Originally posted by Gemmi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostTuosta: http://www.nettimoto.com/suzuki/sv/1144601 Ei ole minun.
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostToi olis kans yks vaihtoehto, mut mietityttää vaan onko tossa sama homma kun v-moottorisissa yleensä= keuliessä jää etummainen sylinteri ilman voitelua.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNo ei toi ongelma kyllä oo kiinni konekonstruktiosta. Pikemminkin voitelujärjestelmästä. Kuivasumpulla ei paljon keulimiset haittaa
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostSehän se. Täytyy vaan tarkkaan funtsia mikä on omaan käyttöön se paras vaihtoehto, mutta matkamopo se ei ainakaan ole. Customilla tuli aikoinaan piikkikortti ajettua ja ei istunu sit räpylään mitenkään.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNo ei toi ongelma kyllä oo kiinni konekonstruktiosta. Pikemminkin voitelujärjestelmästä. Kuivasumpulla ei paljon keulimiset haittaaE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Nyt löyty silmää miellyttävä mopedi http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1148998
Ei oo hirveesti missään vastaan tullu että tommosesta olis kone kosahtanu tai muutakaan pahaa sanottavaa, mut kokemuksista saa aina kertoo. Tullu vaa tyhmä olo kysellä mp hommia autofoorumilla, mut minkäs teet.
Nyt sit vaan joku äkkiä ostaan bemmi lähes osien hinnalla pois(tinki vraa löytyy).
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTämä: http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1133614 Ei myöskään ole minun kuten ei seuraavatkaan mahd. ehdottamani koska oma mopo ei ole myytävänä. 2500 € jos on rajana niin lähelle 2000-mallia SV:tä löytyy, -95 alkaen saa sitten isompia.
Sradeja kannattaa kyl katella. Kivan pirtsakka peli. Tuli ite ajeltuun moisella vajaa 10 000 km.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNe ovat kyllä hauskoja, mutta samalla äärimmäisen turhauttavia laitteita ajaa jossain muualla kuin radalla. Helvetilliset tärinät, kisaisemmat koneet eivät oikein tykkäää pintakaasulla ajelusta, normaalisti noila ei pysty ajamaan ollenkaan ja pyörä ei oikeastaan koskaan pääse oikeuksiinsa. Sitten jos eksyt sillä maantielle, alkaa polkupyöräkin tuntua mukavalta matkantekovälineeltä. Syheröllä radalla tommoset on sairaan hauskoja, mutta tavalliset kantatietkin ovat aivan liian suoria, että noiden ajo-ominaisuuksista pääsisi nauttimaan. KTM Duke II oli jo semmonen peli, että mikroautoradalla sillä ajaminen oli hauskaa, kaikki muu tylsää.
Tonnista Z-kawaa voin kyllä suositella. Kannattaa ainakin käydä koeajamassa. Aprilian Factory R tuonoja näyttäis kans olevan vähän väliä aika sopivaan hintaan jos semmosen haluaa. Kaverin S4R Monsteri on kans ihan kiva peli. Itse ehkä katselisin S2R mallia, niin ei olis syylärit rumentamassa mopoa
Mulla on ainakin seuraavia ollu, kaikkian en taida enää muistaa.
KTM super duke
Ducati 900SS/1000SS
Ducati 750SS
KTM Duke II
Kawasaki ZX-9R
Honda XR400r
Yamaha WR450
Honda CR 250
Kawasaki GPZ500R
KTM GS250
KTM GS350
ja kasa jotain kevareita...
Kuin sattuikin, mulla on jokavuotinen pyöräkuume taas pahimmillaan ja vaihtoehdoiksi valikoitunut just toi Z1000 Kawa tai KTM Superduke 990 (R?), sikäli mikäli kauppaan asti lähden ja pääsen.
Mulla on aikanaan ollut kevareita ja jokunen kyykky, mutta nyt en kaipaa kyykkyä, vaan pystympää nakua. Itse asiassa kaipaan jollain tavalla sitä V-koneen löysää rähinää/meteliä, minkä takia toi Superduke ilmesty mukaan harkintaan.
Kuitenkin, nyt jo perheellisenä miehenä pitäis miettiä sitä matkustajan mukavuutta, edes hieman, eikä vissiin Superduken R-versio ainakaan siinä toimi millään tavalla(?), mutta onko matkustajakokemuksia (siis matkustajan näkövinkkelistä) tosta normidukesta? Toisaalta, ei se Z1000 ole vissiin matkustajalle yhtään sen mukavampi, ainakaan siitä istuimesta päätellen.
Toinen asia mitä rupesin miettimään, onko Superduke oikeasti pitkässä matkassa raskas/vaikea ajettava? Luultavasti kuitenkin aika paljon tulis kilometrejä ajettua maanteillä, joten todella epämiellyttävä pyörä ei oikein sovi.
Mene ja tiedä nyt näistä, molempien design miellyttää ja molemmissa omat hyvät puolensa, mutta vaikea on päättää
Comment
-
-
Originally posted by bayern View PostKuin sattuikin, mulla on jokavuotinen pyöräkuume taas pahimmillaan ja vaihtoehdoiksi valikoitunut just toi Z1000 Kawa tai KTM Superduke 990 (R?), sikäli mikäli kauppaan asti lähden ja pääsen.
Mulla on aikanaan ollut kevareita ja jokunen kyykky, mutta nyt en kaipaa kyykkyä, vaan pystympää nakua. Itse asiassa kaipaan jollain tavalla sitä V-koneen löysää rähinää/meteliä, minkä takia toi Superduke ilmesty mukaan harkintaan.
Kuitenkin, nyt jo perheellisenä miehenä pitäis miettiä sitä matkustajan mukavuutta, edes hieman, eikä vissiin Superduken R-versio ainakaan siinä toimi millään tavalla(?), mutta onko matkustajakokemuksia (siis matkustajan näkövinkkelistä) tosta normidukesta? Toisaalta, ei se Z1000 ole vissiin matkustajalle yhtään sen mukavampi, ainakaan siitä istuimesta päätellen.
Toinen asia mitä rupesin miettimään, onko Superduke oikeasti pitkässä matkassa raskas/vaikea ajettava? Luultavasti kuitenkin aika paljon tulis kilometrejä ajettua maanteillä, joten todella epämiellyttävä pyörä ei oikein sovi.
Mene ja tiedä nyt näistä, molempien design miellyttää ja molemmissa omat hyvät puolensa, mutta vaikea on päättää
Ajeltua on tullut myös superdukella ja onhan toi duke v-koneensa ansiosta aivan huikea laite. Jarrut on hyvät ja vääntö on jotain aivan uskomatonta. Jotain kai kertoo se että lähtee 80-100 vauhdista vielä vitosella kuivalla asfaltilla jarrua vasten piirtään viivaa.
1000 zetalla sain saman tehtyä tuskaisesti juuri ja juuri 3 vaihteella.
zetassa nimenomaan on hyvä tuo takapenkki/jalkatappien korkeus matkustajalle. Näin ainakin kyydissä olleet ovat sanoneet. Penkissä pysyy helposti ja jalat ei nyt ainakaan millään 170 cm ole liian koukussa. Omaa silmää zeta ehkä miellyttää hiukan enemmän ja onhan toi duke myöskin vähän kalliimpi. Niin ja lisätään nyt vielä että oma 1000 zeta oli -04 mallinen ja toi duke millä ajelin oli joko vm 06 tai 07.F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
-
Originally posted by bayern View PostKuin sattuikin, mulla on jokavuotinen pyöräkuume taas pahimmillaan ja vaihtoehdoiksi valikoitunut just toi Z1000 Kawa tai KTM Superduke 990 (R?), sikäli mikäli kauppaan asti lähden ja pääsen.
Mulla on aikanaan ollut kevareita ja jokunen kyykky, mutta nyt en kaipaa kyykkyä, vaan pystympää nakua. Itse asiassa kaipaan jollain tavalla sitä V-koneen löysää rähinää/meteliä, minkä takia toi Superduke ilmesty mukaan harkintaan.
Kuitenkin, nyt jo perheellisenä miehenä pitäis miettiä sitä matkustajan mukavuutta, edes hieman, eikä vissiin Superduken R-versio ainakaan siinä toimi millään tavalla(?), mutta onko matkustajakokemuksia (siis matkustajan näkövinkkelistä) tosta normidukesta? Toisaalta, ei se Z1000 ole vissiin matkustajalle yhtään sen mukavampi, ainakaan siitä istuimesta päätellen.
Toinen asia mitä rupesin miettimään, onko Superduke oikeasti pitkässä matkassa raskas/vaikea ajettava? Luultavasti kuitenkin aika paljon tulis kilometrejä ajettua maanteillä, joten todella epämiellyttävä pyörä ei oikein sovi.
Mene ja tiedä nyt näistä, molempien design miellyttää ja molemmissa omat hyvät puolensa, mutta vaikea on päättääVOOORT
K7 gsx-r 1000 rata
Comment
-
-
Duke on paska kaks päällä jos kyytiläinen on saman mittanen. Vaimon kanssa pikku lenkki tuli heitettyä. Satula viettää kuskia kohden ja kun matkustaja on samalla korkeudella kolisee kypärät ikävästi yhteen. Zeta on varmasti tässä suhteessa paljon parempi. Lisäksi kotarin pitkät joustot saa perän painumaan aika kasaan kaks päällä, vaikkei rouva mikään tonnikeiju olekkaan. Zetan alusta on taas aika napakka ja siinä kytiläinen ei varmasti haittaa yhtä paljon. Lisäksi zetan painopiste on alempana, mikä sekin helpottaa kaks päällä ajamista.
Mua se ei juuri kiinnosta. Inhoan kaks päällä reissaamista ja maantieajoa muutenkin yli kaiken. Nuorempana tuli reissuja tehtyä kaks päälläkin, mutta on se semmosta raastimella runkkaamista. Kaikki ajamisen ilo katoaa, kun ajo-ominaisuudet katoaa täysin kytiläisen mukaan ottamisen takia. Lisäksi saa nyrkkiä kylkeen koko ajan Sitten taas ne mopot jotka ovat hyviä kaksi päällä eivät tosiaan oo mua varten.
En tiedä kannattaako R-dukea ostaa. En oo semmosella ajanut ja hyvä niin. Ei tuu ainakaan kuume vaihtaa. Ohjausiskarin saa jälkeenpäin ja vaikkei tossa omassa radiaalijarruja ookkaan, niin silti se kyllä pysähtyy hyvin. Se on sanottava, että ärrä näyttää hyvältä Ehkä ärrän hinnalla ostaisin kuitenkin hypermotard ducatin.
Tässä olis jollekin edullinen ja kiva kyykky:
RSV1000R -04 aj.2300km ja hinta 7ke. Vaikkei factory-R olekkaan niin varmasti ihan menevä laite.
Edit:
'Mitä dukella ajoon tulee niin kaikki vauhdit alle 120km/h on ihan ok. Kyllä toikin sen verran pinaa, ettei sitä tuuli kovin pahasti riepottele. Ei se tosin oo katettu, ja korkeellahan siinä istutaan joten jotain se vaikuttaa aina. Ehkä kannattaa katsella jotain muuta jos maantietaipaleet ja rautaperseajot on mielessä. Toi mopo on oikeasti omimmillaan, mitä enemän se saa sikaa. On noilla silti jengi reissannu ympäri eurooppaa. Voisin mäkin ehkä kärvistellä päivän atobahnia jos palkkiona olis alppien syheröt tiet. paluumatkan vois hoitaa lentokoneella ja hoitaa maantierahtima mopon suomeen Tai niin ku kaveri teki. Laitto mopon pakuun, ajo sillä alpeille ja ajeli siellä viikon.Last edited by Juppe; 14-06-2011, 23:47.
Comment
-
Comment