On tuttu peli. Maalattu yli pari vuotta sitten, sisustassa melko paljon rikkinäistä muoviosaa. Tuo yksilö oli takavetoon verrattuna todella väsynyt ja janoinen kun niitä yhtenä talvena rinta rinnan pyöriteltiin.
Ok, ei se kyllä oikein helmeltä näytäkään ja vielä ehdollinen niin taitaa jäädä tarjoamatta.
Kiitos lisätiedosta.
Oma E82 123d M-Sport meni espoon AVK:lle.. Lahen motarilla hyökkäs hirvi keulaan.. Sivutyynyt ja kuskin tyyny laukes ja kuskin puolelta aika paljon kamaa paskana mm. eberi
Ei, ei sitä kukaan ehjäksi väittänytkään, vaan todella pikkuvikaiseksi.
No, siis pientä pelkkien pintaosien vaihtoa, eli parin illan hommat ja sehän on siinä?
Eli katon etureuna ja paarteen pinta vaihtoon, väri ja uusi lasi?
Ei, ei sitä kukaan ehjäksi väittänytkään, vaan todella pikkuvikaiseksi.
No, siis pientä pelkkien pintaosien vaihtoa, eli parin illan hommat ja sehän on siinä?
Eli katon etureuna ja paarteen pinta vaihtoon, väri ja uusi lasi?
Nimenomaan. Ton ikäiseen autoon vakuutusyhtiön silmissä liian kallis remppa niin siksi lunnaiksi. Kattopelti vaihtuu hetkessä ja ton a-pilarin vaikka nyppii suoraksi ja sitten uusi lasi. Ennen katon vaihtoa ristimitta aukosta että varmasti suorassa ja ei muuta kuin palikat kiinni ja väri pintaan. Oikeilla välineillä viikonlopun homma jopa kotitallissa.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment