Eipä ole Michelinin Pilot Roadit ikinä lipsuneet..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tenox View PostEipä ole Michelinin Pilot Roadit ikinä lipsuneet..
Tos aikasemmin joku Z6sia kehui, itellä taas päinvastasia kokemuksia, yhtään kovemmalla käytöllä pinta irtoaa kämmenen kokosina paloina
Comment
-
-
Heitetäänpä kysymys vaikkei kukaan tätä varmaan talvella luekaan eikä suoranaisesti liity ees moottoripyöriin
Eli tuossa alkais mönkijäprokkis oleen pikkuhiljaa testikunnossa (Kiinanmönkijään istutettiin kawasakin kone)
Bensalinja on 10mm mutta mistä hitosta keksis letkujen väliin tulevan "yleismallin" bensahanan noin 9mm-11mm letkulähdöillä?
7mm hana isoin mitä löydetty, tankkiinkin isonnettu lähtö tuolle 10mm letkulle niin ei nyt viittis sen hanan takia alkaa linjaa "kuristamaan.
Nettikauppoja selattu tuloksetta tai sitten ei vaan osaa. Paikalliset motoliikkeet nostaa kädet pystyyn jne....
Jos on vinkkejä niin heittäkää ilmoille. ajattelin että täältä mopotopikista paras kysellä.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by Miku View PostHeitetäänpä kysymys vaikkei kukaan tätä varmaan talvella luekaan eikä suoranaisesti liity ees moottoripyöriin
Eli tuossa alkais mönkijäprokkis oleen pikkuhiljaa testikunnossa (Kiinanmönkijään istutettiin kawasakin kone)
Bensalinja on 10mm mutta mistä hitosta keksis letkujen väliin tulevan "yleismallin" bensahanan noin 9mm-11mm letkulähdöillä?
7mm hana isoin mitä löydetty, tankkiinkin isonnettu lähtö tuolle 10mm letkulle niin ei nyt viittis sen hanan takia alkaa linjaa "kuristamaan.
Nettikauppoja selattu tuloksetta tai sitten ei vaan osaa. Paikalliset motoliikkeet nostaa kädet pystyyn jne....
Jos on vinkkejä niin heittäkää ilmoille. ajattelin että täältä mopotopikista paras kysellä.
Mutta asiaan, ne yleismallin ruohonleikkurin muoviset bensahanat taitaa olla justiin noita 7mm lähdöillä olevia...
Mutta astelepa johonkin LVI tarvikkeita myyvään kauppaan ja pyydät sieltä 10mm kuulahanan ja siihen molempiin päihin kierteellä olevat letkuliittimet.
Eli tyyliin:
Ja sille 2kpl kaveriksi näitä:
Last edited by sassi; 09-12-2011, 14:13.--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Nostellaas kevään alun kunniaksi tätäkin ylös...
Oliskohan kellään kokemusta KTM 690 Duke III -08 supermotosta??
10tkm ajettu olis tulossa Busaan vaihdossa ja tarttis saada kokemuksia...
Yleistä tietoa, vikoja jne...
Onko näissä mitään männänvaihtoväliä niinku noissa 450cc-500cc enskamotoissa tuppaa olemaan ???G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostOnko näissä mitään männänvaihtoväliä niinku noissa 450cc-500cc enskamotoissa tuppaa olemaan ???
Comment
-
-
Originally posted by -dq- View PostEi varsinaisesti, oliko Motorrad vai mikä saksalainen mp-lehti kun ajoi 690 SM:llä 50 tkm kestotestin (samalla moottorilla), kone oli aukaistaessa vielä ihan ajettavassa kunnossa.
http://matkaendurot.net/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=6940G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostEikö valmistajakaan ole antanut suositusta/aika tai km-rajaa männänvaihdolle??
Soittelin KTM huoltoon Lpr Urheilu Koskimieheen ja siellä eivät ainakaan löytäneet mitään suosituksia kys. pyörän männänvaihtoon... Ihan pelkät normihuollot riittää niinkuin muissakin pyörissä...
Kokemuksia kys. pyörästä otetaan edelleen mielellään vastaan !!G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
690:n LC4 moottorin kestosta olen itsekin lueskellut, mutta ilmeisesti aika huoletonna saa olla. Ulkomaan eläjät ovat ajelleet reilusti yli 50tkm ilman murheita.
Muutamilla on mennyt imunokan seuraajarullan laakeri (joka oli tyyppivika vanhemmassa LC4:ssa), johtuen ilmeisesti huonolaatuisesta öljystä tai liian pitkästä öljynvaihtovälistä. 2010 malliin on tehty jotain muutoksia kannen voitelun suhteen, mutta en karsastaisi noita vanhempiakaan, kunhan huollot on tehty ajallaan ja kunnollisilla öljyillä.
Huoltoväli on 5000km, mutta itse olen tehnyt 2500km vielä ylimääräisen öljynvaihdon, kun sitä ei tuossa moottorissa ole kuin vähän reilu 2 litraa, kustannus on olematon.
Ja valmistajan öljyn laatuluokituksesta kannattaa pitää kiinni, sen olen noiden kotareiden kanssa havainnut. (Edellisestä 640:stä porsi kampiakselin laakeri, edellinen omistaja oli ajellut jollakin mineraaliöljyllä)
Nykyisen 690 enduron (vm. 2008) ostin 4400km ajettuna, nyt 14tkm eikä ole ollut murheita.
Eli jos mopo on huollettu asianmukaisesti, ei 690:n moottorin kanssa ole odotettavissa murheita.--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by sassi View Post690:n LC4 moottorin kestosta olen itsekin lueskellut, mutta ilmeisesti aika huoletonna saa olla. Ulkomaan eläjät ovat ajelleet reilusti yli 50tkm ilman murheita.
Muutamilla on mennyt imunokan seuraajarullan laakeri (joka oli tyyppivika vanhemmassa LC4:ssa), johtuen ilmeisesti huonolaatuisesta öljystä tai liian pitkästä öljynvaihtovälistä. 2010 malliin on tehty jotain muutoksia kannen voitelun suhteen, mutta en karsastaisi noita vanhempiakaan, kunhan huollot on tehty ajallaan ja kunnollisilla öljyillä.
Huoltoväli on 5000km, mutta itse olen tehnyt 2500km vielä ylimääräisen öljynvaihdon, kun sitä ei tuossa moottorissa ole kuin vähän reilu 2 litraa, kustannus on olematon.
Ja valmistajan öljyn laatuluokituksesta kannattaa pitää kiinni, sen olen noiden kotareiden kanssa havainnut. (Edellisestä 640:stä porsi kampiakselin laakeri, edellinen omistaja oli ajellut jollakin mineraaliöljyllä)
Nykyisen 690 enduron (vm. 2008) ostin 4400km ajettuna, nyt 14tkm eikä ole ollut murheita.
Eli jos mopo on huollettu asianmukaisesti, ei 690:n moottorin kanssa ole odotettavissa murheita.G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Yhden kesän 690 Enduro R:n perässä ajaneena voin vakuuttaa että tehopuoli on ko. mopossa kunnossa. Meinaan kivee tuli kokoajan.
Enskapuolella yksi halutuimmista allround-mopoista.
Tietoa löytyy kurapyöräwikistä.
- - -
Tarpeeksi voimaa murskata kiviä, tarpeeksi herkkyyttä murskata perhosia.
Comment
-
-
690 kotari
Itsellä oli 11" vuosimallin 690 enduro r uudesta 5 tkm. asti ja siinä ajassa kerkesi mennä johtosarja puhki ja suli yhdeksi möntiksi, johtuen johtojen huonosta laadusta ja heikosta eristyksestä . Samoiten ajovalon takaa oli osa johdoista hankautunut jo puhki, joten kannattaa tarkistaa johdotukset käytettyä 690 kotaria ostaessa.E30
Comment
-
Comment