa.
                Saakohan noita mistään halvemmalla hankittua / korjattua / korvattua parempiin?

                Comment

                • JarppiR
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2010
                  • 286
                  • Pori

                  #263
                  Originally posted by 325TI View Post
                  https://www.nettiauto.com/bmw/330/15284465

                  Mitenköhän usein näistä N53 (ja N54) koneista pamahtaa polttoainesuuttimet? Kappalehinnat 500 eurossa, eli koko setti päälle 3000 euroa.
                  Saakohan noita mistään halvemmalla hankittua / korjattua / korvattua parempiin?
                  Kyseessä 2006 pre-LCI joten tuossa ei ole vielä N53 vaan N52 ja perinteiset imusarjasuuttimet suoraruiskujen sijaan. Nuo ei juuri edes hajoa ja ovat huollettavissa, toisin kuin uudemmat piezosuuttimet.

                  Jos kyseessä olisi N53, ei oikein ole vaihtoehtoja kuin uusi OE tai Vitescon valmistama tuote. Saksasta juuri keväällä tilasin 500€ uuden OE suuttimen omaan N53:een. Onneksi suuttimet oli aikanaan vaihdettu uusimpaan index-11 versioon, muuten olisi mennyt 3kpl kerralla uusia.
                  BMW 325i E91 LCI "330i" -09
                  BMW 530i E39 M-Sport -01
                  Alfa Romeo GT 3.2 -05

                  Comment

                  • Enliz
                    BTCF Member
                    • Jan 2005
                    • 1504
                    • Espoo

                    #264
                    Onko kellään tästä tietoa? BMW 325 A E90 Sedan M Sport Sedan 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
                    Ja uskaltaako sekaantua?
                    now: Mercedes Benz 350e AMG
                    ex: f30 320i M-Sport
                    ex: e46 320i M-Sport II
                    ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
                    ex: e36 316i Compact
                    ex: e39 530i M-Sport
                    ex: e46 320Cd M-Sport II

                    Comment

                    • IiroU
                      BTCF Member
                      • Oct 2021
                      • 503
                      • Turku/Rauma

                      #265
                      Yllä oleva keskustelu N53-moottorin suuttimista koskee juurinkin tuota. Lisäksi auto on neliveto, joka voi aiheuttaa mahdollisia vikapaikkoja.

                      Eikai tuollanen todellinen nounou ole, mutta huollot sekä suuttimien ja nelivedon tilanne kannattaa tarkistaa. Ihan asiallisen näköinen ja hyvät varusteet kolmossarjalaiseksi.
                      E65 745d Individual -07
                      Ex:
                      E39 530dA Touring M-Sport -02
                      E39 528i Sedan -00
                      Vikakoodinlukua oman osaamisen rajoissa.
                      Yhteydenotot YV.

                      Comment

                      • PNM2
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2015
                        • 1155
                        • Espoo

                        #266
                        Originally posted by IiroU View Post
                        Yllä oleva keskustelu N53-moottorin suuttimista koskee juurinkin tuota. Lisäksi auto on neliveto, joka voi aiheuttaa mahdollisia vikapaikkoja.

                        Eikai tuollanen todellinen nounou ole, mutta huollot sekä suuttimien ja nelivedon tilanne kannattaa tarkistaa. Ihan asiallisen näköinen ja hyvät varusteet kolmossarjalaiseksi.
                        Kaikki muu on ruksittu mutta ilmastointi manuaalisena. Ja mainittu ilmoituksessa automaatiksi.
                        i4 M50
                        ex: G30 530e xDrive M-Sport
                        ex: F11 525d xDrive
                        ex: F11 520d
                        ex: E91 318i

                        Comment

                        • TheRipper
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2012
                          • 5195
                          • Paimio

                          #267
                          Originally posted by PNM2 View Post

                          Kaikki muu on ruksittu mutta ilmastointi manuaalisena. Ja mainittu ilmoituksessa automaatiksi.
                          Onhan tuo automaatti-ilmastoinnilla ja muutenkin erittäin hyvin varustein, jopa kolmossarjalaisissa harvinainen aktiivivakkari löytyy.
                          F10 523iA 2010

                          Ex: E39 528iA 1997
                          Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                          Ex: E65 745iA 2003
                          Ex: E46 318i 1998
                          Ex: E34 525iA 1989

                          Comment

                          • mikko
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2002
                            • 1773
                            • kotona

                            #268
                            Originally posted by 325TI View Post
                            https://www.nettiauto.com/bmw/330/15284465

                            Mitenköhän usein näistä N53 (ja N54) koneista pamahtaa polttoainesuuttimet? Kappalehinnat 500 eurossa, eli koko setti päälle 3000 euroa.
                            Saakohan noita mistään halvemmalla hankittua / korjattua / korvattua parempiin?
                            aika blacked peli

                            https://www.nettiauto.com/bmw/330/15090352
                            kunnon karvahattu, vielä ku ois ilman i drivea niin ostaa pitäisi

                            Comment

                            • PNM2
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2015
                              • 1155
                              • Espoo

                              #269
                              Originally posted by TheRipper View Post

                              Onhan tuo automaatti-ilmastoinnilla ja muutenkin erittäin hyvin varustein, jopa kolmossarjalaisissa harvinainen aktiivivakkari löytyy.
                              Joo, mä kommentoinkin näköjään tuota 330:a.
                              i4 M50
                              ex: G30 530e xDrive M-Sport
                              ex: F11 525d xDrive
                              ex: F11 520d
                              ex: E91 318i

                              Comment

                              Working...
                              X