Ok eli noi minun searchien lähtöhinnat ovat ihan puutaheinää .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Contact us and place your car order. Arrangement of final payment, shipping, and vehicle pickup. How we can help to buy Japanese imports and Japanese used vehicles. Goo-net Exchange - Find Japanese used cars of your choice.
Contact us and place your car order. Arrangement of final payment, shipping, and vehicle pickup. How we can help to buy Japanese imports and Japanese used vehicles. Goo-net Exchange - Find Japanese used cars of your choice.
Dieselit tuolla on valitettavan harvassa.
Dieseleitä ei ole käytännössä lainkaan, jos puhutaan eurooppalaisista henkilöautoista. Kolme w124 300TD(T) mallia sieltä sain poimittua talteen mutta nykyään ei ole oikein niitäkään enää huutokaupassa.
Hiukan skeptinen olen noiden sivustojen suhteen missä on diilereiden varastoa suoraan myynnissä, hintavia ovat. Usein toki hyvät kuvat myy silti, vaikka saman auton saa huutokaupasta halvemmalla. Hintavuuden voi todeta vaikka seuraamalla AUCNET huutokauppoja joissa myydään huutokaupalla näitä samoja autoja, ne ovat kalliita myös siellä huutokaupassa.
Muutamia autoja toki ostettiin noin suoraa "autoliikkeestä", asiakkaan toiveesta koska heidän mielestään kuvista sai paremmin hankintaan tarvittavan tiedon. Tuotteet nähtyäni, hinnan tiedettyäni, voi vain todeta että harvoin saa ihmistä maksamaan 1-2000eur kymmenestä kuvasta
Z4: lähtöhinta on jo 880kJPY, ja kuukauden aikana on järjestään myyntihinnat olleet 1.5MJPY.
Mä laitoin itselleni seurantalistalle niin näkee sitten että mihin hintaan tuo poistuu, tosin uskon että se 1.5MJPY on taas se summa.
Paljon autoja tuli ostettua tarjoamalla lähtöhinnan, eli tätä lähtöhintaa taitavat käyttää kahdella tavalla. Toinen on se että korkea lähtöhinta ennustaa korkeaa myyntihintaa (2xlähtöhinta tai enemmän) ja toinen on perinteisempi missä lähtöhinnaksi on laitettu suoraa raja millä auto myydään.
Huutokaupassa myyjällä on aina oikeus valita myykö autoansa vai ei, kannattaa varmistaa että oma agentti osallistuu huutokaupan jälkeen pidettävään "negotion" tilaisuuten, jossa vielä neuvotellaan myymättä jääneistä autoista. Ainakin 50kpl autoja tarttui haaviin neuvoteltuna, eli meillä oli annettuna 20-40(?) jpy paikkeilla neuvotteluvara agentin käyttöön... Käytännössä siis annetaan agentille vapaammat kädet "hyvän" autoyksilön kohdalla ylittää tarjous neuvotteluissa.
Huutokaupassa myyjällä on aina oikeus valita myykö autoansa vai ei, kannattaa varmistaa että oma agentti osallistuu huutokaupan jälkeen pidettävään "negotion" tilaisuuten, jossa vielä neuvotellaan myymättä jääneistä autoista. Ainakin 50kpl autoja tarttui haaviin neuvoteltuna, eli meillä oli annettuna 20-40(?) jpy paikkeilla neuvotteluvara agentin käyttöön... Käytännössä siis annetaan agentille vapaammat kädet "hyvän" autoyksilön kohdalla ylittää tarjous neuvotteluissa.
Tässä tuli pelimiehen neuvo! BeamR, saisikohan agentin taipumaan tällaiseen...:think?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mihin hintaan noi nollakakkoset, Camaro ja Trans Am on mennyt? Noista vanhempaa kalustoa tuolta ei taida enää löytyä?
Pakko yhtyä moneen muuhun siinä, että todella mielenkiintoinen topicci mitä tulee kyllä luettua tarkkaan, vaikka noi autot onkin enimmäkseen liian uusia omaan makuun. Olis silti hienoa, että noita saatais Suomeenkin säilöttyä tulevaisuutta ajatellen.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Tuon kuntoisesta 2002tii mallista ei mikään hirveä hinta loppupelissä.
Mikä sen arvo Euroopassa on=?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Vähän kuin taiteessakin, se mitä pyydetään ja mitä sitten joku maksaa. Näyttäisi 15.000-25.000eur välissä liikkuvan, eihän tuollainen mikään tilinteko auto ole mutta jos sellainen on Jay Lenon tallissa niin keräilymielessä ihan ok hinta/kunto tuolla japanilaisella.
Comment