memebuy23buy

Carly for Bmw ohjelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hattis
    replied
    Originally posted by hcaape View Post
    tuleeko ilmoitus automaattisesti jos edes tulee
    Tulee automaattisesti, kun avaa ohjelman.

Leave a comment:

• hcaape
    replied
    tuleeko ilmoitus automaattisesti jos edes tulee

Leave a comment:

• Hattis
    replied
    Originally posted by zorb View Post
    iOS laitteille päivittyi tänään itsellä lahjana täysversio uudesta ohjelmasta.
    Samoin kävi täällä, eilen latasin uuden version ja tänään se vasta onnitteli ilmaisesta upgradesta.

Leave a comment:

• Mustis55
    replied
    Onkos joku saanut koodattua carlyllä?

Close trunk with footwell switch
    • on
    • off
    Close the trunk/rear lid with the interior footwell switch. (codable in HKL – the HKL module is only available, if the car has a button to electronically close the tailgate/trunk lid)

Minulla ei edes löydä kyseistä modulia
    Käsittääkseni tällä toiminnolla saa takaluukun kiinni
    samalla napilla millä saa aukikin kuskin jalkatilasta
    kun oven aukaisee.

Leave a comment:

• zorb
    replied
    iOS laitteille päivittyi tänään itsellä lahjana täysversio uudesta ohjelmasta.

Leave a comment:

• hcaape
    replied
    Originally posted by miyli View Post
    Mulla ei ollut ongelmia päivittää äsken full versioon ja molemmat meni känny sekä tabletti.

Koittakaa poistaa se vanha sieltä alta pois ekaksi.
    no eipä onnistunut no ootellaan

Leave a comment:

• maagi
    replied
    Mulla kans onnistui tänään molempiin laitteisiin eli ilmeisesti ei kaikille tuu samaan aikaan... vanhakin ohjelma löytyy vielä

Leave a comment:

• miyli
    replied
    Mulla ei ollut ongelmia päivittää äsken full versioon ja molemmat meni känny sekä tabletti.

Koittakaa poistaa se vanha sieltä alta pois ekaksi.
    Last edited by miyli; 15-04-2018, 13:03.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by Wespa View Post
    Malttakaa nyt, Carly on ilmoittanut aika selkeästi joka paikassa että vanhojen käyttäjien pitää odotella rauhassa, Carly kyllä ilmoittaa sitten erikseen huhtikuun aikana kun mekin saamme tuon uusimman version, ilmaiseksi tosin.
    Tämähän on google tiliin sidottu, en ymmärrä miksi yhdessä laitteessa migraatio tehtiin, mutta muissa kyselee rahaa...?

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Malttakaa nyt, Carly on ilmoittanut aika selkeästi joka paikassa että vanhojen käyttäjien pitää odotella rauhassa, Carly kyllä ilmoittaa sitten erikseen huhtikuun aikana kun mekin saamme tuon uusimman version, ilmaiseksi tosin.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Mulla pyytää rahaa kaikissa laitteissa.

Leave a comment:

• salmol
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Tablettiin päivittyi tuo uusi Carley kun sen kävi lataamassa. Mutta muihin laitteisiin esim. kännyyn ei anna kuin ilmaisversion, vaikka onnittelee että lisenssi päivitetty. Mitä vittua, eikö tuo uusi täysi versio toimi kuin yhdessä laitteessa? Vanhat Carleyt toimii edelleen muissa laitteissa.
    Minulla ei ole päivittänyt vielä kummassakaan, ei puhelimessa eikä tabletissa. Siis kummassakin on jo uusi Carly, mutta ei ole tehnyt sitä migraatiota vaan pyytää rahaa.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Tablettiin päivittyi tuo uusi Carley kun sen kävi lataamassa. Mutta muihin laitteisiin esim. kännyyn ei anna kuin ilmaisversion, vaikka onnittelee että lisenssi päivitetty. Mitä vittua, eikö tuo uusi täysi versio toimi kuin yhdessä laitteessa? Vanhat Carleyt toimii edelleen muissa laitteissa.

Leave a comment:

• Markkanenn
    replied
    Originally posted by Aslakki View Post
    Voi olla että jossain jo sanottu mutta jos hommaa tuon Carlyn piuhoineen niin pitääkö ohjelmasta maksaa vuosimaksua vai pärjääkö kertamaksulla?
    Nykyään maksaa 55€€/vuosi. Vanhat käyttäjät sai elinikäisen lisenssin.

Leave a comment:

• Aslakki
    replied
    Voi olla että jossain jo sanottu mutta jos hommaa tuon Carlyn piuhoineen niin pitääkö ohjelmasta maksaa vuosimaksua vai pärjääkö kertamaksulla?

Leave a comment:

Working...
X