Näyttäisi jenkeissä tuo ajomäärä vaikuttavan hintaan aika nopeasti, ei silti monen tonnin ero enää noissa. Varmasti japanista kannattaisi kokeilla mielummin hiukan kalliimpaa ja alle 80tkm mittarissa, ettei ihan laarin pohjimmaista jos itselle on ostamassa. Jos bisneksenä myyntiin suomessa niin kaikkein halvin tietysti.
Kyllä musta yli 2000e hintaero on aika paljon ja sit jos toi japanin vehje olisi ollut 1997 olisi varmaan mennyt vielä halvemalla
jenkeistä haku kulut on melkein samat kuitenkin
Kyllä musta yli 2000e hintaero on aika paljon ja sit jos toi japanin vehje olisi ollut 1997 olisi varmaan mennyt vielä halvemalla
jenkeistä haku kulut on melkein samat kuitenkin
Totta kyllä ja kun ero on tuolla hankintapäässä niin se kertautuu tullin ja alvin jälkeen vielä lisää.
Tuossa linkissä suomalaiseen makuun hyvin sopiva 745, mistä voisi tarjota tyyliin 100-150.000jpy ja kokeilla onneaan. Voi mennä halvalla huutokauppa paikasta johtuen, värinvaihto ja grade on 3,5.
Ei mitenkään viimeisen päälle siisti tai alkuperäinen, mutta kriteereillä jos haluaa halvan, vähän ajetun ja ok näköisen seiskan.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Tuossa linkissä suomalaiseen makuun hyvin sopiva 745, mistä voisi tarjota tyyliin 100-150.000jpy ja kokeilla onneaan. Voi mennä halvalla huutokauppa paikasta johtuen, värinvaihto ja grade on 3,5.
Ei mitenkään viimeisen päälle siisti tai alkuperäinen, mutta kriteereillä jos haluaa halvan, vähän ajetun ja ok näköisen seiskan.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
tossa oli askeettiset varusteet (jos muistan oikein), ei edes comforteja
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tuo olisi kyllä jo todella kohtuullinen hinta seiskasta
Vaatii tietysti tuollaiset hintapommit sen että yritetään ostaa useamman kerran jos jonkinlaista yksilöä, pitkällä aikavälillä, ennen kuin tärppää.
Näitä halvalla saatuja esimerkkejä kyllä riittää, toki joskus halpaan hintaan on syy mutta ei välttämättä koska huutokaupasta kuitenkin on kyse. Japanista tuli ostettua noin 10kpl manuaali (F6) mkiv supria, niiden hinnat olivat halvimmillaan noin 650.000jpy ja useimmat 800-1.500.000jpy välimaastossa. Yhden ostin 231.000jpy hintaan ja epäilin sen olevan jollain tavalla viallinen, vapari tai automaatti vaikka tiedot ei sitä tukenut. Agentti ei osannut selittää miksi näin halpa, sanoi vain että hyvä ostos tällä kertaa.
Hankoon saapui teknisesti täysin toimiva TT mkiv 6-vaihteisella laatikolla, ei mikään kedonkukka maaliltaan, mutta täysin orkkiskuosissa.
Tuon edellisen postauksen supran kuvia ja tietoja etsiessä tuli vastaan tuollainen, siitä tuli aikoinaan tarjottua luokkaa 600k, mutta puolet vajaaksi jäi... kuka tietää mikä tuo on?
Comment