Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 E92/90 kokemuksia
Collapse
X
-
Kun oli puhetta viripotentiaalista, niin ohessa vakioahtimen kartta. Eli noita kun on kaksi, niin laskennallisesti päästään karkeasti 410-430hv paikkeille ennen kuin puhaltimet tukehtuvat.
Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostDKG loota...?
Eniten harmittaa se Prof.navi...mutta näin se menee kun käytetyn ostaa.Parashan olisi Saksasta hakea,mutta pitäisi myydä alta pois yksityiselle ja se on työn ja tuskan takana...
Joo eli uusiin 335i coupeenhan saa tuon 7-portaisen kaksoiskytkentä laatikon, saman tyylinen kuin M3:ssa. vaihtaa aika nätistiKäytettynä ei pahemmin vielä suomessa ole tarjolla.
Joo ei näitä helppo ole myydä itse, 6kk meni omassakin 330iA:ssa, että sai myytyä.
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostMusta olisi hyvä väri...valkoinen vielä parempi ja automaatti tietenkin.Jep,näyttää että se yksi BMW 335 CiA coube on laakkoselta myyty mistä olisin kiinnostunut.Muutama vaihdokki sieltä löytyy,mutta en ole valmis maksamaan 70 t€ autosta,joka on maksanut uutena 72-73 t€ ja kumminkin jo 5000-10000 km mittarissa.Jos olisi tällä hetkellä sijoittaa autoon tuon verran rahaa,niin pari tonnia tuollaisessa kokonaishinnassa ei merkkaisi mitään,kun saisi uuden alle.Itsellä tällä hetkellä kulkee budjetti valitettavasti 60 t€ luokkaa ja tällä hetkellä yksi auto tarjolla josta olenkin jo pari viikkoa viilannut hintaa.Ainoa miinus siinä nyt on se kangas sisusta.Tosin kysyin jo Eugenilta tarjousta,auton sisustan verhoilua nahkaksi...
Tarkoittanet varmaan sitä mustaa 335i:tä jossa oli pro navit ja punainen nahkasisustus. Näin viime viikolla kun joku iloinen kaveri lähti sillä Laakkosen pihasta.
Comment
-
-
Originally posted by haba View PostJoo eli uusiin 335i coupeenhan saa tuon 7-portaisen kaksoiskytkentä laatikon, saman tyylinen kuin M3:ssa. vaihtaa aika nätistiKäytettynä ei pahemmin vielä suomessa ole tarjolla.
Joo ei näitä helppo ole myydä itse, 6kk meni omassakin 330iA:ssa, että sai myytyä.
Comment
-
-
Originally posted by Johan Dark View PostTarkoittanet varmaan sitä mustaa 335i:tä jossa oli pro navit ja punainen nahkasisustus. Näin viime viikolla kun joku iloinen kaveri lähti sillä Laakkosen pihasta.
Kaverin pomon vanha auto, se oli ihan ok varusteilla ja supersprintin putkistolla.. järkyttävä amis soundi kylläSiitä olis saanu alle 50ke hyvillä varusteilla ja kohtuu km, harmi että meni jo.
Comment
-
-
Originally posted by haba View PostKaverin pomon vanha auto, se oli ihan ok varusteilla ja supersprintin putkistolla.. järkyttävä amis soundi kylläSiitä olis saanu alle 50ke hyvillä varusteilla ja kohtuu km, harmi että meni jo.
BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostOliskohan lähtenyt alle 50 k€,itse kun kyseisestä pelistä puhelimitse hieroin kauppaa,niin väliraha oli aivan posketon.Hyvät varusteet siinä oli kyllä!
Comment
-
-
Originally posted by haba View PostEiks siitä ollu joku 54ke pyynti? Tietty väliraha siinä ratkasee jos vaihtoautoa vie sinne. 42ke siitä oli hyvitetty. Katteet kohdallaan..mulle olisi hyvitetty omasta 39 k€ ja 54 950 olis pysynyt 335 hinta...
eli 12K€ 335 liikkeelle ja omaan autoon olis varmaan lyöty vaihdon jälkeen 4-5 tonnin siivu päälle,kauppa se on joka kannattaa!Last edited by b mutteri kasa; 13-09-2009, 16:37.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostKatteet tosiaan kohdallaan!!!mulle olisi hyvitetty omasta 39 k€ ja 54 950 olis pysynyt 335 hinta...
eli 12K€ 335 liikkeelle ja omaan autoon olis varmaan lyöty vaihdon jälkeen 4-5 tonnin siivu päälle,kauppa se on joka kannattaa!En oo ollu siellä päinkään!
Comment
-
-
Originally posted by Raaseri View PostOT: Tuntuu olevan kautta linjan pelin henki. Ensirekisteröinnit laskeneet 40% tänä vuonna. Nyt yritetään pitää homma nipussa antamalla törkeän alhaisia hyvityksiä vaihdokeista. No, sellaiset asiakkaat loppuvat nopeasti. Sais tulla pian pari Deltaa lisää ja tervehdytys alaan täälläkin. Veikkaan että tuleekin.
Olishan Deltat tervetulleita, mutta nekin vaan kusee omaan pakkiinsa tuolla toiminnallaan... Tervehtyy toiminta hetkeksi, mutta kääntyy itteään vastaan lopulta... Eihän nuo hyväntekeväisyydellä pyöri (ison autotalon tulos tehdään muutenkin varaosa-, ja korjaamotoiminnalla. Automyynti vaan pitää omat sieraimensa pinnalla), joskin tuo 12k€:n tavoittelu onkin lyöty yli.
Aiheeseen liittyen 335:n kone oli mielestäni mieletön. Erittäin positiivinen kokemus, vaikka ajamani yksilö olikin muuten karvalakkivarusteltu Sedani. Ja liukkaanpuoleinen keli nastakumeilla ei oikein tuonut autoa "esiin"...
-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostKaikkia vinkkejä/huomioita otetaan vastaan mitä pitäisi huomioida kyseisestä mallista(335).Siirtopumppujen kanssa ollut mallisarjalla ongelmia,mutta onko käyttäjillä ilmennyt muuta ongelmaa?Ja minulla on siis nimeomaan E92 335i.
Edit: Mulla on automaatti eikä kaduta hetkeäkään, kyllä sillä kerkeää niin perkeleesti
Comment
-
Comment