Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jamppa1983
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 739
    • Pirkanmaa

    #76
    Originally posted by jsr85 View Post
    Vakion ajoilta vaikuttais:think
    Joo siltä se vaikuttaa, hanskalokerossa vaan pyörii speedbuster tuv 220/440 lappu? Niin ja imusarjan tiivisteet oli vuotanut, pitää käydä uudestaan testaa oliko vaikutusta paremmin ainakin käy. Penkki kertois todellisuuden.

    Käytetty penkissä ja 185/412 löyty. Säätö tulevalla viikolla niin saattaa parantua ajat.
    Last edited by Jamppa1983; 15-04-2010, 22:13.
    Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

    M3 e90 & "M3" e30 turbo

    Comment

    • Guest's Avatar

      #77
      1.5bar uudella setupilla Volvo S40 T4.

      100-110 km/h: 1,0 s 29 m
      100-120 km/h: 1,4 s 44 m
      100-130 km/h: 2,2 s 70 m
      100-140 km/h: 3,0 s 101 m
      100-150 km/h: 4,3 s 151 m
      100-160 km/h: 5,4 s 199 m
      100-170 km/h: 6,4 s 249 m
      100-180 km/h: 7,7 s 308 m
      100-190 km/h: 9,0 s 379 m
      100-200 km/h: 10,7 s 469 m

      Comment

      • tabasco
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2007
        • 851
        • fin

        #78
        Originally posted by Jamppa1983
        330d ohjelmasta ei tietoa, mitattu racechorolla pari kertaa.

        80-120km/h 4.vaihde 6.8s
        3.vaihde 6.1s

        Originally posted by jsr85 View Post
        Vakion ajoilta vaikuttais:think
        Tuli itsekin haettua RaceChrono puhelimeen ja kokeiltua, tuo 80 - 120 km/h väli taittuu 4,9-5,1s kolmosella. Käsittääkseni tässä autossa ei mitään ohjelmointia ole (184hv versio).

        Comment

        • jsr85
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2007
          • 1375
          • Oulainen

          #79
          Originally posted by tabasco View Post
          Tuli itsekin haettua RaceChrono puhelimeen ja kokeiltua, tuo 80 - 120 km/h väli taittuu 4,9-5,1s kolmosella. Käsittääkseni tässä autossa ei mitään ohjelmointia ole (184hv versio).
          Mulla menee ohjelmoitu 530d 80-120km/h 4.5s.
          ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

          Comment

          • Jamppa1983
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 739
            • Pirkanmaa

            #80
            Originally posted by jsr85 View Post
            Mulla menee ohjelmoitu 530d 80-120km/h 4.5s.
            Nyt täälläkin menee 4,4-4,7s ohjelmoituna.
            Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

            M3 e90 & "M3" e30 turbo

            Comment

            • Mikaatm
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2007
              • 559
              • Vantaa

              #81
              100-200km/h Racechronolla mitattuna lappeenrannan lentokentällä 12.5s vaihteet 2, 3 ja 4.

              Samassa vedossa 80-120km/h 3.4s vaiheet 2 ja 3.

              Auto 335i manuaali.
              450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

              Comment

              • Juspa
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 1223
                • Pori

                #82
                e90 320d Celtic Tuningin softalla

                80-120km/h 3.vaihteella 4.9s, 4.vaihteella 5.7s

                Racechronolla mitattu.

                Edit. nelosella 5.5s
                Last edited by Juspa; 18-06-2010, 07:07.
                E70 M-Sport AlpinWeiß 3

                Ex.
                F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
                E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
                E90 320d -05 Schwartz 2
                E36 328i touring -97 Diamantschwartz
                E36 352i -91 Diamantschwartz

                Comment

                • Tylyttäjä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 1412

                  #83
                  Kävin hetkin sitten kokeilemassa hiukan, autona sigun E39 M5. Tankki oli täynnä ja pitoa tosi huonosti. Sutii 0-100km/h koko matkan, ykkösellä piti ajaa ihan sukkasiltaan ja lähtökierrokset 2000rpm ja siitä kytkin syrjään, silti suttaa heti kun vähänkin antaa kaasua... Paras aika tuli _todella_ varovaisella lähdöllä, ja sekin oli mielestäni vielä melko keskinkertainen yritys.. Kakkosella sutiminen vaan jatkuu, tappiin saakka..

                  0-100km/h 5,1s -> helposti menee 4s puolelle jos saa vaan jonkunlaisen pidon
                  80-120km/h 2. ja 3. vaihteilla 2,9s, pelkällä 3. vaihteella 3,1s.

                  Mitattu Racelogicin Performanceboxilla ja ulkoisella antennilla, joten tulokset ovat absoluuttisen tarkkoja.
                  Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                  EX: BMW E39 M5
                  Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                  Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                  (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                  Suzuki GSX-R 1070 K5
                  Performance Mods: Lot
                  Performance: 200mph/322kph@1mile
                  (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                  Comment

                  • Tylyttäjä
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2007
                    • 1412

                    #84
                    Originally posted by Tylyttäjä View Post
                    Kävin hetkin sitten kokeilemassa hiukan, autona sigun E39 M5. Tankki oli täynnä ja pitoa tosi huonosti. Sutii 0-100km/h koko matkan, ykkösellä piti ajaa ihan sukkasiltaan ja lähtökierrokset 2000rpm ja siitä kytkin syrjään, silti suttaa heti kun vähänkin antaa kaasua... Paras aika tuli _todella_ varovaisella lähdöllä, ja sekin oli mielestäni vielä melko keskinkertainen yritys.. Kakkosella sutiminen vaan jatkuu, tappiin saakka..

                    0-100km/h 5,1s -> helposti menee 4s puolelle jos saa vaan jonkunlaisen pidon
                    80-120km/h 2. ja 3. vaihteilla 2,9s, pelkällä 3. vaihteella 3,1s.

                    Mitattu Racelogicin Performanceboxilla ja ulkoisella antennilla, joten tulokset ovat absoluuttisen tarkkoja.
                    Kävin hetki sitten (suljetulla alueella) kokeilemassa 100-200km/h. 3-4 vaihteilla meni 8,8s.
                    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                    EX: BMW E39 M5
                    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                    Suzuki GSX-R 1070 K5
                    Performance Mods: Lot
                    Performance: 200mph/322kph@1mile
                    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                    Comment

                    • Tylyttäjä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 1412

                      #85
                      Originally posted by primerap10gtr View Post
                      1.5bar uudella setupilla Volvo S40 T4.

                      100-110 km/h: 1,0 s 29 m
                      100-120 km/h: 1,4 s 44 m
                      100-130 km/h: 2,2 s 70 m
                      100-140 km/h: 3,0 s 101 m
                      100-150 km/h: 4,3 s 151 m
                      100-160 km/h: 5,4 s 199 m
                      100-170 km/h: 6,4 s 249 m
                      100-180 km/h: 7,7 s 308 m
                      100-190 km/h: 9,0 s 379 m
                      100-200 km/h: 10,7 s 469 m
                      Paljonko sulla pitäis olla tehoa?
                      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                      EX: BMW E39 M5
                      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                      Suzuki GSX-R 1070 K5
                      Performance Mods: Lot
                      Performance: 200mph/322kph@1mile
                      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                      Comment

                      • Tylyttäjä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2007
                        • 1412

                        #86
                        Originally posted by Tylyttäjä View Post
                        Kävin hetki sitten (suljetulla alueella) kokeilemassa 100-200km/h. 3-4 vaihteilla meni 8,8s.
                        Näin ollen (0-100 ja 100-200 ajat yhdistämällä) 0-200km/h menisi n. 13,9s, pitää tuokin vielä ajaa yhteen pötköön. Autolle ihan ok mielestäni, tosin prätkään nähden hävyttömän hidas... Alle 10s niin alkaisi jo autokin tuntumaan edes kohtalaisen nopealta. Sais kyllä laittaa aika paljon kiinni, jos siihen meinaa autolla päästä!
                        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                        EX: BMW E39 M5
                        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                        Suzuki GSX-R 1070 K5
                        Performance Mods: Lot
                        Performance: 200mph/322kph@1mile
                        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                        Comment

                        • Tylyttäjä
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2007
                          • 1412

                          #87
                          Originally posted by Tylyttäjä View Post
                          Näin ollen (0-100 ja 100-200 ajat yhdistämällä) 0-200km/h menisi n. 13,9s, pitää tuokin vielä ajaa yhteen pötköön. Autolle ihan ok mielestäni, tosin prätkään nähden hävyttömän hidas... Alle 10s niin alkaisi jo autokin tuntumaan edes kohtalaisen nopealta. Sais kyllä laittaa aika paljon kiinni, jos siihen meinaa autolla päästä!
                          Ja tämä alkaa näyttämään hyvin vahvasti siltä, että varttimailin aika on 12.xx ja yli 180km/h. Pitää käydä sekin kokaisemassa.
                          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                          EX: BMW E39 M5
                          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                          Suzuki GSX-R 1070 K5
                          Performance Mods: Lot
                          Performance: 200mph/322kph@1mile
                          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                          Comment

                          • Tylyttäjä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2007
                            • 1412

                            #88
                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Kävin hetki sitten (suljetulla alueella) kokeilemassa 100-200km/h. 3-4 vaihteilla meni 8,8s.
                            Ihmettelen miten menikin tämän näin hyvin, se on meinaan sama aika kuin E60 M5:llä:


                            Ja siinä vähän vertailudataa, että miten kova aika se on:
                            997 Turbo / GT2 - 100-200 km/h times: Stock_vs_Modified - how many seconds does it take for a standard 997 TT tiptronic to go from 100 to 200 km/h (62 mph to 125 mph) Standard 997 TT 100-200 km/h: ............seconds Then, how many seconds does it take for your modified 997 TT to go from 100 to 200 km/h? Modified 997...


                            Täytyy ajaa vielä muutaman kerran, että saadaan esim. olosuhteiden vaikutus huomioitua.
                            Last edited by Tylyttäjä; 17-06-2010, 10:14.
                            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                            EX: BMW E39 M5
                            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                            Suzuki GSX-R 1070 K5
                            Performance Mods: Lot
                            Performance: 200mph/322kph@1mile
                            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                            Comment

                            • Matson^
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2008
                              • 2113
                              • Seinäjoki

                              #89
                              Originally posted by Tylyttäjä View Post
                              Kävin hetki sitten (suljetulla alueella) kokeilemassa 100-200km/h. 3-4 vaihteilla meni 8,8s.
                              Tossahan joutuu jo dieseliäki kierrättää yli kahden tonnin että samaan aikaan pääsee

                              Ei vaan, aivan uskomattoman kova aika kyllä, just kun vertailee muihin niin
                              | BMW G30 X-Drive M-Sport |
                              | Nissan Navara TREK-1 |
                              ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

                              Comment

                              • jumbo
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 6603
                                • Lappeenranta

                                #90
                                Aika hyvin jos samaan menee kuin e60, esim. tässä suunnilleen samat kiihdytykset ja eroa kyllä on. http://www.youtube.com/watch?v=my3Mb...eature=related

                                Ei pahalla mutta alkaa menemään osastoon "uskon kun näen"

                                Edit. Paljonko tehdas lupaa e39 m5:lle 100-200?
                                Last edited by jumbo; 17-06-2010, 10:59.
                                M550d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎