Originally posted by Gemmi
View Post
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ajelin 600 Zetorilla muutaman kesän ja hyvinhän se toimi. Huollot vaan ajallaan ja hyvin kesti, todella huoleton peli. Piiitkä miinus tuossa on tietenkin tehon puute. Koko ajan piti vinguttaa kaikki pelissä jos halusi liikkua vähänkään rivakammin. Hermostuttavaa touhua minun mielestä. Lisäksi japsilaitteessa on sellainen corolla-fiilis: Täysin fiiliksetön kapine - vaikka siis mitään varsinaista vikaa ei olekaan. Myin keksinnön keväällä pois ja nyt on sitten jokin alkaen litrainen euronaku kiikarissa, jos vaikka syssymmällä saisi hankittua.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
K53 R 1200 R
Triumph Daytona 955i
-
Tykkäsin kovasti. Sopii ihan kaikkeen, jos kohta kaupungissa on vähän kankea. Mutkateillekin taipuu kun taivuttaa, eli vaatii vain hiukan enemmän ajamista kuin monet muut pyörät. Kustomiksi helvetin hyvät jarrut ja moottori on vakionakin aivan uskomattoman hieno. Vääntöä ja voimaa piisaa. Yhden pidemmän reissun tuolla tein, eikä ongelmia. Ajoin vajaassa kesässä n. 10tkm. Yhä edelleen jos ostaisin kustomin, niin tuo olisi ehkä se varteenotettavin vaihtoehto. Lähinnä vaihdoin pois, kun ei enää jalat edellä eteneminen innostanutkaan. Ainoa huono puoli oli ehkä ylläpidon kalleus. Huollot 6tkm välein ja takarenkaat (240) kalliita ja kuluvaisia.Originally posted by Dark angel View PostMitäs itse tykkäsit ajokista? Jaksaako ajella pitempää matkaa vain pelkästään kapunki cruisailua?
Tarkempaa stooria: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin...;f=28;t=100922
Tällainen yksilö: http://personal.inet.fi/viihde/ajpag...r_07_04_09.JPGLast edited by Tenox; 15-06-2011, 03:32.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
Mittarissa 2300km. 04-05 Milleissä kun oli sellaista vikaa, että nollasi matkamittarin joissain tilanteissa. En väitä että tässä yksilössä olisi niin käynyt, mutta huolto- ym. historia kannattaa noista selvittää. Itse ajelin tovin 06 mallisella ja onhan nuo upeita pyöriä. Ei vaan sovi kyykky meikäläiselle.Originally posted by Juppe View PostTässä olis jollekin edullinen ja kiva kyykky:
RSV1000R -04 aj.2300km ja hinta 7ke. Vaikkei factory-R olekkaan niin varmasti ihan menevä laite.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
Juu, toi oli tiedossa. Akun vaihto väärin tehtynä sai ton ainakin aikaan. Tommoset kilsat nyt pystyy kuitenkin melko suurella varmudella varmentamaan. Katselee renkaiden päivämäärät, tutkii jarrupalat jne. Ei pitäis uudesta juuri erota. Samalla tohon vois kysästä sitä uudempaa 06 mallin mittaria, niin pääsis siitäkin vaivasta.Last edited by Juppe; 15-06-2011, 09:44.
Comment
-
-
Suzukin B-king:iä käyny kokeilemassa?, kuvissa ja livenä vaikuttais ihan asialliselta kamppeelta 2päällä ajeluunkin. Jos toi z1000 on mitoiltaa edes lähelle ton 750:sen kanssa nii itse en menis kyytiin ellei olis aivan pakko. Sen verran ilkeeltä jakkaralta/asennolta näyttää matkustajalle. Eikä siinäkään se matkustajanjakkara ole hirveesti korkeemmalla kun kuskinjakkara.Originally posted by bayern View PostKuin sattuikin, mulla on jokavuotinen pyöräkuume taas pahimmillaan ja vaihtoehdoiksi valikoitunut just toi Z1000 Kawa tai KTM Superduke 990 (R?), sikäli mikäli kauppaan asti lähden ja pääsen.
Mulla on aikanaan ollut kevareita ja jokunen kyykky, mutta nyt en kaipaa kyykkyä, vaan pystympää nakua. Itse asiassa kaipaan jollain tavalla sitä V-koneen löysää rähinää/meteliä, minkä takia toi Superduke ilmesty mukaan harkintaan.
Kuitenkin, nyt jo perheellisenä miehenä pitäis miettiä sitä matkustajan mukavuutta, edes hieman, eikä vissiin Superduken R-versio ainakaan siinä toimi millään tavalla(?), mutta onko matkustajakokemuksia (siis matkustajan näkövinkkelistä) tosta normidukesta? Toisaalta, ei se Z1000 ole vissiin matkustajalle yhtään sen mukavampi, ainakaan siitä istuimesta päätellen.
Toinen asia mitä rupesin miettimään, onko Superduke oikeasti pitkässä matkassa raskas/vaikea ajettava? Luultavasti kuitenkin aika paljon tulis kilometrejä ajettua maanteillä, joten todella epämiellyttävä pyörä ei oikein sovi.
Mene ja tiedä nyt näistä, molempien design miellyttää ja molemmissa omat hyvät puolensa, mutta vaikea on päättää
Comment
-
Originally posted by Eetu View PostUskaltaako ostaa ensimmäiseksi pyöräksi minkälaisen kyykyn?
Minulta löytys ekaksi pyöräksi käyvä laite ja kuitenkin sen verran vonkua, että ei heti tympäänny.Itse en ole tympääntynyt vaan on saatanan kova avo kuume päällä.
http://www.nettimoto.com/yamaha/fz6-n/1122626
E39 M5
Comment
-
Originally posted by Paabo View PostMinulta löytys ekaksi pyöräksi käyvä laite ja kuitenkin sen verran vonkua, että ei heti tympäänny.Itse en ole tympääntynyt vaan on saatanan kova avo kuume päällä.
http://www.nettimoto.com/yamaha/fz6-n/1122626
Ihan siisti peli, mutta ei oikein minun juttuni..
Yzf-r1 olisi hieno laite, mutta uskaltaakohan kuristettunakaan hommata ekaksi pyöräksi?
Comment
-
Joossei sul oo mitään ajokokemusta ni kandee jättää tonniset sikseen. Ne potkii jo sen verta et ei välttämättä tiellä pysy.. Raanaa kun noilla on vaikee olla kääntämättä..

Comment
-
Tuollaisen kuristaminen 25kW:ksi on rienausta. Jokainen tonninen kyykky tuottaa tuon tehon jo luokkaa 3000 rpm kierroksilla, jolloin kierrosalueesta seuraavat 10000 ovat hyödyttömiä.Originally posted by Eetu View Post
Yzf-r1 olisi hieno laite, mutta uskaltaakohan kuristettunakaan hommata ekaksi pyöräksi?
Comment
-
Ja kesän jälkeen ajattelet miten hengetön tuo on ja rupeat katselemaan niitä tonnisiaOriginally posted by Eetu View PostTäytyy varmaankin joku edullinen 600cc kyykky hommata ekaksi pyöräksi..
Mikähän olisi hyvä?
Jos päässä tervettä järkeä ja sen verta kroppaa että pystyt hallitsemaan kilosen niin kyllä se ensipyöränäkin menee.
Ja mitä kuristamiseen,jos ajelet ihmisiksi niin voit huoletta ajaa täysitehoisella vaikka sulla vasta pikku-A olisikin.W208
W638
E36
Comment
-
-
Mikä on budjetti?Originally posted by Eetu View PostTäytyy varmaankin joku edullinen 600cc kyykky hommata ekaksi pyöräksi..
Mikähän olisi hyvä?
Edit: tänään tuli ajeltuun kaverin Super Dukella. Piru et on brutaali vekotin ;DE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment


Comment