Originally posted by kye
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6-sarjalaista (E63/E64) hankkimassa.
Collapse
X
-
Originally posted by suppari View Post
Itselle on myös tullut vakiintuneeksi tavaksi oikeastaan ennen mihin tahansa hommaan ryhtyessä lukea ja tallentaa vikamuistit, juurikin Kyen mainitsemasta syystä. Tälläkin viikolla yksi autokauppias koitti kusettaa X6 uuden avaimen, kun kuulemma hajosi kun vaihdettiin öljyt :think
Comment
-
-
Originally posted by kallek77 View PostPatterin vaihdolla alkoi toimimaansigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Jani_88 View PostNo paljonko siihen bemmiin on palanut (korjauksiin) euroja?
Sen takiahan tällaiset "erikoisemmat" autot menevätkin huonoiksi, kun näitä ostellaan "nipin napin". Sitten kun tulee oikeasti jotain kallista vastaan (kuten näissä +10v autoissa alkaa tulla) ei olekaan enää rahaa laittaa kuntoon ja auto tappiolla eteenpäin. Tämä laitetaan nyt rahan kanssa kuntoon ja uskotaan vakaasti, että edessä on huolettomia kilometrejä, joskin vasta ensi kesänä. Tämän remontin jälkeen, tämän auton moottorin pitäisi olla kyllä huippukunnossa. Tässähän on nimittäin tehdasuusi koko moottorilohko kaikkine hiluineen, jolla on ajettu vasta 30tkm.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Paljonkos valvetronicin akselit ja keinut maksaa nykyään? Ainakin N4x koneissa hinnat on nousseet aivan törkeästi.
Itsekin yhden tuollaisen murheenkryynin korjannut, 745i oli kiertänyt eri merkkiliikkeitä ja kuitteja oli melkoinen läjä. Ainoa konkreettinen oli puolien vaihto kerta toisensa jälkeen ja hirveä määrä tunteja... Valvetronicin akselit käteen ja yhden pytyn kohdalta oli vastinpinta kulunut. N4x koneissa noita on myös ollut muutamia. Klassiset viat, kylmäkäynnistyksessä ei käy heti kaikilla ja täristää vedättäessä. Keinuissa ei kulumaa ole näkynyt sitä vertaa että silmällä erottaa, mutta akselit menee hurjaan malliin.
Harmillisen vaikeita noi on usein diagnosoida, mutta ainakin N62 oli niin nopea purkaa ettei kannattanut montaa päivää ihmetellä jos epäilystä oli. Ihan en muista näkikö venakopat irroittamalla jo tarpeellisen, N4x ainakin näkee.
Enpä asiaa koskaan selvittänyt, mutta voiskohan jotain ongelmaa olla voitelussa, mahtaisko mennä tukkoon öljyä ruikkivasta putkesta reikä tms :think
Yhdestä meni valvetronicin uusi keinukin poikki, oli pikku huokonen jäänyt valuun...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Nyt on tullut ajeltua muutama päivä taas kunnon E39:llä. Kyllä laatuvaikutelma on huomattavasti korkeampi kuin kutosessa. Muutamia asioita mainitakseni. Ovi sulkeutuu kuin kassakaappi, toisin kuin kutosessa. Sisusta on paljon laadukkaamman oloinen kuin kutosessa. Materiaalit ovat huomattavasti arvokkaamman oloisia kuin kutosessa. Kojelauta, keskikonsoli ja ovipaneelit ovat kauniin samettiset ja eläväiset. Kutosessa aivan muovisen oloisia vastaavat pinnat. Kattoverhoilun materiaali on premium henkinen, kutosessa se on kuin Skodassa. Sitten se ajomelu. E39 menee aivan sukkasillaan. Kutonen on todella meluisa. Eräskin kohta täällä, jossa uusi asfaltti loppu ja alkaa vanha asfaltti. En meinannut edes huomata sitä, kun tänään e39:llä siitä ajoin. Kutosessa saa pistää peltorit päähän.
Hyvin sääli, että siellä e46 hujakoilla laatuvaikutelmassa lähdettiin alaspäin kuin paraabelin huipulta.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostNyt on tullut ajeltua muutama päivä taas kunnon E39:llä. Kyllä laatuvaikutelma on huomattavasti korkeampi kuin kutosessa. Muutamia asioita mainitakseni. Ovi sulkeutuu kuin kassakaappi, toisin kuin kutosessa. Sisusta on paljon laadukkaamman oloinen kuin kutosessa. Materiaalit ovat huomattavasti arvokkaamman oloisia kuin kutosessa. Kojelauta, keskikonsoli ja ovipaneelit ovat kauniin samettiset ja eläväiset. Kutosessa aivan muovisen oloisia vastaavat pinnat. Kattoverhoilun materiaali on premium henkinen, kutosessa se on kuin Skodassa. Sitten se ajomelu. E39 menee aivan sukkasillaan. Kutonen on todella meluisa. Eräskin kohta täällä, jossa uusi asfaltti loppu ja alkaa vanha asfaltti. En meinannut edes huomata sitä, kun tänään e39:llä siitä ajoin. Kutosessa saa pistää peltorit päähän.
Hyvin sääli, että siellä e46 hujakoilla laatuvaikutelmassa lähdettiin alaspäin kuin paraabelin huipulta.
Comment
-
-
Menee jo asian viereen mutta täytyy todeta että en ole kertaakaan kokenut kaipuuta E39:iin omistettuani yhden 6-sylinterisen sellaisen tämän vuosisadan alussa. Enkä varsinkaan ole sitä kaipaillut kutosen ratissa.
Edit: vuoden -> vuosisadan. Vitossarjaa ei ole ollut sen jälkeen kun F11:n myin vuonna 2014.Last edited by j-a; 10-10-2018, 12:50.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostMenee jo asian viereen mutta täytyy todeta että en ole kertaakaan kokenut kaipuuta E39:iin omistettuani yhden 6-sylinterisen sellaisen tämän vuoden alussa. Enkä varsinkaan ole sitä kaipaillut kutosen ratissa.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostMikä kutonen sinulla on?Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by kallek77 View PostSe on kun kustannukset pitää saada aina pienemmäksi valmistuksessa. Samaten painoa pois niin eristyksissä pitää säästellä jneAuto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Jaa-a, viimeksi vuosi sitten omistin kolmeysin, eikä se niin ihmeellinen laite ole; ahdas, antiikkinen, eikä nyt mitenkään ERITYISEN hiljainen. Paljon mieluummin ajelee ajot vaikka tolla W204:lla. Ja paljon enemmän tykkäsin E90 330i:stä kuin E39 540i:stä.
Ainoa missä koliysi kyllä hakkasi uudempansa oli lämpeneminen talvella, mutta se tietystikin näkyi sitten bensalaskussa.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Hauska seuratata tätä E39, E34, E30 ym. ihannointia käyttöautona tänä päivänä tällä foorumilla.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment