Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT86

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Micce///M
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2008
    • 3552
    • Hämeenlinna

    Karkea esimerkki perusautosta:

    Vuosi/22tkm http://www.nettiauto.com/volvo/v50/4351530 Ja uusi taitaa olla alk. 31 000€ ? Eikä ole edes nettiauton halvin. Sitten kun aletaan niitä varusteita ja moottoria ruksaamaan pellin alle, niin ero korostuu vieläkin enemmän. Tuohon sitten päälle polttoaineet, vakuutukset yms.

    Ehkä jauhan sitten paskaa, kun en uutta autoa ole ostanut. Mutta ei tuo minusta halpaa ajoa missään nimessä ole.

    Comment

    • Ishvan
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 254

      Originally posted by Micce///M View Post
      Karkea esimerkki perusautosta:

      Vuosi/22tkm http://www.nettiauto.com/volvo/v50/4351530 Ja uusi taitaa olla alk. 31 000€ ? Eikä ole edes nettiauton halvin. Sitten kun aletaan niitä varusteita ja moottoria ruksaamaan pellin alle, niin ero korostuu vieläkin enemmän. Tuohon sitten päälle polttoaineet, vakuutukset yms.

      Ehkä jauhan sitten paskaa, kun en uutta autoa ole ostanut. Mutta ei tuo minusta halpaa ajoa missään nimessä ole.
      Kokeile ostamalla uusi. Jotkut vain osaavat tehdä autokauppaa paremmin kuin muut . Edellinen auto minkä annoin vaihtoon meni myyntiin 2500e halvemalla kuin mitä siitä sain hyvitystä. Tottakai uudestakin olisi saanut suoralla kaupalla alennusta, mutta yrittäkää muistaa että ei se liike aina laita siihen vaihto-autoon paria tonnia katetta päälle. Välillä ne ovat myös alle hyvityshinnan myynnissä.
      -21 BMW X1 xDrive 25e Charged Edition Sport

      Comment

      • Micce///M
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2008
        • 3552
        • Hämeenlinna

        Originally posted by Ishvan View Post
        Kokeile ostamalla uusi. Jotkut vain osaavat tehdä autokauppaa paremmin kuin muut . Edellinen auto minkä annoin vaihtoon meni myyntiin 2500e halvemalla kuin mitä siitä sain hyvitystä. Tottakai uudestakin olisi saanut suoralla kaupalla alennusta, mutta yrittäkää muistaa että ei se liike aina laita siihen vaihto-autoon paria tonnia katetta päälle. Välillä ne ovat myös alle hyvityshinnan myynnissä.
        Totta tuokin on.

        En uutta halua näillä tuloilla ostaa. Sellainen uusi auto kun haluaisin maksaa sen 45 000-50 000€, eli melko paksu pino lappuja jos vaikka 500-600€ pystyisi maksamaan kuukaudessa. Niin tyydytään ajelemaan halvoilla vehkeillä.

        Reilulla parilla kympillä saa jo jos jonkinlaista uutta autoa liikkeestä. Mutta yksikään ei tarjoa minkäänlaista omistamisen halua. Niin paljon joudun töiden puolesta ajelemaan octavialla, avensiksella, golffilla. Että ei kiitos.

        Comment

        • TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

          Originally posted by Ishvan View Post
          Kokeile ostamalla uusi. Jotkut vain osaavat tehdä autokauppaa paremmin kuin muut . Edellinen auto minkä annoin vaihtoon meni myyntiin 2500e halvemalla kuin mitä siitä sain hyvitystä. Tottakai uudestakin olisi saanut suoralla kaupalla alennusta, mutta yrittäkää muistaa että ei se liike aina laita siihen vaihto-autoon paria tonnia katetta päälle. Välillä ne ovat myös alle hyvityshinnan myynnissä.
          Onko sinulla ollut nuo uudet autot kunnon varusteilla vai karvalakkeja kuten monet uudet autot Suomessa näyttää olevan? Ostaako uuden auton ja varusteeksi kumimatot, lohkolämmitin ja lumiharja vaiko samalla hinnalla käytetty Saksasta "kaikilla" varusteilla, siinäpä kysymys...
          E39 528iA

          Comment

          • Ishvan
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 254

            Originally posted by TJJ View Post
            Onko sinulla ollut nuo uudet autot kunnon varusteilla vai karvalakkeja kuten monet uudet autot Suomessa näyttää olevan? Ostaako uuden auton ja varusteeksi kumimatot, lohkolämmitin ja lumiharja vaiko samalla hinnalla käytetty Saksasta "kaikilla" varusteilla, siinäpä kysymys...
            Kyllä niissä aina on varusteita ollut. Kulimallit eivät juuri kiinnosta. Allekirjoituksen kulkineessa on vajaalla 10te varusteita. Vakiona tässä Summumissa ( Volvon paras valittavissa oleva perusvarustelu ) oli kuitenin jo nahat, Eberi, penkinlämmittimet kaikilla paikoilla yms. Tuo raha siihen päälle mm. adaptiivista vakkaria, kaistavahtia, kuolleenkulman vahtia, viilua oviin ja kojelautaan ( kyllä, oikeaa puuta Volvossakin ), isompaa vannetta, säädettävää ohjaustehostinta, parempaa poppia + DVD-soitinta, 7"näyttö keskikonsoliin, vetokoukkua yms. Vaihtohyvityskin kysytty ja pienellä päättäväisellä tinkaamisella päästään ihan mukavaan hyvitykseen. Toki siitä kulimallista saisi vielä paremmin suhteessa maksettuun hintaan, mutta ihan aina ei voi voittaa .

            EDIT: Itse en autooni huoli ikinä koskaan kumimattoja, hyi saatana .
            Last edited by Ishvan; 12-09-2012, 20:48.
            -21 BMW X1 xDrive 25e Charged Edition Sport

            Comment

            • jva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 1419

              Originally posted by Ishvan View Post
              Kokeile ostamalla uusi. Jotkut vain osaavat tehdä autokauppaa paremmin kuin muut . Edellinen auto minkä annoin vaihtoon meni myyntiin 2500e halvemalla kuin mitä siitä sain hyvitystä. Tottakai uudestakin olisi saanut suoralla kaupalla alennusta, mutta yrittäkää muistaa että ei se liike aina laita siihen vaihto-autoon paria tonnia katetta päälle. Välillä ne ovat myös alle hyvityshinnan myynnissä.
              Mitä tekemistä tuolla 2500eurolla on sen kanssa paljonko maksoit autosta uutena/mitä olisit saanut samalla hinnalla käytettynä?

              Kyllähän se nyt vaan niin on että tänä päivänä uuden auton arvonlasku on aivan eri luokkaa kuin mitä se oli joskus 10-15v sitten - oli se kuluttajana autokauppaa tekevä kaveri sitten miten hyvä kauppamies tahansa.

              Toinen asia mikä tässä nyt minusta unohtuu aikalailla on se, että nyt alettiinkin yhtäkkiä puhumaan ns. "käyttöautoista"..oletan että kyse on allekirjoituksesi mukaisista autoista.. Nyt keskustelu kuitenkin lähti siitä, että Toyota GT86 erikoisauto (ainakin Suomessa) maksaa reilut 50t euroa - jolla samalla rahalla saa myös 4-5v ikäisen noin 50-60t ajetun noin 80t euroa uutena maksaneen auton.

              Jos otetaan tarkastelun kohteeksi Skodat, Volvot, Passatit ym niin tilanne saattaa jonkin verran muuttua uuden eduksi..mutta nyt tässä keskustelussa puhutaan nyt kuitenkin autoista jotka maksavat käytettynä sen 50t+ euroa..eli silloin puhutaan käytännössä noin 80 - 100t uutena maksaneista autoista. Silloin asia on kuitenkin hiukan toinen..

              Toki se on aina huomioitava että tämä on henkilökohtainen priorisointikysymys ja sen puoleen ei siis ole oikeata tai väärää vastausta.
              Omasta puolestani siis kuitenkin E92 335i oli hyvin suurella todennäköisyydellä viimeinen uusi auto jonka ostan. Se oli todella upea auto ja uuden auton ostamiskokemus on ehdottomasti kokemisen arvoinen, mutta kyllähän se kuitenkin oli ajatuksia herättävää huomata että uuden, vain kohtalaisesti varustellun 335i:n hinnalla sain ostettua 4v ikäisen 911:sta.
              Last edited by jva; 12-09-2012, 21:09.

              Comment

              • Petri.Kekkonen
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2006
                • 7398
                • Oulu

                Originally posted by Micce///M View Post
                Kyllä kyllä. Mutta jos rinnalle pistetään GT86 ja E60 M5, molemmat maksaa saman verran ja M5 on lähes virheetön/uudenveroinen.
                Ite en myöskään uutta ostaisi, mutta en silti ymmärrä mistä virheetön tai uudenveroinen E60 M5 löytyy tuohon rahaan jos se on kuitenkin 5-7 vuotta vanha? Mitä noita joskus katellu niin eikö noihinkin ole jo jotain kytkin tai laatikkoremontteja usein tehty aika vähillä kilometreillä. Tiedä sit meneekö tollaset miten helposti takuuseen jos on joku pidempi takuu joita tuoreisiin käytettyihin varmaan saa.

                Toikin tuttu joka ton GT86:n osti on kyllä ajanu E60 M5:llä ja jollain melko tuoreella Carrera 4 porsaallakin vasta, eli tietää varmaan mitä ne on mut halus kuitenkin kai sen uuden Tojon mieluumin kuin jotain käytettyä saksalaista.
                E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                E39 523i M Sport '00, Titansilber

                Comment

                • jva
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2006
                  • 1419

                  Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                  Toikin tuttu joka ton GT86:n osti on kyllä ajanu E60 M5:llä ja jollain melko tuoreella Carrera 4 porsaallakin vasta, eli tietää varmaan mitä ne on mut halus kuitenkin kai sen uuden Tojon mieluumin kuin jotain käytettyä saksalaista.
                  No, siinä tapauksessa hän alkaa kuulostamaan tyypilliseltä huonon itsetunnon omaavalta Suomalaiselta joka tuumii että "mitä se naapurikin ajattelee jos ostan Porschen..."

                  Se on tietysti suhteellista mikä on "uudehko"..minun mittapuullani "uudehko" Carrera tarkoittaa 997:aa - ja jos joku kirkkain silmin sanoo että "mieluummin ostan GT86;n kuin 997 Carreran" niin en todellakaan usko - tai sitten kyseisen kaverin korvienvälissä viiraa jonkin verran.. :think

                  Tällä en viittaa ko tapaukseen - omiin kokemuksiin siitä kun ostin E92 335i:n ja sen jälkeen ensimmäisen Porschen - "melko monta" puolituttua ja tutumpaakin tyyppiä muisti kyllä mainita moneen kertaan "kyllähän minäkin pystyisin tuollaisen mutta..mieluummin minä tällä Superbilla tai Passatilla.."

                  Toki suurin osa on ollut ihan vilpittömästi kiinnostuneita ilman ensimmäistäkään negatiivista ilmettä tai sanaa - mutta aina Suomalaisista löytyy noita "kyyyyyllä minäkin pystyisin mutta..." - ihmisiä..
                  Last edited by jva; 12-09-2012, 21:24.

                  Comment

                  • Ishvan
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2005
                    • 254

                    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                    Ite en myöskään uutta ostaisi, mutta en silti ymmärrä mistä virheetön tai uudenveroinen E60 M5 löytyy tuohon rahaan jos se on kuitenkin 5-7 vuotta vanha? Mitä noita joskus katellu niin eikö noihinkin ole jo jotain kytkin tai laatikkoremontteja usein tehty aika vähillä kilometreillä. Tiedä sit meneekö tollaset miten helposti takuuseen jos on joku pidempi takuu joita tuoreisiin käytettyihin varmaan saa.

                    Toikin tuttu joka ton GT86:n osti on kyllä ajanu E60 M5:llä ja jollain melko tuoreella Carrera 4 porsaallakin vasta, eli tietää varmaan mitä ne on mut halus kuitenkin kai sen uuden Tojon mieluumin kuin jotain käytettyä saksalaista.
                    Jos minun pitäisi valita 50te arvoinen GT-86 tai vaikkapa samalla rahalla tuontipelinä Suomeen saapunut E60 M5:nen 6-vuotta vanhana ja ~100tkm ajettuna niin kyllä jäisi molemman kauppaan ja kulkisin bussilla.

                    Sitä en väitä ettenko mielummin ajelisi E60:llä, kuin tuolla GT86:lla. Haluaisin vain M5:ni uutena, mihin minulla ei valitettavati ole varaa.
                    Last edited by Ishvan; 12-09-2012, 21:28.
                    -21 BMW X1 xDrive 25e Charged Edition Sport

                    Comment

                    • Petri.Kekkonen
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2006
                      • 7398
                      • Oulu

                      Originally posted by jva View Post
                      Se on tietysti suhteellista mikä on "uudehko"..minun mittapuullani "uudehko" Carrera tarkoittaa 997:aa - ja jos joku kirkkain silmin sanoo että "mieluummin ostan GT86;n kuin 997 Carreran" niin en todellakaan usko - tai sitten kyseisen kaverin korvienvälissä viiraa jonkin verran.. :think
                      Kirjoitin vähän epäselvästi, eli oli ihan sattumalta ja yleisestä mielenkiinnosta autoihin ajanut jotain muistaakseni noin 30 tkm rullattua Carrera 4:sta, en tiedä vuosimallia mutta joku 3-4 vuotias kai eli 997 melko varmasti oli. Tää ei liittynyt mitenkään GT86:n ostoon koska tollainen on kuitenkin käytettynä 2x hintaluokkaa. Mut siis varmasti ymmärsi suunnilleen millasta käytettyä porsasta vois sillä GT86:n hinnalla ehkä saada.

                      Uuden auton takuu ja huolettomuus kuulosti olevan aika tärkeitä. MR2:sta meni vielä 5-vuotiaana moottoriremontti takuuseen.
                      Last edited by Petri.Kekkonen; 12-09-2012, 21:35.
                      E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                      E39 523i M Sport '00, Titansilber

                      Comment

                      • _nixu_
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2006
                        • 8972
                        • Kellokoski

                        Originally posted by jva View Post
                        No, siinä tapauksessa hän alkaa kuulostamaan tyypilliseltä huonon itsetunnon omaavalta Suomalaiselta joka tuumii että "mitä se naapurikin ajattelee jos ostan Porschen..."

                        Se on tietysti suhteellista mikä on "uudehko"..minun mittapuullani "uudehko" Carrera tarkoittaa 997:aa - ja jos joku kirkkain silmin sanoo että "mieluummin ostan GT86;n kuin 997 Carreran" niin en todellakaan usko - tai sitten kyseisen kaverin korvienvälissä viiraa jonkin verran.. :think

                        Toisaalta kaikilla ei ole lompakko niin hyvässä iskussa että löytyy remonttirahoja tuollaisen 4-7v vanhan erikoisauton korjaukseen jos jää mustapekka käteen. Käytetyissä yleensä "artisti maksaa" ainakin osan joten E60 M5 laatikkoremontti saattaa tuntua taviksen kukkarossa vähän turhan pahalle
                        Ei mulla ainakaan olisi 10ke heittää moiseen. Toisaalta omat harrastevehkeet ei tuon enempää maksa joten.. Jokainen valitsee riskitason oman sietokyvyn mukaan. Silloin uusi tojo voi olla ihan ok vaihtoehto jos ei turhaa jännitystä halua elämäänsä
                        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                        Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                        Comment

                        • Petri.Kekkonen
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2006
                          • 7398
                          • Oulu

                          Originally posted by _nixu_ View Post
                          Jokainen valitsee riskitason oman sietokyvyn mukaan. Silloin uusi tojo voi olla ihan ok vaihtoehto jos ei turhaa jännitystä halua elämäänsä
                          Tätä juuri tarkoitin vaikken osannut oikein kirjoittaa. Eli 47k€ GT86:n käytetyt kilpailijat löytyy tällä hiukan pessimistisellä laskentatavalla jostain 40k€:n hintaluokasta eikä sieltä 50+k€.

                          Hyvän E92 335i:n ois varmaan saanutkin ja se ois ollu luutavasti mun valinta tuossa tilanteessa. Mutta eihän sekään ole GT86:n tyylinen auto ollenkaan.
                          Last edited by Petri.Kekkonen; 12-09-2012, 21:45.
                          E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                          E39 523i M Sport '00, Titansilber

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                            Ite en myöskään uutta ostaisi, mutta en silti ymmärrä mistä virheetön tai uudenveroinen E60 M5 löytyy tuohon rahaan jos se on kuitenkin 5-7 vuotta vanha? Mitä noita joskus katellu niin eikö noihinkin ole jo jotain kytkin tai laatikkoremontteja usein tehty aika vähillä kilometreillä. Tiedä sit meneekö tollaset miten helposti takuuseen jos on joku pidempi takuu joita tuoreisiin käytettyihin varmaan saa.

                            Toikin tuttu joka ton GT86:n osti on kyllä ajanu E60 M5:llä ja jollain melko tuoreella Carrera 4 porsaallakin vasta, eli tietää varmaan mitä ne on mut halus kuitenkin kai sen uuden Tojon mieluumin kuin jotain käytettyä saksalaista.
                            Kyllä ne varsin virheettömiä autoja on nuo juuri nyt myynnissä olevat M5:t.

                            Kyseisessä autossa vain on se pommituksen mahdollisuus, jos käyttää "Launch control" lähtöjä usein, eli se rikkoo lopulta kytkimen 100% varmuudella, ellei käy välihuolloissa. On nimittäin voimaa käytössä tuossa pikalähdössä.

                            Tehdas laski uudemmissa vuosikerroissa sen isommin kuuluttelematta noiden viritysastetta siten, että 0-100 kiihtyvyys huononi 0,2 sek mutta kestoikä kasvoi lähes äärettömästi. Eli jos hommaa tuon vanhemman vuosikerran Ämmän V-10-koneella, niin ei kannata sitä kytkintä varta vasten rikkoa.

                            Muuten se on melkoisen pomminkestävä laite, koska Suomessa siitä ei vaan ilman rata-ajoa oikein mitään rikki saa järkevällä käytöllä, joka tarkoittaa esim. että joka ikinen kerta voi nöyryyttää muita liikennevaloissa vuosien ajan, kun lähtee normi kaasulla liikkeelle, puhumattakaan ohituksista yms. vauhdista kiihdytystilanteissa.

                            Oma valinta kallistunee johonkin ko. yhtälön lähellä olevaan 300++hv:n laitteeseen, joka soveltuu myös Nürrellä tehtäville lenkeille.

                            Silti en pidä tippaakaan tyhmänä sellaista henkilöä, joka hommaa uuden GT86:n, koska jos sitä pitelee pidempään, niin todennäköisesti se on aika ajaton hauskanpitolaite. Hyvän näköinen se on 19" vanteilla ja leveillä renkailla. Turbosarja huolella säädettynä ja koneen sisä- ja ulkokalut asianmukaisesti päivitettyinä n. 8.000-15.000 riippuen halutusta tehosta 250-350hv

                            Uskoisin että se 300 heppaa vie tuota ropposta jo aika haipakkaa ja alusta kyllä toimisi silläkin teholla kivasti. Peräruuvikin sen epäilemättä jotenkin kestäisi.

                            Samaa ajatusmallia käyttäen BMW M5 F10 rinnalla on myös paljon kaikenlaista hauskaa pyssyä tarjolla, jos ne rahat jostain löytyisi.

                            Ne todella kovat tykit kannattaa ehdottomasti ostaa käytettyinä, koska niiden hinnat on yleensä pudonneet reilusti ja matkamittarissa monesti ei juuri mitään, kun rahan teko vie omistajalta niin paljon aikaa ja autoja on muutama niin ei ehdi ajamaan juurikaan.
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • jva
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2006
                              • 1419

                              Originally posted by _nixu_ View Post
                              Toisaalta kaikilla ei ole lompakko niin hyvässä iskussa että löytyy remonttirahoja tuollaisen 4-7v vanhan erikoisauton korjaukseen jos jää mustapekka käteen. Käytetyissä yleensä "artisti maksaa" ainakin osan joten E60 M5 laatikkoremontti saattaa tuntua taviksen kukkarossa vähän turhan pahalle
                              Ei mulla ainakaan olisi 10ke heittää moiseen. Toisaalta omat harrastevehkeet ei tuon enempää maksa joten.. Jokainen valitsee riskitason oman sietokyvyn mukaan. Silloin uusi tojo voi olla ihan ok vaihtoehto jos ei turhaa jännitystä halua elämäänsä
                              No, se on tietysti vähän suhteellista sekin että mikä se todennäköisyys sille on että sen mustanpekan saa 4-5v ikäisen erikoisauton kohdalla..ja mitä siitä joutuu maksamaan jos sellaisen saa. Jos se konerikko esim Porschen kohdalla pelottaa, niin siihen saa kyllä Porsche Approved-jatkotakuun joka kattaa isommat ja pienemmät ongelmat mukisematta.

                              Puhun nyt edelleen Porscheista, koska niissä on tunnetusti olemassa jonkinmoinen riski sille konerikolle..tässä omassa viimeisimmässäkin on kone nyt sellaiset 10tkm ajettu..vaihdettu noin 50tkm:n kohdalla uuteen.
                              Kuulostaa tietysti karmivalta lompakkoa ajatellen - mitä se ehdottomasti onkin..mutta sitten taas toisaalta mitä esim tämänkin foorumin showroom-osastoa selailee niin ainakin sen mukaan vähän yhdeltä jos toiseltakin tuntuu yhden Porschen vaihtokoneen verran rahaa menevän aika helposti autonlaittoon..laitetaan vähän BBS:ää alle, laadukasta korisarjaa jne jne jne - siinä se on äkkiä Porschen vaihtokoneen hinta sileänä..tai vaikka sen M5:sen laatikkoremppa.. Erona on vain se ettei sitä M5:sta todennäköisesti tarvitse sillä 10t eurolla "meikata" että se näyttäisi oikeanlaiselta..

                              Tarkoitan siis sitä että kyllä sitä rahaa helposti menee sen ison rempan verran yllättävän monelta siihen autoon tavalla tai toisella.

                              Comment

                              • _nixu_
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2006
                                • 8972
                                • Kellokoski

                                Originally posted by jva View Post
                                Tarkoitan siis sitä että kyllä sitä rahaa helposti menee sen ison rempan verran yllättävän monelta siihen autoon tavalla tai toisella.
                                Kyllä näinkin mutta tuollaisen GT86 kohderyhmä tuskin tekee mittavia muutoksia autoon jotka maksavat reilusti. Ysiviitosta tankkiin ja huollossa käydään kerran vuodessa. Muuten vaan ajetaan..

                                Huolettoman autolijan pikkusportti?
                                50ke E60 M5 on rahamiesten laite tuohon verrattuna. Niin se vaan menee.. :think
                                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                                Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎