Tuli omasta korjattua juuri hansikaslokeron keskuslukko moottori/solenoidi(?) kun ei aiemmin pelittänyt. Uskaltaa jättää huoltokirjan ja auton paerit ettei tarvii pelätä jotain kettu tyttöä tai muuta kännistä idioottia joka voi tehdä mahdollisesti tuhoa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
avoauto?
Collapse
X
-
Originally posted by peltone View PostKuulostaa siltä että foorumin isoimmilla äijillä on ne pienimmät autot "Otsa jäätyy" wtfM3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Originally posted by Panu.K View PostAvoautolla ajo on silti AUTOLLA ajoa ja hauskuuskertoimella ja ajoanutinnolla mitattuna moottoripyörä vie kyllä voiton reilusti. Avoautosta ei saa samanlaisia kiksejä kuin mp:llä.
Comment
-
-
Originally posted by B_MAN View PostOnko kenelläkään minkäänlaista kokemusta avoautolla ajamisesta?
Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Ihan loisto aloitus tällä keskustelulla ! Avokelit alkoi kunnolla tässä pääsiäisen tienoilla, itse en tosin ole vielä päässyt Zetalla fiilistelemään. Mutta ensi viikonloppuna fo' sho!
Isoveli on enemmän motskarimiehiä, mä en niihin crotch rocketeihin uskaltaisi edes koskea. Minusta avolla on mukavampaa ajella; voi samalla puhua matkustajan kanssa ja jos joutuu onnettomuuteen, on edes vähän paremmin peltiä ympärillä. Mutta makunsa kullakin - ja on veljelle silti aina mun autolla ajelu kelvannut .
Auto todella likaantuu ilman kattoa ajaessa, sitä ei tajua ennen kuin pyyhkäisee esim. tuulilasia pidemmän reissun jälkeen; juma mikä määrä scheissea siihen kertyy. Ja hiukset ne todella vasta likaiset onkin, puhumattakana siitä, että fiineintä juhlakampausta ei ajoreissulle kannata rakennella, tulos on aina harakanpesän ja kuolleen majavan sekoitus.
Joutuuhan sitä yli 60km/h ajaessa vähän kovemmalla äänellä puhumaan, melu on sen verran suurempaa. Ja välillä unohtuu liikennevaloissa seisahtuneena kanssaihmisiä kommentoidessa se fakta, että keskustelu ei olekaan vaan auton sisällä istuneiden kuultavissa..Z4-naisilta saa parhaat kyydit.
Comment
-
-
Originally posted by jarci View PostHEII... moniko pesee auton pesulassa. rättikatto päällä?
vesi tuskin sisään tulee mutta mitenkähän huonoa liuotin aineet tekevät kankaalle? ja onkohan muuta huonoa..?
on pesupaikat aina niin vähissä niin helpoilla työntäs pesuriinsigpic
Comment
-
-
Silloin kun omistin vielä e36 cabrion, hyvin uskalsi autopesulassa käyttää..
Sen verran, että nenäliina / parikin olla mukana. Kun tuppas tiivisteista vuotaa.
Lähinnä kuskin ikkunan, tuulilasin reunan ja katon välisestä nurkasta. Ei mitenkään paljon, vaan että just nenäliina tuli hieman kosteaksi.E53 X3 3.0sd -07
ex:
E87 120d -06
E46 m3 -01
E39 535i -98
E36 318 cabriolet -96
Comment
-
-
Originally posted by jarci View PostHEII... moniko pesee auton pesulassa. rättikatto päällä?
vesi tuskin sisään tulee mutta mitenkähän huonoa liuotin aineet tekevät kankaalle? ja onkohan muuta huonoa..?
on pesupaikat aina niin vähissä niin helpoilla työntäs pesuriin
Lisäksi on tullut kahden uuden auton ja niiden automaattipesettämisen kanssa huomattua miten karuun kuntoon pehmoharjapesukin vie maalipinnan ja todella nopeasti, eli siksikään ei kiinnosta harjapesut.Z4-naisilta saa parhaat kyydit.
Comment
-
-
Onko tuo pehmoharjapesu tosiaan kovin haitallinen maalipinnalle? Mä olen nyt itse pessyt autoni käsin Nesteen itsepesupalvelutekniikalla, mutta tuntuu että se jää kuitenkin aina vähän paskaiseksi. Kelasin että pehmoharjapesu tulisi kyseeseen max. noin kerran kuussa, eli neljä kertaa viidestä pesisin auton ihan omin räpylöin. Ja pitää myös hankkia tuota rättikattoon soveltuvaa hoitoainetta.
Comment
-
-
Originally posted by mupelo View PostOnko tuo pehmoharjapesu tosiaan kovin haitallinen maalipinnalle? Mä olen nyt itse pessyt autoni käsin Nesteen itsepesupalvelutekniikalla, mutta tuntuu että se jää kuitenkin aina vähän paskaiseksi. Kelasin että pehmoharjapesu tulisi kyseeseen max. noin kerran kuussa, eli neljä kertaa viidestä pesisin auton ihan omin räpylöin. Ja pitää myös hankkia tuota rättikattoon soveltuvaa hoitoainetta.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by mupelo View PostOnko tuo pehmoharjapesu tosiaan kovin haitallinen maalipinnalle? Mä olen nyt itse pessyt autoni käsin Nesteen itsepesupalvelutekniikalla, mutta tuntuu että se jää kuitenkin aina vähän paskaiseksi. Kelasin että pehmoharjapesu tulisi kyseeseen max. noin kerran kuussa, eli neljä kertaa viidestä pesisin auton ihan omin räpylöin. Ja pitää myös hankkia tuota rättikattoon soveltuvaa hoitoainetta.Z4-naisilta saa parhaat kyydit.
Comment
-
-
Originally posted by MarQ83 View PostAutoglymin Fabric hood setti oli toimiva. Pesin ensin katon märkäpesuri/imuri systeemillä ja tämään jälkeen käsittely. Setillä saa kaks kertaa vedettyä ja käsittely kestää n. kesän.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by MarQ83 View PostAutoglymin Fabric hood setti oli toimiva. Pesin ensin katon märkäpesuri/imuri systeemillä ja tämään jälkeen käsittely. Setillä saa kaks kertaa vedettyä ja käsittely kestää n. kesän.Originally posted by Jürgen_ View PostOmassa e36 käppänässä ei tuolla setillä tullut hyvää eikä rittänyt kun yhteen käsittelyyn. Starbriten tuotteista löytyy venekuomun puhdistusaine ja -kyllästysaine, niihin olen ollut tyytyväinen, riittää juuri ja juuri kahteen käsittelyyn.
Comment
-
Comment