Carly for Bmw ohjelma
Collapse
X
-
Originally posted by mikkod View PostEli ei auta siis päivittää, vaan ladata aivan uusi versio?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Spiddu View PostOnko teillä jo päivittynyt tuohon uuteen versioon?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aku1979 View PostEikös carlyssa ole nox-purnukalle myös lisähilpe kuten dpf:llekin.
Tänään sitten uudestaan tien päälle, alkoi katalysaattorin poltto toimimaan kun seurasin sitä Carlyn Nox check ohjelmalla. Poltto alkoi, kun Katin lämmöt nousi yli 600C.n ja päättyi 580C.n kohdalla.
Ajoin 115km/h mittarinopeutta, jäi epäselväksi nouseeko Katin lämpö tarpeeksi alemmissa nopeuksissa.
Tunnin ajomatkalla poistui reilu 200mg tavaraa katista, tien päälle lähdettäessä roinaa oli 824mg.
Nyt lukema on 598mg eikä minkäänlaista käyntihäiriötä enää ole.
Täytyy tuota ajella pienemmäksi vielä kunhan ehtii.
Sain myös polton päälle ohjelman maksullisella lisäosalla, jouduin hiljentämään vauhtia pian sen jälkeen, ehkä siksi varsinaista polttoa ei tapahtunut kun Katin lämpö laski alle 500C.n.
Kuinka paljon roskaa pitää olla katissa, että ecu alkaa sitä polttamaan?
Leave a comment:
-
-
Tänään osui silmiin tuo takavalojen ja rekkarivalojen koodaus, rekkarivalot menivät ihan ok, mutta takavaloiksi eivät koodautuneet ledit vaan jarruvalot palamaan himmeänä.
Mitähän mä nyt tein sitten väärin:think:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kaptah View PostHei!
Olen tuore BMW.n omistaja, reilu kuukausi ajoa takana ja olen nauttinut mahtavista ajo-ominaisuuksista.
Lähdin tänään töistä kotiin kun auto, e91 320i automaatti, heitti limp moden päälle ja tuli käyntihäiriötä.
Sammutin auton ja kun käynnistin uudelleen, moottori toimi normaalisti eikä limp modea enää tullut.
Luin Carlylla vikakoodit, joita oli moottorille 7 erilaista. Koodien nollauksen ja uuden koodien luvun jälkeen jäi päälle koodi 0030EA: DeNox catalyst verschwefelt.
Mitä tuo koodi tarkoittaa, onko kyseessä anturin vika vai jotain muuta?
Pahoittelut jos viesti meni väärään ketjuun.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kaptah View PostHei!
Olen tuore BMW.n omistaja, reilu kuukausi ajoa takana ja olen nauttinut mahtavista ajo-ominaisuuksista.
Lähdin tänään töistä kotiin kun auto, e91 320i automaatti, heitti limp moden päälle ja tuli käyntihäiriötä.
Sammutin auton ja kun käynnistin uudelleen, moottori toimi normaalisti eikä limp modea enää tullut.
Luin Carlylla vikakoodit, joita oli moottorille 7 erilaista. Koodien nollauksen ja uuden koodien luvun jälkeen jäi päälle koodi 0030EA: DeNox catalyst verschwefelt.
Ei muutakun lukemaan ja vähän ahdistumaan
Leave a comment:
-
-
Carlyn vikakoodi
Hei!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by *PexU* View PostSaakos tuolla koodattua takavalot päälle DRL asennossa, koitin käydä koodauspuolella kaikki parametrit läpi, mutta ei osunut silmään tuota asetusta:think Kyseessä siis sigun X6
Leave a comment:
-
Leave a comment: