Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mazajns
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 511
    • Joensuu

    hehee... Minähän pärjäisin teoriassa jo alle 750cc pyörille hyvinkin Tuolla omallani.

    Ikävä vaan on että normaali katukiihdytyksissä ei mitään jakoa noille alle 200 vauhdeissa. 600:sien kanssa sentään jollain tavalla mutta nekin kiihtyy 0-100 niin nopeasti autoon verrattuna että etumatkaa tulee jo siinä.

    Comment

    • Joba
      BTCF Member
      • Sep 2007
      • 556

      Tuosta Nätyngin Suprasta ja eräästä vaaleansinisesta Soarerista sen verran että kyllä niillä vanha busa, k8 gsxr1000 ja putkiviri r1 jää 100-330kmh vedoissa useita auton mittoja

      Suprassa se 1100hp ja Soarerissa bout 900hp.

      Comment

      • Tylyttäjä
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2007
        • 1412

        Originally posted by Joba View Post
        Tuosta Nätyngin Suprasta ja eräästä vaaleansinisesta Soarerista sen verran että kyllä niillä vanha busa, k8 gsxr1000 ja putkiviri r1 jää 100-330kmh vedoissa useita auton mittoja

        Suprassa se 1100hp ja Soarerissa bout 900hp.
        Jää toki, kun putkiviri-tonniset ei edes kulje noin kovaa Nätyngin Supra kulkee mailillakin todistetusti. Sitä vastaan tarvitaan jo kaasu- tai turbomopo, ei ole Suomessa varmaan kun ihan muutama isolohko vapari, joilla sille voisi pärjätä. Toki on varmaan hauskempaa ajaa vaan putkivireisiä vastaan niin voittaa aina

        Prätkäkuskeillakin olisi tosi hauskaa ja ylivoimaista, kun haastaisi viimeisen päälle rakennetulla turbo-mopolla esim. putkiviritteisiä bemareita. Vaikkapa Salosen rakentamalla turbo-metanoli-Kawalla (420km/h mailille) olisi kiva nöyryyttää jotain 325:sta.
        Last edited by Tylyttäjä; 07-08-2013, 08:41.
        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

        EX: BMW E39 M5
        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

        Suzuki GSX-R 1070 K5
        Performance Mods: Lot
        Performance: 200mph/322kph@1mile
        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

        Comment

        • diffas
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2010
          • 215
          • Lahti

          No ei muuta kuin lappeen Rantaan koittamaan 24.pvä, et kulkeeks vehkeet vai ei.
          Kingdiesel Racing

          Comment

          • Guest's Avatar

            Originally posted by primerap10gtr View Post
            Noihin pyöriin on niin hauska verrata kun harva auto tarjoaa vastusta kadulla varsinkin noin ripeälle diudille. Ei sitä kannata niin vakavasti ottaa, enemmän pyöräkuskia syö jos ottaa tunkkuun autolta kuin toisinpäin.
            Tää pätee edelleenkin hyvin tässä keskustelussa... Ei kukaan tuu aukoon auto kuskille päätä että hävisit pyörälle mut jos yhtään pysyy pyörän mukana niin kyl se mopo-äijää syö.

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              Originally posted by primerap10gtr View Post
              Tää pätee edelleenkin hyvin tässä keskustelussa... Ei kukaan tuu aukoon auto kuskille päätä että hävisit pyörälle mut jos yhtään pysyy pyörän mukana niin kyl se mopo-äijää syö.
              Varmaan osaa mopo-äijistä voi syödä. Itteäni ei kyllä söis; jos kadulla jäisin pyörällä jollekin autolle, niin pakko olis pysäyttää ja kysellä autosta enemmän Oma mielenkiinto kun on ainakin siirtynyt jo muutama vuosi sitten prätkistä autoihin. Ja olisin kysellyt jo aiemmin, koska aina myös autot ovat kiinnostaneet. Aika moni tehokkaalla/nopealla prätkällä ajavista tyypeistä on toki kiinnostunut myös nopeista autoista.

              Näissä "prätkät jää" -jutuissa itseäni häiritsee lähinnä se, että usein ihan liian helposti päätellään niin, että "nyt tää mun viritetty auto jättää prätkät". Aivan kuten autoissakin, niin prätkiäkin on vaikka minkälaisia. Jos jonkun on jättänyt, niin ei välttämättä kannata julistaa, että "nyt jää kovimmatkin prätkät, tai on ainakin tosi kovilla".

              Varmasti tuo honon Audi jättää suurimman osan pyöristä, mutta ei todellakaan kaikkia. Varmasti 100-200 pyörää löytyy tästäkin maasta, joille ei pärjää. Turbopyöriäkin löytyy pelkästään Bomber forumin kyselyn perusteella lähes 150 (tulos tällä hetkellä).
              Last edited by Tylyttäjä; 08-08-2013, 00:06.
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • Esko
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2002
                • 11698
                • Kouvola

                Originally posted by Tylyttäjä View Post
                Varmaan osaa mopo-äijistä voi syödä. Itteäni ei kyllä söis; jos kadulla jäisin pyörällä jollekin autolle, niin pakko olis pysäyttää ja kysellä autosta enemmän Oma mielenkiinto kun on ainakin siirtynyt jo muutama vuosi sitten prätkistä autoihin. Ja olisin kysellyt jo aiemmin, koska aina myös autot ovat kiinnostaneet. Aika moni tehokkaalla/nopealla prätkällä ajavista tyypeistä on toki kiinnostunut myös nopeista autoista.

                Näissä "prätkät jää" -jutuissa itseäni häiritsee lähinnä se, että usein ihan liian helposti päätellään niin, että "nyt tää mun viritetty auto jättää prätkät". Aivan kuten autoissakin, niin prätkiäkin on vaikka minkälaisia. Jos jonkun on jättänyt, niin ei välttämättä kannata julistaa, että "nyt jää kovimmatkin prätkät, tai on ainakin tosi kovilla".

                Varmasti tuo honon Audi jättää suurimman osan pyöristä, mutta ei todellakaan kaikkia. Varmasti 100-200 pyörää löytyy tästäkin maasta, joille ei pärjää. Turbopyöriäkin löytyy pelkästään Bomber forumin kyselyn perusteella lähes 150 (tulos tällä hetkellä).
                No mut sehän tässä just ihmetyttääkin, mikä sinua niin häiritsee tässä topicissa, kun kukaan ei ole edes väittänyt, että kenenkään auto jättäisi kaikkia pyöriä. Hono on toistaiseksi piessyt kaikki pyörät Audillaan mitä on sattunu kilpasille, mutta ei olla kuitenkaan liputettu missään vaiheessa, että kaikki pyörät jää. Jonkunlaista krediittiä pitää kuitenkin jo antaa tuolle honon Audin nykyiselle suorituskyvylle jo. Eiköhän kaikki tiedosta sen varsin hyvin, että joku 1000 vakiopyörä liikkuu jo nykypäivänä todella ripeästi, saati jos siihen laitetaan solmu kylkeen.

                Auto vs. mp on aina hauska vertailukohta suorituskyvyn kannalta ja ymmärrettästi, kun ollaan autofoorumilla, niin ne ripeät autot kiinnostaa porukkaa enemmän mitä ripeät mp:t. Eli nahkapuku pois päältä ja rentoa keskustelua kiitos

                Iteltä löytyy ihan hauska pätkä parin vuoden takaa, kun "sunnuntaiajelulla" ollessa joku 600 putkiviritteinen Ninja meni mutkatiellä ohi, niin piti lähteä vähän kiusaamaan pyörää femmalla. Pienen mutkapätkän jälkeen tuli sopivasti pidempi suora, jossa vedettiin sitten 100-260km/h. 4. vaihteen läpi mentiin aika samoihin, mutta 5.:lle vaihdon jälkeen sai nostaa jo jalkaa kaasulta, kun alkoi pyörä jäämään jo jalkoihin. Itelläkin joskus 600 Honda ollut joskus, niin tiesihän tuon, että 200km/h jälkeen 600:sta alkaa potku loppumaan ja seinä tulee vastaan about 260km/h kohdilla. Mikä kuitenkin hauskinta, niin tuo veto tallentui omalle Goprolle, mikä oli tuulilasiin sattumoisin tuulilasiin kiinnitettynä. Sisältää vaan sen luokan laittomuuksia, ettei kehtaa laittaa julkiseen jakoon. Pyöräkuski pysäytti vähän tuon jälkeen bussipysäkille ja oli hitusen hätääntyny, että olinko joku poliisi tmv. Lopulta myönsi, että oli aika nopea auto alla, kun tarkoituksella yritti karkottaa siinä suoralla minut ja kattoi huiput pyörän mittariin kelattuaan sivupeilistä, että auto oli edelleen perseessä kiinni

                Comment

                • Tylyttäjä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 1412

                  Originally posted by Esko View Post
                  No mut sehän tässä just ihmetyttääkin, mikä sinua niin häiritsee tässä topicissa, kun kukaan ei ole edes väittänyt, että kenenkään auto jättäisi kaikkia pyöriä. Hono on toistaiseksi piessyt kaikki pyörät Audillaan mitä on sattunu kilpasille, mutta ei olla kuitenkaan liputettu missään vaiheessa, että kaikki pyörät jää. Jonkunlaista krediittiä pitää kuitenkin jo antaa tuolle honon Audin nykyiselle suorituskyvylle jo. Eiköhän kaikki tiedosta sen varsin hyvin, että joku 1000 vakiopyörä liikkuu jo nykypäivänä todella ripeästi, saati jos siihen laitetaan solmu kylkeen.

                  Auto vs. mp on aina hauska vertailukohta suorituskyvyn kannalta ja ymmärrettästi, kun ollaan autofoorumilla, niin ne ripeät autot kiinnostaa porukkaa enemmän mitä ripeät mp:t. Eli nahkapuku pois päältä ja rentoa keskustelua kiitos

                  Iteltä löytyy ihan hauska pätkä parin vuoden takaa, kun "sunnuntaiajelulla" ollessa joku 600 putkiviritteinen Ninja meni mutkatiellä ohi, niin piti lähteä vähän kiusaamaan pyörää femmalla. Pienen mutkapätkän jälkeen tuli sopivasti pidempi suora, jossa vedettiin sitten 100-260km/h. 4. vaihteen läpi mentiin aika samoihin, mutta 5.:lle vaihdon jälkeen sai nostaa jo jalkaa kaasulta, kun alkoi pyörä jäämään jo jalkoihin. Itelläkin joskus 600 Honda ollut joskus, niin tiesihän tuon, että 200km/h jälkeen 600:sta alkaa potku loppumaan ja seinä tulee vastaan about 260km/h kohdilla. Mikä kuitenkin hauskinta, niin tuo veto tallentui omalle Goprolle, mikä oli tuulilasiin sattumoisin tuulilasiin kiinnitettynä. Sisältää vaan sen luokan laittomuuksia, ettei kehtaa laittaa julkiseen jakoon. Pyöräkuski pysäytti vähän tuon jälkeen bussipysäkille ja oli hitusen hätääntyny, että olinko joku poliisi tmv. Lopulta myönsi, että oli aika nopea auto alla, kun tarkoituksella yritti karkottaa siinä suoralla minut ja kattoi huiput pyörän mittariin kelattuaan sivupeilistä, että auto oli edelleen perseessä kiinni
                  Olenhan tässä antanutkin melkoisesti krediittiä honon Audille, jos luet kirjoittamani viestit. Ne ovat juurikin tämän tyyliset heitot, joihin olen tarttunut:
                  "Kyllä varmaan nopeampi löytyy, ei siitä oo kysymyskään. Mutta kovilla on kovimmatkin pyörät kadulla." -> tuo nyt ei pidä paikkaansa, että kovimmatkin pyörät olisi tuota vastaan kovilla. 300hp tai yli takarenkaalle antava turbopyörä jättää tuollaisen reilun 800hp auton todella helposti. Vähempikin kuin 300hp riittää. Tähän mennessä hono on ottanut alle 200hp renkaalle antavia laitteita vastaan.
                  Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                  EX: BMW E39 M5
                  Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                  Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                  (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                  Suzuki GSX-R 1070 K5
                  Performance Mods: Lot
                  Performance: 200mph/322kph@1mile
                  (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                  Comment

                  • puerco
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2004
                    • 1135
                    • Espoo

                    Tossa on mun veto autobahnilla 335i ja pelkällä softalla.

                    Voishan se ripeenpikin olla.
                    MB E350e http://www.elpuercosi.fi
                    https://www.facebook.com/elpuercosiphoto
                    https://www.youtube.com/channel/UCjV...2Tg2tx5t45kniw
                    IG: www.instagram.com/elpuercosiphoto

                    Comment

                    • diffas
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2010
                      • 215
                      • Lahti

                      Paitsi et tuoha oli vaan 217 asti
                      Kingdiesel Racing

                      Comment

                      • kauppakassi
                        Newbiemmer
                        • Jun 2007
                        • 23
                        • tampere

                        BMW 135i DCT vm 2010, lastu, 19" kiekot.

                        100-160 kmh 5,5sek. 3 vetoa, kännykän GPS+ilmainen ohjelma(5.5-5.9)
                        80-160 kmh 6,7sek, samat metodit.(6.7-7.1)

                        70stä lusikka pohjaan.

                        Comment

                        • hono
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2004
                          • 172
                          • Nurmijärvi

                          Piti lähteä mailia ajamaan mutta säihkähdin lippumiehiä niin tuli vedettyä vajaat vedot Ensimmäisen vedon lopetin n.1450m ja toisen n.1480m.

                          Toinen ongelma oli irronnut ilmanotto putsarille joka huomattiin vasta vetojen jälkeen joten imulämmöt oli 65 astetta ja ennakoita tippunut 4, joten jonkun verran voimaa puuttui. Siinä kootut meriselitykset.

                          Keli oli muuutenkin haastava johtuen tasasesta vastatuulesta mutta kaikillehan se oli sama.

                          Ensimmäinen veto 1456m ja 313,5 km/h (Pbox). Mittari jumittelee 250km/h:n jälkeen.

                          100-200km/h 4,8s
                          200-300km/h 12,1s

                          Comment

                          • Tylyttäjä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2007
                            • 1412

                            Originally posted by hono View Post
                            Piti lähteä mailia ajamaan mutta säihkähdin lippumiehiä niin tuli vedettyä vajaat vedot Ensimmäisen vedon lopetin n.1450m ja toisen n.1480m.

                            Toinen ongelma oli irronnut ilmanotto putsarille joka huomattiin vasta vetojen jälkeen joten imulämmöt oli 65 astetta ja ennakoita tippunut 4, joten jonkun verran voimaa puuttui. Siinä kootut meriselitykset.

                            Keli oli muuutenkin haastava johtuen tasasesta vastatuulesta mutta kaikillehan se oli sama.

                            Ensimmäinen veto 1456m ja 313,5 km/h (Pbox). Mittari jumittelee 250km/h:n jälkeen.

                            100-200km/h 4,8s
                            200-300km/h 12,1s

                            http://www.youtube.com/watch?v=qLLFCx4pyNw
                            Hyvä että kävit, niin on faktaa. Ei olis kerinny nousemaan enää kuin muutama km/h tuossa vähä päälle 100 metrissä, joka sulla jäi vetämättä. Kovaa menee autosi, mutta ei ehkä niin kovaa, kuin annoit ymmärtää (kovimmatkin pyörät kadulla on kovilla, ja tonniset on "pujottelukeppejä"). Oikeastaan autosi meni hyvin lähelle sitä mitä arvioinkin. Ajattelin, että 320km/h olisi tosi hyvä tulos sille. Ja siihen pystyy moni ihan vakiohkoilla pyörillä. Kirjoitin näin:

                            Kyllä noilla tehoilla pitäisi 300km/h ylittyä maililla helposti. Jopa 320km/h lienee mahdollinen. Joka on about sama kuin putkiviritteisellä Busalla tai S1000RR Bemarilla. Mutta sittenhän sen näkis kun kävisi kokeilemassa..
                            Nyt varmaan näet ja ymmärrät, että et ihan pärjää vielä edes kovimmille suht vakioille prätkille. Saati sitten enemmän laitetuille. Varmaan oli aika monta nopeampaa prätkää Lappeenrannassa?

                            Kirjoitit:

                            Ja tossahan tulee selvästi pointti selväksi eli tommonen suht tehokas (150+hp) ja kevyt tonninen mopo on pujottelukeppi tän luokan autolle..
                            Mun 1070cc vapari pujottelukeppi menee vissiin melko samaan tahtiin kuin tuo sun auto, hiukan kovempaa. Mailille 322km/h rajoittajaan, vaihdemissistä ja vaisusta lähdöstä huolimatta. Isommat menee sitten kovempaa, saati sitten kaasu- ja turbomopot. Niille ei taida sun autolla pärjätä vielä alkuunkaan.. Vaikka kirjoitit että "kovimmatkin pyörät on kovilla". No tuollakin niillä vedettiin 375km/h, että ei nyt hirveän kovilla ole vielä tuollaista 313km/h tulosta vastaan.. Eilen oli 27kpl tuloksia prätkille yli tuon. Mikä on muuten sun tulos listoilla?

                            Itse asiassa katsoin vanhoja PBox käyriä. Mulla meni siis 1070cc vapari ilman kaasuja 10s 200-300km/h (2008 Joensuussa). Eli autosi ei pärjäisi edes sille.. Vaikka on melko lähellä "tonnista pujottelukeppiä". Käppyrä:



                            Punainen käyrä mun pyörällä ajettu, sininen samana vuonna (2008 Joensuu) Gen1 Busalla, myös vapari ilman kaasuja.

                            Vaihdemissi näkyy tuossa 23s kohdassa, vajaa 320km/h vauhdissa. Kuski yritti vaihtaa "seiskaa". Eli siis pyörääni ajoi toinen kaveri tuolla, jolle tuo lähtö oli eka mun pyörällä. Sen takia 0-200km/h on todella vaisu, koska kaveri otti niin iisin lähdön oudolla pyörällä.. Mutta tuon 2008 Joensuun tuloksen kannalta sillä ei ole väliä, koska vaisusta lähdöstä ja vaihdemissistä huolimatta ehti rajoittajalle, joka tuli 322km/h nopeudessa.
                            Last edited by Tylyttäjä; 25-08-2013, 09:49.
                            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                            EX: BMW E39 M5
                            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                            Suzuki GSX-R 1070 K5
                            Performance Mods: Lot
                            Performance: 200mph/322kph@1mile
                            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                            Comment

                            • hono
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2004
                              • 172
                              • Nurmijärvi

                              Originally posted by Tylyttäjä View Post
                              Hyvä että kävit, niin on faktaa. Ei olis kerinny nousemaan enää kuin muutama km/h tuossa vähä päälle 100 metrissä, joka sulla jäi vetämättä. Nyt varmaan näet ja ymmärrät, että et ihan pärjää vielä edes kovimmille suht vakioille prätkille. Saati sitten enemmän laitetuille. Varmaan oli aika monta nopeampaa prätkää Lappeenrannassa?

                              Mun 1070cc vapari menee vissiin aika samaan tahtiin kuin tuo sun auto. Mailille 322km/h rajoittajaan, vaihdemissistä ja vaisusta lähdöstä huolimatta. Isommat menee sitten kovempaa, saati sitten kaasu- ja turbomopot. Niille ei taida sun autolla pärjätä vielä alkuunkaan.. Vaikka kirjoitit että "kovimmatkin pyörät on kovilla". No tuollakin niillä vedettiin 375km/h, että ei nyt hirveän kovilla ole vielä tuollaista 313km/h tulosta vastaan.. Eilen oli 27kpl tuloksia prätkille yli tuon. Mikä on muuten sun tulos listoilla?
                              En pärjää kovimmille suht vakio prätkille? Herätys kaveri. Taakse jäi kaikki mopot mukaan lukien n. 20kpl eri Hayabusia, ZZR1400, kuuluisa BMW1000RR, ZX12R, CBR1000RR, jatkanko vielä? N. 10 busaa meni enemmän tai vähemmän kovempaa, tuskin mikään niistä oli vakio?. Siinä suurinpiirtein ne.

                              Ja kyllä eilen oli mopoilla TULOKSIA 27kpl yli mun, tosin vain niiden kovimman n.10kpl yber viritetyn mopon tekemänä.

                              Ja ei tää mun vehje mihinkään mailille oo tehty, siihen on muut autot erikseen. Tää vehje on tehty kadulle nöyryyttään mopoja.
                              Ja jos oikein alkaa vituttaa jos joskus mopolle jäisi (vielä ei oo löytynyt kadulta sellasta), saadaan me tähän vielä 400 heppaa lisää.

                              Comment

                              • Tylyttäjä
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2007
                                • 1412

                                Originally posted by hono View Post
                                En pärjää kovimmille suht vakio prätkille? Herätys kaveri. Taakse jäi kaikki mopot mukaan lukien n. 20kpl eri Hayabusia, ZZR1400, kuuluisa BMW1000RR, ZX12R, CBR1000RR, jatkanko vielä? N. 10 busaa meni enemmän tai vähemmän kovempaa, tuskin mikään niistä oli vakio?. Siinä suurinpiirtein ne.

                                Ja kyllä eilen oli mopoilla TULOKSIA 27kpl yli mun, tosin vain niiden kovimman n.10kpl yber viritetyn mopon tekemänä.

                                Ja ei tää mun vehje mihinkään mailille oo tehty, siihen on muut autot erikseen. Tää vehje on tehty kadulle nöyryyttään mopoja.
                                Ja jos oikein alkaa vituttaa jos joskus mopolle jäisi (vielä ei oo löytynyt kadulta sellasta), saadaan me tähän vielä 400 heppaa lisää.
                                Ottaako todellisuus noin koville? Esim. mun pyörä ei oo "yber viritetty", vaan 1070cc vapari ilman kaasuja. Sun autosi ei pärjää edes sille 200-300km/h. Yli 2s jää, kuten PBox datasta näet: 10s vs sun 12.1s. Jos kovimmatkin pyörät piti olla kovilla, niin nyt jo yhdessä tapahtumassa oli 12 pyörää, joille autosi jäi. Eli kyllä niitä löytyy aika paljonkin..

                                Sun autosi on yber viritetty, ja ei pärjää ALKUUNKAAN yber viritetyille pyörille. Vaikka kirjoitit että "kovimmatkin pyörät on kovilla" -> ei pidä paikkaansa, kuten näet. Kovimmat pyörät kadulla ajaa mailille yli 370km/h. Ne jotka on edes lähelle samaan tapaan rakennettuja kuin autosi (jota voinee sanoa paljon rakennetuksi).

                                Jos autosi on kadulle tehty "nöyryyttään mopoja", niin sun on parempi ajella sitten vaan vakiomopoja vastaan, koska muuten et pärjää. Niidenkin (vakiomopojen) nöyryttäminen on melkoisen liioitellusti sanottu, jos niillä on ajettu samoja tuloksia tai jopa kovempaa mailille, kuin tuo sun 313km/h. Eikö nöyryytys tarkoita sitä, että toinen jää kunnolla? Tuolla 313km/h tuloksella hyvin moni TÄYSIN vakiopyörä on ihan samoissa ja osa jopa edellä.

                                Tonnisethan piti olla pujottelukeppejä. Tuolla sun tuloksella on hyvin tiukkaa vakiohkojakin tonnisia vastaan, eli "pujottelukeppi" on hyvin kaukaa haettu. Turbo- tai kaasumopo kun tulee vastaan, niin jäät ja pahasti. Kaasusatsi maksaa pyörään muutaman satasen, joten mistään varsinaisesta panostuksesta ei ole kyse. Vähän rakennettu vaparikin riittää ja osa hyvin lähelle vakiostakin ylittää 320km/h maililla (esim. Gen2 Busalla ja S1000RR:llä on ylitetty 320km/h pelkällä putkivirillä, ja näitä on paljon kadulla).

                                Toivottavasti jutut muuttuu nyt, kun karu todellisuus tuli vastaan. Mitatut arvot on mitattuja arvoja, eivätkä muuksi muutu. Palaa sitten asiaan kun ylität sen 330km/h.. Sittenkin on toki vielä huimasti eroa niihin kovimpiin katuprätkiin, jotka vetävät yli 370km/h mailille.

                                Tuossa "virallinen" +200mph pyöräkohtainen lista, päivitetty viimeksi heinäkuussa (eli nyt esim. eilen Lappeenrannasta tuohon on tullut varmaankin muutama lisää):

                                Sijoitus, Pyörä, Kuski, Paikka, Mittalaite, Nopeus

                                1. Kawasaki ZZR1400 ANY10 Turbo, Jorma Karjalainen (2jorma2), Joensuu 2012, PerformanceBox, 420.76kmh (261.504mph)
                                2. Hayabusa Gen1 TFM Taxi 1570cc NOS, Antti Pietilä (ahtis), Joensuu 2012, PerformanceBox, 397.41kmh (246.992mph)
                                3. Hayabusa Gen1 Turbo, Arto Mäki-Laurila (-Artsi-), Halli 2009, PerformanceBox, 374.64kmh (232.840mph)
                                4. Hayabusa Gen2 Turbo, Janne Huhtala, Joensuu 2011, DriftBox, 370.60kmh (230.329mph)
                                5. Hayabusa Gen1 Turbo, Janne Uskali (B#1), Joensuu 2011, PerformanceBox, 369.17kmh (229.440mph)
                                6. Hayabusa Gen1 Turbo E85, Tommi Mattila, Joensuu 2012, Stalker, 362kmh (224.984mph)
                                7. Hayabusa Gen1 1441cc NOS, Jari Määttä, Halli 2012, PerformanceBox, 361.1kmh (224.425mph)
                                8. Hayabusa Gen2 Turbo, Martti Hakala (Nesmit), Halli 2013, kennot, 355.9kmh (221.146mph)
                                9. Kawasaki ZX12R Turbo, Mika Salonen (PowerKing), Joensuu 2009, PerformanceBox, 354.39kmh (220.254mph)
                                10. Hayabusa Gen1 1397cc NOS, Mika Kylkisalo (Titaani), Halli 2012, PerformanceBox, 353.88kmh (219.937mph)
                                11. Hayabusa Gen1 1623cc, Mika Syren (snuggles), Halli 2012, PerformanceBox, 351.1kmh (218.210mph)
                                12. Hayabusa Gen1 1507cc, Antti Pietilä (ahtis), Joensuu 2008, PerformanceBox, 348.74kmh (216.743mph)
                                13. Hayabusa Gen1 1397cc NOS, Jaakko Saarela (BusaJasa), Halli 2010, PerformanceBox, 346.75kmh (215.506mph)
                                14. Suzuki GSX-R 1000 ANY10 Turbo, Tuomo Hoikkanen, Joensuu 2011, PerformanceBox, 345kmh (214.418mph)
                                15. Hayabusa Gen1 Turbo, Kimmo Hassinen (RHead), Joensuu 2008,PerformanceBox, 343.88kmh (213.722mph)
                                16. Kawasaki ZX-12R Turbo, Tero Toivonen (zeta1), Halli 2013, Qstarz LT-6000, 341.87kmh (212.428mph)
                                17. Hayabusa Gen2 NOS, Tero Rantanen (VeliHölmöK8), Joensuu 2011, Stalker, 338kmh (210.068mph)
                                18. Hayabusa Gen1 Turbo, Vesa Kattelus (Ginkaze), Halli 2013, Aim (GPS), 337.4kmh (209.650mph)
                                19. Hayabusa Gen1 Turbo, Jonne Sarja (ysi-ärrä), Joensuu 2012, Stalker, 337kmh (209.446mph)
                                20. Hayabusa Gen1 1397cc NOS, Heikki Niemi (Heksa), Halli 2012, PerformanceBox, 335.1kmh (208.266mph)
                                21. Hayabusa Gen1 1397cc, Petri Karjalainen (PetriK), Joensuu 2008, Stalker, 335kmh (208.203mph)
                                22. Kawasaki ZX-14 1440cc, Sami Vittaniemi, Joensuu 2011, Stalker, 335kmh (208.203mph)
                                23. Hayabusa Gen2 1440cc, Jussi Piirainen, Joensuu 2011, Stalker, 334kmh (207.582mph)
                                24. Kawasaki ZX12R 1317cc NOS, Pasi Similä (Simppa70), Joensuu 2012, RaceChrono, 331.2kmh (205.842mph)
                                25. Hayabusa Gen1 Turbo, Mika Kylkisalo (Titaani), Halli 2013, kennot, 331kmh (205.674mph)
                                26. Hayabusa Gen1 Turbo, Veli-Matti Kilpeläinen (Suki), Joensuu 2008, Stalker, 330kmh (205.096mph)
                                27. Hayabusa Gen1 1441cc, Teemu Junttila (bussijuntti), Halli 2013, kennot, 329kmh (204.431mph)
                                28. Hayabusa Gen1 1680cc, Jarmo Saastamoinen (Ksthb), Lappeenranta 2008, PerformanceBox, 328.9kmh (204.4mph)
                                29. Hayabusa Gen2, Marjut Kiiskilä (Marbusa), Joensuu 2011, DriftBox, 327.37kmh (203.461mph)
                                30. Kawasaki ZX-12R Turbo, Kimmo Eiranen, Lappeenranta 2003, Stalker, 327kmh (203.231mph)
                                31. Suzuki GSX-R 1000 Turbo, Johan Huldin, Joensuu 2008, Stalker, 325kmh (201.988mph)
                                32. Hayabusa Gen2 NOS, Jani Mantila (jmantila), Joensuu 2011, Stalker, 325kmh (201.988mph)
                                33. Hayabusa Gen2 1441cc, Petri Karjalainen (PetriK), Joensuu 2012, Stalker, 325kmh (201.988mph)
                                34. Hayabusa Gen2 1441cc, Tomi Karppinen (Tomppa), Joensuu 2012, DriftBox, 324.9kmh (201.926mph)
                                35. Hayabusa Gen1 1397cc, Jonne Sarja (ysi-ärrä), Halli 2011, Stalker, 324kmh (201.324mph)
                                36. Suzuki GSX-R 1000 k7, Petri Kyllönen, Halli 2013, kennot, 324kmh (201.324mph)
                                37. Hayabusa Gen 2 1507cc, Petri Häkkinen (Bärräbete), Halli 2013, Performacebox, 323.1kmh (200.765mph)
                                38. Hayabusa Gen2 NOS, Toivanen Tarmo (TNT), Halli 2011, Stalker, 323kmh (200.745mph)
                                39. BMW S1000RR, Pasi Kaisamatti, Halli 2012, BMW HP Race Data Logger, 322.96kmh (200.721mph)
                                40. Hayabusa Gen1 1441cc, Timo Jokela (TJJ), Halli 2009, PerformanceBox, 322.72kmh (200.571mph)
                                41. Hayabusa Gen1 Turbo, Jaakko Koskela (vikkelä), Joensuu 2009, Driftbox, 322.7kmh (200.559mph)
                                42. Suzuki GSX-R 1000 1070cc, Jari Määttä (jarim), Joensuu 2008, PerformanceBox, 322.12kmh (200.198mph)
                                43. Hayabusa Gen1 Turbo, Matti Pulkkinen (kajbusa), Joensuu 2006, Stalker, 322kmh (200.081mph)
                                44. Hayabusa Gen1 Turbo, Juha Niemi, Joensuu 2009, Stalker, 322kmh (200.081mph)
                                45. Hayabusa Gen2 1441cc, Kimmo Hassinen (RHead), Halli 2010, Stalker 322kmh (200.081mph)
                                46. Hayabusa Gen1 Turbo, Ari Klemettinen (parta), Halli 2013, kennot, 322kmh (200.081mph)



                                Eli siinä heti alkuun ainakin 46 pyörää, jotka ovat selvästi ja todistetusti nopeampia kuin autosi. On siellä aika monta vapariakin (pyörä on vapari jos sen perässä ei lue NOS tai Turbo). Ja huom, nämä ovat siis 200mph/322km/h ylittäneitä, 313km/h (autosi tulos) ylittäneitä on vielä selvästi enemmän.
                                Last edited by Tylyttäjä; 25-08-2013, 10:35.
                                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                                EX: BMW E39 M5
                                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                                Suzuki GSX-R 1070 K5
                                Performance Mods: Lot
                                Performance: 200mph/322kph@1mile
                                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎