Zoui mistä katsot luotettavia toteutuneita kauppahintoja? Japan-partnerilla ne tuntuvat olevan aikalailla suurimman mukaan, ei tuolla niitä alle tonnin kauppoja juuri näy listassa.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Japanin agentin nettisivuilta, samaa dataa ne silti kaikki sisältää.Originally posted by ka00z View PostZoui mistä katsot luotettavia toteutuneita kauppahintoja? Japan-partnerilla ne tuntuvat olevan aikalailla suurimman mukaan, ei tuolla niitä alle tonnin kauppoja juuri näy listassa.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Kokeilen miten toi linkki seiskoista/kaseista toimii, hiukan mista niitä halpoja hakee. Nuo julkaistut average hinnat on täysin hyödyttämiä, kun suomeen on tarkoitus ostaa sieltä mediaanin alapäästä ja hajonta kun on esimerkiksi 200.000jpy - 1.800.000jpy, keskiarvolla 1.100.000jpy. Tilastoissa ei käsitykseni mukaan ole noita "negotion sold" autoja, mitkä on taas yleensä niitä halvimpia kauppoja.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Originally posted by Zoui View PostJapanin agentin nettisivuilta, samaa dataa ne silti kaikki sisältää.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Kokeilen miten toi linkki seiskoista/kaseista toimii, hiukan mista niitä halpoja hakee. Nuo julkaistut average hinnat on täysin hyödyttämiä, kun suomeen on tarkoitus ostaa sieltä mediaanin alapäästä ja hajonta kun on esimerkiksi 200.000jpy - 1.800.000jpy, keskiarvolla 1.100.000jpy. Tilastoissa ei käsitykseni mukaan ole noita "negotion sold" autoja, mitkä on taas yleensä niitä halvimpia kauppoja.
Jees, tämä vastasi kysymykseen :-) kiitos!W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Vähän huonosti rakennettu tuo esimerkki linkki muuten...Originally posted by ka00z View PostJees, tämä vastasi kysymykseen :-) kiitos!
Jos nyt vaikka otan 745i mallin yhdeksi kun siihen aikaisemmin viittasin. Japan-partnerin sivuilta hausta ensin ruksimaan Market Price (past auctions) 3kk, sitten valikoi kaikki viikonpäivät.
Sen jälkeen Maker - BMW ja Model, 7 series ja BMW 7 series
Paina tämän jälkeen Search nappia.
Kun tulokset on tullut esille, avaa välilehti Advanced ja valitse Types, GL44 ja GN44
Tulokseksi saat kätevästi http://www.japan-partner.com/car-auc...3m#mainContent
Tuon pohjalta lähdin arvioimaan mitä "löysiä tarjouksia voisi heitellä ja katsoa jos vaikka kävisi munkki", esimerkiksi se valkoinen värinvaihto hetki sitten.
Muutenkin kannattaa opetella nuo korikoodit niistä malleista mitä on ostamassa, ECR33, HCR32, JZA80, BNR32, 129066, 129076 etc. Kun tuntuu että japanissa kaikki menee noiden mukaan, tilastoissa ja lokeroituu huutokaupoissa. Noilla koodeilla autoja löytää Others sektorilta ja väärien merkkien seastakin, näiden hiukan hukassa olevien yksilöiden kanssa voi myös päästä poimimaan halvalla kun ei välttämättä kaikki niitä löydä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Siinä on Lorinzerin aito korisarja ja aidot vanteet, veikkaan että vanteet ja korisarja maksaa uutena 8x enemmän kuin tuo koko auto nyt.Originally posted by BeamR View Postherrajumala
tollanen nollakakkonen hirviö grade 3.5/C ei voi enää paljon maksaa
Olet varmaan huomannut että japaninautoissa ei ole x-tra lippejä alla, 400eur arvoisessa autossa voi olla alla aidot nitserit tai muutaman tonnin autossa japanilaiset kasattavat vanteet mitkä uutena maksaa 4-5 tonnia kierros.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
on se silti aika jäätävän näköinen...Originally posted by Zoui View PostSiinä on Lorinzerin aito korisarja ja aidot vanteet, veikkaan että vanteet ja korisarja maksaa uutena 8x enemmän kuin tuo koko auto nyt.
Olet varmaan huomannut että japaninautoissa ei ole x-tra lippejä alla, 400eur arvoisessa autossa voi olla alla aidot nitserit tai muutaman tonnin autossa japanilaiset kasattavat vanteet mitkä uutena maksaa 4-5 tonnia kierros.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
No siis ehdottomasti ihan hirveän näköinen, en toista kertaa päin ajatellut katsoa. Japanilaiset osaa pääasiassa ihan hyvin tuon "VIP" tyylisen auton rakentelun, mutta sitten on näitä missä on mennyt turkkilaista siementä hiukan roiskeena sekaan ja tulos on tuollainen kebab-tuning köpöstely.Originally posted by BeamR View Poston se silti aika jäätävän näköinen...Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Juu Tojotan ja Nismon koodit on tiedossa ja niitä olen käyttänytkin. Aika hyvä löytö toi 6speed twiniSupra tuohon 250k+ hintaan kyllä ollut.Originally posted by Zoui View PostVähän huonosti rakennettu tuo esimerkki linkki muuten...
Jos nyt vaikka otan 745i mallin yhdeksi kun siihen aikaisemmin viittasin. Japan-partnerin sivuilta hausta ensin ruksimaan Market Price (past auctions) 3kk, sitten valikoi kaikki viikonpäivät.
Sen jälkeen Maker - BMW ja Model, 7 series ja BMW 7 series
Paina tämän jälkeen Search nappia.
Kun tulokset on tullut esille, avaa välilehti Advanced ja valitse Types, GL44 ja GN44
Tulokseksi saat kätevästi http://www.japan-partner.com/car-auc...3m#mainContent
Tuon pohjalta lähdin arvioimaan mitä "löysiä tarjouksia voisi heitellä ja katsoa jos vaikka kävisi munkki", esimerkiksi se valkoinen värinvaihto hetki sitten.
Muutenkin kannattaa opetella nuo korikoodit niistä malleista mitä on ostamassa, ECR33, HCR32, JZA80, BNR32, 129066, 129076 etc. Kun tuntuu että japanissa kaikki menee noiden mukaan, tilastoissa ja lokeroituu huutokaupoissa. Noilla koodeilla autoja löytää Others sektorilta ja väärien merkkien seastakin, näiden hiukan hukassa olevien yksilöiden kanssa voi myös päästä poimimaan halvalla kun ei välttämättä kaikki niitä löydä.
Tuntuu, että pelkästään ko. askista saa vähintään tuon nykyään varaosana
Miten noita auction sheetin japaninkielen natiiveja merkkejä olisi helpompi tulkita? Tai siis olisi kiva tietää, jos löytyy vaikka aftermarket-palikkaa tms...
Konehuoneesta kun ei ole kuvia, korkeintaan kuskin penkiltä ja ei aina siitäkään. Näkeehän siitä nyt onko siellä oem 5-puolaset 16" alla vai Workit - mutta kuitenkin...Last edited by ka00z; 13-11-2015, 14:33.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Noh noh, pari perjantain tasottavaa ja illemmalla vähintään löysä tarjous sisälle tästä ac schnitzer kaunokaisestaOriginally posted by BeamR View Postnäyttäis olevan tää viikko sitten taputeltu, kaikki mielenkiintoinen on jo myyty... ma-aamuna varmaan sitten taas seuraavan kerran, lauantaille kun on jäänyt enää keräilyeriä


Elämä on pihakivestä.
Comment
-
noo... toi on mulla ollut kyllä watch-listillä, mutta toi pelkääjän kyljen värivamma häiritsee. lisäksi siinä on schnitzeriä kyllä takana ja alla, mutta keulasta ne himmelit puuttuu joten hieman on puolinainen auto. eikä sitä schnitzerin pönttöäkään ole enää. kai tosta voi jonkun 150k tarjota mutta ei kyllä jeniäkään enempää. silloinkin restaurointi maksaa maltaita...Originally posted by Zoui View PostNoh noh, pari perjantain tasottavaa ja illemmalla vähintään löysä tarjous sisälle tästä ac schnitzer kaunokaisesta
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
toi kalahari/kandahari mikästanasenytonkaan on kyllä ihan pirtsakka (voiko ton värin yhteydessä niin sanoa) poikeus noiden mustien ja valkoisten seassa. Mutta sama ongelma kuin nyt tällä viikolla on ollut kaikissa: väärä mosa, liian lyhyt, alkuasukasvarusteetOriginally posted by Zoui View Post
no, kai tostakin sen 150kJPY vois tarjota, mutta mä tiedän jo lähdössä että sillä ei irtoa, ja kotimaassa sillä ei olis MINULLE muuta kuin poismyyntiarvo.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Kengurun väriseen
väsymyksellä osansa mut tipahdin.
Olipahan hieno mintunvärinen RUF!
Comment


Comment