Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hono
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 172
    • Nurmijärvi

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Pointti oli se, että 7 pyörää oli nopeampia, joista varmaankin 5 katupyöriä. Ne nopeimmat eivät nyt varsinaisen kovilla olleet, jos katupyörällä vedettiin 388km/h ja sulla 337km/h. Eikö tämä ole totta, mikä siinä on niin vaikeaa myöntää? Pirun nopea auto sulla, mutta ei sillä sentään kaikille katupyörille pärjätä eivätkä nopeimmat ole vielä kovilla. Sun autos on varmaan ihan kärjessä katuautojen osalta tässä maassa, joten sitä lienee järkevää vertailla sitten myös nopeimpiin pyöriin. Kun kerran näyttää olevan niin tärkeää todistella sitä, että pyörät jää.
    Voi hyvä ihminen miten sä jaksat. Vai että oikein varmaan 5 katupyörää meni maililla kovempaa.

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Hienosti lähti, kova aika! Hattu nousee, kuten lupasin (mistä sellaisen hymiön saa) Tuolla pärjäät jo melko hyvin pyöriä vastaan, pitää olla hyvä kuski, jotta pääsee vakiohkolla pyörällä samaan. Mutta ei tuolla ajalla vielä kuuhun mennä (jos pyöriä vastaan haluat verrata), kaikilla 1000cc (tai isommilla) uudehkoilla sporttipyörillä pystyy osaava kuski tuollaiseen aikaan. Näitä on kaduilla satoja, ellei tuhansia. Vähän laitetuilla sitten vielä selvästi alle.
    Itse asiassa ei lähtenyt hyvin, tossa tais olla 0-100km/h jotain 3,3s joka on aivan paska. Ens kerralla uudella laatikolla, paremmilla renkailla ja täydellä teholla.

    Comment

    • hono
      Bimmer Rookie
      • Oct 2004
      • 172
      • Nurmijärvi

      Originally posted by Maza View Post
      Tässä mun vartti kalajoelta 2014:






      Tuossa siis tuloksena 10,77s @ 227km/h. Vaikka tehoa tällä kertaa oli enemmän (~750-800hv) niin tulos oli huonompi (10,3s @ 226km/h paras)

      Ensi kerralla ehkä vähä pitävämpää kumia alle (katurengas toki) ja hiukan enemmän tehoa pellin alle (sitä edelleen on n. 250-300hv reservissä) niin eiköhän se ysi sieltä tule.. ehkä.

      Ps. Honon audi kulkee kyllä helvetisti. Iso peukku - varsinkin tuolle et autoa jopa käytetään korkeasta viritysasteesta huolimatta.
      Kyllä se ysi tulee kun saat vehkeet iskuun. Vielä tänä syksynä?

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        Ei jumalauta miten Audi kulkee, pitäisi nähdä livenä joskus.

        Comment

        • Tylyttäjä
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2007
          • 1412

          Originally posted by hono View Post
          Voi hyvä ihminen miten sä jaksat. Vai että oikein varmaan 5 katupyörää meni maililla kovempaa.



          Itse asiassa ei lähtenyt hyvin, tossa tais olla 0-100km/h jotain 3,3s joka on aivan paska. Ens kerralla uudella laatikolla, paremmilla renkailla ja täydellä teholla.
          Älä ny hyvä mies ota noin tosissaan. Ei kai se niin hirveetä ole, että jotkut pyörät ovat nopeampia. Sulla on yks Suomen nopeimpia _oikeita_ katuautoja, ellei nopein? Aukion Jykällä on joskus ollut oikeassa katuajossa Valiant, jolla on vedetty muistaakseni matalia ysejä. Mutta sulla menee mailillakin helvetisti, se tuskin olisi päässyt lähellekään.

          Täysillä tehoilla ja kunnon pidoilla; onko jo 9,5s lähellä? Yli 250 lopparit? Ootko harkinnu sitä blacklistiä?
          Last edited by Tylyttäjä; 09-09-2014, 21:36.
          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

          EX: BMW E39 M5
          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

          Suzuki GSX-R 1070 K5
          Performance Mods: Lot
          Performance: 200mph/322kph@1mile
          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

          Comment

          • Guest's Avatar

            Originally posted by Tylyttäjä View Post
            Kun kerran näyttää olevan niin tärkeää todistella sitä, että pyörät jää.
            Sinähän se olet tässä oikein urakalla vaatinut kaiken maailman todisteluita.

            Ja mitä tuohon sun uskalin janne höpötyksiin tulee, niin ne jannen ajamat huippuajat ei todellakaan ole tullut sillä viisiin, että hän ajaisi joka lähdön niin nappiin. Kyllä siinä on ollut kaikki planeetat kuut ja auringot kohdallaan, ja jumalallakin kädet ristissä.

            Comment

            • jupe_e
              Bimmer Rookie
              • Mar 2007
              • 114

              Originally posted by Tylyttäjä View Post

              Varttitulokset pyörille on tiedossa, siinä sulla on varmaan enemmän tekemistä. Ysin puolelle mennään vähänkin tehokkaammilla pyörillä niin että heilahtaa, kun vaan kuski osaa asiansa. Matalia ysejä ajetaan monilla katupyörillä ja joillain jopa kasin puolelle. Hattu nousee sulle taas, jos ysin puolelle pääset.
              Matalat ysit vaatii pyörältäkin jo tuunausta kiihdyttelyyn. Honon audille ei ole tehty mitään. Olispa hauska nähdä Uskalinkin veto vakio mittasena ja korkusena. Kympin alitus olis aika tiukkaa. Ja ei Hono ole missään vaiheessa väittänyt Audinsa pesevän jokaista suomen pyörää. Sitä et ole ilmeisesti vieläkään tajunnut...
              Escort mk1 Cosworth
              Suzuki GSXR 1216 turbo

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                Originally posted by Mr.Speed View Post
                Sinähän se olet tässä oikein urakalla vaatinut kaiken maailman todisteluita.

                Ja mitä tuohon sun uskalin janne höpötyksiin tulee, niin ne jannen ajamat huippuajat ei todellakaan ole tullut sillä viisiin, että hän ajaisi joka lähdön niin nappiin. Kyllä siinä on ollut kaikki planeetat kuut ja auringot kohdallaan, ja jumalallakin kädet ristissä.
                Enhän mä tässä ole muuta "vaatinut", kuin että hono kävisi vetämässä mailia ja varttimailia. No nyt on käynyt ja kovat on tulokset! Puheille löytyy siis katetta. Kuinka monta kertaa pitää toistaa, että kunnioitan suuresti sitä, että jollain on noin nopea katuauto. Joka jopa kestää läjässä ja kyykyttää suurimman osan pyöristäkin.

                Pointtini on vain ollut se, että vaikka onkin noin nopea auto, niin kadulta löytyy kyllä vielä paljon pyöriä, joilla pärjätään sille hienosti. Ja pieni määrä sellaisiakin, joilla näytetään takavaloa.

                Mä vaihtaisin heti tuon oman pyöräni noin nopeaan autoon. Ei se kiihtyvyys tunnu pyörässä juuri miltään, autossa vastaava kiihtyvyys tuntunee rajulta. Toivottavasti joskus olisi tuollainen auto. Honolta joskus kysyin, että suostuisko myymään. Ei luvannut
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • Esko
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2002
                  • 11680
                  • Kouvola

                  Perhana, kaiken maailman perunoita porukka kuvannu tuolla lpr ilmailupäivillä, mutta kellekkään ei näytä tallentuneen honon tai tuon ahdetun M5:n vetoja ulkoapäin

                  Comment

                  • Tylyttäjä
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2007
                    • 1412

                    Originally posted by jupe_e View Post
                    Matalat ysit vaatii pyörältäkin jo tuunausta kiihdyttelyyn. Honon audille ei ole tehty mitään. Olispa hauska nähdä Uskalinkin veto vakio mittasena ja korkusena. Kympin alitus olis aika tiukkaa. Ja ei Hono ole missään vaiheessa väittänyt Audinsa pesevän jokaista suomen pyörää. Sitä et ole ilmeisesti vieläkään tajunnut...
                    Tottakai vaatii. Minimissään swinginjatkot ja kaasut, muutama 100€. Mutta ysin puolelle ei vaadi niitäkään.

                    Uskalin pyörä ja lähdöt on ollu kaikkea muuta kuin optimoitu varttimailille. Videoita löytyy kyllä, olin ihmeissään, että niillä lähdöillä ja välityksillä päästiin selkeästi kasin puolelle. Ihan puhdas katupyörä, painavampi kuin vakio.

                    Hono ei ole tosiaan väittänyt, että pesee kaikki. Mutta on väittänyt, että kovilla on kovimmatkin pyörät. Se ei toistaiseksi pidä paikkaansa. Esim. kasin tai matalan ysin pyörä varttimaililla vs korkean ysin auto; aika iso ero. Samoin esim. 337km/h vs 388km/h maililla; melkoinen ero.

                    Ei kai tuo niin vaikeeta ole hahmottaa/myöntää?
                    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                    EX: BMW E39 M5
                    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                    Suzuki GSX-R 1070 K5
                    Performance Mods: Lot
                    Performance: 200mph/322kph@1mile
                    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                    Comment

                    • diffas
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2010
                      • 215
                      • Lahti

                      Kovilla =|= nopeempi. Epäilen että joku 380 mailille kulkeva fillari ei ihan osakaasuajolla tai himmailemalla honolta karkuun lähde, vaan täysii on painettava jos meinaa pärjätä. Perusta joku oma topikki aiheseen jossa voit vapaasti jatkaa aihetta.
                      Kingdiesel Racing

                      Comment

                      • ///MJ
                        BTCF Member
                        • Jan 2004
                        • 1869
                        • Joensuu

                        Tämäkin on yleinen autoaiheinen keskustelu, ei kyllä kiinnosta p*skan vertaa mitä nuo mopot kulkee...

                        Kaikille bemuille jotka ~300 mailille menevät saa nostaa hattua niitä kun ei liikaa täällä ole...
                        F36 428iA GC M-Sport
                        Z3 2.8i Roadster Myytävänä

                        M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

                        M: E36 328i osia

                        M: E39 business cd ja info display

                        M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

                        Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

                        Comment

                        • hono
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2004
                          • 172
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by Tylyttäjä View Post
                          Älä ny hyvä mies ota noin tosissaan. Ei kai se niin hirveetä ole, että jotkut pyörät ovat nopeampia. Sulla on yks Suomen nopeimpia _oikeita_ katuautoja, ellei nopein? Aukion Jykällä on joskus ollut oikeassa katuajossa Valiant, jolla on vedetty muistaakseni matalia ysejä. Mutta sulla menee mailillakin helvetisti, se tuskin olisi päässyt lähellekään.

                          Täysillä tehoilla ja kunnon pidoilla; onko jo 9,5s lähellä? Yli 250 lopparit? Ootko harkinnu sitä blacklistiä?
                          Eihän täällä kukaan muu ota tosissaan ku sinä. Meillä on ollut varsin lepposaa vedellä pyörämiesten kanssa vetoja ja heittää huulta. Jos ei vielä ihan kavereiksi niin ainakin tutuiksi osa tullut jo matkan varrella.
                          Ei oo hirveetä jos joku on nopeempi, aina on joku nopeempi.

                          Nopeimmasta katu-autosta en tiedä mutta ideana tässä on ollut rakentaa Suomen nopein kadulla kiihtyvä auto.
                          Valiantti meni matalia ysejä ilman liimaa?

                          Näillä renkailla 9,5s tekee tiukkaa, loppuja pitäisi mennä lähelle 250. Ens kesänä tavote vartilla matala 9, ainakin 250 loppuja ja siis katukunnossa, "katuradalla" = ei liimaa. Vaihtoon menee siis laatikko (jeesaa todella paljon vartin vetoon), renkaat ja alustaakin joutuu ehkä hieman säätämään.

                          Blacklistiäkin voisi harkita, riippuu miten kerkii/jaksaa.

                          Comment

                          • Tylyttäjä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2007
                            • 1412

                            Originally posted by hono View Post
                            Eihän täällä kukaan muu ota tosissaan ku sinä. Meillä on ollut varsin lepposaa vedellä pyörämiesten kanssa vetoja ja heittää huulta. Jos ei vielä ihan kavereiksi niin ainakin tutuiksi osa tullut jo matkan varrella.
                            Ei oo hirveetä jos joku on nopeempi, aina on joku nopeempi.

                            Nopeimmasta katu-autosta en tiedä mutta ideana tässä on ollut rakentaa Suomen nopein kadulla kiihtyvä auto.
                            Valiantti meni matalia ysejä ilman liimaa?

                            Näillä renkailla 9,5s tekee tiukkaa, loppuja pitäisi mennä lähelle 250. Ens kesänä tavote vartilla matala 9, ainakin 250 loppuja ja siis katukunnossa, "katuradalla" = ei liimaa. Vaihtoon menee siis laatikko (jeesaa todella paljon vartin vetoon), renkaat ja alustaakin joutuu ehkä hieman säätämään.

                            Blacklistiäkin voisi harkita, riippuu miten kerkii/jaksaa.
                            En osaa varmaksi sanoa, että minkälaisilla radoilla on ne matalat ysit ajanut. Kannattaa kysellä OD:lta. Varmaankin ollut liimaa, en usko, että esim. kenttäradoilla olisi sellaisia mennyt.

                            Enhän mä tätä mitenkään tosissaan ota. Pidän vaan siitä faktasta kiinni, että kyllä ne nopeimmat katupyörät on toistaiseksi vielä selkeästi nopeampia ihan numeroidenkin valossa. Ei siitä kannata hermostua.

                            Antaa nyt jo olla koko asian, eiköhän asia ole tullut selväksi. Mielenkiinnolla seuraan, että toteutuuko ne matalat ysit ensi kesänä.. Mikä ettei, jos menee jo nyt noin kovaa. Toki ne kymmenykset alkaa olemaan yllättävän tiukassa kun ajat paranee.
                            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                            EX: BMW E39 M5
                            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                            Suzuki GSX-R 1070 K5
                            Performance Mods: Lot
                            Performance: 200mph/322kph@1mile
                            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                            Comment

                            • Jube
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 9636
                              • ...

                              Jumatsuikka miten hyökkää vielä 200-300km/h, autopuolella en ole vastaavaa kiihtyvyyttä tuolla välillä ennen nähnyt!

                              Last edited by Jube; 10-09-2014, 19:28.
                              Näillä mennään:
                              Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                              BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                              BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                              BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                              MB c124 230CE -90 "Badboy"
                              MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                              Comment

                              • LUMI
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2011
                                • 251
                                • kotona

                                Originally posted by Jube View Post
                                Jumatsuikka miten hyökkää vielä 200-300km/h, autopuolella en ole vastaavaa kiihtyvyyttä tuolla välillä ennen nähnyt!

                                no tossa on pikkasen vastaavaa Vetellä


                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎