Originally posted by Tylyttäjä
View Post
80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
Heh, ei ole meikäläisen "omat viralliset laitteet", vaan Racelogicin tunnustetut laitteet. Joilla mitatut tulokset esim. auto- ja prätkälehdet sekä Guinness hyväksyvät valideiksi tuloksiksi..Originally posted by tinke76 View PostUskokaa nyt miestä niin loppuu tämä ikuisesti jatkuva vänkääminen.
Onhan ajat kuitenkin Tylyttäjän omilla virallisilla laitteillaan itse mitattuja
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
"Oikeasti" virallista dataa porukka tuntuu huutavan silti-> kipi kipi hommaamaan, tapahtumia piisaaOriginally posted by Tylyttäjä View PostHeh, ei ole meikäläisen "omat viralliset laitteet", vaan Racelogicin tunnustetut laitteet. Joilla mitatut tulokset esim. auto- ja prätkälehdet sekä Guinness hyväksyvät valideiksi tuloksiksi..
Comment
-
Turhaa vänkytystä, PISTE!Originally posted by b mutteri kasa View PostEn vänkää.Uskon kun näen ja PISTE.
P.S.eikä ole edes vielä piristetty 335,mutta tulee olemaan.28.7. varattu aika optimointiin ja sen jälkeen otan itsekkin tuon 100-200 vedon ja kuvaan mittariston,jotta jokainen voi siitä kellottaa ajan...laita itsekkin nyt videota mittaristosta kun repäiset noi ajat!
Niin...ja missäs vaiheessa olen mahtanut ajatella 335 olevan nopeampi kuin M5:sen
Itse vaan en usko että sinun E39 M5 on nopeampi kuin E60 M5.Jos E39:sta tehdään nopeampi kuin E60,niin siihen ei pelkkä cat back riitä.
Ja videota mittaristostakin löytyy, laitan sullekin vaikka tänään/huomenna. Toki Jumbokin voi laittaa, jos hän on sopivasti koneella? Itse olen kännykän päässä tällä hetkellä..
Kuka on muuten puhunut pelkästä cat backista?Last edited by Tylyttäjä; 24-06-2010, 20:00.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Ei näkyny toimivan video enää, ja catback oravalla -->Originally posted by Tylyttäjä View PostTurhaa vänkytystä, PISTE!
Ja videota mittaristostakin löytyy, laitan sullekin vaikka tänään/huomenna. Toki Jumbokin voi laittaa, jos hän on sopivasti koneella? Itse olen kännykän päässä tällä hetkellä..
Kuka on muuten puhunut pelkästä cat backista?
M550d
Comment
-
Siinä vähän lisää referenssejä:
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
No voi voi...Originally posted by Tylyttäjä View PostSiinä vähän lisää referenssejä:
http://www.speedstore.fi/tuote/6/performancebox
Comment
-
Onko näissä jotain mitä et ymmärrä? Kysy toki lisää, niin selvitellään. Hiirikin oppii seisomaan vaikka etujaloillaan, kun tarpeeksi pitkään kouluttaa (jos olet joskus kuullut ns. ehdollistamisesta)Originally posted by tinke76 View PostNo voi voi...
Last edited by Tylyttäjä; 24-06-2010, 22:04.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Onko tuossa 335:ssä vakiona 324hp/439Nm kuten tuossa allekirjoituksessasi on mainittu? Entä meinaatko, että kuvaamalla mittaristoa tulee luotettavia mittaustuloksia? Aika hölmöjä ovat testaajat esim. tuolla auto- ja prätkälehdissä, kun käyttävät tällaisia laitteita. Paljo fiksumpaa olisi kuvata kännykkäkameralla mittaristoa ja katsoa aika videolta! Huomattavasti halvempaa ja helpompaa!Originally posted by b mutteri kasa View PostP.S.eikä ole edes vielä piristetty 335,mutta tulee olemaan.28.7. varattu aika optimointiin ja sen jälkeen otan itsekkin tuon 100-200 vedon ja kuvaan mittariston,jotta jokainen voi siitä kellottaa ajan...laita itsekkin nyt videota mittaristosta kun repäiset noi ajat!
Uskomatonta, ei voi muuta sanoa
Last edited by Tylyttäjä; 24-06-2010, 23:17.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Onko se ihme jos Tylyttäjän auto kulkee, jos on juuri säädetty penkissä ja otettu kaikki mahdollinen ulos.
Kaveri on todennäköisesti myös hieman parempi kepittäjä kun perus bensalenkkari täällä. Piti itsekin tilata taas uutta palikkaa autoon, ettei tollanen vanha miina vie sentään mun autoa.
991 S + talviauto hakusessa
Comment
-
Paljos meni kentällä? Hieno auto sulla, jos tää on se sama joka on ollut nettiautossakin?Originally posted by rakentamo View PostOnko se ihme jos Tylyttäjän auto kulkee, jos on juuri säädetty penkissä ja otettu kaikki mahdollinen ulos.
Kaveri on todennäköisesti myös hieman parempi kepittäjä kun perus bensalenkkari täällä. Piti itsekin tilata taas uutta palikkaa autoon, ettei tollanen vanha miina vie sentään mun autoa.
Last edited by Tylyttäjä; 25-06-2010, 00:52.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Niin, 100-200 mitatessa tulee kuitenkin yksi vaihteenvaihto. Ja 100-150 mitatessa ei tarvitse kuin painaa kaasua. Että se niistä bensalenkkareista, itselläni ei ainakaan kyseisiä monoja ole.Originally posted by rakentamo View PostOnko se ihme jos Tylyttäjän auto kulkee, jos on juuri säädetty penkissä ja otettu kaikki mahdollinen ulos.
Kaveri on todennäköisesti myös hieman parempi kepittäjä kun perus bensalenkkari täällä.
Edit. Asia saa olla osaltani loppuunkäsitelty, joku varmasti jossain tylyttäjän auton kiihtyvyyden pääsee näkemään/kokemaan livenä. Niin loppuu sitten viimeistään tämä spekulointi.M550d
Comment
-
Catittomat DP:t ovat kiinni autossa,muuten vielä vakio.Originally posted by Tylyttäjä View PostOnko tuossa 335:ssä vakiona 324hp/439Nm kuten tuossa allekirjoituksessasi on mainittu?
Minulla ei ole intressejä todistella autoni kiihtyvyyttä foorumilla,mittaustuloksin jollain GPRS ym. boxeilla.Eli miksi hommaisin jotkut mittalaitteet?Videokuva saa riittää,jos haluaa tuoda täällä jotain esiin.Jos haluaa koittaa,kuinka "kova rauta" on alla,on Suomessakin pitkin kesää erillaisia tapahtumia missä voi esim.käydä vetämässä 1/4 mailin ym.Originally posted by Tylyttäjä View PostEntä meinaatko, että kuvaamalla mittaristoa tulee luotettavia mittaustuloksia? Aika hölmöjä ovat testaajat esim. tuolla auto- ja prätkälehdissä, kun käyttävät tällaisia laitteita. Paljo fiksumpaa olisi kuvata kännykkäkameralla mittaristoa ja katsoa aika videolta! Huomattavasti halvempaa ja helpompaa!
Voit ottaa videon pois.puhutaanko nyt 100-180 km/h -> 8-9 sec. Sen uskon
yhä edelleen komppaan Juhista:
Originally posted by Juhis View PostSen verran pakko sanoa offtopicina näihin suorituskykyjuttuihin, että minä uskon sen, minkä näen omin silmin Saksan autobaanalla auton ratin takaa tai Bimmerpartyillä selostamokopista. Kaikki muut mittaukset, testit ja jutut on minulle täysin turhaa. Eli kyllä se kadulla ja radalla ratkaistaan, kellä ne vehkeet kulkee ja kestääBMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment

Comment