Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 ostamassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jopeh
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 694
    • Tampere

    #31
    Hyvä juttu, että sait sen auton. Ja onneksi olkoon uudesta perheenjäsenestä.

    Laita ihmeessä lisäkuvia showroomiin.
    "Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."

    Comment

    • Jucke
      BTCF Member
      • Mar 2006
      • 518
      • Keski-suomi

      #32
      Originally posted by jopeh View Post
      Hyvä juttu, että sait sen auton. Ja onneksi olkoon uudesta perheenjäsenestä.

      Laita ihmeessä lisäkuvia showroomiin.
      Joo tuli se sitten kuitenkin, homma tökki vähän aluksi kun rfc imports:in heput oli lomailemassa mutta lopulta homma toimi ihan ok. Kiitokset vielä sinulle avusta!
      E34 ///M5 3.8 '93,
      ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88

      Comment

      • Behemoth
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2006
        • 562

        #33
        Originally posted by Jucke View Post
        Kiitokset vaan kaikille vastanneille, auto on nyt hommattu. Ei tosin tullutkaan touringia, eikä kumpaakaan otsikon moottorivaihtoehdoista vaan e34 535i ruotsista. Pitää laittaa kuvia showroom:iin kunhan ehtii ottamaan.
        Noniin tässä ostopäätöksessä ei bensankulutus paljon painanut - M30B35, tuo kaikkien janoisten sankari. Mutta moottori on sieltä BMW:n parhaasta päästä, ellei jopa paras.
        E66 730Ld LCI

        ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

        Comment

        • pmv
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 2032
          • tornio

          #34
          Joo, tuotettuun tehoon nähden M30B34 (siis tää 535i:n kone) on kyllä melkoisen perso polttoaineelle. Kyllähän sieltä löylyä lähtee, mutta saa sitä tankatakkin. Mutta muuten todella hyvä valinta. Olisit hyvä mies heti alussa sanonut että saa olla 535i, niin oltaisiin kyllä porukalla opastettu, mutta näemmä osasit ihan itsekin oikeaan päätyä! Hienoa.
          Last edited by pmv; 07-12-2007, 14:28.

          Comment

          • Jucke
            BTCF Member
            • Mar 2006
            • 518
            • Keski-suomi

            #35
            Originally posted by pmv View Post
            Joo, tuotettuun tehoon nähden M30B34 (siis tää 535i:n kone) on kyllä melkoisen perso polttoaineelle. Kyllähän sieltä löylyä lähtee, mutta saa sitä tankatakkin. Mutta muuten todella hyvä valinta. Olisit hyvä mies heti alussa sanonut että saa olla 535i, niin oltaisiin kyllä porukalla opastettu, mutta näemmä osasit ihan itsekin oikeaan päätyä! Hienoa.
            Kyllähän tuolle tuntuu menovesi kelpaavan 12,8 taisi olla keskikulutus viimeksi kun katsoin, keskinopeus muistaakseni 47km/h. Matka-ajossa kulutusmittari näytti 9-10l lukemia, eli ei loppupeleissä hirveän suurta eroa aiempaan m20b20 520i:hin. Suorituskyky on kyllä niin eri planeetalta aiempaan verrattuna että huh huh, kyllä sinne mielellään pari litraa enemmän tankkaa...m5 lukkoperällä varustettuna muutenkin kiva viedä näin talvella. Kyllähän tuo 535i oli alusta asti mukana valinnoissa, touringia mietin vaan välillä niin tippui sen vuoksi pois kuvioista. Mutta vielä ei oo päätös kaduttanut.
            E34 ///M5 3.8 '93,
            ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88

            Comment

            • Anselmo H
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2003
              • 942
              • Vantaa

              #36
              Onnittelut hienosta valinnasta

              535i on mielestäni paras E34 teho/hinta -suhteeltaan, todella sääli etteivät ikinä tehneet touringia tuolla moottorilla. Bensaahan saa vielä huoltsikalta ja tässä tapauksessa tankatulle aineelle saa vastinetta. Sitten vaan Eibach & Bilstein ostoksille.
              F11 523iA Touring
              E93 325i cabrio
              E81 116i
              Triumph Daytona 955i

              Comment

              • Night-Wind
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 1534
                • 02

                #37
                Jokseenkin huvittavaa vaan kun 3.5 ja 2.5 24V tehoero on vajaa 20hp ja silti kulutus on varmaan M30 puolelle enemmän kaatuva?
                ex: BMW E38 735iA -97
                ex: MB W211 E200CDI -03
                ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
                ex: BMW E39 528iA -96
                ex: MB W126 300SE -89
                ex: BMW E34 525iAT -95
                ex: BMW E36 316iA -91

                Comment

                • Ravermeister
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2004
                  • 1508
                  • Melkeen Turkkuses

                  #38
                  Originally posted by Night-Wind View Post
                  Jokseenkin huvittavaa vaan kun 3.5 ja 2.5 24V tehoero on vajaa 20hp ja silti kulutus on varmaan M30 puolelle enemmän kaatuva?
                  Ja tuo minun nykyinen 540i kuluttaa omistamistani autoista kaikkein vähiten, keskikulutus ollut nyt kaupungissa ilmastointi päällä 11,8l/100km. M5 pääsi 13 pintaan ja 535:sella oli muistaakseni 13,4 pitemmän ajan kulutus... Tuntuu että 518i:kin vei aikoinaan enemmän tavaraa vaikkei tullut ikinä sitä laskeskeltua
                  -Turku Connection-
                  HDJ80 4.2TD
                  ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

                  Comment

                  • tmth
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 2194
                    • Kangasala

                    #39
                    Originally posted by Night-Wind View Post
                    Jokseenkin huvittavaa vaan kun 3.5 ja 2.5 24V tehoero on vajaa 20hp ja silti kulutus on varmaan M30 puolelle enemmän kaatuva?
                    Ja silti nuo moottorit ovat lähes kuin yö ja päivä, M30 eduksi

                    F10 & R55
                    ex:
                    E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

                    Comment

                    • Behemoth
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2006
                      • 562

                      #40
                      Originally posted by Night-Wind View Post
                      Jokseenkin huvittavaa vaan kun 3.5 ja 2.5 24V tehoero on vajaa 20hp ja silti kulutus on varmaan M30 puolelle enemmän kaatuva?
                      Mutta se vääntö...
                      E66 730Ld LCI

                      ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA

                      Comment

                      • Esko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 11687
                        • Kouvola

                        #41
                        Originally posted by Jucke View Post
                        Kiitokset vaan kaikille vastanneille, auto on nyt hommattu. Ei tosin tullutkaan touringia, eikä kumpaakaan otsikon moottorivaihtoehdoista vaan e34 535i ruotsista. Pitää laittaa kuvia showroom:iin kunhan ehtii ottamaan.
                        Taitaa olla ton avatarin perusteella sama peli mitä tuli itsekkin kuolattua! Laitahan ihmeessä pian juttua showroomiin, niin pääsee tarkemmin tutkailemaan...

                        Comment

                        • Jucke
                          BTCF Member
                          • Mar 2006
                          • 518
                          • Keski-suomi

                          #42
                          Originally posted by Esko View Post
                          Taitaa olla ton avatarin perusteella sama peli mitä tuli itsekkin kuolattua! Laitahan ihmeessä pian juttua showroomiin, niin pääsee tarkemmin tutkailemaan...
                          Kyllä se on juurikin tuo avattaressa oleva "M5-kitattu" peli. Ihan asiallisessa kunnossa tuntuu olevan ikäisekseen, pientä naarmua & käytön jälkiä luonnollisesti siellä täällä. Pitää laittaa kuvia kunhan ehtii pesemään ja puunamaan edustuskuntoon
                          E34 ///M5 3.8 '93,
                          ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88

                          Comment

                          • Jucke
                            BTCF Member
                            • Mar 2006
                            • 518
                            • Keski-suomi

                            #43
                            Originally posted by Kadunvaltaaja View Post
                            Onnittelut hienosta valinnasta

                            535i on mielestäni paras E34 teho/hinta -suhteeltaan, todella sääli etteivät ikinä tehneet touringia tuolla moottorilla. Bensaahan saa vielä huoltsikalta ja tässä tapauksessa tankatulle aineelle saa vastinetta. Sitten vaan Eibach & Bilstein ostoksille.
                            Kiitokset! Alustapuoli tuossa tuntuis olevan aika hyvässä iskussa, en oo tosin vielä ehtiny katteleen että mitä palikkaa sinne on laitettu mutta on kyllä jämäkän ja hyvän tuntuinen ajella mutkiinkin.
                            E34 ///M5 3.8 '93,
                            ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88

                            Comment

                            • HIPO302
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2006
                              • 43

                              #44
                              Originally posted by mailman View Post
                              Ja ihan varmasti löytyy enemmän myös niitä täysin toimivia M50 koneita, harvoin kukaan tulee foorumille kertoilemaan tyyliin "hyvin toimii tänäänkin mun M50Bxx" :wink:
                              Niinpä.. Naulan kantaan. On sattunut kohdalle vain noita toimivia M50 koneita.

                              Comment

                              • pmv
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2002
                                • 2032
                                • tornio

                                #45
                                Onnittelut todella järkevästä ja hyödyllisesti otsikon uppaamisesta yli kolmen vuoden jälkeen informatiivisella kommentoinnilla. Ei tämä munkaan kommentointi ole kovin hyödyllistä tieten, mutta tää turha vanhan otsikon nostaminen on ihan hanurista.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎