Mistä tulee realoemin osat? Tehtaalta vai helvetin iso kaupasta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käytin tuota autoa huollossa ja sit siellä sanottiin että KL:än moniurahihnat on perseestä ja se vinkuu mulla siellä,sekin oli sentään pari päivää vanha. Onkohan tämä totta,vai sit jotain paskaa ?
Kuulemma kannattaa ostaa esim. Continentalin yms. hihnoja.Bmw F11 520dA Touring -12
EX:Bmw E61 530dA -04
EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
EX:BMW E46 320d Touring -04
EX:Bmw E39 525iA Touring -02
EX:Bmw E46 320d Touring -03
EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94
Comment
-
-
Originally posted by JiPe View PostVoiko bemarin alkuperäsiä vanteita vielä ostaa uutena bmw:ltä, joita on saanut 90-luvun autoihin?
Originally posted by Römpsä View PostKäytin tuota autoa huollossa ja sit siellä sanottiin että KL:än moniurahihnat on perseestä ja se vinkuu mulla siellä,sekin oli sentään pari päivää vanha. Onkohan tämä totta,vai sit jotain paskaa ?
Kuulemma kannattaa ostaa esim. Continentalin yms. hihnoja.
Comment
-
-
Originally posted by smo83 View Postsoita ja kysy
minkä merkkinen oli tuo kl:llän myymä jos kl myy contin hihnoja ni tuskin ne niitä tahallaan viottaa...Bmw F11 520dA Touring -12
EX:Bmw E61 530dA -04
EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
EX:BMW E46 320d Touring -04
EX:Bmw E39 525iA Touring -02
EX:Bmw E46 320d Touring -03
EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94
Comment
-
-
Originally posted by zener View Posthttp://www.realoem.com/bmw/showparts...56&hg=11&fg=15
Montako osa nro. 9 menikään M50 non vanos venttiilikoppaan?
Non vanosiin 14...
Miksi ihmeessä ne ei sisälly kopan tiivistesatsiin ???Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by konsumies View Post
Voin vaihtaa sen sun M3 päittäin tuohon mun E39, mahdut penkkeihin hyvin ja kivempi ku tommonen ruottalainen homopulkka
Comment
-
-
Originally posted by konsumies View PostE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostKyllä siellä saappimies vois olla vaihdon jälkeen mielissään.
Voin vaihtaa sen sun M3 päittäin tuohon mun E39, mahdut penkkeihin hyvin ja kivempi ku tommonen ruottalainen homopulkkaSeat Leon Cupra ST
F20 116d
e87 116i
Comment
-
-
Turha kysymys kaiketi, mutta tyhmä kun ei tiedä.. bemmiin vaihettiin tään näkönen ilmaletku joku aika sitten (E34 525 vm.-94) ja samassa rytäkkä huomattiin että tuosta letkusta lähtevä pienempi letku on myös rikki, mikä se on nimeltään ja onko kellään sellasta ehjää missään jemeksessä?:think-ROISTO FANCLUB-
Comment
-
Comment