Ite oon ajellu pari viime kesää Fiat barchettalla, ei bmw, mutta ajaa asiansa.
Ensimmäisenä täytyy sanoo, että auton ostoa en oo hetkeekään katunut, vaikka fiat onki. Mitään vikaa ei oo parina kesänä ollut ja voi olla että ihmiset vähän ihmetellyt, että mikäs se siellä hymyilee niin maireena. Vaikka pari viime kesää ei nyt varsinaisesti vähäsateisia ollut niin ei se oo menoo haitannut. Vaikka tottakai avoauto kuuluu aurinkoisiin keleihin.
Katosta täytyy sanoa, että ei ole sähköllä toimiva ja hieman tulee vettä sisälle kovalla sateella, tämä johtuu ikkunan ja katon tiivisteen välisestä tiiviydestä. Säätämällä saa kuntoon, mutta oma taito ei riitä. Näin varmasti myös harkitsemassasi BMW:ssä (eli voi kattoa säätää?).
Loppuyhteenvetona sanoisin, että vaikka välillä vähän suhinaa kuuluu (ei noi mihinkään motarille oo tehty) ja välillä tulee penkki kosteaksi niin ei se haittaa pätkän vertaa silloin ku saa ajaa katto alhaalla auringon paistaessa ja koneen murinat korvissa. Mutta jos nuo asiat haittaa niin sitten kannattanee pysytellä umpikattoisessa. Avoautoihin täytyy suhtautua tunteellä, ei niinkään järjellä
. Itse käyttänyt motarilla korvatulppia, että voi pitää radiota lujemmalla, ja vaikka kuulostaa ehkä rajulta niin näin oli ajaminen jopa nautinto motarilla. Radio kuului hyvin, eikä suhinoita kuulunut eikä ne häirinnyt.
Toivottavasti tämä auttoi avoautoilun saloihin yleisesti. BMW:stä en osaa sanoa sen enempää kun ei ole kokemusta
. Tulevaisuudessa sitten varmasti...
Ensimmäisenä täytyy sanoo, että auton ostoa en oo hetkeekään katunut, vaikka fiat onki. Mitään vikaa ei oo parina kesänä ollut ja voi olla että ihmiset vähän ihmetellyt, että mikäs se siellä hymyilee niin maireena. Vaikka pari viime kesää ei nyt varsinaisesti vähäsateisia ollut niin ei se oo menoo haitannut. Vaikka tottakai avoauto kuuluu aurinkoisiin keleihin.
Katosta täytyy sanoa, että ei ole sähköllä toimiva ja hieman tulee vettä sisälle kovalla sateella, tämä johtuu ikkunan ja katon tiivisteen välisestä tiiviydestä. Säätämällä saa kuntoon, mutta oma taito ei riitä. Näin varmasti myös harkitsemassasi BMW:ssä (eli voi kattoa säätää?).
Loppuyhteenvetona sanoisin, että vaikka välillä vähän suhinaa kuuluu (ei noi mihinkään motarille oo tehty) ja välillä tulee penkki kosteaksi niin ei se haittaa pätkän vertaa silloin ku saa ajaa katto alhaalla auringon paistaessa ja koneen murinat korvissa. Mutta jos nuo asiat haittaa niin sitten kannattanee pysytellä umpikattoisessa. Avoautoihin täytyy suhtautua tunteellä, ei niinkään järjellä
Toivottavasti tämä auttoi avoautoilun saloihin yleisesti. BMW:stä en osaa sanoa sen enempää kun ei ole kokemusta
alle 60km/h on vielä ihan sama, mutta +60km/h niin eroa on ajamisen mukavuudessa kuin yöllä ja päivällä, koska a) tuuli poistuu ohjaamosta kokonaan, ja b) voi olla että kuvittelen, mutta myös melussa pientä lievenemistä. Eli jos hommaa vanhemman avon, niin tuulisuoja tekee siitä ihan eri käyttöpelin suurempiin nopeuksiin. Ainoa ongelma omalla kohdallani on se, että tyttöystävä ei enää suostu kyytiin ilman tuulisuojaa paikallaan, niin paljon vaikuttaa naisen logiikallakin ajo/kyydissäolomukavuuteen..
Comment