Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottoripyöristä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jube
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 9636
    • ...

    Yamaha alkaa kiinnostamaan päiväpäivältä enemmän, sen lisäksi että omaa tehokkaimman moottorin niin 5000€ hintaluokassa on jo nyt valinnanvaraa eli uskon että 2-3kk kuluttua saa ostaa 4000-4500€ :think

    1-kilpiset Hondat alkaa sitten jo seiskalla:


    Jäisi mukavasti "rakentelu rahaa" jos päätyisi Yamahaan
    Ps. Olisiko jollakulla foorumilaisella em. Yamaha tai Honda koeajettavaksi? Elokuun ensimmäisellä ja toisella viikolla kierrellään Suomea...
    Last edited by Jube; 25-07-2014, 21:50.
    Näillä mennään:
    Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
    BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
    BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
    BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
    MB c124 230CE -90 "Badboy"
    MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

    Comment

    • väiski525
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2010
      • 2572
      • Vantaa

      50km takana dragstarilla. Nooh, suoraa tietä ihan kiva ajella ja laulaa samalla "born to be wild" biisiä. Kaupungissa pirun raskas ja hitaissa vauhdeissa muutenkin (300kg) mutta maantiellä menee ku juna. Jousitus on kuin ajaisi ilmassa, ei tunnu tien heitot niinku zetassa

      Hirvee meteli lähtee suorilla putkilla ja tärisee nii saatanasti. Onneksi ei ole oma
      - F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22

      - MB s205 220cdi -15
      - Volvo s80 2.5t -07
      - mb s211 280cdi -08
      - e46 320i -03
      - e36 323i M-Sport tori-coupe -97
      - e46 320d Individual "m-sport" -04
      - e39 525i -01

      Comment

      • Petteri80
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2004
        • 578
        • Joensuu

        Originally posted by Jube View Post
        Palaan vielä FZ1-N malliin, mikä siitä tekee muita mainitsemiani huonomman?
        Vakiona tehokkain noista kolmesta (150hv) ja pikku modeilla pääsisi ainakin lähelle 170hv, kone tosin on Hondaa ylävireisempi :think

        Ulkoisesti Yamaha ja Honda mielyttää, Honda eniten mutta Yamahastakin saa oikein siistin!
        Yamahan etuna edullisempi hinta: (Toinen tosin 2-kilpinen)





        Juu keuliihan tuo cattikin kytkinpommilla tai rytkäyttämällä mutta pointtini oli se että tehoa/vääntöä pitäisi nakussa olla sujuvaan kaasulla keulitteluun, ainakin ykkösellä ja kakkosella!
        Meinannu catilla mennä parikertaa "yli" kun tulee niin piikkimäisesti ja ylhäällä teho ulos, omaa osaamattomuuttahan se toki on
        Itse arvoin noiden samojen vaihto-ehtojen kesken toissa keväänä ja päädyin loppujen lopuksi FZ1-N:ään. Kawasakit oli mun makuun liian yleisiä tusinapelejä ja honda puolestaan liian kallis (ainakin oli keväällä `13) joten Yamaha oli se "oikea".
        Omaan makuun tossa oli teho-ulkonäkö-hinta balansissa muihin verrattuna. Nyt parin kesän ajoilla oon ollu ihan tyytyväinen valintaan. Pikkumuutoksilla maukas peli, tosin tuo jousitus ei kyllä ole kovin hyvä kuten joku täällä mainitsikin, varsinkin takapumppu pitäis vaihtaa, tuo orkkis aika onneton vaikka siitä säätö löytyykin..

        Ja kyllä tää keulii kaasulla..

        Comment

        • Smistik
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2009
          • 1130
          • Kanta-Häme

          Kyllähän "pommitukseen" ja "räppäilyyn" kannattaa hommata kilonen kyykky, josta sitten tanko ja välitykset vaihtoon. Katteetkin voi repiä pois. Noi kyykyt painaa paljon vähemmän mikä tekee paljon, runko on jäykempi, alusta parempi vakiona jne. Z1000 itsellä, niin kyllähän se paino tuntuu paskimmalta ominaisuudelta
          ex E91 320d käsiaskilla
          ex E46 330dat
          japski
          ranu

          ex E30 316i 4d

          Comment

          • claude
            Bimmer Rookie
            • Jan 2008
            • 144
            • Hollola

            Mulla on ollu kaks fz1 n. Pirun mukava pyörä ja kulkee etupyörä ilmassa mukavasti . Eka oli sliparia lukuunottamatta vakio ja tokassa oli commanderi,slipari ja -1/+2 välitykset. Tuo välitysten vaihto lisää kyllä hauskuuskerrointa melkosesti
            Nyt tuli hommattua tuo rykkönen hetken mielenhäiriössä
            Nii ja ei tosiaan tarvii kytkintä keulimiseen tuo fazu.
            Last edited by claude; 28-07-2014, 17:09.



            F31 320d lci
            ex bemut.
            e92 325i -07
            e91 325d -08
            e60 530da "m-sport" -04
            e39 525iat -01

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              Originally posted by ruupanen View Post
              Kohtuu onnistunut putkiviritys tuli kyseiseen pyörään:




              Tää tuli ostettuun vähä hätäpäissään kaverilta pois, kun saatiin hinta kohilleen. Miun piti ajaa tällä tekemättä mitn tää kesä ja vaihtaa sit kauan haaveilemaan K7-K8, mutta lapasestahan tää taas perinteisesti lähti.

              Kokoputkisto, säädätys, uudet ketjut & rattaat lyhemmillä väleillä, rajottimen poisto, kaikki vilkut tummiks, samoten takavalo, wp:n iskarit ja paljon kaikkea muuta pientä
              Kyllä tuohon saa nimenomaan Yoshi Japan -putkistolla ja säädätyksellä sen +15hp. Tuli sama kokeiltua jo 2005:


              Kyseessä on kittiosa tuohon moottoriin, ja se on todellakin tarkkaan mietitty. Taitaa olla yksi parhaista, ellei paras putki tuohon tehon kannalta.

              Sitten lähtikin lapasesta ja tuli tehtyä pari moottoriversiota sen jälkeen. Ekaan versioon tuon jälkeen lisää puristuksia ja kantta tehtiin, +10hp edelliseen. Sen jälkeen porautus/pinnoitus 1070cc, uudet männät ja veivit, kanteen kaikki Yoshin hilut ja vielä lisää puristuksia jne.. Tuolla tuli vielä se n. 15-20hp edellisen päälle. Remmiahdisettikin piti tulla jo ennen tuota viimeisintä versiota, mutta jenkki päättikin lähettää lähes tyhjän laatikon ja kusetti rahat (tämä vituttaa vieläkin, en saanut niitä koskaan takaisin). Tuli siis sittenkin tuo vapari.

              Tänä kesänä oon jopa hieman taas ajellutkin, olisiko jo lähelle 2000km
              Last edited by Tylyttäjä; 29-07-2014, 16:18.
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • Jube
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 9636
                • ...

                Originally posted by claude View Post
                Mulla on ollu kaks fz1 n. Pirun mukava pyörä ja kulkee etupyörä ilmassa mukavasti . Eka oli sliparia lukuunottamatta vakio ja tokassa oli commanderi,slipari ja -1/+2 välitykset. Tuo välitysten vaihto lisää kyllä hauskuuskerrointa melkosesti
                Nyt tuli hommattua tuo rykkönen hetken mielenhäiriössä
                Nii ja ei tosiaan tarvii kytkintä keulimiseen tuo fazu.
                Senverran on kuumetta että laitoin eilen crossikotarin myyntiin, jos saisi vaikka menemään vaihdossa niin
                Yamaha on noussut kokonaisuutena ykkös vaihtoehdoksi, parhaiten siinä on specsit ja hinta balanssissa tämänhetkisen tarjonnan puitteissa :think
                Näillä mennään:
                Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                MB c124 230CE -90 "Badboy"
                MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                Comment

                • väiski525
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2010
                  • 2572
                  • Vantaa

                  halapaa vaihattaa suomessa (tai siis suomesta ostetut renkaat) prätkään

                  485e maksoi kumit + vaihto tuohon faijan Dragstariin

                  kyseiseen pyörään takanakki vaihdetaan tuntityönä aina, ja meni vaan 1,5h kun oli ruostunu akseli kuulemma kiinni jo kun ei hetkeen oo kumia vaihdettu /vannetta irroitettu. faija ajanu 4v aikana pari tankillista ja viimeks kumi vaihdettu 5-6v sitten.

                  kumit 360e, saksasta olis samat nakit tullu 212e.

                  kylläpä muuttui ajo-ominausuudet kun jo lähes neliskanttiset renkaat vaihtui pyöreisiin ja tuoreisiin kumeihin. tosta tuli jopa ihan mukava ajaa mutkapätkälläkin
                  - F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22

                  - MB s205 220cdi -15
                  - Volvo s80 2.5t -07
                  - mb s211 280cdi -08
                  - e46 320i -03
                  - e36 323i M-Sport tori-coupe -97
                  - e46 320d Individual "m-sport" -04
                  - e39 525i -01

                  Comment

                  • ruupanen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2006
                    • 5148
                    • Joensuu

                    Originally posted by Tylyttäjä View Post
                    Kyllä tuohon saa nimenomaan Yoshi Japan -putkistolla ja säädätyksellä sen +15hp. Tuli sama kokeiltua jo 2005:


                    Kyseessä on kittiosa tuohon moottoriin, ja se on todellakin tarkkaan mietitty. Taitaa olla yksi parhaista, ellei paras putki tuohon tehon kannalta.

                    Sitten lähtikin lapasesta ja tuli tehtyä pari moottoriversiota sen jälkeen. Ekaan versioon tuon jälkeen lisää puristuksia ja kantta tehtiin, +10hp edelliseen. Sen jälkeen porautus/pinnoitus 1070cc, uudet männät ja veivit, kanteen kaikki Yoshin hilut ja vielä lisää puristuksia jne.. Tuolla tuli vielä se n. 15-20hp edellisen päälle. Remmiahdisettikin piti tulla jo ennen tuota viimeisintä versiota, mutta jenkki päättikin lähettää lähes tyhjän laatikon ja kusetti rahat (tämä vituttaa vieläkin, en saanut niitä koskaan takaisin). Tuli siis sittenkin tuo vapari.

                    Tänä kesänä oon jopa hieman taas ajellutkin, olisiko jo lähelle 2000km
                    Niin näytti saavan. Kyllä kannatti 500 € putkeen sijoittaa
                    Oottelin jos ois saanut vajaata 10 heppaa lisää, niin olisin ollut jo hyvin tyytyväinen, mutta kyllä tuo karvan verran alle 15 takapyörältä aiheutti jo hyvin leveän hymyn

                    On kyllä rajusti eroa entiseen K3:seen missä oli about samat palikat mitä tässä nykysin. K5 on kaikinpuolin parempi. Kone herkempi, vääntää huomattavasti parempi. Ajoltaan paljon kepeempi, tuntuu että vahingossa mutkiin kääntyy vs K3. Tosin voblaamaan on aavistuksen verran herkempi. Parani jo kun vaihdoin Öhlinsin ohjausiskarin tilalle Wp:n. Öhlärissä oli ilmaa, joten ei kerennyt aina reagoimaan kovin sähäkästi. Kahtoo nyt paraneeko tilanne Wp:n takaiskarin kanssa, vai onko vain ominaisuus?

                    Hyvä että olet edes vähän saanut ajeluintoa takaisin. Eikös tuo 2000 km kuitenkin ole jo enemmän mitä olet ajanut useempana edellisenä kesänä yhteensä?

                    Originally posted by väiski525 View Post
                    halapaa vaihattaa suomessa (tai siis suomesta ostetut renkaat) prätkään

                    485e maksoi kumit + vaihto tuohon faijan Dragstariin

                    kyseiseen pyörään takanakki vaihdetaan tuntityönä aina, ja meni vaan 1,5h kun oli ruostunu akseli kuulemma kiinni jo kun ei hetkeen oo kumia vaihdettu /vannetta irroitettu. faija ajanu 4v aikana pari tankillista ja viimeks kumi vaihdettu 5-6v sitten.

                    kumit 360e, saksasta olis samat nakit tullu 212e.

                    kylläpä muuttui ajo-ominausuudet kun jo lähes neliskanttiset renkaat vaihtui pyöreisiin ja tuoreisiin kumeihin. tosta tuli jopa ihan mukava ajaa mutkapätkälläkin
                    Oha se ihan törkeen kallista. Ikinä ole vielä raskinut ostaa Suomesta mopetin gummeja.

                    Ootsie nyt ihan varma ettei myös pyörä vaihtunut rengaiden lisäksi, jos siitä tuli "jopa ihan mukava ajaa mutkapätkälläkin" ?
                    Last edited by ruupanen; 29-07-2014, 20:32.
                    E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                    Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                    Comment

                    • eri-ernesti
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2009
                      • 241
                      • Hämeenlinna / Mikkeli

                      Originally posted by ruupanen View Post
                      Niin näytti saavan. Kyllä kannatti 500 € putkeen sijoittaa
                      Oottelin jos ois saanut vajaata 10 heppaa lisää, niin olisin ollut jo hyvin tyytyväinen, mutta kyllä tuo karvan verran alle 15 takapyörältä aiheutti jo hyvin leveän hymyn

                      On kyllä rajusti eroa entiseen K3:seen missä oli about samat palikat mitä tässä nykysin. K5 on kaikinpuolin parempi. Kone herkempi, vääntää huomattavasti parempi. Ajoltaan paljon kepeempi, tuntuu että vahingossa mutkiin kääntyy vs K3. Tosin voblaamaan on aavistuksen verran herkempi. Parani jo kun vaihdoin Öhlinsin ohjausiskarin tilalle Wp:n. Öhlärissä oli ilmaa, joten ei kerennyt aina reagoimaan kovin sähäkästi. Kahtoo nyt paraneeko tilanne Wp:n takaiskarin kanssa, vai onko vain ominaisuus?

                      Hyvä että olet edes vähän saanut ajeluintoa takaisin. Eikös tuo 2000 km kuitenkin ole jo enemmän mitä olet ajanut useempana edellisenä kesänä yhteensä?



                      Oha se ihan törkeen kallista. Ikinä ole vielä raskinut ostaa Suomesta mopetin gummeja.

                      Ootsie nyt ihan varma ettei myös pyörä vaihtunut rengaiden lisäksi, jos siitä tuli "jopa ihan mukava ajaa mutkapätkälläkin" ?
                      Oothan muistanu alustan + ohjuuiskarin huollattaa joka kevät ennenku turhaan vaihat Ö:tä WP?
                      VOOORT
                      K7 gsx-r 1000 rata

                      Comment

                      • Tylyttäjä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2007
                        • 1412

                        Originally posted by ruupanen View Post
                        Niin näytti saavan. Kyllä kannatti 500 € putkeen sijoittaa
                        Oottelin jos ois saanut vajaata 10 heppaa lisää, niin olisin ollut jo hyvin tyytyväinen, mutta kyllä tuo karvan verran alle 15 takapyörältä aiheutti jo hyvin leveän hymyn

                        On kyllä rajusti eroa entiseen K3:seen missä oli about samat palikat mitä tässä nykysin. K5 on kaikinpuolin parempi. Kone herkempi, vääntää huomattavasti parempi. Ajoltaan paljon kepeempi, tuntuu että vahingossa mutkiin kääntyy vs K3. Tosin voblaamaan on aavistuksen verran herkempi. Parani jo kun vaihdoin Öhlinsin ohjausiskarin tilalle Wp:n. Öhlärissä oli ilmaa, joten ei kerennyt aina reagoimaan kovin sähäkästi. Kahtoo nyt paraneeko tilanne Wp:n takaiskarin kanssa, vai onko vain ominaisuus?

                        Hyvä että olet edes vähän saanut ajeluintoa takaisin. Eikös tuo 2000 km kuitenkin ole jo enemmän mitä olet ajanut useempana edellisenä kesänä yhteensä?
                        Joo, kyllä toi K5/K6 on ensimmäinen oikeasti moderni ja ketterä kilokyykky. Ei hirveästi häpeä uudemmilleen, ja moottorinluonne jopa parempi, koska vetää alhaalta saakka, eikä ole kaasunvastetta juuri pehmennetty softalla tai liian lyhyellä iskulla.

                        Ajoltaan esim. K3 tuntuu kärjistettynä isolta kankealta rohjolta siihen verrattuna. Myös moottorissa on eroa melko paljon, K5:ssä esim. kehittyneempi ja ruisku tekee varmaankin aika paljon lisää herkkyyttä.

                        Mulla on ollut myös WP:n ohjausiskari siinä alusta saakka, se on pätevä kampe. Orkkikseen en ollut kovin tyytyväinen. Siirsin sen suoraan tuohon K5:een ex K3:sta, joka lipsahti silloin 2005 lunariin.

                        Tosiaan, tuo 2000km on hirveä määrä verrattuna viimeiseen viiteen-kuuteen vuoteen. Viime kesänä en ajanut muuta kuin tallista toiseen syksyllä, kun lähti tallipaikka alta.

                        K7/K8 kilonen olisi mielenkiintoinen rakentaa joskus. Siinä kun on edelleen sama isku kuin K5/K6:ssa, mutta softalla on pehmennetty kaasunvastetta aivan liikaa. Siinä on kuitenkin kehittyneempi konstruktio ja ruiskut yms.. Siihen kun laittaisi "peruspalikat" ja uudelleenohjelmoisi moottorinohjaimen kokonaan, niin saattaisi olla ihan hauska laite. Uudemmissa on sitten jo mun makuun liian lyhyt isku, alkaa kärsimään ala- ja keskialue liikaa, tyyliin S1000RR.
                        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                        EX: BMW E39 M5
                        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                        Suzuki GSX-R 1070 K5
                        Performance Mods: Lot
                        Performance: 200mph/322kph@1mile
                        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                        Comment

                        • ruupanen
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2006
                          • 5148
                          • Joensuu

                          Originally posted by eri-ernesti View Post
                          Oothan muistanu alustan + ohjuuiskarin huollattaa joka kevät ennenku turhaan vaihat Ö:tä WP?
                          En ole joka kevät, vaan jokatoinen. Reilun 10 - 11 000 km olen ajanut aina ja sitten huollattanut kaverilla. Öhlinsin vaihdoin vain heti pois, kun huomasin siinä olevan ilmaa ja tikissään oleva Wp oli jemmassa edellisestä mopetista. Öhlinsi ois ollut varmasti vähintään yhtä hyvä huollettuna, mutta kiirus oli saaha pahin voblaus pois, niin päädyin moiseen ratkasuun. Muutenkin aina kivempi, ainakin päälle, että eessä ja takana saman merkkistä palikkaa.

                          Originally posted by Tylyttäjä View Post
                          Joo, kyllä toi K5/K6 on ensimmäinen oikeasti moderni ja ketterä kilokyykky. Ei hirveästi häpeä uudemmilleen, ja moottorinluonne jopa parempi, koska vetää alhaalta saakka, eikä ole kaasunvastetta juuri pehmennetty softalla tai liian lyhyellä iskulla.

                          Ajoltaan esim. K3 tuntuu kärjistettynä isolta kankealta rohjolta siihen verrattuna. Myös moottorissa on eroa melko paljon, K5:ssä esim. kehittyneempi ja ruisku tekee varmaankin aika paljon lisää herkkyyttä.

                          Mulla on ollut myös WP:n ohjausiskari siinä alusta saakka, se on pätevä kampe. Orkkikseen en ollut kovin tyytyväinen. Siirsin sen suoraan tuohon K5:een ex K3:sta, joka lipsahti silloin 2005 lunariin.

                          Tosiaan, tuo 2000km on hirveä määrä verrattuna viimeiseen viiteen-kuuteen vuoteen. Viime kesänä en ajanut muuta kuin tallista toiseen syksyllä, kun lähti tallipaikka alta.

                          K7/K8 kilonen olisi mielenkiintoinen rakentaa joskus. Siinä kun on edelleen sama isku kuin K5/K6:ssa, mutta softalla on pehmennetty kaasunvastetta aivan liikaa. Siinä on kuitenkin kehittyneempi konstruktio ja ruiskut yms.. Siihen kun laittaisi "peruspalikat" ja uudelleenohjelmoisi moottorinohjaimen kokonaan, niin saattaisi olla ihan hauska laite. Uudemmissa on sitten jo mun makuun liian lyhyt isku, alkaa kärsimään ala- ja keskialue liikaa, tyyliin S1000RR.
                          Joo, kyl toi rajottimen poisto ja -1+2 välitykset teki tuohon pyörään viimeisen silauksen säädätyksen lisäksi. Koneen luonne on kyllä itelle sopivin mitä näitä olen ajanut.

                          Tosissaan jännä miten rohjolta ja kankealta se ex K3 tuntuukaan näin jälkikäteen ajateltuna. Alusta lähtiin sitä ihmettelin, kun moisen hommasin, mutta jotenkin siihen turtui ja sen kanssa oppi elämään. Tosin kun kaveri hommasin B-Kingin taannoin ja sekin tuntui hämmentävän kepeeltä ja helpolta ajaa, niin silloin mietin, että ehkä tämä on pikkasen kankea. Mutta hemmetin vakaa se oli. Sitä kyllä kaipaan ajoittain. Ja kääntyihän sekin ja mutkat maistui, mutta tosiaan ihan erilaisella "voimalla" sitä mutkiin piti paiskoa.

                          Ootko ajanut bemarilla? Ite en ole vielä viittinyt, koska ei ole varaa ostaa, jos siihen sattuukin tosissaan rakastumaan
                          E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                          Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                          Comment

                          • Micce///M
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2008
                            • 3552
                            • Hämeenlinna

                            Onkos tuo K5/K6 myös ensimmäinen moderni ja ketterä kilokyykky jos vertaa muihin vanhempiin valtamerkkeihin? Esim. Yamaha, Honda jne?

                            Alkanut itsellänikin pyöräkuume nousta ja siihen hommaan riittäisi jopa aikaakin. Kilokyykyt toki mielessä, mutta halu tehdä pidempää reissuakin on niin uudempi busa ja loppupään zx12r on ehkä kärkilistalla. Esim. Busan saa jo kohtuurahaan kun asettaa vuosimallin 2007-2009 haitariin ja kilometrit alle 30tkm. Kawoissa taas kilometreihin nähden hinnat aika korkeella. Toki poikkeuksiakin on, mutta ne myydään nopeesti.

                            Comment

                            • Paha Arkkitehti
                              Bimmer Fanatic
                              • Jun 2012
                              • 836
                              • World

                              Originally posted by ruupanen View Post
                              Tosissaan jännä miten rohjolta ja kankealta se ex K3 tuntuukaan näin jälkikäteen ajateltuna. Mutta hemmetin vakaa se oli. Sitä kyllä kaipaan ajoittain. Ja kääntyihän sekin ja mutkat maistui, mutta tosiaan ihan erilaisella "voimalla" sitä mutkiin piti paiskoa.
                              Tämä täytyy kyllä allekirjoittaa. Kaupungissa vetely ei todellakaan ole kovinkaan nautittavaa. Koofemmalla parempi?

                              Comment

                              • Urpo_rotta
                                BTCF Member
                                • May 2012
                                • 5257
                                • Pirkkala

                                Vaihdoin kilosen k6 takas y kikseriin..... Pari vuotta takaperin, Ei se huono ollut mutta toiset tykkää äidistä toiset y kikseristä.

                                En osaa sanoa kuinka läheistä sukua k3 on y:lle mutta vakaus on tosiaan hyvä tuossa y:ssä, siitä tykkään. Ja se rajottimeen vetävä kone<3


                                Englantilainen BIKE lehti rankkasi joskus ehkä 09-tai -10 kaikkien aikojen parhaiksi kiksereiksi juurikin k5-6 1000 sekä y eli 00-03 750

                                Alavääntö on itselle asia joka saa minut kananlihalle jos se on tehty yläkierrosten tehon kustannuksella. (k6 1000) ei se vakiona vedä kun max 12k asti. Rajoittimen poisto ko. Vehkeestä täysin turhaa jos ei muutakin tehdä samalla.
                                E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                                E34 525i -90 twinturbo 427/519

                                N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                                VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                                Kysy jos tarvetta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎