Kyllä ne sen auliisti on printtaillut myös marmorilla, mutta eipä sinne nykyään tarvi tuon takia mennä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo ok, kiitos. Tuolla sivulla aikasemmin kävinkin, mutta en löysin vasta nyt tuon options kohan ylhäältä.
Eikä se pazi varmaan haittaa jos kysyy sekalaisessa osiossa toisin kuin tekemällä asiasta uuden osion?Last edited by Bimmer85; 09-03-2012, 14:25.Ajossa: E91 320d - 2006
Ex. E46 320i touring -00
Ex. E36 328i cabrio -95
Ex. E36 320i sedan -97
Ex. E36 325i sedan -91
Comment
-
-
Originally posted by asis View PostMikä merkitys säädettävän alustan "apujousilla" on?
Todennäköisesti olen, kuitenkin väärässä... Taas.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by asis View PostMikä merkitys säädettävän alustan "apujousilla" on?
Pääjousi on kuitenkin yleensä jäykempi kuin perinteinen jousi joten matka ei oo niin pitkä minkä se joustaa ja voi jäädä täten löysäksi jos iskarista löytyy joustovaraa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Olisiko kellään kokemusta VAG-konsernin autojen käsijarrun säätämisestä? Tarkoitus olisi vaihtaa uudet levyt ja palat taakse. Tuossahan on normaalit kierremännät jotka ruuvataan sisään, mutta tarvitseeko vaijeriin koskea ja voiko männät painaa paloja vasten käyttöjarrulla, vai pitääkö toimia yhtä hankalasti kuten japsivehkeissä, että käsijarrukahvalla on vedettävä männät paloihin?
Auto: Audi 80 2,0E B4 -94 vajaavetoinen.
Comment
-
-
Osaako joku kertoa speksejä vanteille jos sellaisia etsii VW Transporteriin vuosimallia -00 ? Ei siis mitään erikoista hakusessa vaan jotkut alumiini vanteet mitkä sopii. En tiedä yhtään pulttijakoa tai ET lukuja/keskireiän kokoa mitä tuollaiseen pitäisi olla.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOsaako joku kertoa speksejä vanteille jos sellaisia etsii VW Transporteriin vuosimallia -00 ? Ei siis mitään erikoista hakusessa vaan jotkut alumiini vanteet mitkä sopii. En tiedä yhtään pulttijakoa tai ET lukuja/keskireiän kokoa mitä tuollaiseen pitäisi olla.
PCD (Stud Pattern): 5x112
ET (Offset Range): 35-50
Centre Bore: 57.1
Bolt Requirements: M14x1.5 Radius Seated.
Kantavuus on sitten eri luokkaa pakun vanteilla vrt. henkilöauton.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostOlisiko kellään kokemusta VAG-konsernin autojen käsijarrun säätämisestä? Tarkoitus olisi vaihtaa uudet levyt ja palat taakse. Tuossahan on normaalit kierremännät jotka ruuvataan sisään, mutta tarvitseeko vaijeriin koskea ja voiko männät painaa paloja vasten käyttöjarrulla, vai pitääkö toimia yhtä hankalasti kuten japsivehkeissä, että käsijarrukahvalla on vedettävä männät paloihin?
Auto: Audi 80 2,0E B4 -94 vajaavetoinen.
Mutta varsinaiseen kysymykseen, niin ei tarvitse koskea vaijeriin ja käyttöjarrulla voi painaa palat paikalleen. Ainakin minulla on kaikissa toiminut.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostThe specific fitment of the VW Transporter T4 van is as follows:
PCD (Stud Pattern): 5x112
ET (Offset Range): 35-50
Centre Bore: 57.1
Bolt Requirements: M14x1.5 Radius Seated.
Kantavuus on sitten eri luokkaa pakun vanteilla vrt. henkilöauton.
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostVoi olla poikkeuksiakin, mutta ei yleensä tarvi/voi säätää tai vaikka säätääkin niin ei siitä mitään hyötyä ole. Vaggineissa kun on tällanen kiikku siellä, jolloin vaijereiden pituussäädöllä ei ole vaikutusta pyörien väliseen jarrutusvoivaan. Jos ei jarruta tasaisesti, niin silloin joku on rikki. Yleensä se satulan käsijarrusysteemi on ruostunu jumiin -> molemmat satulat vaihtoon.
Mutta varsinaiseen kysymykseen, niin ei tarvitse koskea vaijeriin ja käyttöjarrulla voi painaa palat paikalleen. Ainakin minulla on kaikissa toiminut.
Sain kuitenkin homman hoidettua tuohon Audiin ja eipä ollut ollenkaan hankalaa. Kiersin männät sisään ja sitten kun oli osat vaihdettu, poljin polkimella männät paloihin ja käsijarru piti molemmin puolin tasaisesti. Olisi pitänyt perkele jo aikanaan ajaa saksalaisilla autoilla, eikä koskea riisikippoihin.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTulikin mieleen että on sitten käännettävä T4-volkkarin pyöränpultit reilusti kiinni, autodata antaa ohjeeksi 160 Nm... Sama lukee ohjekirjassaLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment