Carly for Bmw ohjelma
Collapse
X
-
Mikä ihme ongelma nyt on carlyllä kun ostin -10 F11 ja k+dcan kaapelilla ei lue kuin vikakoodit ja huoltoresetin? Kiinan BT mokkulalla ei taas toimi mikään.
Sanoo että moottoria ei voitu identifioida.
Kumpikin on kaikissa E60-E90 autoissa pelannut moitteetta
Tuon Bluetoothin kanssa nyt vielä ymmärtää mutta mikä vika tuon kaapelin kanssa nyt onLast edited by _Sylin_teri_; 02-09-2017, 11:47.
Leave a comment:
-
-
Ootteko saanut yhteyttä bt adapteriin Samsung A3 (2016) luurilla. Mulla on siis carlyn oma gen2 android adapteri, mutta toi Samsung ei sitä löydä millään keinolla, sama juttu muutaman vuoden ikäsellä Samsungin tabletilla. Muijan halppis Huawei kyllä löytää adapterin ja toimii muutenkin mutta nuo Samsungit ei millään...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikkod View PostBT vai piuha? Android vai iOS? Mä sain kyllä ihan hyvin yhteyden F10 ja nollattiin vikakoodit sillä (ei ollut enet kaapelia istaan).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Fabsu View PostNeljään eri BMW:ehen olen nyt testannut Carlyä lähipäivinä. Ainut johon olen saanut yhteyden, on ollut 2008 vm. X5. Mihinkään uudempaan 2011-2013 välillä olevaan autoon en saa yhteyttä. Onko kellään mitään vinkkiä antaa?
Leave a comment:
-
-
Neljään eri BMW:ehen olen nyt testannut Carlyä lähipäivinä. Ainut johon olen saanut yhteyden, on ollut 2008 vm. X5. Mihinkään uudempaan 2011-2013 välillä olevaan autoon en saa yhteyttä. Onko kellään mitään vinkkiä antaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Järppä View PostJep, aika vaihtelevasti eri foorumien mukaan toimii "ei alkuperäiset"
Mulla toimii kyllä koodauksessakin tuo vanhempi elm327 ja tämäkin ulkoisesti saman näköinen kuin carlyn oma. Liekö noissa carlyn "omissa" joku oma softansa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by eemi View PostMulla oli kans ennen ulkoisesti ihan samanlainen obd-mokkula ku Carlyn oma gen2, mutta ei toiminu mikään muu ku vikakoodien luku. Ostin Carlyn gen2:n ni nyt toimii kaikki toiminnot.
Mulla toimii kyllä koodauksessakin tuo vanhempi elm327 ja tämäkin ulkoisesti saman näköinen kuin carlyn oma. Liekö noissa carlyn "omissa" joku oma softansa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Järppä View PostJoo tiedossa on ja ei ole carlyn oma mutta täysin saman näköinen pulikka. Viacar on tämän nimi from china shit. Ihan testiksi tilasin tämän kun pitäis olla uudempi versio. Vanha keskustelee hyvin mutta ei riitä live dataan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TorQuel View PostSiinä tapauksessa vinkki asian kuntoonsaattamiseksi on hyvin yksinkertainen.
/
http://www.ivini-tech.de/en/adapter/...er-bmw/a-1017/
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Järppä View PostJoo tiedossa on ja ei ole carlyn oma mutta täysin saman näköinen pulikka. Viacar on tämän nimi from china shit. Ihan testiksi tilasin tämän kun pitäis olla uudempi versio. Vanha keskustelee hyvin mutta ei riitä live dataan.
/
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TorQuel View PostOnko kyseessä siis carlyn oma OBD mokkula vai jonkun muun valmistajan..? Carly nimittäin toimii erittäin valikoivasti kolmansien osapuolien BT pulikoiden kanssa, ja vaikka jotenkuten toimisikin, niin useat carlyn toiminnot jäävät varmasti pois.
Torquen kanssa tilanne taas täysin eri, kyseessä bulkkisofta joka on suunniteltu toimimaan bulkkimokkuloilla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: