jpc:llä on palvelutaso ainakin mulle ollut aivan timanttia. Tähän asti pelkkää positiivista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tähän väliin pakko kertoa Mamasanin mulle tuomasta Porsche 944 S2:sta. Auto oli Grade 4 muistaakseni ja piti olla ihan hyvä kampe. Pettymys oli kuitenkin melkoinen, kun ajoin vehkeen kotiin Espoosta. Kytkin loppu, läjä puslia loppu, iskarit loppu, etutukivarret loppu ja sitten se ikävin; kori ylimaalattu huonosti ja takakaaret rullattu varmaan jollain vesijohtoputkella. Tarinan valoisa puoli oli kuitenkin se, että sain palauttaa auton ja purkaa kaupan ilman ylimääräisiä kuluja. Nyt useampi vuosi myöhemmin olen edelleen hämästynyt siitä, miten hienosti tämä asia saatiin sovittua. Koitettiin kyllä hieroa kaupaa vielä niin, että olisin laittanut auton kuntoon, mutta siinä myyjällä ja minulla oli liian suuri näkemysero. Toinen juttu oli se, että olin halunnut auton, jolla pääsisin kuitenkin ajelemaan sen saatuani. Tää olis pitänyt paloitella monesta kohtaa ja laittaa isosti uusiksi. Tuontipalveluna voin kuitenkin suositella lämpimästi tuota firmaa.
Edit:
Se odotusaika oli kyllä kaameeta. Perkeleellinen autokuume päällä ja silloin oli niitä rahtilaivojakin uponnut. Piti varmaan päivittäin kurkkia, missä se auto menee.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostTähän väliin pakko kertoa Mamasanin mulle tuomasta Porsche 944 S2:sta. Auto oli Grade 4 muistaakseni ja piti olla ihan hyvä kampe. Pettymys oli kuitenkin melkoinen, kun ajoin vehkeen kotiin Espoosta. Kytkin loppu, läjä puslia loppu, iskarit loppu, etutukivarret loppu ja sitten se ikävin; kori ylimaalattu huonosti ja takakaaret rullattu varmaan jollain vesijohtoputkella. Tarinan valoisa puoli oli kuitenkin se, että sain palauttaa auton ja purkaa kaupan ilman ylimääräisiä kuluja. Nyt useampi vuosi myöhemmin olen edelleen hämästynyt siitä, miten hienosti tämä asia saatiin sovittua. Koitettiin kyllä hieroa kaupaa vielä niin, että olisin laittanut auton kuntoon, mutta siinä myyjällä ja minulla oli liian suuri näkemysero. Toinen juttu oli se, että olin halunnut auton, jolla pääsisin kuitenkin ajelemaan sen saatuani. Tää olis pitänyt paloitella monesta kohtaa ja laittaa isosti uusiksi. Tuontipalveluna voin kuitenkin suositella lämpimästi tuota firmaa.
Edit:
Se odotusaika oli kyllä kaameeta. Perkeleellinen autokuume päällä ja silloin oli niitä rahtilaivojakin uponnut. Piti varmaan päivittäin kurkkia, missä se auto menee.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Joma View Postkyllähän tuommoisen jo kannattaa tuolta hankkia kun katselee suomen hintatasoa.
vaihdetaan autoa: 27tkm ajettu E24 633, lähtöhinta 500kJPY
Last edited by BeamR; 18-11-2015, 14:44.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postvaihdetaan autoa: 27tkm ajettu W24 635, lähtöhinta 500kJPY
Edit: Mikä vuosimalli? On 633Csi.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment