Originally posted by Tylyttäjä
View Post
Kyllä noi vanhemmat M5 menee aika suurella toleranssilla eli tuo 12-13 on mahdollista vanne/rengaskoosta riippuen
Itsellä menee farkku ässä tasan 9 s ja auto painaa kuskin kanssa 1800 kg (punnittu). Tämä lienee painavin malli kattoluukkuineen, 19" renkaineen ja sähkö Recaroineen. Sedan ässä punnittu samalla toista sataa kiloa vähemmän
Jos maf lukemaa haluaa tarkastella, niin mulla maf pohjaa 364.08 g/s noin 5800 lähtien loppuun asti. Ahdot 1.5 bar läpi kierrosten, K04 setti jäähyineen säädettynä.
Mulla meni 10 s 1.4 bar, kun autoa ei ollut säädetty ja oli penkitetty 425 hv.
Itsellä menee farkku ässä tasan 9 s ja auto painaa kuskin kanssa 1800 kg (punnittu). Tämä lienee painavin malli kattoluukkuineen, 19" renkaineen ja sähkö Recaroineen. Sedan ässä punnittu samalla toista sataa kiloa vähemmän
Jos maf lukemaa haluaa tarkastella, niin mulla maf pohjaa 364.08 g/s noin 5800 lähtien loppuun asti. Ahdot 1.5 bar läpi kierrosten, K04 setti jäähyineen säädettynä.
Mulla meni 10 s 1.4 bar, kun autoa ei ollut säädetty ja oli penkitetty 425 hv.
Eli ihan normaaleja aikoja tämäntehoiselle/painoiselle autolle. Jos kestää yli 13s, niin ehkäpä kaikki pollet eivät ole pellin alla?
Comment