Hono, hienosti meni Audi mailille. Mitä veikkaat että tuo 4ast sytkänmyöhästys on vienyt lopputuloksesta? 2JZ:ssa tollanen tipahdus meinaa helposti 50-100hv viinallakin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
Originally posted by to4 View PostHono, hienosti meni Audi mailille. Mitä veikkaat että tuo 4ast sytkänmyöhästys on vienyt lopputuloksesta? 2JZ:ssa tollanen tipahdus meinaa helposti 50-100hv viinallakin.
Spekulointia, spekulointia
Comment
-
-
Paljonko ennakko maksimiteholla / maksimiväännöllä?
Originally posted by hono View PostVeikkaisin et 4ast vie karkeesti sen 50 heppaa. Siihen kun ynnää et jäi n.150m vetämättä ( 1300-1450m kiihtyvyys oli 6km/h), ois ollut vastatuulen tilasta myötästä + LPR:ssä vedetään 800m jälkeen "ylämäkeen" (en tiiä muista kentistä) niin oisko menny 200mph rikki...
Spekulointia, spekulointia
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostOli aikomus kaivaa Gixxeri tallista, on jo uudet renkaat ja jarrujen korjaussarja hommattu. Aikomukseksi jäi.. Ei ole varmaan kohta vuoteen edes käynnistetty Melkeenpä se on tallissa pääosin seisoskellu sen 2008 Joensuun jälkeen, jotenkin meni sen jälkeen into koko hommasta.
Mutta eiköhän tuo eräs turbo-busa -kuski lähde Honoa vastaan, jos vastusta (=hävitä) haluaa. Tää tyyppi on ajellut mailille vajaa 370km/h ja varttimaililla 8,6xxs ja parhaat lopparit yli 280km/h. Ihan täysi katupyörä on kyseessä, jolla ajetaan paljon katuajoa. Laita hono privaa jos haluat että kysyn sitä sua vastaan, alustavasti olen kysynytkin jo.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostKiinnostaako honoa kokeilla tuota Busaa vastaan? Voin yrittää järjestää, jos kiinnostaa. Tää ei ole sama Busa kuin Lappeenrannassa oli, mutta yhtä nopea kylläkin.
Tosin roll-on vedoissahan tulos on jo selvä sen näkee teho/paino suhteesta sekä mailin nopeuksista.
Lähinnä mua kiinnostais tommonen 0-200km/h "katuveto" eli miten tommonen yber turbovehje lähtee paikaltaan. Jätin lähtöpaukun tarkemman säätämisen tänne syksylle tarkotuksella säästääksen voimansiirtoa (on talvella aikaa parsia kasaan ) niin vois tehdä sen saman konkurssiin. 0-100km/h jäi n.3 sekunnin paikkeille järjettömällä suddaamisella, pitäis se saada tonne lähelle 2,5s katu-olosuhteissa.
Mutta mikä ettei, paa vaikka privaa.
Comment
-
-
Originally posted by hono View PostAinahan kaikki kisailu kiinnostaa
Tosin roll-on vedoissahan tulos on jo selvä sen näkee teho/paino suhteesta sekä mailin nopeuksista.
Lähinnä mua kiinnostais tommonen 0-200km/h "katuveto" eli miten tommonen yber turbovehje lähtee paikaltaan. Jätin lähtöpaukun tarkemman säätämisen tänne syksylle tarkotuksella säästääksen voimansiirtoa (on talvella aikaa parsia kasaan ) niin vois tehdä sen saman konkurssiin. 0-100km/h jäi n.3 sekunnin paikkeille järjettömällä suddaamisella, pitäis se saada tonne lähelle 2,5s katu-olosuhteissa.
Mutta mikä ettei, paa vaikka privaa.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Joba View PostAntzan auto erittäin hienon näköinen ja kuuloinen, voima vaan loppuu tohon hommaan kesken
Esim. Terou:n remmipeli taisi mennä joku 270 Hallissa tossa kesäkuun lopussa.
Edit: Tylyttäjä, mielenkiintoisia nuo prätkien lukemat. Onko 1000-kuutioisissa BMW:lle todellista vastusta? Muistelen katsoneeni penkitysvideoita muutama vuosi sitten kun R1000SS tuli markkinoille, luovutti takarenkaalle huomattavasti enemmän kuin kilpailijat.Last edited by Antza; 30-08-2013, 12:33.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
Tuntuis et vetäis uusilla suuttimilla paremmin kuitenkin. Vielä olisi snadisti varaa nostaa syöttöö, niin ettei vielä ihan hirveesti savuis. Pitäs kyl käydä katsomassa mitä amw:lla sanois tehoksi. Pitäs vähä yli 300 kyl kaiken järjen mukaa olla.
60-120 5.03
80-120 3.08
100-160 6.28
100-200 14.9Last edited by diffas; 10-11-2013, 00:34.
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostNo tässä kuitenkin hieman videoo sitä odotellessa Vaikka eihän veyron tietysti kulje mihinkään, kun vertaa 80 luvun audiin
Tuossa joku veto, ettei olisi Nätyngin peli kyseessä. Ainakin turbo täsmää.
Last edited by Krister; 04-01-2014, 16:14.Supra MKIV 6spd lhd
W212 E350CDI
Ex: E39 530d
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostNo onko honolta esittää videoo viime kesältä, kuinka ne pyörät pätkitään ?
No tässä kuitenkin hieman videoo sitä odotellessa Vaikka eihän veyron tietysti kulje mihinkään, kun vertaa 80 luvun audiin
http://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc
Tosin oisit säkin voinut lähteä sun mopottimellas, oisin voinut maksaa sulle sen kytkimen jos se oli siitä kiinni.
Keväällä lähet sitten kokeilemaan Audia vastaan, lupaan maksaa sen kytkimen sulle jos se on siitä kiinni. Audiin tulee noin 100-200hp lisää joten suosittelen ainakin kaasujen hommaamista....
Ja otetaan sitten kunnolla videolle kuten sitä niin tivasit. Onko sovittu?Last edited by hono; 05-01-2014, 21:53.
Comment
-
-
Kellottaa joka jaksaa.. Mun vanha tojota..
Tuos nollasta
ex: e36 328 cab-96. e46 330ci-00. e39 530da m-sport -01 facelift 251hv/667nm. e39 530da m-sport -00. e34 525 24v -91. e30 324D -85 klassikko. e30 325 ratalelu. e34 525tds farkku paku -95. e34 520i -88. e30 324td touring -89. e34 520 jääratapeli. e34 520. e30 325 touring. e91 320d
nykyset
e39 523 jääratapeli
Comment
-
-
Originally posted by hono View PostKyllähän mä noita videoita jo laitoin. Jos taas viittaat tohon Tylyn turbobusa vetoon niin vaikee laittaa videoo kun ei oo mitään kaverista kuulunu ja priva täynnä...
Tosin oisit säkin voinut lähteä sun mopottimellas, oisin voinut maksaa sulle sen kytkimen jos se oli siitä kiinni.
Keväällä lähet sitten kokeilemaan Audia vastaan, lupaan maksaa sen kytkimen sulle jos se on siitä kiinni. Audiin tulee noin 100-200hp lisää joten suositten ainakin kaasujen hommaamista....
Ja otetaan sitten kunnolla videolle kuten sitä niin tivasit. Onko sovittu?Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Comment