memebuy23buy

Carly for Bmw ohjelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scitso
    replied
    Eikös f sarja tarvii olla 7-8pin poikki että toimii

Leave a comment:

• _Sylin_teri_
    replied
    Mikä ihme ongelma nyt on carlyllä kun ostin -10 F11 ja k+dcan kaapelilla ei lue kuin vikakoodit ja huoltoresetin? Kiinan BT mokkulalla ei taas toimi mikään.

Sanoo että moottoria ei voitu identifioida.
    Kumpikin on kaikissa E60-E90 autoissa pelannut moitteetta

Tuon Bluetoothin kanssa nyt vielä ymmärtää mutta mikä vika tuon kaapelin kanssa nyt on
    Last edited by _Sylin_teri_; 02-09-2017, 11:47.

Leave a comment:

• juha77
    replied
    Ootteko saanut yhteyttä bt adapteriin Samsung A3 (2016) luurilla. Mulla on siis carlyn oma gen2 android adapteri, mutta toi Samsung ei sitä löydä millään keinolla, sama juttu muutaman vuoden ikäsellä Samsungin tabletilla. Muijan halppis Huawei kyllä löytää adapterin ja toimii muutenkin mutta nuo Samsungit ei millään...

Leave a comment:

• FreeZ
    replied
    -----
    Last edited by FreeZ; 08-08-2017, 11:36.

Leave a comment:

• WarHead
    replied
    Originally posted by Fabsu View Post
    Android ja käytössä Carlyn oma mokkula. Puhelimena Samsung Galaxy S7 Edge. Oliko teillä auto käynnissä?
    Tuon pulikan kanssa ollu itelläki vaikeuksia, kaapelilla toimii. Kaapelin saat rahaa vastaaan, yhteyttä esim. YV.

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Android ja käytössä Carlyn oma mokkula. Puhelimena Samsung Galaxy S7 Edge. Oliko teillä auto käynnissä?
    Ei ollut. Toi tehtiin Samsung A6 pad + otg/inpa-kaapeli.

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    BT vai piuha? Android vai iOS? Mä sain kyllä ihan hyvin yhteyden F10 ja nollattiin vikakoodit sillä (ei ollut enet kaapelia istaan).

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Neljään eri BMW:ehen olen nyt testannut Carlyä lähipäivinä. Ainut johon olen saanut yhteyden, on ollut 2008 vm. X5. Mihinkään uudempaan 2011-2013 välillä olevaan autoon en saa yhteyttä. Onko kellään mitään vinkkiä antaa?
    BT vai piuha? Android vai iOS? Mä sain kyllä ihan hyvin yhteyden F10 ja nollattiin vikakoodit sillä (ei ollut enet kaapelia istaan).

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Neljään eri BMW:ehen olen nyt testannut Carlyä lähipäivinä. Ainut johon olen saanut yhteyden, on ollut 2008 vm. X5. Mihinkään uudempaan 2011-2013 välillä olevaan autoon en saa yhteyttä. Onko kellään mitään vinkkiä antaa?

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by Järppä View Post
    Jep, aika vaihtelevasti eri foorumien mukaan toimii "ei alkuperäiset"
    Mulla toimii kyllä koodauksessakin tuo vanhempi elm327 ja tämäkin ulkoisesti saman näköinen kuin carlyn oma. Liekö noissa carlyn "omissa" joku oma softansa?
    Carlyn kikkulassa on oma softa, jos siihen kerran tulee päivityksiäkin. Aika yllättävää ettei kiinapaska toimi?

Leave a comment:

• Järppä
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Mulla oli kans ennen ulkoisesti ihan samanlainen obd-mokkula ku Carlyn oma gen2, mutta ei toiminu mikään muu ku vikakoodien luku. Ostin Carlyn gen2:n ni nyt toimii kaikki toiminnot.
    Jep, aika vaihtelevasti eri foorumien mukaan toimii "ei alkuperäiset"
    Mulla toimii kyllä koodauksessakin tuo vanhempi elm327 ja tämäkin ulkoisesti saman näköinen kuin carlyn oma. Liekö noissa carlyn "omissa" joku oma softansa?

Leave a comment:

• eemi
    replied
    Joo tiedossa on ja ei ole carlyn oma mutta täysin saman näköinen pulikka. Viacar on tämän nimi from china shit. Ihan testiksi tilasin tämän kun pitäis olla uudempi versio. Vanha keskustelee hyvin mutta ei riitä live dataan.
    Mulla oli kans ennen ulkoisesti ihan samanlainen obd-mokkula ku Carlyn oma gen2, mutta ei toiminu mikään muu ku vikakoodien luku. Ostin Carlyn gen2:n ni nyt toimii kaikki toiminnot.

Leave a comment:

• Järppä
    replied
    Originally posted by TorQuel View Post
    No shit sherlock

Leave a comment:

• TorQuel
    replied
    Joo tiedossa on ja ei ole carlyn oma mutta täysin saman näköinen pulikka. Viacar on tämän nimi from china shit. Ihan testiksi tilasin tämän kun pitäis olla uudempi versio. Vanha keskustelee hyvin mutta ei riitä live dataan.
    Siinä tapauksessa vinkki asian kuntoonsaattamiseksi on hyvin yksinkertainen.

/

Leave a comment:

• Järppä
    replied
    Originally posted by TorQuel View Post
    Onko kyseessä siis carlyn oma OBD mokkula vai jonkun muun valmistajan..? Carly nimittäin toimii erittäin valikoivasti kolmansien osapuolien BT pulikoiden kanssa, ja vaikka jotenkuten toimisikin, niin useat carlyn toiminnot jäävät varmasti pois.

Torquen kanssa tilanne taas täysin eri, kyseessä bulkkisofta joka on suunniteltu toimimaan bulkkimokkuloilla.

Leave a comment:

Working...
X