Mimmonen homma on vaihtaa E34 lasinpesunesteen letku? Siinä kohtaa missä se letku hyppää konepeltiin, ainakin kahdesta kohtaa melkein poikki ja nesteet valuu oikean puolen valoille...
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eipä oo iso homma. Konepellin äänieristettä raottaa sen verran että saa vedettyä uuden letkun. 750iL:ään jouduin tekemään saman, ku sarana kohdalta oli poikki valutti sitte säiliön tyhjäksi.Originally posted by Putkirunkkari View PostMimmonen homma on vaihtaa E34 lasinpesunesteen letku? Siinä kohtaa missä se letku hyppää konepeltiin, ainakin kahdesta kohtaa melkein poikki ja nesteet valuu oikean puolen valoille...
Comment
-
Liekkö tuota jossain ihan valmiina pakettina myytävänä vai käynkö hakemassa metritavarana jostain Makasiinistä?Originally posted by zener View PostEipä oo iso homma. Konepellin äänieristettä raottaa sen verran että saa vedettyä uuden letkun. 750iL:ään jouduin tekemään saman, ku sarana kohdalta oli poikki valutti sitte säiliön tyhjäksi.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
Halvemmaksi tulee ostaa metri tavaraa kuin marmorilta. Ihan yhtä hyvä.Originally posted by Putkirunkkari View PostLiekkö tuota jossain ihan valmiina pakettina myytävänä vai käynkö hakemassa metritavarana jostain Makasiinistä?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Thanks.Originally posted by sassi View PosteLight module, jollaisen saa moniin eri malleihin, yhtenä featurena tuo että saat haluamasi valoshown kun avaat ovet
http://www.car-solution.de/
BTW, pisti silmään tuolta seuraava tuote:
eMax for BMW 7 Series E38
€249,00 (including 19 % tax)
Top speed limiter removal module.
Siis tuosta pitäisi maksaa 249€
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Metritavarasta nätein tehä. Itse vedi säiliöltä konepellin sisälle haaroitusosaan asti uutta tavaraa. Konepellin sisällä oli ehjät ja pehmeet letkut ainaki '87 autossa.Originally posted by Putkirunkkari View PostLiekkö tuota jossain ihan valmiina pakettina myytävänä vai käynkö hakemassa metritavarana jostain Makasiinistä?
Comment
-
Wat? Siis hitsaaminen ja juottaminen on ihan eri asia.Originally posted by Janza182 View PostEnpä keksinyt minne muuallekkaan laittaisi vaikka ei niin bemariin liittyvä tai välttämättä autoihinkaan liittyvä ole kysymys:
Mikä hyöty/haitta metallin pronssijuottamisella on verrattuna MIG hitsaukseen?
Comment
-
Niinpä.Originally posted by Muurahainen View PostWat? Siis hitsaaminen ja juottaminen on ihan eri asia.
Juuri kysyinkin mikä hyöty toisella on verrattuna toiseen?
Eli jos sulla on vaikka pärrän runko ja siitä on kaksi versiota samalta vuodelta:
Toinen pronssijuotettu ja toinen MIG-hitsattu. Niin onko noilla käytännön eroa?
Eli vielä vääntäen onko toinen esim. kestävämpi/jäykempi/joustavampi/helpommin murtuva liitos?
Mulle nämä metallihommat kun on hepreaa.
Comment
-
Ilmeisesti ei ihan uusimpia pyöriä jos vielä juottamalla kasattu runko?Originally posted by Janza182 View PostNiinpä.
Juuri kysyinkin mikä hyöty toisella on verrattuna toiseen?
Eli jos sulla on vaikka pärrän runko ja siitä on kaksi versiota samalta vuodelta:
Toinen pronssijuotettu ja toinen MIG-hitsattu. Niin onko noilla käytännön eroa?
Eli vielä vääntäen onko toinen esim. kestävämpi/jäykempi/joustavampi/helpommin murtuva liitos?
Mulle nämä metallihommat kun on hepreaa.
Juottamistahan on käytetty paljon kun ei ole ollut vielä niin kehittyneitä hitsausmenetelmiä.
On kai siinä sellainenkin etu että perusaineen ominaisuudet ei ihan niin paljon muutu juotettaessa kun hitsatessa:thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Täällä juttua.Originally posted by Janza182 View PostNiinpä.
Juuri kysyinkin mikä hyöty toisella on verrattuna toiseen?
Eli jos sulla on vaikka pärrän runko ja siitä on kaksi versiota samalta vuodelta:
Toinen pronssijuotettu ja toinen MIG-hitsattu. Niin onko noilla käytännön eroa?
Eli vielä vääntäen onko toinen esim. kestävämpi/jäykempi/joustavampi/helpommin murtuva liitos?
Mulle nämä metallihommat kun on hepreaa.E61 525xda -08
Comment
-
Tuo runkojuttu nyt oli hatusta tempastu esimerkkiOriginally posted by JJT View PostIlmeisesti ei ihan uusimpia pyöriä jos vielä juottamalla kasattu runko?
Juottamistahan on käytetty paljon kun ei ole ollut vielä niin kehittyneitä hitsausmenetelmiä.
On kai siinä sellainenkin etu että perusaineen ominaisuudet ei ihan niin paljon muutu juotettaessa kun hitsatessa:think
Mutta näköjään maalaisjärki oli oikeilla jäljillä tuon metallin muutoksen suhteen. Tuollaista vähän epäilinkin. Tietty nykykoneilla nuokin osataan varmasti laskea. Kylläkin nuo juotetut liitokset on melko hyvännäköisiä.
Kiitos!Originally posted by Purtsi123 View Post
Comment
-
Tk: Mitä tarkoittaa S50B32 plenumin sisälle tussilla kirjoitettu I.O.P?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Mikäkäköhän mahtaisi olla realistinen myynti hinta -96 325tds Touringille tänä päivänä? Ajettu vähän reilu 250tkm. Automaatti ilmastointi ja kangas sportsisusta ja manuaali laatikolla. Ja jos auto olisi tuoreella leimalla. Mitään ihmeempää vikaa ei kai olisi eikä ruosteen raiskaamakaan.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
3ke ehkä. Olen yrittänyt myydä -98 323ia touringia, eikä kelpaa kenellekkään.Originally posted by Haju69 View PostMikäkäköhän mahtaisi olla realistinen myynti hinta -96 325tds Touringille tänä päivänä? Ajettu vähän reilu 250tkm. Automaatti ilmastointi ja kangas sportsisusta ja manuaali laatikolla. Ja jos auto olisi tuoreella leimalla. Mitään ihmeempää vikaa ei kai olisi eikä ruosteen raiskaamakaan.
Comment
Comment