Itse tuli myös vihdoin löydettyä sopiva E92 335i. 1.5kk se vaati tiukkaa mobilen/autoscoutin selaamista Kyllä se nyt sitten kuitenkin manuaalina löytyi, vaikka välillä aloin jo steptronicia harkitsemaan.
Itse tuli myös vihdoin löydettyä sopiva E92 335i. 1.5kk se vaati tiukkaa mobilen/autoscoutin selaamista Kyllä se nyt sitten kuitenkin manuaalina löytyi, vaikka välillä aloin jo steptronicia harkitsemaan.
Tästä ois vielä kiva kuulla lisää kokemusta niiltä joilla sitä on. Itse olen koeajanut 335i:n vain hyvin lyhyesti automaattina, ja jos olisin sitä ostamassa haaveilisin nimenomaan manuaalista. Onko tuossa automaatin paremmassa sopivuudessa nyt kysymys siitä että turbona tämän koneen luonne on kuitenkin erilainen kuin vaparin? Eli vääntöähän on alhaalla jo reilusti eikä siksi tietenkään korkeammille kierroksilla (kai?) vakiona saa enää sellaista "tehopiikkiä" kuin monissa vapareissa. Tekeekö tämä sen että automaatti sopii paremmin auton/moottorin luonteeseen?
Minusta se on tuossa aika hyvin kiteytetty, miksi koin omalla kohdalla että automaatti olisi sopinut paremmin. Tilannehan oli tuolloin hankala kun autoa tilasin, koska koeajomahdollisuutta ei ollut ja moottori oli uusi konstruktio, eli edes samaa moottoria toisessa korissa ei ollut mahdollista ajaa. Jos olisin päässyt koejamaan ennen tilaamista, olisin ehdottomasti tilannut automaatin ja entistä varmemmin nyt kun automaattilaatikkovaihtoehdot ovat tuolloista kehittyneenpiä.
Niin ja onnea myös täältä uudelle 335i omistajalle. Se on ominaisuuksiltaan yksi hienoimmista autoista mitä on!
Kiitoksia. Uudemman kaksoiskytkinvaihteisto DKG:n ruksaisin varmasti myös itse nyt, jos uutta olisin tilaamassa.
Manuaali tuli nyt kuitenkin valittua käytettynä, kun se kummitteli mielessä alusta lähtien ja sattui pitkän etsinnän jälkeen löytymään muiltakin varusteiltaan lähes täydellinen yksilö. Todella niukka tarjonta jopa Saksassa näissä, varsinkin jos hieman varustellumpaa hakee. Nyt vaan kun malttaisi ensi viikon loppupuollelle odotella auton rantautumista
Pari viikkoa ollut nyt tuo E92 335i coupe tallissa. Vielä ei ainakaan ole kaduttanut. Vakkarin puute ja se ettei sitä saa jäkiasennuksena ihmetyttää.
pari kyssäriä tässä mielen päällä
-Onko kytkin normaalisti terävästi kiinni ottava?
-Oisko jollain tietoa mitä tehdään millakin huoltovälillä (tulpat ym)?
- Onko run-flat renkaat todella noin ura herkät vai auto muuten. Tarkennetaan että menee yleensä suoraan mutta routaurissa elää melkoisesti.
BMW i5 M60, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e, i4 M50
Pari viikkoa ollut nyt tuo E92 335i coupe tallissa. Vielä ei ainakaan ole kaduttanut. Vakkarin puute ja se ettei sitä saa jäkiasennuksena ihmetyttää.
pari kyssäriä tässä mielen päällä
-Onko kytkin normaalisti terävästi kiinni ottava?
-Oisko jollain tietoa mitä tehdään millakin huoltovälillä (tulpat ym)?
- Onko run-flat renkaat todella noin ura herkät vai auto muuten. Tarkennetaan että menee yleensä suoraan mutta routaurissa elää melkoisesti.
tuossa tulikin jo 18" vanteelle vastaus...mutta tarkenna hieman,minkä levyistä vannetta olet ajatellut 20" kokoluokassa?
No nyt olisi vanteet kotosalla, 20", leveys 9" ja ET 45, jääköhän liian sisään kun original ET on luokkaa 35?
Näillä on 245/30 renkaat päällä. Mietityttää että onkohan nuo renkaat liian isolla halkaisijalla kyseiseen autoon? Kaksi näistä on kuitenkin vaihtokunnossa niin pitäisi miettiä minkäkokoista rengasta laittaa alle.
No nyt olisi vanteet kotosalla, 20", leveys 9" ja ET 45, jääköhän liian sisään kun original ET on luokkaa 35?
Näillä on 245/30 renkaat päällä. Mietityttää että onkohan nuo renkaat liian isolla halkaisijalla kyseiseen autoon? Kaksi näistä on kuitenkin vaihtokunnossa niin pitäisi miettiä minkäkokoista rengasta laittaa alle.
245/30 on hyvä koko, mutta edessä ei mahdu 9" ET45 edes pyörimään. ottaa tolpaan kiinni. eteen 10mm spacerit ja taakse 15-20mm.
- Onko run-flat renkaat todella noin ura herkät vai auto muuten. että menee
Ei pelkästään uraherkät, vaan paljon muutakin negatiivista..
Kun aikanaan vaihdoin omaani runflat Potenzat samanlaisiin Potenzoihin ilman rf-ominaisuutta niin auto muuttui ajettavuudeltaan todella paljon ja parempaan suuntaan!
Rf:t pois ehdottomasti, ne eivät vaan toimi..tai ei ainanaan toimineet tuolloin 2007 kun oman 335:sen sain. Voi tietysti olla että renkaat ovat kehittyneet, jota tosin epäilen..
Comment