Originally posted by Spiddu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rengasliike: "Emme asenna internetistä/ulkomailta tilattuja renkaita ollenkaan.."
Collapse
X
-
Originally posted by E.K. View Posttuliko suuntauksesta hyvä? Itse joudun viemään takasin...BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostPikkusen on muisti huono, en muista oonko jo pistäny tämän mutta:
Kajaanissa Karjalainen. Netistä tilatut 18 tuuman kesäkumit: vanteet irti, (muistaakseni pesu), vanhat kumit irti ja uudet tilalle, tasapainotus, vanteet takas kiinni autoon = 70 euroa.
Comment
-
-
Vantaanlaakson Nesteellä oli rengassarjan asennus 60€ kun viimeksi kävin. Eivät tosin pysty laitteidensa rajoitusten vuoksi kovin matalaprofiilisia asentamaan, en nyt muista missä meni raja.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostTaitaa olla asentajan rajoittenaisuutta jos ei kumeja saa vanteelle. Onhan noita laitettu 18-20" tarvittaessa ilman konettakin
Riippuu renkaasta ja vanteesta. Jotain todella jäykkiä, esim. matalia runflateja ei vaan yksinkertaisesti saa vanteelle ilman koneessa olevia apukäsiä. Tai sitten pitää olla ruista ranteessa vähän vitusti, jotta jaksaa raudalla painaa renkaan reunaa alasDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View Postitse ainakin olen autotekissä saanut useampana vuotena aina hyvää palvelua
nyt keväällä kun iSn kumien kanssa kävin irtovanteilla ja kumeilla (purku ja kasaus) maksoi homma 60€S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
No tuolta voi kysellä.
On muutemalle kaverille laittanut mm leveille ja isoille koottaville vanteille kumit. Ja onnistuu ilman naarmuja/jälkiä. Päivän hinta selvinnee soittamalla mutta vihjaa mistä bongasi niin se saattaa vaikuttaa hintaanE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo tuolta voi kysellä.
On muutemalle kaverille laittanut mm leveille ja isoille koottaville vanteille kumit. Ja onnistuu ilman naarmuja/jälkiä. Päivän hinta selvinnee soittamalla mutta vihjaa mistä bongasi niin se saattaa vaikuttaa hintaan
Jep, vihjaa että btcf:stä bongasit, niin kattoo kyllä hinnat kohilleen..
Ja vääntää kyllä omat kumit vanteille..
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostJep. Autotekissä olen itsekin käyttänyt, mutta sielläkin hintana 50e/akseli jos ajat auton sinne ja mukana on omat kumit mitkä pitäisi alle saada.
Jännä homma itselle on aina hinta ollut 60€ oli siellä auton kanssa tai sitten irtovanteilla.BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by Iskari View PostJa ihan pokkana asiakkaalle lasku kouraan, vai kerrotko etukäteen että vituks menee? Vähän kusetuksen makua jos työt on hinnoiteltu niin ettei perus hommat onnistu ilman lisä maksua.
Onko ammattiylpeys tuttu sana?
minusta hieman tuntuu että ammattiylpeys ja palvelu ei ole enään niin tärkeää yrityksille vaan raha ja voiton maksimointi..
mitä nopeammin hommia tehdään sitä enemmän rahaa tulee.
toki huono palvelu karkoittaa asiakkaita, mutta jos palvelun taso on perustasoa, ei sen pitäisi vaikuttaa juurikaan asiakkaiden määrään..
Olen myös huomannut että kaikkien laitteitten laatu vain huononee kun tulee uusia malleja. puhelimet kestävät huonommin, jääkaapit + ym. kodinkoneet kestävät vähemmän jne jne.. syynä tähän on varmasti säästö materiaalikuluissa mutta myös se että menekki on suurempi jos koneet kestävät vähemmän. = voiton maksimointi laadun / palvelun kustannuksella.
ps. jos minua tarkoitit kysymykselläsi niin ammattiylpeys on tuttu sana.
Sekundaa en edes suostu tekemää.
Todettakoon myös että minä en ole rengasliikkeessä töissä.
se mitä yllä kirjoitin perustuu omiin kokemuksiini..
Originally posted by WSE1 View PostJust just. Eiköhän se kannattaisi pestä ihan senkin takia ettei vituta, ja varsinkin sen takia että painoituksesta yleensä tulee jotakin.
Sit ku ne pesee ne ovat märät, ja sitten vituttaa taas =)
mutta joo. itse kyllä pesisin, ei siitä muuten hyvä tule.Last edited by Takalo_kari; 17-04-2012, 20:19.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostTaitaa olla asentajan rajoittenaisuutta jos ei kumeja saa vanteelle. Onhan noita laitettu 18-20" tarvittaessa ilman konettakin
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostMeneehän se 30 tuumainenkin jos on tarpeeksi monta ukkoa vääntämässä...
http://www.youtube.com/watch?v=U-Uzs...eature=related
Voin lahjoitaa 225/50-17 runflätit niin saatte testata,
taitaa olla paaaljon työläämpää saada vanteelle ilman konetta kuin em. pätkässä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment