Itse taidan ottaa pienen aikalisän, meni 4000 klikkausta rikki. Ei tuo hinta ole aivan metsässä, mutta kun aloin katselemaan mahdollisia vaihdokkeja, niin se oma väliraha-"raja" tuntui vain kasvavan. Kuitenkin yksityiseltä ostettaessa saa samaan hintaan hiukan paremman, eli odotetaan hetki sitä käteistarjousta. Tosin, kohta alkaa joulukuu ja se ei ole kaikkein paras automyynti-kuukausi, mutta minkäs teet. Se on tullut nyt todettua, että seuraavaksi pitäisi saada facelift-E46 automaattina, mutta ei lähdetä arvailemaan, milloin..
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mjoo, utopiaa näyttää olevan aika pitkälle E32/E34-osasto kokonaisuudessaan. 87-89 M30-koneiset ovat ihan samoissa hinnoissa noiden uusien kanssa ja sitten on ne pari autoliikkeen pyöreästi 6k€ E32:set. Kai sitä hintaa vaan pitää reilummin pudottaa tai sitten työntää liikkeeseen vaihdossa.Originally posted by Cell View PostNettiauton E32 hinnat ovat ihan täyttä utopiaa suurelta osin. Tuo omasikin on aikamoisilla kilsoilla, sisältä puuttuu lederit, perä laahaa maassa ja maailman rumimmat pölärit alla. Maksaisitko itse oikeasti tuollaisen hinnan tuosta? Itse hain kohtuu samalta näyttävän ja riittävästi verrattavissa olevan vehkeen aikanaan 2000e, tuosta maksaisin ehkä 2,5ke kun ilmastointi pelaa.
Pölärit ovat ihan orggikset, minusta ainoat jotka tuohon kuuluvat alle. Perä tosiaan voisi olla ehkä vähän korkeammalla, nythän se on samalla tasolla keulan kanssa ja madallukset löytyvät ihan otteesta. Meinasin (ja yritinkin, vaan toinen vei nenän edestä) jo ostaa sarjan ledereitä nostamaan haluttavuutta, mutta ei maksane vaivaa - tuskin niiden hintaa + asennukseen kuluvaa vaivaa saa myydessä pois. Sisusta on tuossa nyt kuitenkin kuin 100tkm ajetussa.
Eipä se ole ollut vielä viikkoa myynnissä joten odotellaan nyt ainakin hetki jos joku tuosta bongaisi hyvän lintan itselleen...M6 E63
Comment
-
Peltivanteet ei kuulu seiskaan.
Alkaa kyllä olla E32:et jännissä hinnoissa... Pientä nousua havaittavissa. :think
Comment
-
Noi nettiauton hinnoittelut on kyllä jotain niin hupaisaa sinällään..Originally posted by zener View PostPeltivanteet ei kuulu seiskaan.
Alkaa kyllä olla E32:et jännissä hinnoissa... Pientä nousua havaittavissa. :think
Kun esim e32 joku laittaa hinnan ylös niin joku toinen ottaa mallia siitä ja sitten kolmas ja se lumipallo efekti on valmis.
Pari esimerkkiä: moni nettiautoa seuraava muistaakin ja on huomannut varmasti.
Kesällä oli monta e39 M5 myynnissä 15-17t euron hintaan. Nyt talvella milloin kyseisten autojen kysyntä on vähäisempää hinnat alkavat oikeastaan 20000 eurosta.
Sitten toinen mikä on pistänyt nyt silmään on e36 M3
kesällä oli paljon tarjontaa hintaluokassa 10-11000,- mutta nyt suurimman osan hinnat alkavat 12000 eurosta.
E: Ja ne peltivanteet ei todellakaan kuulu seiskaan
Last edited by juho-85; 24-11-2010, 23:14.F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
Väkisin, se järkevä käyttöautovaihe on suurimmalla osalla jo ylitetty, eikä kasva enää puissa hyviä yksilöitä. Lisäksi hyvin pidetyissä on omistajilla helposti niin paljon rahaa kiinni, ettei yksinkertaisesti kannata myydä kovin halvalla. E34:n kanssa sama juttu, luulenpa, että viimeiset hetket järkihintaisen M5:n hankintaan alkavat olla käsillä.Originally posted by zener View PostPeltivanteet ei kuulu seiskaan.
Alkaa kyllä olla E32:et jännissä hinnoissa... Pientä nousua havaittavissa. :think
Jostain syystä kaikkien käytettyjen hinnat tuntuvat nousseen, mutta uskon, että E32 on jo hintansa aallonpohjan saavuttanut, suunta on vain ylöspäin ja E38:t alkavat yhä suuremmissa määrin olemaan saman hintaisia tai jopa edullisempia. Ihan syystä, jos multa kysytään, mutta markkinathan sen yleisen hintatason määräävät.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Korjataanpas. En väitä siis tämän auton tulleen penarikaupasta noilla, mutta alkuperäiset BMW-kapselit ovat ja vanteet myös. Saattavat toki olla jostain vaikkapa E34:stä alunperin lähtöisin :thinkOriginally posted by pmv View PostE32 740i alkuperäisesti peltivanteilla ja pölykapseleilla?
Olisihan tuo uljaampi jollain leveillä lippivanteilla, mutta ei kannata myytävään autoon ruveta ostelemaan kun nuo nykyiset talvipyörät ovat ihan toimivat.
Kuten jo monta kertaa tässäkin ketjussa todettiin, hinnallahan nämä myydään. Pitää itku kurkussa ja savi housussa jänskättää miten alas pitää hintalappu hinata jotta kelpaa...M6 E63
Comment
-
Sitähän se on, että reilusti yli puolet E32:sta on tällä hetkellä myynnissä hinnalla, jolla ne ei ikinä mene kaupaksi. Sieltä ne tulee sitten ripotellen alas kunnes joku korjaa ne halvalla talteen tai vaihtaa johonkin. Poislukien tietty helmet, mutta aika erikoinen saa olla että edes harrastaja tommosesta yli 6k maksaisi.Originally posted by wuoma View PostMjoo, utopiaa näyttää olevan aika pitkälle E32/E34-osasto kokonaisuudessaan. 87-89 M30-koneiset ovat ihan samoissa hinnoissa noiden uusien kanssa ja sitten on ne pari autoliikkeen pyöreästi 6k€ E32:set. Kai sitä hintaa vaan pitää reilummin pudottaa tai sitten työntää liikkeeseen vaihdossa.
Tiedossa on joo toi E32 kangassisustan kestävyys, oli itselläkin reilu 400tkm mittarissa eikä se sisusta miksikään mene vaikka oli ollut aivan helvetin ryönäsellä pidolla. Nahat rupeaa olemaan yleensä heikoissa jo tossa vaiheessa, poislukien buffalot.
Myyntikuvat olis kannattanu ottaa ne kesävanteet alla, jos semmoset kerran on. Pistää vaikka vaan toiselle puolelle paikalleen että saa kuvat, noi talvivanteet ei paljoa ostohaluja herätä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Löytyihän niistäkin pari kun tietokoneen syövereitä vähän kaivelin.Originally posted by Cell View PostMyyntikuvat olis kannattanu ottaa ne kesävanteet alla, jos semmoset kerran on. Pistää vaikka vaan toiselle puolelle paikalleen että saa kuvat, noi talvivanteet ei paljoa ostohaluja herätä.M6 E63
Comment
-
Muuhun en ota kantaa, mutta itsekkin kun noita e39 m5:sten hintoja seurasin niin ei siellä ollut kuin muutama kesän aikana mitkä oli noissa hinnoissa. Ja niissäkin oli sitten alustassa tai tekniikassa laitettavaa mihin rahaa olisi uponnut, tai sitten korkeat kilometrit. Muiden autojen hintakupla huomioiden, hinnat ovat oikealla tasolla.Originally posted by juho-85 View Post
Pari esimerkkiä: moni nettiautoa seuraava muistaakin ja on huomannut varmasti.
Kesällä oli monta e39 M5 myynnissä 15-17t euron hintaan. Nyt talvella milloin kyseisten autojen kysyntä on vähäisempää hinnat alkavat oikeastaan 20000 eurosta.M550d
Comment
-
Pahuksen bemari. Tuli ajettua sillä 20m (eli peruutettua ruudusta äidilleni valmiiksi). V8-purisi pehmeästi, takamus muisti kuskinpenkin nahan ja muutenkin oli tunnelma kuin kotona. Tässä on koko myyntitouhuun ja vaihdokkien hakemiseen sen verran ehtinyt kyllästymään (töissä kiire & stressiä muutenkin tarpeeksi), että ehkä pidänkin tuon bemun harrastevekottimena ja haen halvimman, uusimman ja vähiten ajetun euron mitä jollain 5-6k€:lla saa.
Kyllä. 2003 C5 1.8i - täältä tullaan! E46 - kohdataan sitten joskus myöhemmin..BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Fiksu päätös, mutta varoitan, valitsemasi polku on petollinen. Mulla on oma ja tuttavienkin tontit sekä tallit kohta täynnä säästämiäni helmiä, joiden rahallisen arvon en ole katsonut kuittaavan niiden käyttö-/harrastearvoa ja pitänyt ne myymisen sijaan itse. Ikävä fakta kuitenkin on, että 740 tarjoaa paljon enemmän autoa, kuin muutaman tonnin takia on järkevää pois myydä. Kahden auton pitäminen on muutenkin antoisaa, seiskan antimia osaa arvostaa aivan eri tavalla, kun istuu vähintään puolet vuodesta patalaiskan C5:n ratissa (joka on kyllä suoralla tiellä varsin mukava kulkine ja laadullisestikin mainettaan parempi), eivätkä käyttöautoa koettelevat talviset loskakelit, kylmäkäynnistykset pakkasaamuina tai päivittäisen käytön jäljet ja hirveää laukkaa kasvava kilometrisuorite tuota tuskaa, koska kyseessä on vain Citikka.Originally posted by Petteri75 View PostPahuksen bemari. Tuli ajettua sillä 20m (eli peruutettua ruudusta äidilleni valmiiksi). V8-purisi pehmeästi, takamus muisti kuskinpenkin nahan ja muutenkin oli tunnelma kuin kotona. Tässä on koko myyntitouhuun ja vaihdokkien hakemiseen sen verran ehtinyt kyllästymään (töissä kiire & stressiä muutenkin tarpeeksi), että ehkä pidänkin tuon bemun harrastevekottimena ja haen halvimman, uusimman ja vähiten ajetun euron mitä jollain 5-6k€:lla saa.
Kyllä. 2003 C5 1.8i - täältä tullaan! E46 - kohdataan sitten joskus myöhemmin..1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Saahan tuolla 6te E46 316:n Lähipiirissä muutama tuollanen on niin ei paljon huolettomampaa käyttöpeliä ainakaan ole. Kaverin 316:llakin niiden family on tässä muutamassa vuodessa reilu 100tkm ajanut ja perus huoltojen lisäksi ei mitään mainittavia vikoja.Originally posted by Petteri75 View PostPahuksen bemari. Tuli ajettua sillä 20m (eli peruutettua ruudusta äidilleni valmiiksi). V8-purisi pehmeästi, takamus muisti kuskinpenkin nahan ja muutenkin oli tunnelma kuin kotona. Tässä on koko myyntitouhuun ja vaihdokkien hakemiseen sen verran ehtinyt kyllästymään (töissä kiire & stressiä muutenkin tarpeeksi), että ehkä pidänkin tuon bemun harrastevekottimena ja haen halvimman, uusimman ja vähiten ajetun euron mitä jollain 5-6k€:lla saa.
Kyllä. 2003 C5 1.8i - täältä tullaan! E46 - kohdataan sitten joskus myöhemmin..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
<120tkm + 2002-2004 vuosimalli + CC+AC/AAC => joku muu kuin BMW, valitettavasti. Koska uuteen ei ole varaa, niin tähdätään sitten kohtuullisen vähän ajettuun.Originally posted by duuk View PostSaahan tuolla 6te E46 316:n Lähipiirissä muutama tuollanen on niin ei paljon huolettomampaa käyttöpeliä ainakaan ole. Kaverin 316:llakin niiden family on tässä muutamassa vuodessa reilu 100tkm ajanut ja perus huoltojen lisäksi ei mitään mainittavia vikoja.
Häviää tässä joka tapauksessa, totta kai tuo 740iA menisi tonnin-pari pienemmällä hinnalla, mutta mikä ihmeen idea siinä olisi enää? Saman tien voin lahjoittaa sen. Kuitenkin jonkinlainen harrastepeli on pakko hankkia, että saa pidettyä tuon toisen parkkiruudun itsellään ilman suurempia mukinoita taloyhtiön taholta. Jos joskus tulee tilaisuus vaihtaa se avo-bemariin tai -saabiin, niin sitten toimitaan. Nyt lähden heiluttamaan käteistukkua ympäri Suomen, Rovanniemeltä Vantaalle.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Hehe... hupaisa tarina, näinhän se menee.Originally posted by Petteri75 View PostPahuksen bemari. Tuli ajettua sillä 20m (eli peruutettua ruudusta äidilleni valmiiksi). V8-purisi pehmeästi, takamus muisti kuskinpenkin nahan ja muutenkin oli tunnelma kuin kotona. Tässä on koko myyntitouhuun ja vaihdokkien hakemiseen sen verran ehtinyt kyllästymään (töissä kiire & stressiä muutenkin tarpeeksi), että ehkä pidänkin tuon bemun harrastevekottimena ja haen halvimman, uusimman ja vähiten ajetun euron mitä jollain 5-6k€:lla saa.
Kyllä. 2003 C5 1.8i - täältä tullaan! E46 - kohdataan sitten joskus myöhemmin..
Itse en silti ostaisi C5:sta edes aseella uhattuna
.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
Comment