Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • r.w.
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2007
    • 2510
    • Länsirannikko

    Originally posted by Hemi View Post
    Aika lyhyeksi jäisi ko.ohjelma jos siinä esiteltäisiin vain autot joihin omistaja on omin pikku kätösin OIKEASTI tehnyt kaikki muutokset/työt? Rajanveto?
    Lisäpisteitähän tässä ohjelmassa ei jaeta omistajan tallissa viettämistä tunneista, vaan toteutuksesta=lopputuloksesta ja ihan riippumatta siitä kuka toteutuksen oikeasti on tehnyt.
    Kyllä minusta rajanveto on hyvinkin helppoa, viritettynä eli ts. rakennettuna autoa lienee paikallaan pitää jos ne muutokset on edes joku täysin ulkopuolinen taho omin pikku kätösin tehnyt. Tuollainen vähintäänkin puolivirallisen hovihankkijan palikoilla viritetty malli ei minusta ole yhtään sen enempää "rakennettu" kuin mikään Brabus, Alpina, Hartge, Nismo tai merkkiliikkeen asentamalla BMW Performance-lastulla varustettu 3-sarjalainen... Ihan hieno laite, mutta ei se kyllä tähän ohjelmaan kuulu.

    Jos vielä saivartelemaan ruvetaan, niin Roush Performance rakentaa yhtä vähän NASCAR-autoja kuin Lotus Engineering myy katuautoja...
    1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

    Comment

    • K2Ri
      BTCF Member
      • Oct 2007
      • 1829
      • London, UK & Germany

      Originally posted by peltone View Post
      Eikös toi roussi oo Ahosen Jannen auto?
      On. Viime syksynä osti tuon.
      sigpic
      BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

      Comment

      • suomas
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 597
        • Hämeenkyrö

        Kyllä oli yllättävä Batmanin valinta Mustang Ulkonäkö merkitsee ilmeisesti kuitenkin eniten tässä ohjelma sapluunassa :( Tuntuu olevan noi parannus ehdotukset kertakerran jälkeen samaa kauraa, Takapäälle tekisin jotain, aliohjaa ja hyvin sutii Tiedä sit minkälainen Salo on ollut kaiken kaikkiaan autojen kehittäjänä urallaan?
        Benareilua vuodesta 1998..

        Comment

        • BimmerM
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 1137
          • Kemi

          Kallis oli Musse! Kaverihan oli tehnyt pitkän uran putkialalla ja nyt myynyt firman josta saanut hieman rahaa. Itelle tuli vaan sellainen ajatus että sälli oli vaan vanhoilla päivillä halunnut mustangin ja joku autojobbari oli ehdottanut sitten tietenkin rahamiehelle että tämmöinen Roush olisi tarjolla. Kaverihan sanoi että 110 tuhatta mennyt rahaa tuohon musseen. Paljonkohan lienee vetänyt välittäjä välistä kun ruotsista esim. saa tuollaisen Roushin 35 tonniin click :think Aikamoinen summa Mustangiin, kun tuolla rahalla saa jo vaikka mitä oikeita autojakin!

          Tästähän voi jokainen katsoa mitä tuollainen musse maksaa uutena.. Jos auto maksaa uutena 15000 euroa niin jokainen voi kuvitella että minkä laatuisesta autosta on kyse. Ite olen muutamassa uudessa mustangissa istunut ja täytyy sanoa että onhan mondeossakin enemmän laadun tuntua kun tuossa Jos välttämättä tuollaisen mussen haluaa niin ehdoton valinta olis saleen, tässäpä vaikka saksasta yksi esimerkki. Omaan silmään tuo saleen on ehkä hienoin versio näistä ensimmäisistä uusi koppaisista mustangeista.

          Porsche taas lämmittää aina sydäntä ja oli makia tämäkin 993 Joskus vielä itellekin tuollainen..
          Last edited by BimmerM; 25-03-2011, 02:53.

          Comment

          • TFV
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 3080
            • Nurmijärvi

            Mä kun luulin, että Ahonen olisi ollut enämpi mäki kuin putkimiehiä.
            E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

            Comment

            • K2Ri
              BTCF Member
              • Oct 2007
              • 1829
              • London, UK & Germany

              Siis käsittääkseni tuo putkimies on nykyään joku autojobbari, joka oli tuonut tuon Mustangin "uutena" vuonna 2007 Suomeen. Vuoden päivät oli ollut Suomessa ennen kuin sai kilpiin. Viime syksynä, tuon ohjelman teon jälkeen, Ahonen osti sen tuolta putkimieheltä. Vaihdossa antoi Q7:nsa ja rahaa vaihtui myöskin johonkin suuntaan.
              sigpic
              BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

              Comment

              • Exorcist
                Wax on - Wax off
                • Dec 2004
                • 1806
                • Riihimäki

                Originally posted by BimmerM View Post
                ..
                Se on käytetyillä ja uusilla hinta erikseen. Siihen kun liipasee uuden GT:n pohjille 30k, Roushilta tuo perus Stage3 kitti ilman optioita on +21k, lisää asennuksen ja muutaman turhan tingeltangelin, työntää auton konttiin ja Suomessa kilpien väliin niin ei se kovin kaukana enää noista hinnoista ole.
                Sinällään tosin aivan sama, kukin tyylillään.

                Comment

                • BimmerM
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2004
                  • 1137
                  • Kemi

                  Originally posted by K2Ri View Post
                  Siis käsittääkseni tuo putkimies on nykyään joku autojobbari, joka oli tuonut tuon Mustangin "uutena" vuonna 2007 Suomeen. Vuoden päivät oli ollut Suomessa ennen kuin sai kilpiin. Viime syksynä, tuon ohjelman teon jälkeen, Ahonen osti sen tuolta putkimieheltä. Vaihdossa antoi Q7:nsa ja rahaa vaihtui myöskin johonkin suuntaan.
                  Jaahas jaahas :think mutta eikös se Ahosen auto ollut juuri tuo 427r ja tämähän oli tuollainen stage3 jotka on kaksi eri autoa..

                  Originally posted by Exorcist View Post
                  Se on käytetyillä ja uusilla hinta erikseen. Siihen kun liipasee uuden GT:n pohjille 30k, Roushilta tuo perus Stage3 kitti ilman optioita on +21k, lisää asennuksen ja muutaman turhan tingeltangelin, työntää auton konttiin ja Suomessa kilpien väliin niin ei se kovin kaukana enää noista hinnoista ole.
                  Sinällään tosin aivan sama, kukin tyylillään.
                  Täytyy olla henkeen ja vereen kyllä mustangi miehiä
                  Last edited by BimmerM; 24-03-2011, 20:11.

                  Comment

                  • Rankka Ankka
                    Bimmer Rookie
                    • May 2007
                    • 157
                    • MYRSKYLÄ

                    Sen voin sanoa, että ei sillä mustangin omistajalla rahasta ole pula ollut. Osti 2:delle pojallee subaru sti:t ku täytti 18
                    sigpic

                    Comment

                    • Bmw Master
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 13155
                      • Kokomo

                      Mikä noissa Musseissa maksaa? Saksassa 30k€, Suomessa 60k€? Ei kai veroja noin paljon tule?

                      Comment

                      • BimmerM
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2004
                        • 1137
                        • Kemi

                        Originally posted by Bmw Master View Post
                        Mikä noissa Musseissa maksaa? Saksassa 30k€, Suomessa 60k€? Ei kai veroja noin paljon tule?
                        Kauppahan se on mikä kannattaa

                        Pakasta vedetty uusi V8 GT Mustang maksaa 21140€ jenkeissä tämän päivän kurssilla ja 3000€ sieltä tulee auto kun auto suomeen. Tampereen autocenter myy uusia samoja V8 GT hintaan 66 990 € + 600 € toimituskulut. Täytyyhän tuossa olla melkoisesti ilmaa jossakin välissä vaikka kuinka menisi kuluja rekisteröintiin..

                        Comment

                        • Remotion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 15229
                          • Ajamisen Iloa

                          Originally posted by Hammu View Post
                          Kiitos Hammu.
                          Z3 coupé individual

                          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                          Comment

                          • Robi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2002
                            • 7606
                            • Vantaa

                            Originally posted by BimmerM View Post
                            Kauppahan se on mikä kannattaa

                            Pakasta vedetty uusi V8 GT Mustang maksaa 21140€ jenkeissä tämän päivän kurssilla ja 3000€ sieltä tulee auto kun auto suomeen. Tampereen autocenter myy uusia samoja V8 GT hintaan 66 990 € + 600 € toimituskulut. Täytyyhän tuossa olla melkoisesti ilmaa jossakin välissä vaikka kuinka menisi kuluja rekisteröintiin..
                            Autovero käsittääkseni 1,5 kertaisena kun on iso ja tehokas kone. Kaikki lasit joutuu vaihtamaan, valot joutuu vaihtamaan ja siihen kaikki muu typerä mitä noihin joutuu vaihtamaan niin ei puhuta ihan pikkurahoista joilla tommoisen saa suomessa kilpiin.
                            Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
                            Tiedustelut priva tai 0452210069

                            Current
                            E61 530d
                            E39 530d
                            E39 520iA
                            E46 330xd
                            E28 528i

                            Comment

                            • Muumi
                              BTCF Member
                              • Oct 2002
                              • 1702
                              • Rovaniemi

                              Originally posted by BimmerM View Post
                              Kauppahan se on mikä kannattaa

                              Pakasta vedetty uusi V8 GT Mustang maksaa 21140€ jenkeissä tämän päivän kurssilla ja 3000€ sieltä tulee auto kun auto suomeen. Tampereen autocenter myy uusia samoja V8 GT hintaan 66 990 € + 600 € toimituskulut. Täytyyhän tuossa olla melkoisesti ilmaa jossakin välissä vaikka kuinka menisi kuluja rekisteröintiin..
                              Ja jos sama raha ois hakattu bemariin, se olis hienoa. Mutta että ameriikan taunukseen, se on tyhmää...
                              Ostaahan jotku idiootit esim. yli sadantonnin bemareita uutena joista saa myydessä viiskytätonnia. Sekö ei ole tyhmää?

                              Meneehän vanhaan perus E30 lintan "virittelyyn" helposti useampi kymppitonni, niin miksei uuteen musseen?

                              anteeksi, tors ta i känni
                              E24 635csi

                              Comment

                              • Heku
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2005
                                • 469
                                • Kuopio

                                Originally posted by BimmerM View Post
                                Jaahas jaahas :think mutta eikös se Ahosen auto ollut juuri tuo 427r ja tämähän oli tuollainen stage3 jotka on kaksi eri autoa..



                                Täytyy olla henkeen ja vereen kyllä mustangi miehiä
                                On tuo kyseinen yksilö nykyisin Ahosella.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎